Huub deed ff stoer, maar kwam een dikke diss van Amanda achteraan....ging in de trant van:quote:Op maandag 3 december 2007 10:58 schreef beequeen het volgende:
Dennix heeft ook dingen geschreven over Brian, Huub vindt dit wel interessant.
Amanda zegt dat hij het tegen Brian moet gebruiken, als hij dat durft tenminste.
Dat wel jah... Whining around, all day long!quote:Op maandag 3 december 2007 11:00 schreef Prospera het volgende:
Amanda heeft wel de stem van Amy Whinehouse
quote:Op maandag 3 december 2007 11:03 schreef T-lex het volgende:
[..]
Huub deed ff stoer, maar kwam een dikke diss van Amanda achteraan....ging in de trant van:
Huub: "Er staan in ieder geval dingen in over Brian?"
Amanda: "Wat dan...wat wil je weten?"
Huub: "Ja dat hou ik voor mezelf"
Amanda: "Dus jij geloofd in Nix? "
Huub: "Er staan in ieder geval wat dingen hoe hij er over dacht?"
Amanda: "Doe er iets mee, dan ga je eindelijk is iets tegen hem doen!"![]()
Huub: (trekt een zuur gezicht)
Volgens mij was het hokje ze beide zat, allebei volkomen twisted imo.quote:Op maandag 3 december 2007 11:12 schreef Lobasca het volgende:
Daarom heb ik toch het idee, dat ze er uit moest.
Dan heeft ze geen haar meer want de 'matjes' zijn van Selenequote:Op maandag 3 december 2007 11:25 schreef beequeen het volgende:
Wat moet Amanda met heur haar als Selène er niet meer is?
[ afbeelding ]
Ze heeft gewoon weer een kater.quote:Op maandag 3 december 2007 11:27 schreef Clank het volgende:
Amanda heeft al een stuk of 10 keer gezegd dat ze misselijk is..
misschien neemt zij de zwangerschapsverhaallijn overquote:Op maandag 3 december 2007 11:27 schreef Clank het volgende:
De volgende gescripte zwangerschap in de maak?quote:Op maandag 3 december 2007 11:27 schreef Clank het volgende:
Ze heeft dan haar eigen haarstuk maar daar kan ze absoluut niet mee omgaan, heerlijk toch?quote:Op maandag 3 december 2007 11:29 schreef Clank het volgende:
[..]
Dan heeft ze geen haar meer want de 'matjes' zijn van Selene >:)
Selene had die haarstukjes toch aan Amanda gegeven?quote:Op maandag 3 december 2007 11:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft dan haar eigen haarstuk maar daar kan ze absoluut niet mee omgaan, heerlijk toch?
Tis elke keer als ze zuipt. Dus inderdaad kater.quote:
Klopt, is ook goed te zien met Live televisie kijkenquote:Op maandag 3 december 2007 12:02 schreef Katewalker het volgende:
Ja..luchtalarm in de kooi 12.02 uur..ze lopen maar 2 minuten achter dus..
Brian is voortaan ook professioneel dromenduider?quote:Op maandag 3 december 2007 12:07 schreef petraa het volgende:
B: Ik heb Jaap weer horen praten en ik ben niet blij. Amanda heeft het gehoord en Selene, Ik pak me boek er ff bij.
Brian zou een sukkel zijn als hij het niet zou proberen, het blijft wel een spel.quote:Op maandag 3 december 2007 12:12 schreef Kaleddis het volgende:
Het is ook helemaal niet doorzichtig wat de bedoelingen zijn van Brian met dit gesprek...
Brian hoort Huub uit over het wegstemmen van Dennix, hij snapt namelijk niet hoe het echt zit en denkt dat Huub het wel weet.quote:Op maandag 3 december 2007 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian is voortaan ook professioneel dromenduider?
En ik hoorde iets over eicelletjes en een tweeling??? Was ze zwanger van een tweeling???quote:Op maandag 3 december 2007 12:17 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft achter gehoord dat Naad weg moest omdat ze gestoord was.
Daar kan ik me wel in vinden.
Steamwissel.
Maar ze denken dus allemaal dat Nadia weg is omdat ze echt zwanger is?quote:Op maandag 3 december 2007 12:17 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft achter gehoord dat Naad weg moest omdat ze gestoord was.
Daar kan ik me wel in vinden.
Steamwissel.
Tuurlijk, maar je zou het ook een stuk subtieler kunnen spelen. En wellicht is het ook slim om niet 1 dag na het vertrek van Nadia hiermee te beginnen.quote:Op maandag 3 december 2007 12:14 schreef 2live het volgende:
[..]
Brian zou een sukkel zijn als hij het niet zou proberen, het blijft wel een spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |