Voor de 100 ste keer op herhalingquote:Op maandag 3 december 2007 10:17 schreef Bruce117 het volgende:
Federer - Roddick van 2007 blijft geniaal
Wat bedoelen ze hier mee ?quote:Australian Open extreme heat policy revised
Eurosport | Mon, Dec 3, 12:46
The Australian Open revise their extreme heat policy after Maria Sharapova labeled the previously policy "inhuman". Players will no longer have to complete the match once the policy is envoked, only the set, and the decision to suspend play will now be entirely down to the tournament referee.
Ik denk zoiets van dat als het boven de 40 graden komt (iig onmenselijk hoge temperaturen) op de baan, dat de policy dan in werking treedt. En nu hoeft dan alleen maar de set afgemaakt te worden ipv de hele wedstrijd.quote:
Komt goed ! Zo niet, dan zet je het ff in de FB of PM je de crewquote:Op maandag 3 december 2007 18:31 schreef TheGeneral het volgende:
Ik heb geen idee waarom de polls het niet doen. Het probleem ligt aan hun kant. Misschien doet hij het dalijk vanzelf ineens.
Juistem !!! Er ging dus iets misquote:
Ik geloof er niet zo in.quote:Op maandag 3 december 2007 18:16 schreef Nalbandian het volgende:
OP wederom![]()
! Ik ben benieuwd hoe Nalby voor de dag komt tijdens de Australian Open. Ik hoop dat ie zijn huidige fantastische vorm kan evenaren en wellicht kan overtreffen gedurende het jaar.
2008 lijkt me echt een fantastisch tennisjaar te worden waarbij (bijna) iedereen van iedereen kan winnen die momenteel in de top-10 staat.
Ik heb er zin in!
Zoals ik al zei: ik ben benieuwd hoe Nalbandian het zal doen tijdens de Aussie Open. Feit is echter wel dat de top-3 niet meer onaantastbaar is, en dat maakt het gewoon leuk om naar uit te kijken. Natuurlijk zal er op bepaalde ondergronden (bv. Nadal - gravel; Fed - gras) een favoriet zijn, maar we gaan (hopelijk) een interessant tennisjaar tegemoet !quote:Op maandag 3 december 2007 22:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zo in.
Nalbandian was een paar weken geleden top en de Aus Open duren nog een paar weken. Kan nog een heleboel in veranderen. Zou het trouwens wel leuk vinden want kan altijd wel goed naar hem kijken.
Maar we zullen zien.
Trouwens... Safin hoort bij het rijtje. Zeker als Gonzales daar staat. Safin heeft een hele goede staat van dienst op de Aus open.
In dat opzicht schaal ik Safin nog wat hoger in dan Nalbandian.quote:Op maandag 3 december 2007 22:36 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik ben benieuwd hoe Nalbandian het zal doen tijdens de Aussie Open. Feit is echter wel dat de top-3 niet meer onaantastbaar is, en dat maakt het gewoon leuk om naar uit te kijken. Natuurlijk zal er op bepaalde ondergronden (bv. Nadal - gravel; Fed - gras) een favoriet zijn, maar we gaan (hopelijk) een interessant tennisjaar tegemoet !
Safin heb ik weleens vergelen met Nalbandian. Geniaal op het tennisveld, bulkend van het talent, maar om de een of andere manier komt het er niet consistent uit zoals bij een Federer. Uiteraard gaat Nalbandian het komende seizoen het tegendeel bewijzen!
Ik wist niet dat jij zo voor Andy Murray wasquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:34 schreef kleinzusje het volgende:
De finale gaat tussen Nalby en Andy !!!
Andy wint, in een fantastische 5 setter![]()
N-R:
6-3, 4-6, 6-3, 0-6, 4-6
quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:40 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo voor Andy Murray was!
![]()
Daarbij 3 breaks in de 4e set
Ook zo'n held is dat, die servicequote:Op dinsdag 4 december 2007 17:09 schreef wimderon het volgende:
En Philippoussis gaat ook weer meedoen, doet binnenkort mee aan een wildcard-toernooi, als hij er daar geen pakt, zal hij bijna zeker een WC krijgen van de organisatie (vereiste was voor Australiers dat ze aan dit toernooi mee moesten doen om ervoor in aanmerking te komen). Waarschijnlijk de laatste AO voor 'The Scud'...
quote:
quote:Alle toppers aanwezig op Australian Open
MELBOURNE - Het deelnemersveld aan de Australian Open, van 14 tot 27 januari in Melbourne, is het sterkste in de 103-jarige geschiedenis van het tennistoernooi.
Novum
Alle mannen uit de top 100 zijn begin volgend jaar aanwezig op het eerste grandslam van het seizoen. Bij de vrouwen ontbreekt alleen Vera Dusjevina, de nummer 44 van de wereld.
Toernooidirecteur Craig Tiley toonde zich woensdag erg blij met de topbezetting: "Het is fantastisch nieuws om te weten dat de beste tennisspelers van de wereld naar Melbourne komen."
wat had je in gedachten dan?quote:
En natuurlijk Matwequote:
quote:Four-month recovery for Canas
According to what SportsYA found out, "Willy" is suffering from a wrist tendonitis, for which his doctor will immobilize the affected zone in order to avoid a surgery.
Once again, Guillermo Canas is out of the world circuit. This time, the problem that will leave the Argentine tennis player out of the courts is an injury in the tendon of his left wrist which, although he did not undergo a surgery, will keep him from playing for at least four months.
According to what SportsYA found out, the group of doctors that accompany Cañas (who has already been operated on both wrists) decided to immobilize the affected zone for eight months so that later he can do a two-month rehabilitation, a process which has already been carried out by the doctors of the French Federation, and which has given excellent results.
Anyway, the procedure will not be the same, as in the case of the French, the recovery lasts six months. In this case, however, it is intended that the process be more dynamic for Cañas, current world number 15, so that he can play again in April.
This way, “Willy” will try not to be operated, a possibility that, for now, the doctors are not considering. As a result, the tennis player from Tapiales will miss Australian Open 2008, Buenos Aires Open in February, and the first two Davis Cup rounds.
Bron
quote:'Hewitt kan de Australian Open winnen'
Tony Roche denkt dat Lleyton Hewitt een goede kans maakt om tijdens de komende Australian Open Roger Federer te verslaan én vervolgens het toernooi te winnen.
Tony Roche was de voorbijgaande jaren de coach van Roger Federer. Nu heeft hij de 26-jarige Lleyton Hewitt onder zijn hoede. 'Het toernooi betekent enorm veel voor Lleyton. Hij heeft Wimbledon en de US Open al gewonnen, dus waarom nu niet de Australian Open? Als het publiek erachter gaat staan kan Lleyton heel ver komen', aldus Roche.
Sinds Roger Federer de nummer 1 van de wereld werd, won Hewitt nooit meer van de Zwitser. Hewitt won voor het laatst van Federer in 2003 in Melbourne. Ze troffen elkaar éénmaal in een Grand Slam finale. Dat was in 2004 tijdens de US Open. Federer vernederde Hewitt daar toen met 6-0 7-6(3) 6-0. Ze hebben elkaar in totaal 20 keer getroffen op de ATP-tour. Federer won 13 van die 20 ontmoetingen.
Vorig jaar tijdens de Open Australische Kampioenschappen verloor Hewitt in de derde ronde in vier sets van de Chileen Fernando Gonzalez. In 2005 stond hij wél in de finale. Toen verloor hij van de Rus Marat Safin, die Roger Federer in de halve finale versloeg. Hewitt staat momenteel 21e op de ATP ranglijst.
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:13 schreef TheGeneral het volgende:
Volgens MTF is Canas out of the Australian Open. Pols probleem. Zou wel eens 4 maanden kunnen duren.
En op dat toernooitje opnieuw zwaar geblesseerd geraakt, aan z'n knie, minstens 6 maanden eruit. Waarhij in eerste instantie nog sprak over een comeback lijkt het er steeds meer op dat hij definitief gaat (moet) stoppen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:09 schreef wimderon het volgende:
En Philippoussis gaat ook weer meedoen, doet binnenkort mee aan een wildcard-toernooi, als hij er daar geen pakt, zal hij bijna zeker een WC krijgen van de organisatie (vereiste was voor Australiers dat ze aan dit toernooi mee moesten doen om ervoor in aanmerking te komen). Waarschijnlijk de laatste AO voor 'The Scud'...
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:32 schreef TheGeneral het volgende:
4x Nadal in de poll![]()
Waarom konden zij wel stemmen? Mij lukt het nog niet.
quote:Dominik Hrbaty (ATP-136) moet verstek
geven voor de Australian Open. De Slo-
vaak, in 2004 nog twaalfde op de ATP-
ranking, moet weer geopereerd worden
aan zijn rechterelleboog. "Op training
voelde ik weer pijn en mijn dokter ad-
viseert een operatie", zegt Hrbaty. Het
is het eerste grandslamtoernooi in elf
jaar dat Hrbaty zal missen.
Ben je een fan van Canas?quote:
Gastquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:48 schreef Federer-fan het volgende:
Grappig dat nog niemand heeft gestemd op Federer als winnaar, ook al hebben er pas zes mensen gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |