Word mij echt te laat ! Keep us informed !quote:Op maandag 3 december 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub speelt piano, ziet bericht op plasme en stuift naar boven. Daar stonden een paar waxinelichtjes vervaarlijk dicht bij het plasmascherm op het kastje ......... Ik voel enig fundament voor een ruzie met Lieke !
prachtige slowmotion !!quote:Op maandag 3 december 2007 02:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gaat het toch gebeuren ? Lieke bespringt Selene ......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 december 2007 02:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gaat het toch gebeuren ? Lieke bespringt Selene ......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, deze keer geen nachtploeg voor mij. Het is hier (Lissabon) 01:05 en ik heb morgen een drukke dag.quote:Op maandag 3 december 2007 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Word mij echt te laat ! Keep us informed !
15 decemberquote:Op maandag 3 december 2007 02:21 schreef miesy het volgende:
waneer is deze 8 uur's dag precies?
ja wat nou!!!quote:Op maandag 3 december 2007 02:33 schreef eusjuh het volgende:
Huub moet Lieke gewoon dumpen en verder gaan met Jaap.Pfffft wat kan dat meisje zeiken
Heel goed, inderdaadquote:Op maandag 3 december 2007 02:33 schreef eusjuh het volgende:
Huub moet Lieke gewoon dumpen en verder gaan met Jaap.Pfffft wat kan dat meisje zeiken
Lijkt me een goed idee, doorgaan met Japio. Een ongeveer 170 kilo blubberende, boerende, ruftende vetbulb, die alleen een zuivere onderbroek aantrekt als de korsten van z'n natte scheten eraf breken ........quote:
Waarmee hij uitstekend kan opschieten en dus lekker spel kan spelenquote:Op maandag 3 december 2007 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee, doorgaan met Japio. Een ongeveer 170 kilo blubberende, boerende, ruftende vetbulb, die alleen een zuivere onderbroek aantrekt als de korsten van z'n natte scheten eraf breken ........
jaap heeft geweldige humor en maakt vergeleken bij meeste anderen leuke tv.quote:Op maandag 3 december 2007 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee, doorgaan met Japio. Een ongeveer 170 kilo blubberende, boerende, ruftende vetbulb, die alleen een zuivere onderbroek aantrekt als de korsten van z'n natte scheten eraf breken ........
Japio en leuke TV ? - Weet jij nog wat hij scoorde bij de laatste poll ? Hij heeft 'n enkel kunstje en blijft dat tot in het oneindige herhalen ...... nauwelijks meer orgineel.quote:Op maandag 3 december 2007 02:48 schreef miesy het volgende:
[..]
jaap heeft geweldige humor en maakt vergeleken bij meeste anderen leuke tv.
jaap voor een lieke vekiezen, anytime!
de poll zegt helemaal niets.quote:Op maandag 3 december 2007 02:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio en leuke TV ? - Weet jij nog wat hij scoorde bij de laatste poll ? Hij heeft 'n enkel kunstje en blijft dat tot in het oneindige herhalen ...... nauwelijks meer orgineel.
Ja, de 'relasies' zoals Brian en Amanda kunnen me gestolen worden. Dat is geen 'relasie' meer, het is een vlucht- en schuilplaats voor Brian. Twee keer per dag Amanda uit elkaar trekken om niet aan een overdosis pammetjes verslaafd te raken. Een keer per maand een glazen deur of een douchecabine in elkaar rammen en verder gekalmeerd worden met een paar dozen extra cpt's ........quote:Op maandag 3 december 2007 02:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waarmee hij uitstekend kan opschieten en dus lekker spel kan spelenDie relasies in DGK komen me m'n strot uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |