Klopt, is ook goed te zien met Live televisie kijkenquote:Op maandag 3 december 2007 12:02 schreef Katewalker het volgende:
Ja..luchtalarm in de kooi 12.02 uur..ze lopen maar 2 minuten achter dus..
Brian is voortaan ook professioneel dromenduider?quote:Op maandag 3 december 2007 12:07 schreef petraa het volgende:
B: Ik heb Jaap weer horen praten en ik ben niet blij. Amanda heeft het gehoord en Selene, Ik pak me boek er ff bij.
Brian zou een sukkel zijn als hij het niet zou proberen, het blijft wel een spel.quote:Op maandag 3 december 2007 12:12 schreef Kaleddis het volgende:
Het is ook helemaal niet doorzichtig wat de bedoelingen zijn van Brian met dit gesprek...
Brian hoort Huub uit over het wegstemmen van Dennix, hij snapt namelijk niet hoe het echt zit en denkt dat Huub het wel weet.quote:Op maandag 3 december 2007 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian is voortaan ook professioneel dromenduider?
En ik hoorde iets over eicelletjes en een tweeling??? Was ze zwanger van een tweeling???quote:Op maandag 3 december 2007 12:17 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft achter gehoord dat Naad weg moest omdat ze gestoord was.
Daar kan ik me wel in vinden.
Steamwissel.
Maar ze denken dus allemaal dat Nadia weg is omdat ze echt zwanger is?quote:Op maandag 3 december 2007 12:17 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft achter gehoord dat Naad weg moest omdat ze gestoord was.
Daar kan ik me wel in vinden.
Steamwissel.
Tuurlijk, maar je zou het ook een stuk subtieler kunnen spelen. En wellicht is het ook slim om niet 1 dag na het vertrek van Nadia hiermee te beginnen.quote:Op maandag 3 december 2007 12:14 schreef 2live het volgende:
[..]
Brian zou een sukkel zijn als hij het niet zou proberen, het blijft wel een spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |