quote:Op maandag 3 december 2007 00:11 schreef markisboer het volgende:
[..]
Achjah... Mijn voorspellingen:
Brian: Gaat helemaal door het lint -> EXIT
Amanda: probeert zelfmoord te plegen* -> Exit
Jaap: Leuk aanbod, adiosssssssss -> Exit
Lieke: HELEMAAL over de zeik, depressief, mist alles -> EXIT
Huub: huub neukt een met een gast speler -> WINNAAR
Jhe hebt gelijk. In de villa zit iedereen maar te speculeren over ex-zus of ex-zo. Niemand die daar bedenkt dat die mensen gewoon niet daar willen zijn. Kijk een tamara van Brian is er 1 keer geweest en een Hedda van Huub. Volgens mij hebben beide echt geen zin om daar de kooi in te gaan.quote:Op maandag 3 december 2007 00:01 schreef diedirk het volgende:
[..]
Mensen moeten het ook nog willen he.
Los van het feit dat die Tamara super lekker is, heeft ze ook brains en zal ze echt niet zo stom zijn om haar ziel aan die ellendige FEBO te verkopen
Mooi misschien stopt het programma dan toch 21 december. En kunnen we daarna weer van BB genieten.quote:Op maandag 3 december 2007 00:09 schreef BsJanssen het volgende:
wat een top streams worden dit!
Amanda en Brian die elke dag in bad gaan
Huub en Lieke die elke dag ruzie hebben om hetzelfde waar je moe van wordt
Jaap die nergens zin in heeft totdat er een nieuwe bewoner of gastspeler in komt
Selene vond er na dag 2 al niets meer aan dus die zal toch niet al te lang blijven want ze wil toch niets met Huub beginnen.
nee... geweldig zo!
Not me !quote:Op maandag 3 december 2007 00:12 schreef Adothehague het volgende:
Kan iemand bevestigen dat er nog nieuwe bewoners komen
Rammsteinquote:Op maandag 3 december 2007 00:14 schreef chufi het volgende:
Trouwens als Huub nog streamers wil winnen moet ie zeker niet doorgaan met zn huidige muziek!
Ja, dat viel mij ook al opquote:Op maandag 3 december 2007 00:19 schreef STAP01 het volgende:
Die nepjankscene (die ene die afgesproken was met Amanda om Huub, Jaap, Lieke op een verkeerd spoor te zetten, dus niet al die andere nepjankscenes) in de private werd in de compilatie uitzending neergezet alsof het echt was! Er werd daar met geen enkel woord over een complot gesproken.
En dat hij 13 december toch weg is. Dan gaat Lieke de week erop en hebben we met kerst een finale tussen Brian/Amanda en Jaap.quote:Op maandag 3 december 2007 00:22 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke shut up![]()
Huub heeft zin om lol te maken. Rotzooi schoppen en ouderwets lachen.
Lieke vind dat hij het rustig aan moet doen.
jawel, in het begin van de uitzending kwam Nadia het vertellen tegen Dennis toen ie de eerste avond met Selene in de chill zat. Dat was het moment dat Dennis mee moest komen maar Selene zei dat ie geen schoothondje was.quote:Op maandag 3 december 2007 00:19 schreef STAP01 het volgende:
Die nepjankscene (die ene die afgesproken was met Amanda om Huub, Jaap, Lieke op een verkeerd spoor te zetten, dus niet al die andere nepjankscenes) in de private werd in de compilatie uitzending neergezet alsof het echt was! Er werd daar met geen enkel woord over een complot gesproken.
zat me er ook aan te ergeren.quote:Op maandag 3 december 2007 00:22 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke shut up![]()
Dat zij nu saaie tv wil maken met haar relatiegezeik en reiki lessen, dat wil nog niet zeggen dat een ander dat ook moet doen.quote:Op maandag 3 december 2007 00:32 schreef miesy het volgende:
[..]
zat me er ook aan te ergeren.
waarom meteen op de rem trappen als hij aan het genieten is?
laat die jongen toch lekker gaan.
Ze moet nu eenmaal altijd een tegenwoord hebben.......... meepraten valt niet mee, dat doet ze alleen als er over Huub geroddeld wordtquote:Op maandag 3 december 2007 00:22 schreef Kaleddis het volgende:
Lieke shut up![]()
Nee, ik ook niet. Heb haar redelijk lang verdedigd, maar trek 'r de laatste tijd echt niet meer.quote:Op maandag 3 december 2007 00:41 schreef Desii het volgende:
[..]
Ze moet nu eenmaal altijd een tegenwoord hebben.......... meepraten valt niet mee, dat doet ze alleen als er over Huub geroddeld wordt
Oepssss, ik word wel erg negatief over der..... en eigenlijk wil ik dat helemaal niet; maar ze maakt het er zelf naar
dus dat!quote:Op maandag 3 december 2007 00:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat zij nu saaie tv wil maken met haar relatiegezeik en reiki lessen, dat wil nog niet zeggen dat een ander dat ook moet doen.
doeg!quote:Op maandag 3 december 2007 00:43 schreef Desii het volgende:
Truste Fokkerts![]()
morgen weer Ivar![]()
(helaas is mijn baas weer aanwezig, dus kan niet meegenieten... snik)
Hoezo zwarte kater ?quote:Op maandag 3 december 2007 00:52 schreef kissa het volgende:
[..]
Mag ik ff kwijt dar ik gruw van je avatar?
Ik heb een spinnenfobie
quote:Op maandag 3 december 2007 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoezo zwarte kater ?
Ik greep effen in vecht het lekker zelf uit !
bestaat ook niet als zijnde tosti. Het is een Sándwich de jamón y quesoquote:Op maandag 3 december 2007 00:52 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Spaanse les !
Wat is een tosti in het Spaans?
Ze weten het niet
Het is een ....? Shit ze hebben ze wel daar , maar hoe heten ze ook alweer ?
en dat huub mee mag genieten.quote:Op maandag 3 december 2007 00:51 schreef ruba het volgende:
ik hoop dat selene en lieke van bil gaan.
sowwiequote:Op maandag 3 december 2007 00:52 schreef kissa het volgende:
[..]
Mag ik ff kwijt dar ik gruw van je avatar?
Ik heb een spinnenfobie
jij begrijpt mij.quote:Op maandag 3 december 2007 00:59 schreef miesy het volgende:
[..]
en dat huub mee mag genieten.
effe brian een poepie laten ruiken met zijn uitgewoonde snol
Zie je wel!quote:Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2303529#2303529]maandag 3 december 2007 @ 01:13[/target] schreef Dunja het volgende:
Huub zegt tegen Jaap dat hij er morgen over te gaan praten dat hij weer alcohol wil drinken.
Hij wil weer meer lol gaan hebben.
denk dat ze hem nu wel kentquote:Op maandag 3 december 2007 00:32 schreef miesy het volgende:
[..]
zat me er ook aan te ergeren.
waarom meteen op de rem trappen als hij aan het genieten is?
laat die jongen toch lekker gaan.
is ze ook, lijkt, net als de rest, een beetje versleten.quote:Op maandag 3 december 2007 01:11 schreef chufi het volgende:
Lieke is te eenzijdig geworden, herinneren jullie nog dat ze in het begin met Aman het bed in kroop ?
conclusie,quote:Op maandag 3 december 2007 01:16 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat ze hem nu wel kent
vandaag lol
morgen depri en alles op lieke afreagren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |