Maar uiteindelijk staat een van de grootste talenten uit Nederland gewoon in een Ajax-shirt, hoezo kneuzen?quote:
Dat vind ik dus ook. Wat mij betref doet PSV weinig verkeerd, behalve dat ie wel te weing invalt. Afellay staat daar, dus die speelt. Hij zou natuurlijk wel erg jammer zijn, maar wat moet PSV hem dan gaan beloven?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Hij gaat sowieso niet bijtekenen lijkt me. Kan me er wel iets bij voorstellen, hij zal voorlopig steeds Afellay voor zich hebben en Perez. Aan de andere kant, je bent pas 19 jongen! Jouw tijd komt nog wel!
quote:PSV zal alles in het werk stellen om na de contractverlengingen van Timmy Simons, Ibrahim Afellay en Carlos Salcido ook de verbintenis van doelman Heurelho da Silva Gomes open te breken en te verlengen. Dat zegt algemeen directeur Jan Reker in een enige reactie namens PSV op een artikel in VI.
PSV zal alles in het werk stellen om ook het contract van Gomes te verlengen.
Een groot PSV-hart
Na Simons, Afellay en Salcido wil de club ook Gomes langer aan zich binden, zoals dat al twee keer eerder met de Braziliaanse doelman gebeurd is. Dat stelt Jan Reker, die namens de directie verbaasd reageerde op enkele passages uit een interview met Gomes zoals dat is gepubliceerd in weekblad Voetbal International. “Gomes is naast een fantastische keeper ook een intelligente, eerlijke jongen met een groot PSV-hart. De club kan zijn zorgen over het plotselinge vertrek van Ronald Koeman, de tijdelijke oplossingen in de technische staf, het missen van de warmte van Guus Hiddink en het op peil houden van de kwaliteit van de selectie, dan ook goed begrijpen”, zegt Reker. “Maar PSV betreurt echter zijn gevoel bij de afronding van de besprekingen over het, voor de derde maal op rij openbreken van zijn contract. De feiten zijn in werkelijkheid anders dan Gomes heeft vernomen. Voor het openbreken van spelerscontracten is onder meer een akkoord nodig van de Raad van Commissarissen, een procedure waar altijd enige tijd overheen gaat. Het is daarom jammer dat er onduidelijkheid is ontstaan. Maar nogmaals, PSV zal alles in het werk stellen om ook onze fantastische doelman langer aan de club te binden om in de toekomst het sterkst mogelijke PSV op het veld te zetten.”
Reker is geen technisch directuer, hij is zelfs aglemeen directeurquote:Op woensdag 5 december 2007 15:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er staat nog meer selectieve lezer.
[..]
Eind Augustus. Besprekingen incl zaakwaarnemer. Aanbieding gedaan. Jan Reker zegt in September toe dat het in orde komt. Na twee maanden wordt er verteld dat er op 23 november een vergadering is.
Je kan niemand zo dom voorstellen dat de technisch directeur van PSV pas op 23 november voor het eerst overlegt met de RvC om dan pas het voorstel te gaan bespreken van een contract voor de steunpilaar van PSV?
En dan ook nog eens van Reker te horen krijgen dat je bij een goede prijs weg mag. Dat geeft toch geen goede indruk?
Officieel bericht op PSV.nl, wel zo leuk dat er ff bij te melden.quote:
allemaal leuk en aardig maar wat aissati wil/verwacht lijkt me ook niet reëel, of PSV moet idd afspraken met hem hierover hebben gemaakt.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze spelen het gewoon slim en er loopt straks gewoon weer een toptalent van ons in Amsterdam rond ben ik bang
Nu al 2 spelers die in korte tijd zeggen dat ie z'n afspraken niet na komt.. Dat hele gedoe met de datum van een nieuwe coach.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:07 schreef leolinedance het volgende:
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom iedereen Reker zo loopt af te zeiken. Die man heeft het tot nu toe toch best aardig gedaan? En Aissati en Gomes zijn nog steeds niet weg. Het is erg kortzichtig om Reker van alles (wat nog niet eens zeker is) de schuld te geven.
En dan nog iets, negatieve berichtgeving weegt altijd veel zwaarder dan de positieve. Maar als je rationeel denkt kan iedereen zien dat het zo slecht nog niet is.
Dat zeg ik, alleen negatieve dingen worden onthouden.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nu al 2 spelers die in korte tijd zeggen dat ie z'n afspraken niet na komt.. Dat hele gedoe met de datum van een nieuwe coach.
Om nog maar te zwijgen over z'n achterlijke plannen voor de Eredivisie.
Ja, prima man.
het is een beter plan dan de huidige PO's maar het blijft een brak systeem! Daarbij komt dat Reker uitsprak dat de tijd van 19.00 heilig was....... binnen een paar weken bleek dat al niet meer zoquote:Op woensdag 5 december 2007 20:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat zeg ik, alleen negatieve dingen worden onthouden.
En dat Eredivisie plan werd door velen onder ons toch omarmd meen ik me te herinneren? Ik vond het een puik plan in ieder geval, net als een aantal 'kenners' die ik er op televisie over heb gehoord. Dus zo achterlijk was het niet.
Het gaat ook over hoe hij doet. Elke dag was hij wel in de pers te vinden en elke keer kwam het binnen een paar dagen goed, hou dan je mond en ga met interne dingen aan de slag.quote:Wat de coach betreft, dat is toch helemaal goed gekomen? Of wil jij zeggen dat er betere opties waren dan hoe het nu is uiteindelijk?
ambitie genoeg tenminste, misschien is hij soms wat te enthousiast maar dat heeft ook wel weer wat.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nu al 2 spelers die in korte tijd zeggen dat ie z'n afspraken niet na komt.. Dat hele gedoe met de datum van een nieuwe coach.
Om nog maar te zwijgen over z'n achterlijke plannen voor de Eredivisie.
Ja, prima man.
Dát vind ik nu wel duidelijk een slecht punt. Vroegâh werd het merendeel van dit soort zaken waar we nu mee te maken hebben intern gehouden. Het valt wel op dat er nu steeds meer wordt geschreven (gesuggereerd) wat PSV niet ten goede komt. Nu ligt bijna alles open en bloot op tafel, heb ik het idee.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het is een beter plan dan de huidige PO's maar het blijft een brak systeem! Daarbij komt dat Reker uitsprak dat de tijd van 19.00 heilig was....... binnen een paar weken bleek dat al niet meer zo
[..]
Het gaat ook over hoe hij doet. Elke dag was hij wel in de pers te vinden en elke keer kwam het binnen een paar dagen goed, hou dan je mond en ga met interne dingen aan de slag.
Bron: Voetbalzonequote:Romario positief bij dopingcontrole
Romario de Souza Faria heeft weer eens de voorpagina´s gehaald, maar niet door zijn doelpunten. De aanvaller van Vasco da Gama is tijdens een dopingcontrole positief bevonden op het gebruik van finasteride, een verboden middel.
De 41-jarige spits onderging op 28 november een dopingcontrole, waar het gebruik van finasteride werd geconstateerd. Het middel wordt gebruikt in producten tegen haaruitval.
De oud-speler van onder meer Barcelona en PSV loopt nu het risico om voor een tijdspanne van twee jaar geschorst te worden. Het was de bedoeling van O Baixinho om in het staatskampioenschap van Río de Janeiro zijn carrière af te sluiten.
(supver-psv.nl)quote:De Supportersvereniging PSV heeft, bij monde van haar voorzitter, contact opgenomen met de Algemeen Directeur van PSV, Jan Reker, betreffende het interview met Gomes in het blad Voetbal International.
Uitgangspunt van het telefonisch onderhoud was, Gomes moet behouden blijven voor PSV.
Het blijkt dat Gomes bijna mondeling akkoord was met PSV. Maar waarschijnlijk heeft een telefoontje vanuit Valencia de onderhandelingen op scherp gezet.
Met 'dank' aan de huidige Nederlandse coaches van Valencia die op een zeer coulante wijze, voor ons te coulant, tussentijds bij PSV konden vertrekken.
Deze coulante houding van PSV ten opzichte van haar oud trainer(s)wordt op beschamende wijze beantwoord.
Inmiddels is door Jan Reker toegezegd dat op de meest korte termijn getracht zal worden de plooien met Gomes glad te strijken en alles in het werk zal worden gesteld om hem voor PSV te behouden.
Het mag niet gebeuren dat het boegbeeld van PSV gaat afhaken en elders, wellicht Valencia, zijn voetballoopbaan gaat vervolgen.
PSV supporters hebben massaal gereageerd voor het behoud van Gomes en Aissati , de supportersvereniging is het daarmee volledig mee eens.
en als iedereen de details van zo'n gesprek of welke speculatie dan ook eens binnenskamer houdt. Dit brengt alleen maar weer onrust op gangquote:Op woensdag 5 december 2007 22:55 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Bron: Voetbalzone
[..]
(supver-psv.nl)
Die gast moet van onze spelers afblijven!![]()
da's geen verdediger!quote:Op woensdag 5 december 2007 23:32 schreef Noshiba het volgende:
mag ik van jullie van de aanvallers: kenneth
dan mogen jullie van mij van verdedigers: urby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |