Het zijn Nowlivers , vaste fans en schrijvers, afgekort HaJo.quote:Op maandag 3 december 2007 13:58 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Hanna en Joop..nooit van gehoord ...zijn dat soms pseudoniemen voor Debora en John?
(Hoe jij je voelt, zo eet je.........)quote:Op maandag 3 december 2007 13:55 schreef Marieke_B het volgende:
Brian kan ook eten als een wilde..
Arme jongen, je zou medelijden met hem krijgen.quote:Op maandag 3 december 2007 14:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Hoe jij je voelt, zo eet je.........)
Brian had vanochtend nog anale wurgsex, Brain noemt dit zelf , stevige sex,
de muren komen af en toe af , op Brian, is wel te begrijpen al 15 maanden in een kooi.
De premiere vanavond met Amanda zal hem misschien iets kunnen ontladen,
donderdagavond naar de miljonairsfair, op de VIP-avond, vrijdag optreden Lelystad
zaterdag 2 optredens, Medemblik (Prettig publiek ) en Drachten, dit geeft wat afleiding,
Nou, ik denk dat het één en ander wel in haar geheugen opgeslagen wordt, het is haar waarschijnlijk de moeite van ageren niet waard, dat is toch een welles nietes spelletje.quote:Op maandag 3 december 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
Lieke wordt wakker. Ze zegt dat de 150 ceepees voor het uitnodigen van een fan voor Naad terug de pot in moeten.
Brian heeft ze in bewaring en Amanda zegt dat Naad die punten heeft gebruikt om te bellen.
Wat een gore leugenaar zeg, en Lieke slikt het als zoete koek.
Wat heeft het nog voor zin om een smsje te sturen als Brian en Amanda geen saldo kennen als het om de cp's gaat? Ze moeten die toch verdienen d.m.v. populariteitquote:Op maandag 3 december 2007 14:16 schreef Katewalker het volgende:
En Lieke heeft zich weer omgekleed...
Brian en Amanda komen veel te vaak overal mee weg...die kunnen zo sneaky van alles zich toe-eigenen..bleeehh..
Misschien handig als Lieke een jas aan zou trekken, ik krijg het koud als ik naar haar kijk.quote:Op maandag 3 december 2007 14:23 schreef Katewalker het volgende:
oeps...Lieke gaat een rondje lopen met dat witte paardje maar Fries staat in de bak....als dat maar goed gaat...
5 spelers. Hoe zal dit verder verlopen ?quote:Op maandag 3 december 2007 14:31 schreef Kinga het volgende:
Toch vaag, zo weinig mensen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |