As we speak??quote:Op maandag 3 december 2007 09:08 schreef Lady-night het volgende:
Nee ze hebben Jensen nog steeds niet gezien....kan ons kindje van god niet aan......maar ze hebben wel weer wurgsex....bah
Hopelijk alleen happy thoughts!quote:Op maandag 3 december 2007 09:04 schreef Lobasca het volgende:
![]()
En je zal het niet geloven, maar ik moest aan jou denken gisteravond.
Goedemorgenquote:Op maandag 3 december 2007 08:50 schreef yvonne het volgende:
[COS #2953] Lieke op zoek naar nieuwe hoogtepunten ?
Hebben ze Jensen nou al gezien?
Ofcourse!quote:
Ah, je bent het weekend dus goed doorgekomen en nog heel na het breakdancen.quote:
quote:Op maandag 3 december 2007 09:07 schreef noekje het volgende:
Nadia's moeder: mensen praten écht positief over je. Beslist niet negatief, dat moet je niet denken.
Bedankt mams! Morgen de overlijdensberichten in de gaten houden.
Yepz! Was erg leuk edoch erg vermoeiend en heb een beetje last van mijn maag van alle snoep, popcorn, pizza en MacDonalds. Maar het nieuws dat het dynamische duo Dennis en Nadia volledig verdwenen is uit de villa, maakt heel veel, zo niet alles, goed.quote:Op maandag 3 december 2007 09:20 schreef beequeen het volgende:
Ah, je bent het weekend dus goed doorgekomen en nog heel na het breakdancen.
BeeQueen, ik snap echt niet waarom nada nu persé zo snel weg wilde!quote:Op maandag 3 december 2007 09:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Wat een ellende allemaal maar Antwerpen is toch ook leuk?
1. Daar trap ik niet meer in, aandachtshoer.quote:Op maandag 3 december 2007 09:19 schreef beequeen het volgende:
Twee opvallend uitspraken die ik tegenkwam op VOL en niet in de COS van gisteravond.
1: Naad tegen Amanda: Ik bel je wel Collect vanuit het ziekenhuis lelelelelele.
2: Naad tegen Lieke terwijl ze aan het inpakken is: Ik heb veel spullen in te pakken en dan fluisterend: Daar heb ik veel voor moeten doe, héél veel.
quote:Op maandag 3 december 2007 09:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yepz! Was erg leuk edoch erg vermoeiend en heb een beetje last van mijn maag van alle snoep, popcorn, pizza en MacDonalds. Maar het nieuws dat het dynamische duo Dennis en Nadia volledig verdwenen is uit de villa, maakt heel veel, zo niet alles, goed.
Zou me niets verbazen als Nadia op kosten van DGK die operaties gaat krijgen die ze eigenlijk in de kooi zou krijgen.
Las ook op VOL dat Amanda pissig is omdat Jaap haar geen punten uit de gezamenlijke pot wil geven om haar zusje te bellen. Dat terwijl zij en Brian wel zo goed weten dat wie goed doet, goed ontmoet. Ongelooflijk hoe kort hun geheugen is.
Bij wie hebben ze dat nog meer gedaan als soort van wraakactie. Nadia toch?quote:Op maandag 3 december 2007 09:28 schreef Lady-night het volgende:
Ligt Brian nu met Amanda te rommelen terwijl Selene erbij ligt???
Waren 150punten om Nadia uit te nodigen op haar verjaardag 15 dec.quote:Op maandag 3 december 2007 09:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yepz! Was erg leuk edoch erg vermoeiend en heb een beetje last van mijn maag van alle snoep, popcorn, pizza en MacDonalds. Maar het nieuws dat het dynamische duo Dennis en Nadia volledig verdwenen is uit de villa, maakt heel veel, zo niet alles, goed.
Zou me niets verbazen als Nadia op kosten van DGK die operaties gaat krijgen die ze eigenlijk in de kooi zou krijgen.
Las ook op VOL dat Amanda pissig is omdat Jaap haar geen punten uit de gezamenlijke pot wil geven om haar zusje te bellen. Dat terwijl zij en Brian wel zo goed weten dat wie goed doet, goed ontmoet. Ongelooflijk hoe kort hun geheugen is.
Ik kan me wel vinden in de opmerking van Cc, dat ze haar tieten en buikcorrectie toch heeft gekregen van het hokje , niet in maar buiten dat hok. Vandaar haar opmerking naar Amanda: Ik bel je wel Collect vanuit het ziekenhuis, lelelele.quote:Op maandag 3 december 2007 09:25 schreef Lobasca het volgende:
Sinds de leugens 'achter' van nix en nada, waren ze beide finito..
Ik word kotsziek van die drie en vooral van Selene met haar koetsiekoetsiekoetsie.quote:Op maandag 3 december 2007 09:28 schreef Lady-night het volgende:
Ligt Brian nu met Amanda te rommelen terwijl Selene erbij ligt???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |