abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55069056
Je zult toch gas bij geven als ie voor de auto komt
pi_55069152
mag ik van jullie van de aanvallers: kenneth

dan mogen jullie van mij van verdedigers: urby
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 december 2007 @ 00:28:49 #178
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55070165
quote:
Op woensdag 5 december 2007 22:55 schreef MaatjeTho het volgende:

[..]

Bron: Voetbalzone
[..]

(supver-psv.nl)

Die gast moet van onze spelers afblijven!
en als iedereen de details van zo'n gesprek of welke speculatie dan ook eens binnenskamer houdt. Dit brengt alleen maar weer onrust op gang

meldt op je site dat de voorzitter contact heeft gehad en namens de vereniging Reker op het hard heeft gedrukt alles in het werk te stellen Gomes te behouden. Zorg vervolgens als supver voor een actie voor Gomes, dat lijkt me een betere gang van zaken. In ieder geval beter dan weer wat speculatiefs op het net te gooien
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 december 2007 @ 00:29:35 #179
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55070178
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:32 schreef Noshiba het volgende:
mag ik van jullie van de aanvallers: kenneth

dan mogen jullie van mij van verdedigers: urby
da's geen verdediger!
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 6 december 2007 @ 00:29:53 #180
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_55070182
quote:
Op donderdag 6 december 2007 00:29 schreef rubbereend het volgende:

[..]

da's geen verdediger!
pi_55070252
quote:
Op donderdag 6 december 2007 00:29 schreef Zwansen het volgende:

[..]

ik mis de grap?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  donderdag 6 december 2007 @ 01:09:13 #182
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_55070646
quote:
Op donderdag 6 december 2007 00:34 schreef Noshiba het volgende:

[..]

ik mis de grap?
Ik denk het wel ja...
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_55070760
quote:
Op donderdag 6 december 2007 00:29 schreef rubbereend het volgende:

[..]

da's geen verdediger!
een verdidiger van de tribune ja ss
  donderdag 6 december 2007 @ 08:30:15 #184
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_55071892
Ik heb trouwens wel erg veel zin in aankomende woensdag
Gaat gezellig worden denk ik
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  donderdag 6 december 2007 @ 09:41:39 #186
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55072688
quote:
Op woensdag 5 december 2007 18:10 schreef Lemming22 het volgende:
PSV moet inderdaad alles doen om Gomes te behouden, maar schijnbaar zit er binnen de organisatie van PSV iets helemaal fout waardoor het bureaucratische geneuzel maar blijft duren en Gomes niet binnen een week een contract onder zijn neus heeft liggen waaruit blijkt dat hij een held is.
Ja er zit iets helemaal fout binnen de organisatie.
Daarom hebben pas geleden:
- Timmy Simons
- Ibrahim Affelay
- Carlos Salcido
hun contracten opengebroken en verlengd.
quote:
Daar moet echt iets aan gedaan worden.
Als spelers echt willen blijven, dan blijven ze wel. De club is belangrijker dan welke speler ook. Ook belangrijker dan Gomes en Aissati bij elkaar. Dat Gomes tot 2013 bij PSV wilde blijven klinkt allemaal mooi, maar als Milan in 2010 met een zak geld had klaar gestaan zou hij gegaan zijn, mooi contract of niet. Die jongen is geen heilige hoor.

Net als Aissati. Leuk CL debuut, was een schitterende wedstrijd. En later nog een paar leuke potjes. En bij Twente belangrijk. Maar als je je bij PSV niet in de basis kan spelen, aan wie ligt dat dan? Of speel je liever niet met de sterkste opstelling opdat spelers tevreden blijven en niet willen vertrekken?
Die jongen is 19, zijn kans komt nog wel. Bij PSV is ook genoeg te leren op het trainingsveld (zie Ibi vorig jaar). En als die jongen ongeduldig is en met een lang gezicht over de Herdgang gaat banjeren, dan kan hij beter weg. Een goede sfeer is ook belangrijk.

Jan Reker doet het helemaal niet gek. En PSV ook niet. We staan gewoon bovenaan. En we overwinteren. Houd toch allemaal eens op met dat bange "o help er gaat iemand weg." We zijn PSV, er gaan altijd mensen weg. Omdat ze dat ZELF willen.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  donderdag 6 december 2007 @ 09:44:27 #187
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55072727
Dan nog wat. Harry van Raaij is hier voor iedereen toch een held? Ik kan me een seizoen onder hem herinneren waarna zo ongeveer de gehele selectie vertrok.

We lijken wel Ajax Lekker op het bestuur zeiken. Maar ondertussen wilden al die Sneijdertjes en VDV-tjes zelf weg.
pi_55072806
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:25 schreef pascalheister het volgende:

[..]

allemaal leuk en aardig maar wat aissati wil/verwacht lijkt me ook niet reëel, of PSV moet idd afspraken met hem hierover hebben gemaakt.
Nee, maar ik kan er wel inkomen dat hij wat pissig is. Toen Afellay er uit lag wegens z'n teen kreeg hij ook nauwelijks speelminuten. Dan ga je natuurlijk wel eens nadenken over of je wel wil blijven, laat staan je contract verlengen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_55072812
Hou 'es op met dat gerelativeer.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 6 december 2007 @ 09:56:50 #190
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55072935
quote:
Op donderdag 6 december 2007 09:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, maar ik kan er wel inkomen dat hij wat pissig is. Toen Afellay er uit lag wegens z'n teen kreeg hij ook nauwelijks speelminuten. Dan ga je natuurlijk wel eens nadenken over of je wel wil blijven, laat staan je contract verlengen.
Ik kan er ook inkomen dat hij pissig is. Vorig jaar stond hij elke week op het veld. Maar hij had wel ff kunnen bedenken dat het bij PSV met de voor hem bekende selectie niet zo ging zijn. En een afspraak over spelen, laat me niet lachen.
Het ergste vind ik nog wel dat hij de vuile was buiten hangt. Al zo lang van alles van PSV krijgen, en dan is t ff een paar maanden (ja, het zijn maar een paar maanden) wat minder naar wens, en dan is PSV opeens de schuld van alles.
pi_55073096
Aisatti moet het eerst maar eens op het veld laten zien voordat hij overal gaat roepen dat PSV de gemaakte afspraken niet nakomt. Hij is nog jong en als hij zich niet zo laat opnaaien dooor zijn zaakwaarnemer dan krijgt hij zijn kansen echt nog wel.

Het sneue voor Gomes is dat dit al de tweede contractaanbieding is die wordt ingetrokken. Reker moet nu laten zien wat hij kan en Gomes tot 2013 aan PSV zien te binden.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  donderdag 6 december 2007 @ 10:35:31 #192
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_55073560
Aissati is voor de toekomst dus die komt er heus wel. Daarbij word ik onderhand strontziek van het flirten van de amsterdammers met onze Aissati. Ook als ie dalijk voor een nietig prijsje weggaat naar de grootste vijand/concurrent.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  donderdag 6 december 2007 @ 10:36:31 #193
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55073573
Ach, Ajax Daar zou hij het ook niet lang uithouden, laat staan floreren. Veel te lieve jongen. Past daar totaal niet.
pi_55073676
Kan hij daar gaan lopen zeuren als hij gepasseerd wordt omdat hij niet in vorm is...

Dat hij maar eens gewoon bijtekent!
  donderdag 6 december 2007 @ 11:06:31 #195
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_55074114
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:03 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nu al 2 spelers die in korte tijd zeggen dat ie z'n afspraken niet na komt.. Dat hele gedoe met de datum van een nieuwe coach.
Om nog maar te zwijgen over z'n achterlijke plannen voor de Eredivisie.
Ja, prima man.
Mjaaa... het plan van Ajax over het bekertoernooi is natuurlijk he-le-maal fantastisch omdat ze in Amsterdam nu zelfs bang zijn voor amateurploegjes
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_55074700
quote:
Toch een extra supporterstrein naar Ajax-PSV
06 december 2007 10:45

Er rijden toch twee treinen naar Amsterdam voor de competitiewedstrijd Ajax-PSV op zondag 16 december. Eerder was besloten dat er slechts één trein met 800 supporters zou gaan, maar na vele verzoeken van supporters heeft PSV toch een extra trein besteld. Hierin kunnen nog eens 400 mensen meereizen.

Tweede trein
Zaterdag hebben we via deze website alle supporters die niet in het bezit waren van een treincombikaart maar wel graag aanwezig wilden zijn, opgeroepen om contact op te nemen met PSV Kaartverkoop. De club had aangegeven om bij 350 aanmeldingen of meer een tweede trein in te zetten. De afgelopen dagen hebben zo'n 280 supporters contact opgenomen met PSV Kaartverkoop. Toch is er besloten om een extra trein in te zetten voor deze wedstrijd. De extra kosten die hiermee zijn gemoeid, zijn voor rekening van PSV. Om de kosten nog enigszins te beperken is er echter wel besloten om een trein voor 400 supporters in plaats van 800 supporters te huren.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 december 2007 @ 12:23:33 #197
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55075779
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:08 schreef dndiek het volgende:
Aisatti moet het eerst maar eens op het veld laten zien voordat hij overal gaat roepen dat PSV de gemaakte afspraken niet nakomt. Hij is nog jong en als hij zich niet zo laat opnaaien dooor zijn zaakwaarnemer dan krijgt hij zijn kansen echt nog wel.
maarja dat gaat lastig als je neit speelt of op een plek omt te staan waar je niet goed uit de voeten kan. Je kan Koevermans ook wel als linker aanvaller zetten maar daar kan hij ook vrij weinig
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55075830
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:23 schreef rubbereend het volgende:

[..]

maarja dat gaat lastig als je neit speelt of op een plek omt te staan waar je niet goed uit de voeten kan. Je kan Koevermans ook wel als linker aanvaller zetten maar daar kan hij ook vrij weinig
Dan laat ie op het trainingsveld dus niet zien, dat hij hoort de spelen op zijn geliefde plek
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  donderdag 6 december 2007 @ 12:43:23 #199
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55076197
Dat idee heb ik ook eigenlijk.
En de keren dat hij heeft mogen spelen dit jaar, heeft hij maar weinig indruk op mij gemaakt.

Al denk ik dat het met Aissati wel scheelt als hij het vertrouwen krijgt
Maar op basis van zijn prestaties dit jaar heeft hij weinig recht van spreken.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_55077485
Morgen...

----------------- Gomes
------------------------------------
------------ Salcido - Rajkovic
Marcellis ----------------------- Zonneveld
---------------- Simons
------------------------------------
------ Afellay ---------- Aissati
---------------- Perez