Fed was toen ook niet top hè, niet slecht maar ook niet top, maar Nalby kan zeker van iedereen winnen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:23 schreef Tim86 het volgende:
en als nalbandian federer tegenkomt? Moet het nog maar zien hoor...als Bandy zo blijft spelen als eind 2007..
Van alles wat spieren en ballen heeftquote:
Ow, da's wel breed.quote:Op zondag 23 december 2007 12:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Van alles wat spieren en ballen heeft
quote:Op zondag 23 december 2007 12:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Van alles wat spieren en ballen heeft
Hoe spreek ik mezelf tegen binnen 3 minutenquote:
Had je hier niet beter Venus en Davenport ipv Chakvetadze en Jankovic kunnen doen?quote:Op zondag 23 december 2007 21:57 schreef TheGeneral het volgende:
Poll: Wie wint de Australian Open 2008 bij de vrouwen?Justine Henin Ana Ivanovic Anna Chakvetadze Serena Williams Maria Sharapova Jelena Jankovic Iemand anders
Venus had er misschien wel bijgekund, maar voor Davenport vind ik het wel erg vroeg..quote:Op maandag 24 december 2007 20:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Had je hier niet beter Venus en Davenport ipv Chakvetadze en Jankovic kunnen doen?
quote:Op maandag 24 december 2007 19:53 schreef Nalbandian het volgende:
Hoppakee....poll gevuld. Volgens mij heeft KZ hem ook ingevuld
Ik hoop op een droomfinale Nalbandian - Federer![]()
Nalby
quote:Op maandag 24 december 2007 19:53 schreef Nalbandian het volgende:
Hoppakee....poll gevuld. Volgens mij heeft KZ hem ook ingevuld
Ik hoop op een droomfinale Nalbandian - Roddick![]()
ANDY
Zeer leuk kerstcadeautjequote:Op dinsdag 25 december 2007 19:16 schreef TheGeneral het volgende:
Ik heb een video gemaakt van allemaal Federer punten. Dus achter elkaar alleen maar mooie punten!
130 punten.
35 minuten.
300 MB.
Een must have voor iedere tennisfan!
http://www.megaupload.com/?d=2M8FXWHC
Alleen tegen hem.. Ik heb niks van Roddick.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zeer leuk kerstcadeautje![]()
Ik durf het bijna niet te vragen.................. maaaaaar ehhhhhh zijn er nog mooie puntjes van een andere ster te vinden die u in een prachtig uploadje kunt zetten![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 01:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Alleen tegen hem.. Ik heb niks van Roddick.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Ik heb alleen Federer - Youzhny AO 2007. Highlights.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:07 schreef Tim86 het volgende:
mijn dank is dan heeeeeeeel groot..maar er is niet zo veel te vinden vrees ik..
Bedankt, ik heb het gedownloaded, maar ik krijg in Windows Media Player alleen maar van die visualisaties te zien en dus geen tennisbeelden. Hoe kan dat komen?quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:16 schreef TheGeneral het volgende:
Ik heb een video gemaakt van allemaal Federer punten. Dus achter elkaar alleen maar mooie punten!
130 punten.
35 minuten.
300 MB.
Een must have voor iedere tennisfan!
http://www.megaupload.com/?d=2M8FXWHC
Niet de juiste codecs.quote:Op woensdag 26 december 2007 10:34 schreef girllover het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb het gedownloaded, maar ik krijg in Windows Media Player alleen maar van die visualisaties te zien en dus geen tennisbeelden. Hoe kan dat komen?
Hij doet het.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Niet de juiste codecs.
Als je VLC media player download moet dat verholpen zijn. Of de k-lite codec pack.
VLC:
http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html
Niet echt een fijne kleur om naar te kijken vind ik. Ik kijk liever naar een groene ondergrond.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:53 schreef TheGeneral het volgende:
Het park in Australie met blauwe ondergrond!
[ afbeelding ]
Arme Nalbyquote:Op donderdag 27 december 2007 13:53 schreef TheGeneral het volgende:
Het park in Australie met blauwe ondergrond!
[ afbeelding ]
Wrom dan?quote:
quote:
lolquote:Op donderdag 27 december 2007 16:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wordt hij onzichtbaar met dit shirtje![]()
quote:Op donderdag 27 december 2007 14:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Precies, de Rod Laver Arena wordt wel eens omgetoverd tot zwembad. Is nu dus extra simpel.
Ow, ik snap het.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wordt hij onzichtbaar met dit shirtje![]()
Wie is dat ?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:11 schreef TheGeneral het volgende:
Wat denk je van Federer:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |