en als iedereen de details van zo'n gesprek of welke speculatie dan ook eens binnenskamer houdt. Dit brengt alleen maar weer onrust op gangquote:Op woensdag 5 december 2007 22:55 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Bron: Voetbalzone
[..]
(supver-psv.nl)
Die gast moet van onze spelers afblijven!![]()
da's geen verdediger!quote:Op woensdag 5 december 2007 23:32 schreef Noshiba het volgende:
mag ik van jullie van de aanvallers: kenneth
dan mogen jullie van mij van verdedigers: urby
Ik denk het wel ja...quote:
Ja er zit iets helemaal fout binnen de organisatie.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:10 schreef Lemming22 het volgende:
PSV moet inderdaad alles doen om Gomes te behouden, maar schijnbaar zit er binnen de organisatie van PSV iets helemaal fout waardoor het bureaucratische geneuzel maar blijft duren en Gomes niet binnen een week een contract onder zijn neus heeft liggen waaruit blijkt dat hij een held is.
Als spelers echt willen blijven, dan blijven ze wel. De club is belangrijker dan welke speler ook. Ook belangrijker dan Gomes en Aissati bij elkaar. Dat Gomes tot 2013 bij PSV wilde blijven klinkt allemaal mooi, maar als Milan in 2010 met een zak geld had klaar gestaan zou hij gegaan zijn, mooi contract of niet. Die jongen is geen heilige hoor.quote:Daar moet echt iets aan gedaan worden.
Nee, maar ik kan er wel inkomen dat hij wat pissig is. Toen Afellay er uit lag wegens z'n teen kreeg hij ook nauwelijks speelminuten. Dan ga je natuurlijk wel eens nadenken over of je wel wil blijven, laat staan je contract verlengen.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
allemaal leuk en aardig maar wat aissati wil/verwacht lijkt me ook niet reëel, of PSV moet idd afspraken met hem hierover hebben gemaakt.
Ik kan er ook inkomen dat hij pissig is. Vorig jaar stond hij elke week op het veld. Maar hij had wel ff kunnen bedenken dat het bij PSV met de voor hem bekende selectie niet zo ging zijn. En een afspraak over spelen, laat me niet lachen.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan er wel inkomen dat hij wat pissig is. Toen Afellay er uit lag wegens z'n teen kreeg hij ook nauwelijks speelminuten. Dan ga je natuurlijk wel eens nadenken over of je wel wil blijven, laat staan je contract verlengen.
Mjaaa... het plan van Ajax over het bekertoernooi is natuurlijk he-le-maal fantastisch omdat ze in Amsterdam nu zelfs bang zijn voor amateurploegjesquote:Op woensdag 5 december 2007 20:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nu al 2 spelers die in korte tijd zeggen dat ie z'n afspraken niet na komt.. Dat hele gedoe met de datum van een nieuwe coach.
Om nog maar te zwijgen over z'n achterlijke plannen voor de Eredivisie.
Ja, prima man.
quote:Toch een extra supporterstrein naar Ajax-PSV
06 december 2007 10:45
Er rijden toch twee treinen naar Amsterdam voor de competitiewedstrijd Ajax-PSV op zondag 16 december. Eerder was besloten dat er slechts één trein met 800 supporters zou gaan, maar na vele verzoeken van supporters heeft PSV toch een extra trein besteld. Hierin kunnen nog eens 400 mensen meereizen.
Tweede trein
Zaterdag hebben we via deze website alle supporters die niet in het bezit waren van een treincombikaart maar wel graag aanwezig wilden zijn, opgeroepen om contact op te nemen met PSV Kaartverkoop. De club had aangegeven om bij 350 aanmeldingen of meer een tweede trein in te zetten. De afgelopen dagen hebben zo'n 280 supporters contact opgenomen met PSV Kaartverkoop. Toch is er besloten om een extra trein in te zetten voor deze wedstrijd. De extra kosten die hiermee zijn gemoeid, zijn voor rekening van PSV. Om de kosten nog enigszins te beperken is er echter wel besloten om een trein voor 400 supporters in plaats van 800 supporters te huren.
maarja dat gaat lastig als je neit speelt of op een plek omt te staan waar je niet goed uit de voeten kan. Je kan Koevermans ook wel als linker aanvaller zetten maar daar kan hij ook vrij weinigquote:Op donderdag 6 december 2007 10:08 schreef dndiek het volgende:
Aisatti moet het eerst maar eens op het veld laten zien voordat hij overal gaat roepen dat PSV de gemaakte afspraken niet nakomt. Hij is nog jong en als hij zich niet zo laat opnaaien dooor zijn zaakwaarnemer dan krijgt hij zijn kansen echt nog wel.
Dan laat ie op het trainingsveld dus niet zien, dat hij hoort de spelen op zijn geliefde plekquote:Op donderdag 6 december 2007 12:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja dat gaat lastig als je neit speelt of op een plek omt te staan waar je niet goed uit de voeten kan. Je kan Koevermans ook wel als linker aanvaller zetten maar daar kan hij ook vrij weinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |