Voor de 100 ste keer op herhalingquote:Op maandag 3 december 2007 10:17 schreef Bruce117 het volgende:
Federer - Roddick van 2007 blijft geniaal
Wat bedoelen ze hier mee ?quote:Australian Open extreme heat policy revised
Eurosport | Mon, Dec 3, 12:46
The Australian Open revise their extreme heat policy after Maria Sharapova labeled the previously policy "inhuman". Players will no longer have to complete the match once the policy is envoked, only the set, and the decision to suspend play will now be entirely down to the tournament referee.
Ik denk zoiets van dat als het boven de 40 graden komt (iig onmenselijk hoge temperaturen) op de baan, dat de policy dan in werking treedt. En nu hoeft dan alleen maar de set afgemaakt te worden ipv de hele wedstrijd.quote:
Komt goed ! Zo niet, dan zet je het ff in de FB of PM je de crewquote:Op maandag 3 december 2007 18:31 schreef TheGeneral het volgende:
Ik heb geen idee waarom de polls het niet doen. Het probleem ligt aan hun kant. Misschien doet hij het dalijk vanzelf ineens.
Juistem !!! Er ging dus iets misquote:
Ik geloof er niet zo in.quote:Op maandag 3 december 2007 18:16 schreef Nalbandian het volgende:
OP wederom![]()
! Ik ben benieuwd hoe Nalby voor de dag komt tijdens de Australian Open. Ik hoop dat ie zijn huidige fantastische vorm kan evenaren en wellicht kan overtreffen gedurende het jaar.
2008 lijkt me echt een fantastisch tennisjaar te worden waarbij (bijna) iedereen van iedereen kan winnen die momenteel in de top-10 staat.
Ik heb er zin in!
Zoals ik al zei: ik ben benieuwd hoe Nalbandian het zal doen tijdens de Aussie Open. Feit is echter wel dat de top-3 niet meer onaantastbaar is, en dat maakt het gewoon leuk om naar uit te kijken. Natuurlijk zal er op bepaalde ondergronden (bv. Nadal - gravel; Fed - gras) een favoriet zijn, maar we gaan (hopelijk) een interessant tennisjaar tegemoet !quote:Op maandag 3 december 2007 22:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zo in.
Nalbandian was een paar weken geleden top en de Aus Open duren nog een paar weken. Kan nog een heleboel in veranderen. Zou het trouwens wel leuk vinden want kan altijd wel goed naar hem kijken.
Maar we zullen zien.
Trouwens... Safin hoort bij het rijtje. Zeker als Gonzales daar staat. Safin heeft een hele goede staat van dienst op de Aus open.
In dat opzicht schaal ik Safin nog wat hoger in dan Nalbandian.quote:Op maandag 3 december 2007 22:36 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik ben benieuwd hoe Nalbandian het zal doen tijdens de Aussie Open. Feit is echter wel dat de top-3 niet meer onaantastbaar is, en dat maakt het gewoon leuk om naar uit te kijken. Natuurlijk zal er op bepaalde ondergronden (bv. Nadal - gravel; Fed - gras) een favoriet zijn, maar we gaan (hopelijk) een interessant tennisjaar tegemoet !
Safin heb ik weleens vergelen met Nalbandian. Geniaal op het tennisveld, bulkend van het talent, maar om de een of andere manier komt het er niet consistent uit zoals bij een Federer. Uiteraard gaat Nalbandian het komende seizoen het tegendeel bewijzen!
Ik wist niet dat jij zo voor Andy Murray wasquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:34 schreef kleinzusje het volgende:
De finale gaat tussen Nalby en Andy !!!
Andy wint, in een fantastische 5 setter![]()
N-R:
6-3, 4-6, 6-3, 0-6, 4-6
quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:40 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo voor Andy Murray was!
![]()
Daarbij 3 breaks in de 4e set
Ook zo'n held is dat, die servicequote:Op dinsdag 4 december 2007 17:09 schreef wimderon het volgende:
En Philippoussis gaat ook weer meedoen, doet binnenkort mee aan een wildcard-toernooi, als hij er daar geen pakt, zal hij bijna zeker een WC krijgen van de organisatie (vereiste was voor Australiers dat ze aan dit toernooi mee moesten doen om ervoor in aanmerking te komen). Waarschijnlijk de laatste AO voor 'The Scud'...
quote:
quote:Alle toppers aanwezig op Australian Open
MELBOURNE - Het deelnemersveld aan de Australian Open, van 14 tot 27 januari in Melbourne, is het sterkste in de 103-jarige geschiedenis van het tennistoernooi.
Novum
Alle mannen uit de top 100 zijn begin volgend jaar aanwezig op het eerste grandslam van het seizoen. Bij de vrouwen ontbreekt alleen Vera Dusjevina, de nummer 44 van de wereld.
Toernooidirecteur Craig Tiley toonde zich woensdag erg blij met de topbezetting: "Het is fantastisch nieuws om te weten dat de beste tennisspelers van de wereld naar Melbourne komen."
wat had je in gedachten dan?quote:
En natuurlijk Matwequote:
quote:Four-month recovery for Canas
According to what SportsYA found out, "Willy" is suffering from a wrist tendonitis, for which his doctor will immobilize the affected zone in order to avoid a surgery.
Once again, Guillermo Canas is out of the world circuit. This time, the problem that will leave the Argentine tennis player out of the courts is an injury in the tendon of his left wrist which, although he did not undergo a surgery, will keep him from playing for at least four months.
According to what SportsYA found out, the group of doctors that accompany Cañas (who has already been operated on both wrists) decided to immobilize the affected zone for eight months so that later he can do a two-month rehabilitation, a process which has already been carried out by the doctors of the French Federation, and which has given excellent results.
Anyway, the procedure will not be the same, as in the case of the French, the recovery lasts six months. In this case, however, it is intended that the process be more dynamic for Cañas, current world number 15, so that he can play again in April.
This way, “Willy” will try not to be operated, a possibility that, for now, the doctors are not considering. As a result, the tennis player from Tapiales will miss Australian Open 2008, Buenos Aires Open in February, and the first two Davis Cup rounds.
Bron
quote:'Hewitt kan de Australian Open winnen'
Tony Roche denkt dat Lleyton Hewitt een goede kans maakt om tijdens de komende Australian Open Roger Federer te verslaan én vervolgens het toernooi te winnen.
Tony Roche was de voorbijgaande jaren de coach van Roger Federer. Nu heeft hij de 26-jarige Lleyton Hewitt onder zijn hoede. 'Het toernooi betekent enorm veel voor Lleyton. Hij heeft Wimbledon en de US Open al gewonnen, dus waarom nu niet de Australian Open? Als het publiek erachter gaat staan kan Lleyton heel ver komen', aldus Roche.
Sinds Roger Federer de nummer 1 van de wereld werd, won Hewitt nooit meer van de Zwitser. Hewitt won voor het laatst van Federer in 2003 in Melbourne. Ze troffen elkaar éénmaal in een Grand Slam finale. Dat was in 2004 tijdens de US Open. Federer vernederde Hewitt daar toen met 6-0 7-6(3) 6-0. Ze hebben elkaar in totaal 20 keer getroffen op de ATP-tour. Federer won 13 van die 20 ontmoetingen.
Vorig jaar tijdens de Open Australische Kampioenschappen verloor Hewitt in de derde ronde in vier sets van de Chileen Fernando Gonzalez. In 2005 stond hij wél in de finale. Toen verloor hij van de Rus Marat Safin, die Roger Federer in de halve finale versloeg. Hewitt staat momenteel 21e op de ATP ranglijst.
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:13 schreef TheGeneral het volgende:
Volgens MTF is Canas out of the Australian Open. Pols probleem. Zou wel eens 4 maanden kunnen duren.
En op dat toernooitje opnieuw zwaar geblesseerd geraakt, aan z'n knie, minstens 6 maanden eruit. Waarhij in eerste instantie nog sprak over een comeback lijkt het er steeds meer op dat hij definitief gaat (moet) stoppen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:09 schreef wimderon het volgende:
En Philippoussis gaat ook weer meedoen, doet binnenkort mee aan een wildcard-toernooi, als hij er daar geen pakt, zal hij bijna zeker een WC krijgen van de organisatie (vereiste was voor Australiers dat ze aan dit toernooi mee moesten doen om ervoor in aanmerking te komen). Waarschijnlijk de laatste AO voor 'The Scud'...
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:32 schreef TheGeneral het volgende:
4x Nadal in de poll![]()
Waarom konden zij wel stemmen? Mij lukt het nog niet.
quote:Dominik Hrbaty (ATP-136) moet verstek
geven voor de Australian Open. De Slo-
vaak, in 2004 nog twaalfde op de ATP-
ranking, moet weer geopereerd worden
aan zijn rechterelleboog. "Op training
voelde ik weer pijn en mijn dokter ad-
viseert een operatie", zegt Hrbaty. Het
is het eerste grandslamtoernooi in elf
jaar dat Hrbaty zal missen.
Ben je een fan van Canas?quote:
Gastquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:48 schreef Federer-fan het volgende:
Grappig dat nog niemand heeft gestemd op Federer als winnaar, ook al hebben er pas zes mensen gestemd.
Fed was toen ook niet top hè, niet slecht maar ook niet top, maar Nalby kan zeker van iedereen winnen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:23 schreef Tim86 het volgende:
en als nalbandian federer tegenkomt? Moet het nog maar zien hoor...als Bandy zo blijft spelen als eind 2007..
Van alles wat spieren en ballen heeftquote:
Ow, da's wel breed.quote:Op zondag 23 december 2007 12:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Van alles wat spieren en ballen heeft
quote:Op zondag 23 december 2007 12:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Van alles wat spieren en ballen heeft
Hoe spreek ik mezelf tegen binnen 3 minutenquote:
Had je hier niet beter Venus en Davenport ipv Chakvetadze en Jankovic kunnen doen?quote:Op zondag 23 december 2007 21:57 schreef TheGeneral het volgende:
Poll: Wie wint de Australian Open 2008 bij de vrouwen?Justine Henin Ana Ivanovic Anna Chakvetadze Serena Williams Maria Sharapova Jelena Jankovic Iemand anders
Venus had er misschien wel bijgekund, maar voor Davenport vind ik het wel erg vroeg..quote:Op maandag 24 december 2007 20:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Had je hier niet beter Venus en Davenport ipv Chakvetadze en Jankovic kunnen doen?
quote:Op maandag 24 december 2007 19:53 schreef Nalbandian het volgende:
Hoppakee....poll gevuld. Volgens mij heeft KZ hem ook ingevuld
Ik hoop op een droomfinale Nalbandian - Federer![]()
Nalby
quote:Op maandag 24 december 2007 19:53 schreef Nalbandian het volgende:
Hoppakee....poll gevuld. Volgens mij heeft KZ hem ook ingevuld
Ik hoop op een droomfinale Nalbandian - Roddick![]()
ANDY
Zeer leuk kerstcadeautjequote:Op dinsdag 25 december 2007 19:16 schreef TheGeneral het volgende:
Ik heb een video gemaakt van allemaal Federer punten. Dus achter elkaar alleen maar mooie punten!
130 punten.
35 minuten.
300 MB.
Een must have voor iedere tennisfan!
http://www.megaupload.com/?d=2M8FXWHC
Alleen tegen hem.. Ik heb niks van Roddick.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zeer leuk kerstcadeautje![]()
Ik durf het bijna niet te vragen.................. maaaaaar ehhhhhh zijn er nog mooie puntjes van een andere ster te vinden die u in een prachtig uploadje kunt zetten![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 01:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Alleen tegen hem.. Ik heb niks van Roddick.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Ik heb alleen Federer - Youzhny AO 2007. Highlights.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:07 schreef Tim86 het volgende:
mijn dank is dan heeeeeeeel groot..maar er is niet zo veel te vinden vrees ik..
Bedankt, ik heb het gedownloaded, maar ik krijg in Windows Media Player alleen maar van die visualisaties te zien en dus geen tennisbeelden. Hoe kan dat komen?quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:16 schreef TheGeneral het volgende:
Ik heb een video gemaakt van allemaal Federer punten. Dus achter elkaar alleen maar mooie punten!
130 punten.
35 minuten.
300 MB.
Een must have voor iedere tennisfan!
http://www.megaupload.com/?d=2M8FXWHC
Niet de juiste codecs.quote:Op woensdag 26 december 2007 10:34 schreef girllover het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb het gedownloaded, maar ik krijg in Windows Media Player alleen maar van die visualisaties te zien en dus geen tennisbeelden. Hoe kan dat komen?
Hij doet het.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Niet de juiste codecs.
Als je VLC media player download moet dat verholpen zijn. Of de k-lite codec pack.
VLC:
http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html
Niet echt een fijne kleur om naar te kijken vind ik. Ik kijk liever naar een groene ondergrond.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:53 schreef TheGeneral het volgende:
Het park in Australie met blauwe ondergrond!
[ afbeelding ]
Arme Nalbyquote:Op donderdag 27 december 2007 13:53 schreef TheGeneral het volgende:
Het park in Australie met blauwe ondergrond!
[ afbeelding ]
Wrom dan?quote:
quote:
lolquote:Op donderdag 27 december 2007 16:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wordt hij onzichtbaar met dit shirtje![]()
quote:Op donderdag 27 december 2007 14:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Precies, de Rod Laver Arena wordt wel eens omgetoverd tot zwembad. Is nu dus extra simpel.
Ow, ik snap het.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wordt hij onzichtbaar met dit shirtje![]()
Wie is dat ?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:11 schreef TheGeneral het volgende:
Wat denk je van Federer:
quote:
Oh diequote:Op vrijdag 28 december 2007 13:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat is die speler die Roddick elke keer verslaat/vernederd
Laten we hopen dat het geen problemen oplevert voor de Australian Open!quote:Jelena Jankovic withdrew, injured, from the Hopman Cup
Denk het niet, ze heeft daarna nog de dubbel gespeeld en in 3 sets gewonnen, nadat een scan een echte blessure had uitgesloten.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:22 schreef TheGeneral het volgende:
Schopje! Nog 11 dagen.
[..]
Laten we hopen dat het geen problemen oplevert voor de Australian Open!
Oh oke.. Dat stond er niet bij, bij mijn bron... Gelukkigquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Denk het niet, ze heeft daarna nog de dubbel gespeeld en in 3 sets gewonnen, nadat een scan een echte blessure had uitgesloten.
Toch geeft ze nu weer op in het enkelspel in de Hopman Cupquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Denk het niet, ze heeft daarna nog de dubbel gespeeld en in 3 sets gewonnen, nadat een scan een echte blessure had uitgesloten.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:54 schreef Tim86 het volgende:
Jankovic heeft inmiddels ook al aangegeven nooit op tijd fit te zijn voor de Aussie Open om een rol van betekenis te spelen...denk dat ze wel gaat spelen maar daar is ook alles mee gezegd (Hopman Cup geef je toch wat sneller op denk ik..)
Net of we het van de NL-ers moesten hebben de laatste Grand Slamsquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:40 schreef Bernard0s het volgende:
Jammer dat Krajicek wss weer niet meedoet, dat wijf is ook altijd geblesseerd. Wordt zonder Nederlandse inbreng weer een (GAAP) saai toernooi dat in 4 minuten langs komt bij het SportJournaal een dag later.
Nee, 100% zeker Jankovic.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:10 schreef Norrage het volgende:
Dit keer was het Dulko die opgaf geloof ik.
Ik vind tennis leuk om te zien hoor, maar laten we eerlijk zijn. Federer en V. Williams gaan winnen, that's it. En ik vond de Nederlandse inbreng op Wimbledon vorig jaar zeer leuk om te volgen. En leven Sjeng Schalken op de US Open paar jaar terug.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Net of we het van de NL-ers moesten hebben de laatste Grand Slams. Zonder NL-ers is het ook leuk en Eurosport en Sporza zenden genoeg uit
.
Ze won vorig jaar ook en op hardcourt is zij het beste.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:06 schreef Tim86 het volgende:
venus williams? why?
eh. Nee en nee.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:39 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ze won vorig jaar ook en op hardcourt is zij het beste.
quote:Haase treft Japanner in kwalificaties Australian Open
Datum: 8-jan-2008 10:42
Bij de loting voor de kwalificaties van de Australian Open is Robin Haase (foto) dinsdag gekoppeld aan een Japanner. De 20-jarige tennisser uit Den Haag neemt het in de eerste kwalificatieronde op tegen Go Soeda, de nummer 212 van de wereld. Als Haase deze partij wint, staat hij in de volgende ronde tegenover de Amerikaan Scott Oudsema of de Duitser Julian Reister.
Jesse Huta Galung en Matwe Middelkoop zijn de andere twee Nederlandse heren in het kwalificatietoernooi van de Australian Open. Huta Galung speelt in zijn eerste partij tegen de Brit Jamie Baker en Middelkoop ontmoet de Zweed Michael Ryderstedt. De heren moeten drie kwalificatieronden doorkomen om het hoofdtoernooi van de eerste Grand Slam van het seizoen te bereiken. (YK)
quote:Australian Open: Monfils zegt af
sport1.nl
Gaël Monfils heeft zich afgemeld voor de Australian Open. De Fransman is niet op tijd hersteld van een knieblessure.
De huidige nummer 42 van de wereld kampt al maanden met verschillende blessures. Door een blessure aan zijn linkerhand speelde hij in september 2007 in Polen zijn laatste wedstrijd. Een knieblessure voorkwam dat hij afgelopen week in Sydney voor het eerst weer zou spelen.
Afgelopen jaar haalde Monfils nog de derde ronde tijdens de Australian Open, waarin hij verloor van zijn landgenoot Richard Gasquet. Monfils verwacht in februari zijn rentree te maken.
Ja, ik verwachtte eigenlijk al zoiets. Sport 1 is doorgaans niet als eerste met dat soort nieuws.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:30 schreef Tim86 het volgende:
monfils had zich helaas vorige week al teruggetrokken..schiet niet op met die gast
Maakt niks uit volgens mij. Het is ook gebeurd dat verliezers in de qualifiers alsnog mee mogen aan het toernooi.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:43 schreef Tim86 het volgende:
Ancic trekt zich terug, Reynolds doet mee dus lijkt me..
Nog 1 iemand die zich moet terugtrekken..weet alleen niet wat de exacte deadline is..qualifiers beginnen om 23.00u al..
quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:47 schreef Wopper1 het volgende:
Huta Galung pakt de eerste set met 6-4 van King. Goed bezig.
GSM Haase, 6-2 7-5.
GSM Huta Galung, 6-4 7-5
Middelkoop ook uitstekend bezig, 6-2 eerste set.
Eurosport en Sporza.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:30 schreef Miss_S het volgende:
Door wie word Australian Open straks uitgezonden? Eurosport?
Ik heb de twee weken van de AO vrij dus zou wel lekker zijn als ik ook iets van tennis te zien kreeg
Jawel, hij kwam zelfs nog in beeld (kijk de herhaling maar zometeenquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:13 schreef Tim86 het volgende:
net bij studio sport werd middelkoop niet eens genoemd...alleen haase en huta galung
quote:Haas en Cañas ontbreken op Australian Open
Tommy Haas zal na de Australian Open een flink aantal plaatsen zakken op de wereldranglijst. De Duitse tennisser kwam vorig jaar nog tot de halve finale in Melbourne, maar moet het toernooi dit jaar laten schieten. Haas ondervindt last van zijn schouder, waar hij eind 2007 voor de derde keer aan werd geopereerd. Ook de Argentijn Guillermo Cañas heeft zich wegens een polsblessure afgemeld voor het Grand Slam-toernooi dat maandag van start gaat.
Blakert krijgt zn plek ( als ik het goed begrijp), maar de woordspeling is echt heel leuk gevondenquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:32 schreef SCH het volgende:
Als Haas niet meedoet moet Haase maar zijn plek innemen
Wel een geweldige wedstrijd tegen Davenport op papier in de tweede ronde.quote:
En dan 4e ronde waarschijnlijk Vaidisova en QF Heninquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wel een geweldige wedstrijd tegen Davenport op papier in de tweede ronde.
Davenport wordt trouwens de grootste verdiener bij de vrouwen OOIT als ze de eerste ronde overleeft.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:12 schreef Wopper1 het volgende:
2e Ronde misschien wel Roddick - Young.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nadal heeft wel een erg gemakkelijke loting tot Roddick, Roddick zelf heeft ook niet te klagen trouwens
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:25 schreef XL het volgende:
Huta Galung verliest van Odesnik.
quote:AO: Haase en Middelkoop naar laatste kwalificatieronde
sport1.nl
Robin Haase en Matwé Middelkoop zijn nog maar een wedstrijd verwijderd van het bereiken van het hoofdtoernooi van de Australian Open. Voor Jesse Huta Galung is het avontuur na de tweede kwalificatieronde voorbij.
Haase had het in het begin lastig tegen de Duitser Julian Reister (ATP-306). De Hagenaar kwam 1-4 achter in de eerste set, maar won de partij nog in twee sets: 7-6(2), 6-3. Voor een plaats in het hoofdtoernooi speelt Haase alweer tegen een Duitser. Nu is Simon Stadler (ATP-202) zijn tegenstander.
Middelkoop boekte in de tweede ronde van de kwalificaties een knappe zege. De 24-jarige tennisser haalde het met 6-3, 7-6(1) van de als 23e geplaatste Italiaan Federico Luzzi (ATP-143). Middelkoop komt in de beslissende ronde uit tegen de als dertiende ingeschaalde Serviër Viktor Troicki (ATP-126).
Voor Huta Galung was de tweede ronde het eindstation. De 22-jarige Hillegommer ging er hard af tegen de als elfde geplaatste Amerikaan Wayne Odesnik (ATP-123). Het werd 3-6, 0-6.![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:12 schreef Wopper1 het volgende:
2e Ronde misschien wel Roddick - Young.
* Massu - Blake kan wel eens een geweldige marathonpartij worden.
Je bedoelt neem ik aan dat hij een zware loting heeft? Of vind je het meevallen?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:07 schreef wimderon het volgende:
Fedje heeft weer een lekkere draw![]()
Eerst tegen Hartfield, daarna Santoro of Isner, dan Sirianni/Tipsa/Kendrick of een Q.
QF waarschijnlijk Blake of Gonzo.
Vond het meevallen, steeds een niveautje beter, totdat ik de loting van Nadal weer zag.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bedoelt neem ik aan dat hij een zware loting heeft? Of vind je het meevallen?
Federer-Santoro lijkt me geweldig.
Vond je het meevallen? Isner in de tweede ronde is best zwaar lijkt me. Aan de andere kant, Federers loting voor Wimbledon 2006 was ook heel zwaar (eerst Henman, toen Gasquet als ik me niet vergis) en hij sloeg iedereen in straight sets weg.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vond het meevallen, steeds een niveautje beter, totdat ik de loting van Nadal weer zag.
Federer heeft haast nooit moeite tegen servicekanonnen, op de US Open ging het vorig jaar ook heel gemakkelijk tegen Isner nadat hij de eerste set eenmaal verloren had. Jongens als Karlovic en Isner kunnen misschien 1 set pakken, maar 3 niet normaalgesproken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vond je het meevallen? Isner in de tweede ronde is best zwaar lijkt me. Aan de andere kant, Federers loting voor Wimbledon 2006 was ook heel zwaar (eerst Henman, toen Gasquet als ik me niet vergis) en hij sloeg iedereen in straight sets weg.
Neit?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:02 schreef hayrabet het volgende:
nalbandian neit echt een superfijne loting. maar ik hoop dat hij speelt. ik geniet van zen spel als hij geblesseerd is en ook als hij neit geblesseerd is. maar als hij neit geblesseerd is zijn er neit zoveel 5 setters.
Heb je ook info over zijn huidige gewicht of neit?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:47 schreef hayrabet het volgende:
was trouwens niets aan de hand. rug spier d12 ofzow was te overspannen maar is weer geregeld
Ik neem aan van neit.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:58 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je ook info over zijn huidige gewicht of neit?![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:59 schreef Federer-fan het volgende:
Begint de AO in de nacht van zondag op maandag (Nederlandse tijd)? En is er al een schema?
Dit zegt betfair en die hebben het meestal wel bij het juiste eind anders kost het ze een hoop geld.quote:Event Start Time
2008-01-14 11:00 Australia/Sydney (GMT+11.00)
2008-01-14 01:00 CET (GMT+1.00)
Het begint dus om 01.00 uur 's nachts. Wat een heerlijke tijd.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:05 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Dit zegt betfair en die hebben het meestal wel bij het juiste eind anders kost het ze een hoop geld.
Zullen we samen gaan klagen dat de Australian Open volgend jaar in Belgie plaats moet vinden?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:00 schreef Federer-fan het volgende:
Het begint dus om 01.00 uur 's nachts. Wat een heerlijke tijd.
Ja, goed idee.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:04 schreef APK het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan klagen dat de Australian Open volgend jaar in Belgie plaats moet vinden?
What the fuck do jij hier?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:20 schreef SCH het volgende:
Haase tegen Stadler op baan 14
Blijkbaar. En nu wel 4-2quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:16 schreef Tim86 het volgende:
nee..overruled denk ik
Ja, op AO zie je staan Levy or Okun. Misschien heeft Levy zich wel geblesseerd moeten afmelden waardoor Okun alsnog mag spelen (weet het niet zeker).quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:31 schreef Tim86 het volgende:
wopper, de jenkins livescore staat er niet bij terwijl hij ook al bezig is
sportweek.nlquote:Haase als enige naar hoofdtoernooi Australian Open
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 12-jan-2008 09:49
Robin Haase (foto) heeft zich zaterdag als enige Nederlander geplaatst voor het hoofdtoernooi van de Australian Open bij de heren. In de derde ronde van het kwalificatietoernooi rekende de 20-jarige Hagenaar met 6-2, 7-5 af met de Duitser Simon Stadler.
Haase trof het vervolgens niet bij de loting, want in de eerste ronde moet hij het opnemen tegen de Kroaat Ivan Ljubicic, die als zeventiende is geplaatst in Melbourne. Het is de eerste ontmoeting tussen de twee spelers. Voor de jonge Nederlander betekent dit zijn tweede deelname aan een Grand Slam-toernooi.
Matwe Middelkoop slaagde er niet in om voor het eerst het hoofdtoernooi van een Grand Slam te bereiken. De tennisser uit Breda moest het in de derde kwalificatieronde in drie sets afleggen tegen de Serviër Victor Troicki: 5-7, 6-3, 6-2. Eerder in het kwalicatietoernooi vond Jesse Huta Galung al zijn waterloo.
Nee, ik wil alleen donderdag en vrijdag over een week vrij nemen. Met Roland Garros neem ik wel vrij.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:46 schreef Tim86 het volgende:
heb je weer vrijgenomen van je werk Federer-fan?
quote:Williams tennist tegen liefdesverdriet
SYDNEY - De Amerikaanse tennisster Serena Williams heeft liefdesverdriet en op de Australian Open moet haar gebroken hart helen. Dat vertelt ze op haar eigen website. Williams is titelverdedigster van het toernooi dat maandag begint in Melbourne.
Wie haar gedumpt heeft, maakt Williams niet bekend, maar de pijn zit diep. “Het voelt alsof je hem kunt vertrouwen, het voelt alsof alles wat je doet maar één reden heeft en dat is hem te zien”, schrijft de topspeelster, die al acht keer een grandslamtoernooi won. “En dan gebeurt waar je diep in je hart zo bang voor bent; hij belt niet meer en jij raakt in paniek.”
Williams vond troost in de bestseller van schrijver Spencer Johnson ‘Who moved my cheese’, waarin de menselijke zoektocht naar geluk wordt vergeleken met muizen op jacht naar stukjes kaas. “Ik realiseerde me dat ik bang was om te veranderen en door te gaan. Puur uit angst dat het je weer zal overkomen. Ik dacht dat er maar één kaas was voor mij, maar nu weet ik dat er heel veel kazen zijn.”
quote:Nadal volledig fit voor Australian Open
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 12-jan-2008 11:03
Rafael Nadal ondervindt geen last meer van de blessures waarmee hij eind vorig jaar kampte. De Spaanse tennisser had kwetsuren aan zijn voet en zijn knieën, maar is momenteel weer volledig fit. Hij kan zo pijnvrij beginnen aan de Australian Open, dat vanaf aanstaande maandag in Melbourne plaatsvindt.
'Fysiek ben ik helemaal in orde en daar ben ik heel blij mee,' liet Nadal weten. Na zijn zware verliespartij van vorige week in Chennai tegen de Rus Mikhail Youzhny was het onzeker of hij wel fit was. In de partij vóór die nederlaag stond de nummer twee van de wereld ruim vier uur op de baan tegen zijn landgenoot Carlos Moya. 'Ik had daarna minder dan 24 uur de tijd om te herstellen, dus daarom was ik moe in de finale. Maar ik ben nu echt klaar voor de Australian Open,' aldus Nadal
Zeker, drie sets winnen van Ljubo wordt heel moeilijk. Eén set kan goed, heel goed zelfs, maar 3 zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:35 schreef Tim86 het volgende:
ik denk dat Ljub hier nu toch een beetje onderschat wordt..naast zijn bijna onbreekbare service heeft hij ook een erg sterke volley en een goede backhand..gaat erg moeilijk worden dit..
Vandaagquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:43 schreef Tim86 het volgende:
belachelijk dat Kohlschreiber vandaag al moet spelen..die jongen komt net uit nieuw zeeland..
Wie de fuck is datquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:08 schreef Tim86 het volgende:
Karanusic kan weleens de stunt worden van ronde 1 denk ik
Ok, 't is WTA, maar Jankovic-Paszek kan een leuke pot worden, Jankovic moet hier 100% zijn, anders vliegt ze eraf.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:08 schreef Tim86 het volgende:
begin vd middag dus ook al maar die was weer weggehaald..er is niks veranderd...schijtwedstrijden om 1 uur...
Hopen op Tursu-Malisse op dinsdag, die zal de Belg dan wel uitzenden, zie dat wel een marathonpartij wordenquote:Op zondag 13 januari 2008 00:11 schreef Tim86 het volgende:
ja daar heb je gelijk in maar had gewoon gehoopt om tot een uur of 3 een leuke mannenwedstrijd mee te pikken
Ik ben van plan om vroeg naar bed te gaan, Nadals partij op te nemen en om 06.00 uur op te staan en hem te gaan kijken.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ok, 't is WTA, maar Jankovic-Paszek kan een leuke pot worden, Jankovic moet hier 100% zijn, anders vliegt ze eraf.
Het is natuurlijk nog maar de vraag of Eurosport niet gewoon Serena uitzendt, zou me niet verbazen iig.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ok, 't is WTA, maar Jankovic-Paszek kan een leuke pot worden, Jankovic moet hier 100% zijn, anders vliegt ze eraf.
quote:Op zondag 13 januari 2008 12:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is natuurlijk nog maar de vraag of Eurosport niet gewoon Serena uitzendt, zou me niet verbazen iig.
Wat me trouwens wel tegenvalt is dat Sporza niet live gaat zoals vorig jaar, alleen als Juju speelt..
Op Betfair is dit jaar het nodige beschikbaar, moet je wel ingeschreven staan en 10 pond betalen:quote:Op zondag 13 januari 2008 12:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Streams op,AO site zijn niet beschikbaar in ons land![]()
(echt klote) Zag er super uit
Dus maar ff wachten op betere linkjes
Ze hebben 6 banen volgens mij:quote:A Large number of Australian Open matches will be streamed via Betfair Live Video. Using Flash technology rather than Windows Media, the delay on these pictures is now shorter than ever.
There are two ways to subscribe to Betfair Live Video during the Australian Open. Subscription for the whole tournament costs £10 or you can view any individual match by placing a £5 matched bet.
1. Email ausopentennis@betfair.com with your name and username thereby authorising TSE Clients Limited to deduct £10 from your Betfair account for payment to Betfair Limited for betting services. You are advised to do this as early as possible (before 6pm GMT on Jan 13) as once the tournament has begun, this process will take 24 hours.
or
2. To watch a specific televised match, place a £5 matched bet on any market for that match.Access will then be instantaneous.
Die accepteren toch geen Nederlanders?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:05 schreef hayrabet het volgende:
bet365 heof je nisk te betalen
quote:Op zondag 13 januari 2008 15:27 schreef Tim86 het volgende:
hayrabet heb jij voor de grap een paar toetsen op je toetsenbord omgedraaid?
nadal's partij begint toch pas rond 11:00 (NL tijd)?? of heb ik het verkeerd....quote:Op zondag 13 januari 2008 12:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben van plan om vroeg naar bed te gaan, Nadals partij op te nemen en om 06.00 uur op te staan en hem te gaan kijken.
volgens mij niet hoor...quote:Op zondag 13 januari 2008 18:06 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal begint denk ik rond 07.00 - 07.30 NL tijd.
Oh, goeie actie van me.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:01 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
nadal's partij begint toch pas rond 11:00 (NL tijd)?? of heb ik het verkeerd....
Betfair zegt 10.45u, Unibet 10.30u voor Nadal.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:36 schreef TheGeneral het volgende:
7:30 PM daar begint Kaia Kanepi (EST) v. Alicia Molik (AUS)
+ 10 uur
05.30 NL tijd.
1,5 uur later is 07.00 uur?
Kan iemand vertellen welke tijd nou goed is
Het is -10 uur, aangezien het 10 uur vroeger is in Australië (dan in NL). Dus volgens mij is 7:30 PM Australische tijd, 9:30AM Nederlandse tijd, oftewel half 10 's ochtends... Maar ik moet zeggen dat hoe langer je er over nadenkt, hoe ingewikkelder het wordt.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:36 schreef TheGeneral het volgende:
7:30 PM daar begint Kaia Kanepi (EST) v. Alicia Molik (AUS)
+ 10 uur
05.30 NL tijd.
1,5 uur later is 07.00 uur?
Kan iemand vertellen welke tijd nou goed is
quote:Op zondag 13 januari 2008 18:41 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Het is -10 uur, aangezien het 10 uur vroeger is in Australië (dan in NL).
Dus ditquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:52 schreef kleinzusje het volgende:![]()
De echte sukkel ben ik![]()
ff voor de mede poffertjes ( op herhaling) :
zo handig![]()
Zoooooooooooo handig
quote:Op zondag 13 januari 2008 12:38 schreef borisz het volgende:
streams
Had ik al gedaanquote:Op zondag 13 januari 2008 19:58 schreef kleinzusje het volgende:Dus:
Jelena Jankovic (SRB)[3] v. Tamira Paszek (AUT) start dus om 1.00 uur NL tijd
Duurt 2 uurtjes ( gok ik)
Andy Roddick (USA)[6] v. Lukas Dlouhy (CZE) start dan om 3.00 uur NL tijd
ps. TheGeneral, kun je de uitleg ook in je nieuwe OP zetten ( + wiki) ? thx![]()
2 uur voor een vrouwenpotjequote:Op zondag 13 januari 2008 19:58 schreef kleinzusje het volgende:
Jelena Jankovic (SRB)[3] v. Tamira Paszek (AUT) start dus om 1.00 uur NL tijd
Duurt 2 uurtjes ( gok ik)
Kan korter, maar het is een 3 setter en met Jelena weet je het nooitquote:
Is dit geshopt?quote:Op zondag 13 januari 2008 21:46 schreef TheGeneral het volgende:
Murray bereidt zich ook voor:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:02 schreef TheGeneral het volgende:
Nope, geen shop. Puur natuur.
Een en al sexy uitstraling die Murray.
quote:
Klein gokje, Chela.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:21 schreef Bruce117 het volgende:
Wie gaat de eerste geplaatste speler worden die uit het toernooi gekegeld wordt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |