Heeft Seleen zich daar al over uitgelaten? Haar sexuele geaardheid?quote:Op maandag 3 december 2007 01:18 schreef miesy het volgende:
[..]
is ze ook, lijkt, net als de rest, een beetje versleten.
alhoewel ik haar toch ook wel met seleentje het bed in zie kruipen, als seleen daar open voor staat.
Dat Nadia zwanger zou zijn van Brianquote:Op maandag 3 december 2007 01:21 schreef Kaleddis het volgende:
Jaap en Huub fantaseren er op los als het waar zou zijn dat Nadia gewoon echt zwanger is
Of nu al alles afremmen en een continue depri Huub. Ach ja, dan hoef je tenminste niet te schakelen, daar heeft ze nog wel moeite mee...quote:Op maandag 3 december 2007 01:16 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat ze hem nu wel kent
vandaag lol
morgen depri en alles op lieke afreagren
En de baby huilt met een zalvend stemmetjequote:Op maandag 3 december 2007 01:22 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Dat Nadia zwanger zou zijn van Brian
niet dat ik weet.quote:Op maandag 3 december 2007 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft Seleen zich daar al over uitgelaten? Haar sexuele geaardheid?
Maar een beetje tongen en tegen elkaar aan glijen stelt niet veel voor ! En dat onder de dekens!quote:Op maandag 3 december 2007 01:25 schreef miesy het volgende:
[..]
niet dat ik weet.
maar volgens mij is sex in de villa zowieso niet echt haar ding.
Ja, ze heeft er met Lieke over gesproken :quote:Op maandag 3 december 2007 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft Seleen zich daar al over uitgelaten? Haar sexuele geaardheid?
Slaapsequote:Op maandag 3 december 2007 01:33 schreef chufi het volgende:
Bis Morgen ! Dit gaat allemaal naar bed toe !
Thx!quote:Op maandag 3 december 2007 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ze heeft er met Lieke over gesproken :
- Ze kan niet echt verliefd worden op een vrouw
- Heeft wel een keer geexperimenteerd en wat haar betreft niet de laatste keer
- Haar goede vriending van Beautifull and the Nerd is Goldie. Ook een goede bekende in de vriendinnen kring van Amanda. Volgens Amanda is Goldie 100% BI
ik schat de kans best groot in.quote:Op maandag 3 december 2007 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar een beetje tongen en tegen elkaar aan glijen stelt niet veel voor ! En dat onder de dekens!
slaap ze!quote:Op maandag 3 december 2007 01:33 schreef chufi het volgende:
Bis Morgen ! Dit gaat allemaal naar bed toe !
Nogmaals trusten!quote:Op maandag 3 december 2007 01:39 schreef chufi het volgende:
Oh H&L in de MB ! Trusten allemaal ! Hasta manana
We ergeren ons minder aan het gekweel en gevreet (alhoewel soms mooie caps) en ook niet mer aan het gefluister van die 2 ..quote:Op maandag 3 december 2007 01:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is wel duidelijk dat Dennix geen toegevoegde waarde had voor DGK. Toen hij in de villa zat was het nix, nu is NIX weg en het is nog steeds nix. Het begint heel snel heel saai te worden .......
Bewoners en gastspelers eruit en erin blijkt niet te helpen. Het roer moet om, nu maar een keer het hokje onderhanden nemen; paar mensen eruit, anderen erin ........
of je trekt de stekker eruitquote:Op maandag 3 december 2007 01:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is wel duidelijk dat Dennix geen toegevoegde waarde had voor DGK. Toen hij in de villa zat was het nix, nu is NIX weg en het is nog steeds nix. Het begint heel snel heel saai te worden .......
Bewoners en gastspelers eruit en erin blijkt niet te helpen. Het roer moet om, nu maar een keer het hokje onderhanden nemen; paar mensen eruit, anderen erin ........
1. Als Huub het zou goedkeuren (jaloers !) zal Lieke wel een keer een avondje met Selene hebben.quote:Op maandag 3 december 2007 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Thx!
(1) Er is dus nog een emo-backup voor Lieke als ze er beiden zin in krijgen om verder te experiementeren.
(2) Tis natuurlijk maar de vraag hoelang ze blijft als gast speleres en (3) wanneer ze weer binnen komt als miljonair ?!
Met Kerst stekker eruit geloof ik niet. Ze zijn te veel bezig met 'dingen' na de feestdagen. Huub en Brian hoorden al de planning van optredens in januari. Selene blijft twee maanden. Lieke mag starten met cursus ruiterbewijs.quote:Op maandag 3 december 2007 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
We ergeren ons minder aan het gekweel en gevreet (alhoewel soms mooie caps) en ook niet mer aan het gefluister van die 2 ..
Ja het is aan hokje achter wat er gaat gebeuren ..
Of mogelijk toch voor kerst de stekker eruit en een verdeelde pot!
Ad 1) Ja Huub is inderdaad erg jaloers en bepaald meestal wat Lieke mag doen en laten.quote:Op maandag 3 december 2007 01:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
1. Als Huub het zou goedkeuren (jaloers !) zal Lieke wel een keer een avondje met Selene hebben.
2. Een paar keer liet Selene doorschemeren dat ze twee maanden blijft.
3. Als Miljonair zie ik haar niet komen. Ze heeft een te neutrale rol ....... dat kan ze niet zomaar ineens van zich afgooien. Dat zullen de streamers wel kunnen volgen, maar op TV krijgen ze dat niet voor elkaar met 20 minuten uitzending per dag (5 dgn per week).
Word mij echt te laat ! Keep us informed !quote:Op maandag 3 december 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub speelt piano, ziet bericht op plasme en stuift naar boven. Daar stonden een paar waxinelichtjes vervaarlijk dicht bij het plasmascherm op het kastje ......... Ik voel enig fundament voor een ruzie met Lieke !
prachtige slowmotion !!quote:Op maandag 3 december 2007 02:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gaat het toch gebeuren ? Lieke bespringt Selene ......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 december 2007 02:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gaat het toch gebeuren ? Lieke bespringt Selene ......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, deze keer geen nachtploeg voor mij. Het is hier (Lissabon) 01:05 en ik heb morgen een drukke dag.quote:Op maandag 3 december 2007 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Word mij echt te laat ! Keep us informed !
15 decemberquote:Op maandag 3 december 2007 02:21 schreef miesy het volgende:
waneer is deze 8 uur's dag precies?
ja wat nou!!!quote:Op maandag 3 december 2007 02:33 schreef eusjuh het volgende:
Huub moet Lieke gewoon dumpen en verder gaan met Jaap.Pfffft wat kan dat meisje zeiken
Heel goed, inderdaadquote:Op maandag 3 december 2007 02:33 schreef eusjuh het volgende:
Huub moet Lieke gewoon dumpen en verder gaan met Jaap.Pfffft wat kan dat meisje zeiken
Lijkt me een goed idee, doorgaan met Japio. Een ongeveer 170 kilo blubberende, boerende, ruftende vetbulb, die alleen een zuivere onderbroek aantrekt als de korsten van z'n natte scheten eraf breken ........quote:
Waarmee hij uitstekend kan opschieten en dus lekker spel kan spelenquote:Op maandag 3 december 2007 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee, doorgaan met Japio. Een ongeveer 170 kilo blubberende, boerende, ruftende vetbulb, die alleen een zuivere onderbroek aantrekt als de korsten van z'n natte scheten eraf breken ........
jaap heeft geweldige humor en maakt vergeleken bij meeste anderen leuke tv.quote:Op maandag 3 december 2007 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee, doorgaan met Japio. Een ongeveer 170 kilo blubberende, boerende, ruftende vetbulb, die alleen een zuivere onderbroek aantrekt als de korsten van z'n natte scheten eraf breken ........
Japio en leuke TV ? - Weet jij nog wat hij scoorde bij de laatste poll ? Hij heeft 'n enkel kunstje en blijft dat tot in het oneindige herhalen ...... nauwelijks meer orgineel.quote:Op maandag 3 december 2007 02:48 schreef miesy het volgende:
[..]
jaap heeft geweldige humor en maakt vergeleken bij meeste anderen leuke tv.
jaap voor een lieke vekiezen, anytime!
de poll zegt helemaal niets.quote:Op maandag 3 december 2007 02:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio en leuke TV ? - Weet jij nog wat hij scoorde bij de laatste poll ? Hij heeft 'n enkel kunstje en blijft dat tot in het oneindige herhalen ...... nauwelijks meer orgineel.
Ja, de 'relasies' zoals Brian en Amanda kunnen me gestolen worden. Dat is geen 'relasie' meer, het is een vlucht- en schuilplaats voor Brian. Twee keer per dag Amanda uit elkaar trekken om niet aan een overdosis pammetjes verslaafd te raken. Een keer per maand een glazen deur of een douchecabine in elkaar rammen en verder gekalmeerd worden met een paar dozen extra cpt's ........quote:Op maandag 3 december 2007 02:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waarmee hij uitstekend kan opschieten en dus lekker spel kan spelenDie relasies in DGK komen me m'n strot uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |