We zijn allemaal dom, dat we iets niet door hebben,klootzakken daar achterquote:Op maandag 3 december 2007 12:17 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft achter gehoord dat Naad weg moest omdat ze gestoord was.
Daar kan ik me wel in vinden.
Steamwissel.
Wat een snelle diagnose. Zou me echt helemaal niets verbazen als dit de werkelijke reden is. Dat wicht had echt een paar fikste klappen van heel veel molens gehad.quote:Op maandag 3 december 2007 12:17 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft achter gehoord dat Naad weg moest omdat ze gestoord was.
Daar kan ik me wel in vinden.
Steamwissel.
Brian zegt dat hij het bewijs heeft in een brief van Naad, je weet wel, die verscheurde brief die Brian gevonden heeft waardoor dat hele zwangerschapsverhaal op gang kwam.quote:Op maandag 3 december 2007 12:20 schreef 2live het volgende:
[..]
Maar ze denken dus allemaal dat Nadia weg is omdat ze echt zwanger is?
Maar wát heeft hij gehoord dan??quote:Op maandag 3 december 2007 12:07 schreef petraa het volgende:
B: Ik heb Jaap weer horen praten en ik ben niet blij. Amanda heeft het gehoord en Selene, Ik pak me boek er ff bij.
Een heel vaag zinnetje van Jaap, iets van : Dennix laat je diskwalifiseren, kado op.quote:
De Cadeau-Op-Theorie.. Een bekende theorie binnen de sociale wetenschappen!quote:Op maandag 3 december 2007 12:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een heel vaag zinnetje van Jaap, iets van : Dennix laat je diskwalifiseren, kado op.
Vraag me niet wat die laatste 2 woorden betekenen.
diezelfde vrouw van 'achter' die dat over Nadia zei vond Cora, Jaap en Huub ook gestoord.quote:Op maandag 3 december 2007 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een snelle diagnose. Zou me echt helemaal niets verbazen als dit de werkelijke reden is. Dat wicht had echt een paar fikste klappen van heel veel molens gehad.
Ik wens Dennis veel succes met zijn eigen basket case.
Vertel!quote:Op maandag 3 december 2007 12:28 schreef SiRojK het volgende:
[..]
De Cadeau-Op-Theorie.. Een bekende theorie binnen de sociale wetenschappen!
Anita misschien of Flens?quote:Op maandag 3 december 2007 12:29 schreef 2live het volgende:
[..]
diezelfde vrouw van 'achter' die dat over Nadia zei vond Cora, Jaap en Huub ook gestoord.
Cadeau-op theorie:quote:
Dat genoemde genotsmiddel interesseerde me eigenlijk meer.quote:Op maandag 3 december 2007 12:38 schreef petraa het volgende:
http://zappen.blog.nl/big(...)e-uit-de-gouden-kooi![]()
Dennix uit Gouden Kooi met knallende ruzie![]()
Krijgen ze dan te horen dat het programma toch 21 dec stopt ???quote:Op maandag 3 december 2007 12:40 schreef Margo37 het volgende:
Ze moeten allemaal netjes gekleed, ben benieuwd.
Huub zei al zou de hoge baas komen?
quote:Op maandag 3 december 2007 12:34 schreef SiRojK het volgende:
Deze theorie is eigenlijk een ontkrachting van de biseksuele geaardheid.
Heel opvallend idd.quote:Op maandag 3 december 2007 12:41 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat genoemde genotsmiddel interesseerde me eigenlijk meer.
Dat is gewoon een lelijke jurk, maar hij staat haar beter dan Lieke.quote:Op maandag 3 december 2007 12:44 schreef Katewalker het volgende:
En Lieke heeft zich voor de 4e keer omgekleed!![]()
Selena in Lieke haar jurk..geen gezicht..
Zeker weten...quote:Op maandag 3 december 2007 12:46 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat is gewoon een lelijke jurk, maar hij staat haar beter dan Lieke.
Zo dan.....quote:Op maandag 3 december 2007 12:50 schreef Katewalker het volgende:
Haha..nu krijgt Selena de raad om haar string uit te doen want je ziet hem zitten....alsof het normaal is om in je blote kut te lopen...
Niet?quote:Op maandag 3 december 2007 12:50 schreef Katewalker het volgende:
Haha..nu krijgt Selena de raad om haar string uit te doen want je ziet hem zitten....alsof het normaal is om in je blote kut te lopen...
idd... .ze kwam met een zeikopmerking... je kan beter energie in jezelf stekenquote:Op maandag 3 december 2007 12:47 schreef Katewalker het volgende:
Precies Huub! Hij doet wat hij wil..al die goedbedoelde raad word je toch schijtziek van..
Ik word echt knettergek, van BEIDE!quote:Op maandag 3 december 2007 12:56 schreef Desii het volgende:
[..]
idd... .ze kwam met een zeikopmerking... je kan beter energie in jezelf steken![]()
Als ze niets aardigs weet te zeggen, zeg dan maar nix, niemendal....
Ze krijgt kapsones.Ze denkt dat ze in een keer heel wat is.quote:Op maandag 3 december 2007 13:00 schreef Katewalker het volgende:
En Lieke heeft zich voor de 5e keer omgekleed...sjonge wat heeft die meid...
Hoezo moet Brian dat tekenen? Amanda is toch een volwassen vrouw?quote:Op maandag 3 december 2007 13:12 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft iets moeten tekenen voor het uitzenden van de beelden van Amanda op Playboy TV.
Brian is nu dus officieel haar pimp.
quote:
Maar dat kan ook zijn omdat hijzelf ook in beeld kwam.quote:Op maandag 3 december 2007 13:12 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft iets moeten tekenen voor het uitzenden van de beelden van Amanda op Playboy TV.
Brian is nu dus officieel haar pimp.
Amanda moet ook tekenen, vandaar dat het me verbaasde dat Brian als eerste heeft getekend, en waarom Brian.....that's the question.quote:Op maandag 3 december 2007 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo moet Brian dat tekenen? Amanda is toch een volwassen vrouw?
Wat moet Brian in godsnaam in een uitzending van Playboy TV.....het vriendje van?quote:Op maandag 3 december 2007 13:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat kan ook zijn omdat hijzelf ook in beeld kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |