Ja, het is niet te harden. Gelukkig is aan het Dennis Nadia verhaal eindelijk een einde gekomen. Huub en Lieke zijn ook niet te harden.quote:Op maandag 3 december 2007 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, de 'relasies' zoals Brian en Amanda kunnen me gestolen worden. Dat is geen 'relasie' meer, het is een vlucht- en schuilplaats voor Brian. Twee keer per dag Amanda uit elkaar trekken om niet aan een overdosis pammetjes verslaafd te raken. Een keer per maand een glazen deur of een douchecabine in elkaar rammen en verder gekalmeerd worden met een paar dozen extra cpt's ........
Denk, zet toch wat klaar voor de ochtendploeg. Laat BSOL nou hetzelfde hebben gedachtquote:Op maandag 3 december 2007 03:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Leuk dat er om 0300 uur nog twee COSsen worden geopend ....
Je bent al net zo creatief als al die scheten van Japioquote:Op maandag 3 december 2007 03:06 schreef tipsch het volgende:
Geen idee wat er vandaag allemaal gebeurd is, dus zoek het maar uit![]()
maar natuurlijk.quote:Op maandag 3 december 2007 03:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"weet je nog, dennix 17%??weet je nog, dennix EXIT !!
ik zeg alleen dat je dat daaruit niet kan opmaken.quote:Op maandag 3 december 2007 02:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio en leuke TV ? - Weet jij nog wat hij scoorde bij de laatste poll ?
Voor jou ter info......nix is eruit en maakte geen tv!Zusje heeft velen zo gek gekregen om op die lowlife te stemmenquote:Op maandag 3 december 2007 03:18 schreef miesy het volgende:
[..]
maar natuurlijk.
maar jij ging ervan uit dat japie geen leuke tv maakt omdat hij in de poll zo laag scoort, toch?
[..]
ik zeg alleen dat je dat daaruit niet kan opmaken.
lieke maakt ook geen leuke tv en die scoort ook best hoog, en dennis is zo passief is als kan.
dus daar kan je de poll niet op baseren, naar mijn idee.
japie aan de andere kant heeft daar geen last van en zit niet constant stil,
misschien dat ie daarom nog een bewoner is?
en terecht.quote:Op maandag 3 december 2007 03:25 schreef Guuskeee het volgende:
rustig hier
quote:Op maandag 3 december 2007 03:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had het al eerder gezegd vanavond, maar mooi om te zien dat
in één week de situatie van 5-2 naar 2-3 is gegaan.
En met name dankzij Selene, zij is denk ik voor een groot deel
verantwoordelijk voor het vertrek van die twee losers .....
dat is wat ik zeg.quote:Op maandag 3 december 2007 03:26 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Voor jou ter info......nix is eruit en maakte geen tv!Zusje heeft velen zo gek gekregen om op die lowlife te stemmen
Wel als je echt mensen hebt die achter je staan!Moeilijk te peilen maar toch.............quote:Op maandag 3 december 2007 03:28 schreef miesy het volgende:
[..]
dat is wat ik zeg.
popo betekent als het er op neer komt geen hol.
het grote publiek bepaald.quote:Op maandag 3 december 2007 03:30 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Wel als je echt mensen hebt die achter je staan!Moeilijk te peilen maar toch.............
Neuh niet dat ik weet.quote:Op maandag 3 december 2007 08:50 schreef yvonne het volgende:
[COS #2953] Lieke op zoek naar nieuwe hoogtepunten ?
Hebben ze Jensen nou al gezien?
quote:Op maandag 3 december 2007 08:50 schreef yvonne het volgende:
quote:
As we speak??quote:Op maandag 3 december 2007 09:08 schreef Lady-night het volgende:
Nee ze hebben Jensen nog steeds niet gezien....kan ons kindje van god niet aan......maar ze hebben wel weer wurgsex....bah
Hopelijk alleen happy thoughts!quote:Op maandag 3 december 2007 09:04 schreef Lobasca het volgende:
![]()
En je zal het niet geloven, maar ik moest aan jou denken gisteravond.
Goedemorgenquote:Op maandag 3 december 2007 08:50 schreef yvonne het volgende:
Ofcourse!quote:
Ah, je bent het weekend dus goed doorgekomen en nog heel na het breakdancen.quote:
quote:Op maandag 3 december 2007 09:07 schreef noekje het volgende:
Nadia's moeder: mensen praten écht positief over je. Beslist niet negatief, dat moet je niet denken.
Bedankt mams! Morgen de overlijdensberichten in de gaten houden.
Yepz! Was erg leuk edoch erg vermoeiend en heb een beetje last van mijn maag van alle snoep, popcorn, pizza en MacDonalds. Maar het nieuws dat het dynamische duo Dennis en Nadia volledig verdwenen is uit de villa, maakt heel veel, zo niet alles, goed.quote:Op maandag 3 december 2007 09:20 schreef beequeen het volgende:
Ah, je bent het weekend dus goed doorgekomen en nog heel na het breakdancen.
BeeQueen, ik snap echt niet waarom nada nu persé zo snel weg wilde!quote:Op maandag 3 december 2007 09:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Wat een ellende allemaal maar Antwerpen is toch ook leuk?
1. Daar trap ik niet meer in, aandachtshoer.quote:Op maandag 3 december 2007 09:19 schreef beequeen het volgende:
Twee opvallend uitspraken die ik tegenkwam op VOL en niet in de COS van gisteravond.
1: Naad tegen Amanda: Ik bel je wel Collect vanuit het ziekenhuis lelelelelele.
2: Naad tegen Lieke terwijl ze aan het inpakken is: Ik heb veel spullen in te pakken en dan fluisterend: Daar heb ik veel voor moeten doe, héél veel.
quote:Op maandag 3 december 2007 09:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yepz! Was erg leuk edoch erg vermoeiend en heb een beetje last van mijn maag van alle snoep, popcorn, pizza en MacDonalds. Maar het nieuws dat het dynamische duo Dennis en Nadia volledig verdwenen is uit de villa, maakt heel veel, zo niet alles, goed.
Zou me niets verbazen als Nadia op kosten van DGK die operaties gaat krijgen die ze eigenlijk in de kooi zou krijgen.
Las ook op VOL dat Amanda pissig is omdat Jaap haar geen punten uit de gezamenlijke pot wil geven om haar zusje te bellen. Dat terwijl zij en Brian wel zo goed weten dat wie goed doet, goed ontmoet. Ongelooflijk hoe kort hun geheugen is.
Bij wie hebben ze dat nog meer gedaan als soort van wraakactie. Nadia toch?quote:Op maandag 3 december 2007 09:28 schreef Lady-night het volgende:
Ligt Brian nu met Amanda te rommelen terwijl Selene erbij ligt???
Waren 150punten om Nadia uit te nodigen op haar verjaardag 15 dec.quote:Op maandag 3 december 2007 09:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yepz! Was erg leuk edoch erg vermoeiend en heb een beetje last van mijn maag van alle snoep, popcorn, pizza en MacDonalds. Maar het nieuws dat het dynamische duo Dennis en Nadia volledig verdwenen is uit de villa, maakt heel veel, zo niet alles, goed.
Zou me niets verbazen als Nadia op kosten van DGK die operaties gaat krijgen die ze eigenlijk in de kooi zou krijgen.
Las ook op VOL dat Amanda pissig is omdat Jaap haar geen punten uit de gezamenlijke pot wil geven om haar zusje te bellen. Dat terwijl zij en Brian wel zo goed weten dat wie goed doet, goed ontmoet. Ongelooflijk hoe kort hun geheugen is.
Ik kan me wel vinden in de opmerking van Cc, dat ze haar tieten en buikcorrectie toch heeft gekregen van het hokje , niet in maar buiten dat hok. Vandaar haar opmerking naar Amanda: Ik bel je wel Collect vanuit het ziekenhuis, lelelele.quote:Op maandag 3 december 2007 09:25 schreef Lobasca het volgende:
Sinds de leugens 'achter' van nix en nada, waren ze beide finito..
Ik word kotsziek van die drie en vooral van Selene met haar koetsiekoetsiekoetsie.quote:Op maandag 3 december 2007 09:28 schreef Lady-night het volgende:
Ligt Brian nu met Amanda te rommelen terwijl Selene erbij ligt???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |