Kijk in het filmpjestopic van VOL, daar staat de uitzending.quote:Op maandag 3 december 2007 10:44 schreef grazygirl het volgende:
ik kan jensen zeker nergens terugkijken?? heb het namelijk gemist
Waar hebben ze die brieven vandaan?quote:Op maandag 3 december 2007 10:46 schreef Prospera het volgende:
Huub: Amanda ik lees hier dat jij de schuld bent tussen de breuk tussen Dennis en Nadia.
[ afbeelding ]
OK, thanx.quote:Op maandag 3 december 2007 10:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Geen idee wie Sebastiaan is, ze had het er niet meer over.
de pilletjes zijn denk ik de pammetjes.
Uit een van de lades van Dennix, zegt Huub.quote:Op maandag 3 december 2007 10:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waar hebben ze die brieven vandaan?
Ok...quote:Op maandag 3 december 2007 10:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Uit een van de lades van Dennix, zegt Huub.
dank je wel!quote:Op maandag 3 december 2007 10:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk in het filmpjestopic van VOL, daar staat de uitzending.
Huub snuffelde in de lege kasten.quote:Op maandag 3 december 2007 10:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waar hebben ze die brieven vandaan?
Echt leeg was die kast dus nietquote:Op maandag 3 december 2007 10:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Huub snuffelde in de lege kasten.
Nou, volgens mij was Herma aan het opruimen en liet Huub de brieven/aantekeningen zien..ze wilde ze al weg gooien maar Huub wilde ze hebben..quote:Op maandag 3 december 2007 10:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Huub snuffelde in de lege kasten.
Vind het juist wel een slimme actie...quote:Op maandag 3 december 2007 10:51 schreef T-lex het volgende:
Huub gebruikt de brief uiteraard weer om gelijk Brian weer ff zwart te maken, ja uiteraard is die brief niet zo positief over Brian. brian heeft alles wat Nix zelf niet had.![]()
...zielig manneke is het toch die Huub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |