Als het beelden betreft die zijn opgenomen voor zijn clip dan kan ik me voorstellen dat hij toestemming moet geven voor gebruik van die beelden, dat heeft in dit geval dan niets met Amanda te maken maar gewoon met auteursrechtelijke problematiek.quote:Op maandag 3 december 2007 13:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda moet ook tekenen, vandaar dat het me verbaasde dat Brian als eerste heeft getekend, en waarom Brian.....that's the question.
Tja weet ik het, mannen lopen ook wel eens door het beeld... en Jaap, die zat zelfs met haar in badquote:Op maandag 3 december 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat moet Brian in godsnaam in een uitzending van Playboy TV.....het vriendje van?
Mooie cap DB.quote:
Dit was niet voor zijn clip maar Amanda in bad met Melisa.quote:Op maandag 3 december 2007 13:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als het beelden betreft die zijn opgenomen voor zijn clip dan kan ik me voorstellen dat hij toestemming moet geven voor gebruik van die beelden, dat heeft in dit geval dan niets met Amanda te maken maar gewoon met auteursrechtelijke problematiek.
Dan moet Jaap dus ook tekenen.quote:Op maandag 3 december 2007 13:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja weet ik het, mannen lopen ook wel eens door het beeld... en Jaap, die zat zelfs met haar in bad
Staat niks op de Talpa sitequote:Op maandag 3 december 2007 13:23 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Kan iemand bevestigen dat er nog een miljonair bijkomt
Ze doet Wicawdo na.quote:
Als ze hem willen gebruiken wel. Dus ofwel ze gebruiken hem niet, ofwel hij hangt het tekenen niet aan de grote klok.quote:
Dan zou het zo kunnen zijn dat Amanda door hem wordt vertegenwoordigd na die clip, het zou me niets verbazen dat Brian er voor heeft gezorgd dat zij zich heeft verbonden aan hem, zeg maar als een soort accessoire voor zijn carrière.quote:Op maandag 3 december 2007 13:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit was niet voor zijn clip maar Amanda in bad met Melisa.
quote:Op maandag 3 december 2007 13:31 schreef pullup het volgende:
Allemaal een leuk cadeautje en dan uit het huis ophoepelen. Met de groeten van John
Vandaar mijn opmerking dat Brian nu officieel haar pimp is.quote:Op maandag 3 december 2007 13:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan zou het zo kunnen zijn dat Amanda door hem wordt vertegenwoordigd na die clip, het zou me niets verbazen dat Brian er voor heeft gezorgd dat zij zich heeft verbonden aan hem, zeg maar als een soort accessoire voor zijn carrière.![]()
Ik denk echt dat het daar mee te maken heeft.
Wat zou een snolletje van 19 met een stem als een zaagmachine en nephaar opleveren tegenwoordig?quote:Op maandag 3 december 2007 13:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vandaar mijn opmerking dat Brian nu officieel haar pimp is.![]()
De kerstman is er vroeg bij in de kooi.quote:
Gezellig doen kunnen ze niet meer.Jaap en Huub schaken nu.quote:Op maandag 3 december 2007 13:39 schreef mootie het volgende:
Wat wazig dat ze allemaal tegelijk uit zitten te pakken....
Achter het station toch al gauw een tientje per beurt. Zonder condoom wellicht het dubbele en zonder condoom anaal het driedubbele. Tel uit hoe snel Brian zijn investering terug heeft verdiend over de rug van Amanda.quote:Op maandag 3 december 2007 13:40 schreef kahaarin het volgende:
Wat zou een snolletje van 19 met een stem als een zaagmachine en nephaar opleveren tegenwoordig?
Het is inmiddels ook de derde keer dat ze Sinterklaas vierenquote:Op maandag 3 december 2007 13:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gezellig doen kunnen ze niet meer.Jaap en Huub schaken nu.
Welke investering? Zijn inleg in de kooi?quote:Op maandag 3 december 2007 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Achter het station toch al gauw een tientje per beurt. Zonder condoom wellicht het dubbele en zonder condoom anaal het driedubbele. Tel uit hoe snel Brian zijn investering terug heeft verdiend over de rug van Amanda.
Zijn inleg en de vele uren die hij noodgedwongen met die halve retard moest doorbrengen.quote:Op maandag 3 december 2007 13:49 schreef kahaarin het volgende:
Welke investering? Zijn inleg in de kooi?
Toch sneu voor zo'n kind dat ze in de klauwen van een omhooggevallen loverboy is terechtgekomen.
Het is niet te geloven maar al die kado's komen van 2 fans, Hannah en Joop. Dan ben je toch goed gek zeg.quote:Op maandag 3 december 2007 13:49 schreef Marieke_B het volgende:
En van wie krijgen ze nu weer kado's?
Amanda voelt zich alweer helemaal beter.. je zou je die premiere eens door de neus laten boren.
Hanna en Joop..nooit van gehoord ...zijn dat soms pseudoniemen voor Debora en John?quote:Op maandag 3 december 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is niet te geloven maar al die kado's komen van 2 fans, Hannah en Joop. Dan ben je toch goed gek zeg.
Ikzelf vond Lieke het leukst eruit zien in haar tijd dat ze als meisjequote:Op maandag 3 december 2007 13:53 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke had toch van Selene geleerd dat je bij een
strakke outfit je je haar los en wild moet dragen?
En erg zielig..quote:Op maandag 3 december 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is niet te geloven maar al die kado's komen van 2 fans, Hannah en Joop. Dan ben je toch goed gek zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |