Ja, het is niet te harden. Gelukkig is aan het Dennis Nadia verhaal eindelijk een einde gekomen. Huub en Lieke zijn ook niet te harden.quote:Op maandag 3 december 2007 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, de 'relasies' zoals Brian en Amanda kunnen me gestolen worden. Dat is geen 'relasie' meer, het is een vlucht- en schuilplaats voor Brian. Twee keer per dag Amanda uit elkaar trekken om niet aan een overdosis pammetjes verslaafd te raken. Een keer per maand een glazen deur of een douchecabine in elkaar rammen en verder gekalmeerd worden met een paar dozen extra cpt's ........
Denk, zet toch wat klaar voor de ochtendploeg. Laat BSOL nou hetzelfde hebben gedachtquote:Op maandag 3 december 2007 03:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Leuk dat er om 0300 uur nog twee COSsen worden geopend ....
Je bent al net zo creatief als al die scheten van Japioquote:Op maandag 3 december 2007 03:06 schreef tipsch het volgende:
Geen idee wat er vandaag allemaal gebeurd is, dus zoek het maar uit![]()
maar natuurlijk.quote:Op maandag 3 december 2007 03:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"weet je nog, dennix 17%??weet je nog, dennix EXIT !!
ik zeg alleen dat je dat daaruit niet kan opmaken.quote:Op maandag 3 december 2007 02:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio en leuke TV ? - Weet jij nog wat hij scoorde bij de laatste poll ?
Voor jou ter info......nix is eruit en maakte geen tv!Zusje heeft velen zo gek gekregen om op die lowlife te stemmenquote:Op maandag 3 december 2007 03:18 schreef miesy het volgende:
[..]
maar natuurlijk.
maar jij ging ervan uit dat japie geen leuke tv maakt omdat hij in de poll zo laag scoort, toch?
[..]
ik zeg alleen dat je dat daaruit niet kan opmaken.
lieke maakt ook geen leuke tv en die scoort ook best hoog, en dennis is zo passief is als kan.
dus daar kan je de poll niet op baseren, naar mijn idee.
japie aan de andere kant heeft daar geen last van en zit niet constant stil,
misschien dat ie daarom nog een bewoner is?
en terecht.quote:Op maandag 3 december 2007 03:25 schreef Guuskeee het volgende:
rustig hier
quote:Op maandag 3 december 2007 03:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had het al eerder gezegd vanavond, maar mooi om te zien dat
in één week de situatie van 5-2 naar 2-3 is gegaan.
En met name dankzij Selene, zij is denk ik voor een groot deel
verantwoordelijk voor het vertrek van die twee losers .....
dat is wat ik zeg.quote:Op maandag 3 december 2007 03:26 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Voor jou ter info......nix is eruit en maakte geen tv!Zusje heeft velen zo gek gekregen om op die lowlife te stemmen
Wel als je echt mensen hebt die achter je staan!Moeilijk te peilen maar toch.............quote:Op maandag 3 december 2007 03:28 schreef miesy het volgende:
[..]
dat is wat ik zeg.
popo betekent als het er op neer komt geen hol.
het grote publiek bepaald.quote:Op maandag 3 december 2007 03:30 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Wel als je echt mensen hebt die achter je staan!Moeilijk te peilen maar toch.............
Neuh niet dat ik weet.quote:Op maandag 3 december 2007 08:50 schreef yvonne het volgende:
[COS #2953] Lieke op zoek naar nieuwe hoogtepunten ?
Hebben ze Jensen nou al gezien?
quote:Op maandag 3 december 2007 08:50 schreef yvonne het volgende:
quote:
As we speak??quote:Op maandag 3 december 2007 09:08 schreef Lady-night het volgende:
Nee ze hebben Jensen nog steeds niet gezien....kan ons kindje van god niet aan......maar ze hebben wel weer wurgsex....bah
Hopelijk alleen happy thoughts!quote:Op maandag 3 december 2007 09:04 schreef Lobasca het volgende:
![]()
En je zal het niet geloven, maar ik moest aan jou denken gisteravond.
Goedemorgenquote:Op maandag 3 december 2007 08:50 schreef yvonne het volgende:
Ofcourse!quote:
Ah, je bent het weekend dus goed doorgekomen en nog heel na het breakdancen.quote:
quote:Op maandag 3 december 2007 09:07 schreef noekje het volgende:
Nadia's moeder: mensen praten écht positief over je. Beslist niet negatief, dat moet je niet denken.
Bedankt mams! Morgen de overlijdensberichten in de gaten houden.
Yepz! Was erg leuk edoch erg vermoeiend en heb een beetje last van mijn maag van alle snoep, popcorn, pizza en MacDonalds. Maar het nieuws dat het dynamische duo Dennis en Nadia volledig verdwenen is uit de villa, maakt heel veel, zo niet alles, goed.quote:Op maandag 3 december 2007 09:20 schreef beequeen het volgende:
Ah, je bent het weekend dus goed doorgekomen en nog heel na het breakdancen.
BeeQueen, ik snap echt niet waarom nada nu persé zo snel weg wilde!quote:Op maandag 3 december 2007 09:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Wat een ellende allemaal maar Antwerpen is toch ook leuk?
1. Daar trap ik niet meer in, aandachtshoer.quote:Op maandag 3 december 2007 09:19 schreef beequeen het volgende:
Twee opvallend uitspraken die ik tegenkwam op VOL en niet in de COS van gisteravond.
1: Naad tegen Amanda: Ik bel je wel Collect vanuit het ziekenhuis lelelelelele.
2: Naad tegen Lieke terwijl ze aan het inpakken is: Ik heb veel spullen in te pakken en dan fluisterend: Daar heb ik veel voor moeten doe, héél veel.
quote:Op maandag 3 december 2007 09:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yepz! Was erg leuk edoch erg vermoeiend en heb een beetje last van mijn maag van alle snoep, popcorn, pizza en MacDonalds. Maar het nieuws dat het dynamische duo Dennis en Nadia volledig verdwenen is uit de villa, maakt heel veel, zo niet alles, goed.
Zou me niets verbazen als Nadia op kosten van DGK die operaties gaat krijgen die ze eigenlijk in de kooi zou krijgen.
Las ook op VOL dat Amanda pissig is omdat Jaap haar geen punten uit de gezamenlijke pot wil geven om haar zusje te bellen. Dat terwijl zij en Brian wel zo goed weten dat wie goed doet, goed ontmoet. Ongelooflijk hoe kort hun geheugen is.
Bij wie hebben ze dat nog meer gedaan als soort van wraakactie. Nadia toch?quote:Op maandag 3 december 2007 09:28 schreef Lady-night het volgende:
Ligt Brian nu met Amanda te rommelen terwijl Selene erbij ligt???
Waren 150punten om Nadia uit te nodigen op haar verjaardag 15 dec.quote:Op maandag 3 december 2007 09:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yepz! Was erg leuk edoch erg vermoeiend en heb een beetje last van mijn maag van alle snoep, popcorn, pizza en MacDonalds. Maar het nieuws dat het dynamische duo Dennis en Nadia volledig verdwenen is uit de villa, maakt heel veel, zo niet alles, goed.
Zou me niets verbazen als Nadia op kosten van DGK die operaties gaat krijgen die ze eigenlijk in de kooi zou krijgen.
Las ook op VOL dat Amanda pissig is omdat Jaap haar geen punten uit de gezamenlijke pot wil geven om haar zusje te bellen. Dat terwijl zij en Brian wel zo goed weten dat wie goed doet, goed ontmoet. Ongelooflijk hoe kort hun geheugen is.
Ik kan me wel vinden in de opmerking van Cc, dat ze haar tieten en buikcorrectie toch heeft gekregen van het hokje , niet in maar buiten dat hok. Vandaar haar opmerking naar Amanda: Ik bel je wel Collect vanuit het ziekenhuis, lelelele.quote:Op maandag 3 december 2007 09:25 schreef Lobasca het volgende:
Sinds de leugens 'achter' van nix en nada, waren ze beide finito..
Ik word kotsziek van die drie en vooral van Selene met haar koetsiekoetsiekoetsie.quote:Op maandag 3 december 2007 09:28 schreef Lady-night het volgende:
Ligt Brian nu met Amanda te rommelen terwijl Selene erbij ligt???
Je bent niet de enige.quote:Op maandag 3 december 2007 09:40 schreef Lady-night het volgende:
I hate Brian
die is zooooo leukquote:Op maandag 3 december 2007 09:46 schreef Prospera het volgende:
Selene zingt onder de douche
Dan nog liever dit
[ afbeelding ]
Brian en Amanda hebben nu alleen elkaar maar. Ik geef het een dag en dan hebben we weer superstreams.quote:Op maandag 3 december 2007 09:47 schreef Lady-night het volgende:
Als Selene nu Brian eens aan ging pakken....dan hebben we weer super streams
Ah okay!quote:Op maandag 3 december 2007 09:30 schreef Katewalker het volgende:
Dat ging helemaal niet over het bellen van zusje van Amanda maar over het uitnodigen van Nadia op het verjaarsfeestje van Amanda..
Niet alles geloven wat ze op VOL schrijven..
Seleen heeft er 2 in 3 dagen uitgewerktquote:Op maandag 3 december 2007 09:47 schreef Lady-night het volgende:
Als Selene nu Brian eens aan ging pakken....dan hebben we weer super streams
Ik mis d'r ook nietquote:Op maandag 3 december 2007 10:27 schreef Copycat het volgende:
In de poll op de DGK site zegt 79% blij te zijn dat Nadia eindelijk is opgerot. Ik ben uiteraard één van hen.
Heb hem nog niet gezienquote:Op maandag 3 december 2007 10:30 schreef Desii het volgende:
Is Ivar er niet?
Wie is Sebastiaan en wat voor pilletjes?quote:Op maandag 3 december 2007 10:29 schreef Prospera het volgende:
Selene: komt Sebastiaan hier naar toe
Jaap: dat weten ze achter.
Selene: hebben die pilletjes bij jou geholpen?
Brian: nee.
Geen idee wie Sebastiaan is, ze had het er niet meer over.quote:Op maandag 3 december 2007 10:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie is Sebastiaan en wat voor pilletjes?
Kijk in het filmpjestopic van VOL, daar staat de uitzending.quote:Op maandag 3 december 2007 10:44 schreef grazygirl het volgende:
ik kan jensen zeker nergens terugkijken?? heb het namelijk gemist
Waar hebben ze die brieven vandaan?quote:Op maandag 3 december 2007 10:46 schreef Prospera het volgende:
Huub: Amanda ik lees hier dat jij de schuld bent tussen de breuk tussen Dennis en Nadia.
[ afbeelding ]
OK, thanx.quote:Op maandag 3 december 2007 10:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Geen idee wie Sebastiaan is, ze had het er niet meer over.
de pilletjes zijn denk ik de pammetjes.
Uit een van de lades van Dennix, zegt Huub.quote:Op maandag 3 december 2007 10:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waar hebben ze die brieven vandaan?
Ok...quote:Op maandag 3 december 2007 10:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Uit een van de lades van Dennix, zegt Huub.
dank je wel!quote:Op maandag 3 december 2007 10:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk in het filmpjestopic van VOL, daar staat de uitzending.
Huub snuffelde in de lege kasten.quote:Op maandag 3 december 2007 10:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waar hebben ze die brieven vandaan?
Echt leeg was die kast dus nietquote:Op maandag 3 december 2007 10:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Huub snuffelde in de lege kasten.
Nou, volgens mij was Herma aan het opruimen en liet Huub de brieven/aantekeningen zien..ze wilde ze al weg gooien maar Huub wilde ze hebben..quote:Op maandag 3 december 2007 10:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Huub snuffelde in de lege kasten.
Vind het juist wel een slimme actie...quote:Op maandag 3 december 2007 10:51 schreef T-lex het volgende:
Huub gebruikt de brief uiteraard weer om gelijk Brian weer ff zwart te maken, ja uiteraard is die brief niet zo positief over Brian. brian heeft alles wat Nix zelf niet had.![]()
...zielig manneke is het toch die Huub.
Huub deed ff stoer, maar kwam een dikke diss van Amanda achteraan....ging in de trant van:quote:Op maandag 3 december 2007 10:58 schreef beequeen het volgende:
Dennix heeft ook dingen geschreven over Brian, Huub vindt dit wel interessant.
Amanda zegt dat hij het tegen Brian moet gebruiken, als hij dat durft tenminste.
Dat wel jah... Whining around, all day long!quote:Op maandag 3 december 2007 11:00 schreef Prospera het volgende:
Amanda heeft wel de stem van Amy Whinehouse
quote:Op maandag 3 december 2007 11:03 schreef T-lex het volgende:
[..]
Huub deed ff stoer, maar kwam een dikke diss van Amanda achteraan....ging in de trant van:
Huub: "Er staan in ieder geval dingen in over Brian?"
Amanda: "Wat dan...wat wil je weten?"
Huub: "Ja dat hou ik voor mezelf"
Amanda: "Dus jij geloofd in Nix? "
Huub: "Er staan in ieder geval wat dingen hoe hij er over dacht?"
Amanda: "Doe er iets mee, dan ga je eindelijk is iets tegen hem doen!"![]()
Huub: (trekt een zuur gezicht)
Volgens mij was het hokje ze beide zat, allebei volkomen twisted imo.quote:Op maandag 3 december 2007 11:12 schreef Lobasca het volgende:
Daarom heb ik toch het idee, dat ze er uit moest.
Dan heeft ze geen haar meer want de 'matjes' zijn van Selenequote:Op maandag 3 december 2007 11:25 schreef beequeen het volgende:
Wat moet Amanda met heur haar als Selène er niet meer is?
[ afbeelding ]
Ze heeft gewoon weer een kater.quote:Op maandag 3 december 2007 11:27 schreef Clank het volgende:
Amanda heeft al een stuk of 10 keer gezegd dat ze misselijk is..
misschien neemt zij de zwangerschapsverhaallijn overquote:Op maandag 3 december 2007 11:27 schreef Clank het volgende:
De volgende gescripte zwangerschap in de maak?quote:Op maandag 3 december 2007 11:27 schreef Clank het volgende:
Ze heeft dan haar eigen haarstuk maar daar kan ze absoluut niet mee omgaan, heerlijk toch?quote:Op maandag 3 december 2007 11:29 schreef Clank het volgende:
[..]
Dan heeft ze geen haar meer want de 'matjes' zijn van Selene >:)
Selene had die haarstukjes toch aan Amanda gegeven?quote:Op maandag 3 december 2007 11:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft dan haar eigen haarstuk maar daar kan ze absoluut niet mee omgaan, heerlijk toch?
Tis elke keer als ze zuipt. Dus inderdaad kater.quote:
Klopt, is ook goed te zien met Live televisie kijkenquote:Op maandag 3 december 2007 12:02 schreef Katewalker het volgende:
Ja..luchtalarm in de kooi 12.02 uur..ze lopen maar 2 minuten achter dus..
Brian is voortaan ook professioneel dromenduider?quote:Op maandag 3 december 2007 12:07 schreef petraa het volgende:
B: Ik heb Jaap weer horen praten en ik ben niet blij. Amanda heeft het gehoord en Selene, Ik pak me boek er ff bij.
Brian zou een sukkel zijn als hij het niet zou proberen, het blijft wel een spel.quote:Op maandag 3 december 2007 12:12 schreef Kaleddis het volgende:
Het is ook helemaal niet doorzichtig wat de bedoelingen zijn van Brian met dit gesprek...
Brian hoort Huub uit over het wegstemmen van Dennix, hij snapt namelijk niet hoe het echt zit en denkt dat Huub het wel weet.quote:Op maandag 3 december 2007 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian is voortaan ook professioneel dromenduider?
En ik hoorde iets over eicelletjes en een tweeling??? Was ze zwanger van een tweeling???quote:Op maandag 3 december 2007 12:17 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft achter gehoord dat Naad weg moest omdat ze gestoord was.
Daar kan ik me wel in vinden.
Steamwissel.
Maar ze denken dus allemaal dat Nadia weg is omdat ze echt zwanger is?quote:Op maandag 3 december 2007 12:17 schreef beequeen het volgende:
Steamwissel.
Tuurlijk, maar je zou het ook een stuk subtieler kunnen spelen. En wellicht is het ook slim om niet 1 dag na het vertrek van Nadia hiermee te beginnen.quote:Op maandag 3 december 2007 12:14 schreef 2live het volgende:
[..]
Brian zou een sukkel zijn als hij het niet zou proberen, het blijft wel een spel.
We zijn allemaal dom, dat we iets niet door hebben,klootzakken daar achterquote:Op maandag 3 december 2007 12:17 schreef beequeen het volgende:
Steamwissel.
Wat een snelle diagnose. Zou me echt helemaal niets verbazen als dit de werkelijke reden is. Dat wicht had echt een paar fikste klappen van heel veel molens gehad.quote:Op maandag 3 december 2007 12:17 schreef beequeen het volgende:
Steamwissel.
Brian zegt dat hij het bewijs heeft in een brief van Naad, je weet wel, die verscheurde brief die Brian gevonden heeft waardoor dat hele zwangerschapsverhaal op gang kwam.quote:Op maandag 3 december 2007 12:20 schreef 2live het volgende:
[..]
Maar ze denken dus allemaal dat Nadia weg is omdat ze echt zwanger is?
Maar wát heeft hij gehoord dan??quote:Op maandag 3 december 2007 12:07 schreef petraa het volgende:
B: Ik heb Jaap weer horen praten en ik ben niet blij. Amanda heeft het gehoord en Selene, Ik pak me boek er ff bij.
Een heel vaag zinnetje van Jaap, iets van : Dennix laat je diskwalifiseren, kado op.quote:
De Cadeau-Op-Theorie.. Een bekende theorie binnen de sociale wetenschappen!quote:Op maandag 3 december 2007 12:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een heel vaag zinnetje van Jaap, iets van : Dennix laat je diskwalifiseren, kado op.
Vraag me niet wat die laatste 2 woorden betekenen.
diezelfde vrouw van 'achter' die dat over Nadia zei vond Cora, Jaap en Huub ook gestoord.quote:Op maandag 3 december 2007 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een snelle diagnose. Zou me echt helemaal niets verbazen als dit de werkelijke reden is. Dat wicht had echt een paar fikste klappen van heel veel molens gehad.
Ik wens Dennis veel succes met zijn eigen basket case.
Vertel!quote:Op maandag 3 december 2007 12:28 schreef SiRojK het volgende:
[..]
De Cadeau-Op-Theorie.. Een bekende theorie binnen de sociale wetenschappen!
Anita misschien of Flens?quote:Op maandag 3 december 2007 12:29 schreef 2live het volgende:
[..]
diezelfde vrouw van 'achter' die dat over Nadia zei vond Cora, Jaap en Huub ook gestoord.
Cadeau-op theorie:quote:
Dat genoemde genotsmiddel interesseerde me eigenlijk meer.quote:Op maandag 3 december 2007 12:38 schreef petraa het volgende:
http://zappen.blog.nl/big(...)e-uit-de-gouden-kooi![]()
Dennix uit Gouden Kooi met knallende ruzie![]()
Krijgen ze dan te horen dat het programma toch 21 dec stopt ???quote:Op maandag 3 december 2007 12:40 schreef Margo37 het volgende:
Ze moeten allemaal netjes gekleed, ben benieuwd.
Huub zei al zou de hoge baas komen?
quote:Op maandag 3 december 2007 12:34 schreef SiRojK het volgende:
Deze theorie is eigenlijk een ontkrachting van de biseksuele geaardheid.
Heel opvallend idd.quote:Op maandag 3 december 2007 12:41 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat genoemde genotsmiddel interesseerde me eigenlijk meer.
Dat is gewoon een lelijke jurk, maar hij staat haar beter dan Lieke.quote:Op maandag 3 december 2007 12:44 schreef Katewalker het volgende:
En Lieke heeft zich voor de 4e keer omgekleed!![]()
Selena in Lieke haar jurk..geen gezicht..
Zeker weten...quote:Op maandag 3 december 2007 12:46 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat is gewoon een lelijke jurk, maar hij staat haar beter dan Lieke.
Zo dan.....quote:Op maandag 3 december 2007 12:50 schreef Katewalker het volgende:
Haha..nu krijgt Selena de raad om haar string uit te doen want je ziet hem zitten....alsof het normaal is om in je blote kut te lopen...
Niet?quote:Op maandag 3 december 2007 12:50 schreef Katewalker het volgende:
Haha..nu krijgt Selena de raad om haar string uit te doen want je ziet hem zitten....alsof het normaal is om in je blote kut te lopen...
idd... .ze kwam met een zeikopmerking... je kan beter energie in jezelf stekenquote:Op maandag 3 december 2007 12:47 schreef Katewalker het volgende:
Precies Huub! Hij doet wat hij wil..al die goedbedoelde raad word je toch schijtziek van..
Ik word echt knettergek, van BEIDE!quote:Op maandag 3 december 2007 12:56 schreef Desii het volgende:
[..]
idd... .ze kwam met een zeikopmerking... je kan beter energie in jezelf steken![]()
Als ze niets aardigs weet te zeggen, zeg dan maar nix, niemendal....
Ze krijgt kapsones.Ze denkt dat ze in een keer heel wat is.quote:Op maandag 3 december 2007 13:00 schreef Katewalker het volgende:
En Lieke heeft zich voor de 5e keer omgekleed...sjonge wat heeft die meid...
Hoezo moet Brian dat tekenen? Amanda is toch een volwassen vrouw?quote:Op maandag 3 december 2007 13:12 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft iets moeten tekenen voor het uitzenden van de beelden van Amanda op Playboy TV.
Brian is nu dus officieel haar pimp.
quote:
Maar dat kan ook zijn omdat hijzelf ook in beeld kwam.quote:Op maandag 3 december 2007 13:12 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft iets moeten tekenen voor het uitzenden van de beelden van Amanda op Playboy TV.
Brian is nu dus officieel haar pimp.
Amanda moet ook tekenen, vandaar dat het me verbaasde dat Brian als eerste heeft getekend, en waarom Brian.....that's the question.quote:Op maandag 3 december 2007 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo moet Brian dat tekenen? Amanda is toch een volwassen vrouw?
Wat moet Brian in godsnaam in een uitzending van Playboy TV.....het vriendje van?quote:Op maandag 3 december 2007 13:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat kan ook zijn omdat hijzelf ook in beeld kwam.
Als het beelden betreft die zijn opgenomen voor zijn clip dan kan ik me voorstellen dat hij toestemming moet geven voor gebruik van die beelden, dat heeft in dit geval dan niets met Amanda te maken maar gewoon met auteursrechtelijke problematiek.quote:Op maandag 3 december 2007 13:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda moet ook tekenen, vandaar dat het me verbaasde dat Brian als eerste heeft getekend, en waarom Brian.....that's the question.
Tja weet ik het, mannen lopen ook wel eens door het beeld... en Jaap, die zat zelfs met haar in badquote:Op maandag 3 december 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat moet Brian in godsnaam in een uitzending van Playboy TV.....het vriendje van?
Mooie cap DB.quote:
Dit was niet voor zijn clip maar Amanda in bad met Melisa.quote:Op maandag 3 december 2007 13:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als het beelden betreft die zijn opgenomen voor zijn clip dan kan ik me voorstellen dat hij toestemming moet geven voor gebruik van die beelden, dat heeft in dit geval dan niets met Amanda te maken maar gewoon met auteursrechtelijke problematiek.
Dan moet Jaap dus ook tekenen.quote:Op maandag 3 december 2007 13:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja weet ik het, mannen lopen ook wel eens door het beeld... en Jaap, die zat zelfs met haar in bad
Staat niks op de Talpa sitequote:Op maandag 3 december 2007 13:23 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Kan iemand bevestigen dat er nog een miljonair bijkomt
Ze doet Wicawdo na.quote:
Als ze hem willen gebruiken wel. Dus ofwel ze gebruiken hem niet, ofwel hij hangt het tekenen niet aan de grote klok.quote:
Dan zou het zo kunnen zijn dat Amanda door hem wordt vertegenwoordigd na die clip, het zou me niets verbazen dat Brian er voor heeft gezorgd dat zij zich heeft verbonden aan hem, zeg maar als een soort accessoire voor zijn carrière.quote:Op maandag 3 december 2007 13:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit was niet voor zijn clip maar Amanda in bad met Melisa.
quote:Op maandag 3 december 2007 13:31 schreef pullup het volgende:
Allemaal een leuk cadeautje en dan uit het huis ophoepelen. Met de groeten van John
Vandaar mijn opmerking dat Brian nu officieel haar pimp is.quote:Op maandag 3 december 2007 13:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan zou het zo kunnen zijn dat Amanda door hem wordt vertegenwoordigd na die clip, het zou me niets verbazen dat Brian er voor heeft gezorgd dat zij zich heeft verbonden aan hem, zeg maar als een soort accessoire voor zijn carrière.![]()
Ik denk echt dat het daar mee te maken heeft.
Wat zou een snolletje van 19 met een stem als een zaagmachine en nephaar opleveren tegenwoordig?quote:Op maandag 3 december 2007 13:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vandaar mijn opmerking dat Brian nu officieel haar pimp is.![]()
De kerstman is er vroeg bij in de kooi.quote:
Gezellig doen kunnen ze niet meer.Jaap en Huub schaken nu.quote:Op maandag 3 december 2007 13:39 schreef mootie het volgende:
Wat wazig dat ze allemaal tegelijk uit zitten te pakken....
Achter het station toch al gauw een tientje per beurt. Zonder condoom wellicht het dubbele en zonder condoom anaal het driedubbele. Tel uit hoe snel Brian zijn investering terug heeft verdiend over de rug van Amanda.quote:Op maandag 3 december 2007 13:40 schreef kahaarin het volgende:
Wat zou een snolletje van 19 met een stem als een zaagmachine en nephaar opleveren tegenwoordig?
Het is inmiddels ook de derde keer dat ze Sinterklaas vierenquote:Op maandag 3 december 2007 13:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gezellig doen kunnen ze niet meer.Jaap en Huub schaken nu.
Welke investering? Zijn inleg in de kooi?quote:Op maandag 3 december 2007 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Achter het station toch al gauw een tientje per beurt. Zonder condoom wellicht het dubbele en zonder condoom anaal het driedubbele. Tel uit hoe snel Brian zijn investering terug heeft verdiend over de rug van Amanda.
Zijn inleg en de vele uren die hij noodgedwongen met die halve retard moest doorbrengen.quote:Op maandag 3 december 2007 13:49 schreef kahaarin het volgende:
Welke investering? Zijn inleg in de kooi?
Toch sneu voor zo'n kind dat ze in de klauwen van een omhooggevallen loverboy is terechtgekomen.
Het is niet te geloven maar al die kado's komen van 2 fans, Hannah en Joop. Dan ben je toch goed gek zeg.quote:Op maandag 3 december 2007 13:49 schreef Marieke_B het volgende:
En van wie krijgen ze nu weer kado's?
Amanda voelt zich alweer helemaal beter.. je zou je die premiere eens door de neus laten boren.
Hanna en Joop..nooit van gehoord ...zijn dat soms pseudoniemen voor Debora en John?quote:Op maandag 3 december 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is niet te geloven maar al die kado's komen van 2 fans, Hannah en Joop. Dan ben je toch goed gek zeg.
Ikzelf vond Lieke het leukst eruit zien in haar tijd dat ze als meisjequote:Op maandag 3 december 2007 13:53 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke had toch van Selene geleerd dat je bij een
strakke outfit je je haar los en wild moet dragen?
En erg zielig..quote:Op maandag 3 december 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is niet te geloven maar al die kado's komen van 2 fans, Hannah en Joop. Dan ben je toch goed gek zeg.
Het zijn Nowlivers , vaste fans en schrijvers, afgekort HaJo.quote:Op maandag 3 december 2007 13:58 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Hanna en Joop..nooit van gehoord ...zijn dat soms pseudoniemen voor Debora en John?
(Hoe jij je voelt, zo eet je.........)quote:Op maandag 3 december 2007 13:55 schreef Marieke_B het volgende:
Brian kan ook eten als een wilde..
Arme jongen, je zou medelijden met hem krijgen.quote:Op maandag 3 december 2007 14:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Hoe jij je voelt, zo eet je.........)
Brian had vanochtend nog anale wurgsex, Brain noemt dit zelf , stevige sex,
de muren komen af en toe af , op Brian, is wel te begrijpen al 15 maanden in een kooi.
De premiere vanavond met Amanda zal hem misschien iets kunnen ontladen,
donderdagavond naar de miljonairsfair, op de VIP-avond, vrijdag optreden Lelystad
zaterdag 2 optredens, Medemblik (Prettig publiek ) en Drachten, dit geeft wat afleiding,
Nou, ik denk dat het één en ander wel in haar geheugen opgeslagen wordt, het is haar waarschijnlijk de moeite van ageren niet waard, dat is toch een welles nietes spelletje.quote:Op maandag 3 december 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
Lieke wordt wakker. Ze zegt dat de 150 ceepees voor het uitnodigen van een fan voor Naad terug de pot in moeten.
Brian heeft ze in bewaring en Amanda zegt dat Naad die punten heeft gebruikt om te bellen.
Wat een gore leugenaar zeg, en Lieke slikt het als zoete koek.
Wat heeft het nog voor zin om een smsje te sturen als Brian en Amanda geen saldo kennen als het om de cp's gaat? Ze moeten die toch verdienen d.m.v. populariteitquote:Op maandag 3 december 2007 14:16 schreef Katewalker het volgende:
En Lieke heeft zich weer omgekleed...
Brian en Amanda komen veel te vaak overal mee weg...die kunnen zo sneaky van alles zich toe-eigenen..bleeehh..
Misschien handig als Lieke een jas aan zou trekken, ik krijg het koud als ik naar haar kijk.quote:Op maandag 3 december 2007 14:23 schreef Katewalker het volgende:
oeps...Lieke gaat een rondje lopen met dat witte paardje maar Fries staat in de bak....als dat maar goed gaat...
5 spelers. Hoe zal dit verder verlopen ?quote:Op maandag 3 december 2007 14:31 schreef Kinga het volgende:
Toch vaag, zo weinig mensen..
de redactie geeft geen fok meer om de streamers of "het spel"quote:Op maandag 3 december 2007 14:27 schreef diedirk het volgende:
Wanneer zal er bekend worden dat het spel definiteif een soap is geworden en wordt Dennis na zijn verplichte toneeelstukje vervangen?
Of zal de Redacti'/FEBO toch beslissen dat er spel gespeeld mag worden en worden er gastspelers ipv miljonair ingezet?
Ik hoop op een redding vanDGK en voor de laatste keuze.
Zelfs Brian en huub verdienen na al dat werk niet dat er een neiuwe kracht binnen komt, is oneerlijk en zal er voor zorgen dat ze niet meer te motiveren zijn.
Dat straalt er nu nl. al dagen vanaf ; het geloof in een eerlijk spel is totaal weg bij de bewoners en zeker ook bij de streamers
Het is zo jammer dat de mensen op TV niet kijken voor het spel.. Dat maakte voor mij ooit het streamen interessant.. Ik zie zonder spel geen TV, maar dat maakt helaas niets uit.quote:Op maandag 3 december 2007 14:43 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
de redactie geeft geen fok meer om de streamers of "het spel"
die zijn alleen bezig tv te maken
vage vermoeden dat de bewoners het hier ook wel mee eens zijn
want zonder tv geen DGK
Niet zo slim idd.quote:Op maandag 3 december 2007 14:23 schreef Katewalker het volgende:
oeps...Lieke gaat een rondje lopen met dat witte paardje maar Fries staat in de bak....als dat maar goed gaat...
Het ging toch ook prima?quote:Op maandag 3 december 2007 14:47 schreef Clank het volgende:
[..]
Niet zo slim idd.
Ze vertelt net tegen Huub en Jaap dat Fries zó jaloers was joh..
Jaap reageert ook van.. ben je met Tanner gaan lopen terwijl Fries buiten was??!!
(maar Lieke weet het allemaal zo goed natuurlijk..)
had ik ookquote:Op maandag 3 december 2007 14:47 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat de mensen op TV niet kijken voor het spel.. Dat maakte voor mij ooit het streamen interessant.. Ik zie zonder spel geen TV, maar dat maakt helaas niets uit.
Stel je voor dat Fries niet meer tegen Lieke wil pratenquote:Op maandag 3 december 2007 14:47 schreef Clank het volgende:
[..]
Niet zo slim idd.
Ze vertelt net tegen Huub en Jaap dat Fries zó jaloers was joh..
Jaap reageert ook van.. ben je met Tanner gaan lopen terwijl Fries buiten was??!!
(maar Lieke weet het allemaal zo goed natuurlijk..)
Ohw, dat zeker.. Het is alleen zo vervelend dat er bijvoorbeeld in het begin wel streng met de regels werd omgegaan... Toen werden mensen ook echt er uit gestemd als mensen ze zat waren, beetje vernieuwing, geen eindeloos gezeur, regels zijn regels..quote:Op maandag 3 december 2007 14:53 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
had ik ook
maar denk dat altijd de opzet geweest is om een goede tv show te maken
en ze hebben de streamers als klankboord gebruikt
viel mij ook op.quote:Op maandag 3 december 2007 15:09 schreef Ziet het volgende:
in de verte heeft ie wel wat van bart weg
Ja he! Dacht hetzelfde...quote:Op maandag 3 december 2007 15:09 schreef Ziet het volgende:
in de verte heeft ie wel wat van bart weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |