abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 januari 2008 @ 04:19:21 #226
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_55967203
Ik duik mn nest in ...

Voor een bepaalde tennispool heb ik Troicki nodig, maar als Matwe wint is het verhaal ook wel geinig

Hup, tenniskoning van Afrika
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_55967792
Robin moet in het hoofdtoernooi tegen Ljubicic, die als 17e is geplaatst. Dat had absoluut beter gekund, maar ook veel slechter, want Troicki speelt bijv. nu tegen Nadal. Ik denk dat Ljubicic niet eens zo slecht is. Het zijn ongeveer twee dezelfde soort spelers, Haase en Ljubicic. Beiden een goede service (die van Ljubicic nog een stuk beter dan die van Robin), alleen denk ik dat Robin van de baseline toch meer kan doen dan Ljubicic. Ik vind het alleszins geen slechte loting.

Zonde trouwens van Matwé. Maar we moeten toch bekennen dat hij een heel goed kwalificatietoernooi heeft gespeeld, als je bij je eerste deelname aan de kwalificaties van een GS meteen één set verwijderd bent van het hoofdtoernooi.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 09:50:53 #228
75556 erkel
back from Dagestan
pi_55968098
Haase is goed bezig en geef hem wel redelijke kans tegen Ljubicic.

Jammer van Matwé.
Weisst
pi_55968279
quote:
Haase als enige naar hoofdtoernooi Australian Open

--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 12-jan-2008 09:49

Robin Haase (foto) heeft zich zaterdag als enige Nederlander geplaatst voor het hoofdtoernooi van de Australian Open bij de heren. In de derde ronde van het kwalificatietoernooi rekende de 20-jarige Hagenaar met 6-2, 7-5 af met de Duitser Simon Stadler.

Haase trof het vervolgens niet bij de loting, want in de eerste ronde moet hij het opnemen tegen de Kroaat Ivan Ljubicic, die als zeventiende is geplaatst in Melbourne. Het is de eerste ontmoeting tussen de twee spelers. Voor de jonge Nederlander betekent dit zijn tweede deelname aan een Grand Slam-toernooi.

Matwe Middelkoop slaagde er niet in om voor het eerst het hoofdtoernooi van een Grand Slam te bereiken. De tennisser uit Breda moest het in de derde kwalificatieronde in drie sets afleggen tegen de Serviër Victor Troicki: 5-7, 6-3, 6-2. Eerder in het kwalicatietoernooi vond Jesse Huta Galung al zijn waterloo.
sportweek.nl
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zaterdag 12 januari 2008 @ 10:44:00 #230
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_55968555
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 23:46 schreef Tim86 het volgende:
heb je weer vrijgenomen van je werk Federer-fan?
Nee, ik wil alleen donderdag en vrijdag over een week vrij nemen. Met Roland Garros neem ik wel vrij. En jij?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_55968714
quote:
Williams tennist tegen liefdesverdriet

SYDNEY - De Amerikaanse tennisster Serena Williams heeft liefdesverdriet en op de Australian Open moet haar gebroken hart helen. Dat vertelt ze op haar eigen website. Williams is titelverdedigster van het toernooi dat maandag begint in Melbourne.

Wie haar gedumpt heeft, maakt Williams niet bekend, maar de pijn zit diep. “Het voelt alsof je hem kunt vertrouwen, het voelt alsof alles wat je doet maar één reden heeft en dat is hem te zien”, schrijft de topspeelster, die al acht keer een grandslamtoernooi won. “En dan gebeurt waar je diep in je hart zo bang voor bent; hij belt niet meer en jij raakt in paniek.”

Williams vond troost in de bestseller van schrijver Spencer Johnson ‘Who moved my cheese’ , waarin de menselijke zoektocht naar geluk wordt vergeleken met muizen op jacht naar stukjes kaas. “Ik realiseerde me dat ik bang was om te veranderen en door te gaan. Puur uit angst dat het je weer zal overkomen. Ik dacht dat er maar één kaas was voor mij, maar nu weet ik dat er heel veel kazen zijn.”
quote:
Nadal volledig fit voor Australian Open
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 12-jan-2008 11:03

Rafael Nadal ondervindt geen last meer van de blessures waarmee hij eind vorig jaar kampte. De Spaanse tennisser had kwetsuren aan zijn voet en zijn knieën, maar is momenteel weer volledig fit. Hij kan zo pijnvrij beginnen aan de Australian Open, dat vanaf aanstaande maandag in Melbourne plaatsvindt.

'Fysiek ben ik helemaal in orde en daar ben ik heel blij mee,' liet Nadal weten. Na zijn zware verliespartij van vorige week in Chennai tegen de Rus Mikhail Youzhny was het onzeker of hij wel fit was. In de partij vóór die nederlaag stond de nummer twee van de wereld ruim vier uur op de baan tegen zijn landgenoot Carlos Moya. 'Ik had daarna minder dan 24 uur de tijd om te herstellen, dus daarom was ik moe in de finale. Maar ik ben nu echt klaar voor de Australian Open,' aldus Nadal

[ Bericht 29% gewijzigd door kleinzusje op 12-01-2008 11:13:20 ]
pi_55969615
pi_55971848
ik denk dat Ljub hier nu toch een beetje onderschat wordt..naast zijn bijna onbreekbare service heeft hij ook een erg sterke volley en een goede backhand..gaat erg moeilijk worden dit..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_55971876
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:35 schreef Tim86 het volgende:
ik denk dat Ljub hier nu toch een beetje onderschat wordt..naast zijn bijna onbreekbare service heeft hij ook een erg sterke volley en een goede backhand..gaat erg moeilijk worden dit..
Zeker, drie sets winnen van Ljubo wordt heel moeilijk. Eén set kan goed, heel goed zelfs, maar 3 zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren.
sig verwijderd door FA
pi_55972009
belachelijk dat Kohlschreiber vandaag al moet spelen..die jongen komt net uit nieuw zeeland..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_55972041
Denk dat het vooral mentaal heel zwaar zal worden. Ljubicic blijft altijd en overal zichzelf.
Of die nou met 1 of 2 sets achter staat. Meestal zie je dan dat de wat minder ervaren spelers zichzelf gaan forceren waardoor het alleen maar nog lastiger begint te worden.
pi_55972048
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:43 schreef Tim86 het volgende:
belachelijk dat Kohlschreiber vandaag al moet spelen..die jongen komt net uit nieuw zeeland..
Vandaag Maandag pas.
sig verwijderd door FA
pi_55972133
lol..foutje..ben nog niet zo lang wakker
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_55972212

De echte sukkel ben ik
ff voor de mede poffertjes ( op herhaling) :

zo handig
Zoooooooooooo handig
pi_55972264
Haase tegen big servers uit de top 100 (2007 en 2008): 5-1
Versloeg o.a. Berdych, Karlovic en Llodra (2 keer)..dat biedt dus nog hoop. Tegen big servers van buiten de top 100 doet hij het overigens een stuk minder

Ljubicic eerste ronde partijen op GS:
2007 (US Open, Wimbledon, Roland Garros, Aussie Open)
Hard Ivan Ljubicic Kristof Vliegen 6-1 7-6(1) 6-1 First
Grass Ivan Ljubicic Vince Spadea 6-4 6-4 4-6 7-6(4) First
Clay Ivan Ljubicic Arnaud Clement 6-1 7-5 7-6(2) First
Hard Mardy Fish Ivan Ljubicic 4-6 7-6(2) 6-4 6-4 First

2006:
Hard Feliciano Lopez Ivan Ljubicic 6-3 6-3 6-3 First
Grass Ivan Ljubicic Feliciano Lopez 6-3 6-4 5-7 3-6 11-9 First
Clay Ivan Ljubicic Carlos Berlocq 6-2 6-0 6-3 First
Hard Ivan Ljubicic Chris Guccione 7-6(5) 6-4 7-6(3) First

Heerlijk al die kansloze stats
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_55972632
toen ik mijn post deed over het spelen van Kohlschreiber stond het speelschema al op de site...nu is het weer weggehaald ..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_55983433
Schedule of play staat inmiddels online .

Roddick als 2e tegen Dlouhy (+- 2.30 uur).
Nadal zal op maandagochtend spelen tegen Middelkoop Troicki.

[ Bericht 7% gewijzigd door Wopper1 op 12-01-2008 22:07:25 ]
pi_55983641
begin vd middag dus ook al maar die was weer weggehaald..er is niks veranderd...schijtwedstrijden om 1 uur...ik ga dus gewoon op een normale tijd pitten denk ik en vroeg op..kan ik hopelijk Jo-Wilfried Tsonga (FRA) v. Andy Murray (GBR)[9] meepikken

Zware wedstrijden voor een paar subtoppers meteen:
Stanislas Wawrinka (SUI)[26] v. Julien Benneteau (FRA)
Roko Karanusic (CRO) v. Philipp Kohlschreiber (GER)[29]
Jarkko Nieminen (FIN)[24] v. Frank Dancevic (CAN)

Karanusic kan weleens de stunt worden van ronde 1 denk ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 12 januari 2008 @ 22:20:42 #244
6941 APK
Factual, I think.
pi_55983938
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 22:08 schreef Tim86 het volgende:

Karanusic kan weleens de stunt worden van ronde 1 denk ik
Wie de fuck is dat
Nooit van gehoord.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_55984225
Croatisch t(voormalig) talent bij wie het in zijn kop nooit zo goed zat..heeft voor dit jaar een nieuwe coach genomen en o.a. carrière advies gekregen van Goran himself

Heeft een big serve en altijd veel potentie gehad. Is alleen wel al van 05-Sep-1982 dus ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat brengen. Neemt niet weg dat hij erg gevaarlijk is en dat hij het een type als Kohlschreiber erg moeilijk kan maken.

Zijn kwalificatie resultaten:
3/2008 ATP Australian Open (AUS) Hard Roko Karanusic Alexander Kudryavtsev 6-1 6-2 Qualifying
Hard Roko Karanusic Miguel-Angel Lopez-Jaen 6-0 6-1 q-Second
Hard Roko Karanusic Tobias Kamke 6-4 6-1 q-First
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_55987073
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 22:08 schreef Tim86 het volgende:
begin vd middag dus ook al maar die was weer weggehaald..er is niks veranderd...schijtwedstrijden om 1 uur...
Ok, 't is WTA, maar Jankovic-Paszek kan een leuke pot worden, Jankovic moet hier 100% zijn, anders vliegt ze eraf.
pi_55987099
ja daar heb je gelijk in maar had gewoon gehoopt om tot een uur of 3 een leuke mannenwedstrijd mee te pikken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_55987320
quote:
Op zondag 13 januari 2008 00:11 schreef Tim86 het volgende:
ja daar heb je gelijk in maar had gewoon gehoopt om tot een uur of 3 een leuke mannenwedstrijd mee te pikken
Hopen op Tursu-Malisse op dinsdag, die zal de Belg dan wel uitzenden, zie dat wel een marathonpartij worden

Santoro-Isner zou ik ook wel willen zien (zal wel niet gebeuren), Safin-Gulbis kan ook een leuke worden als Gulbis z'n dag heeft
  zondag 13 januari 2008 @ 12:17:58 #249
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_55994169
quote:
Op zondag 13 januari 2008 00:10 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ok, 't is WTA, maar Jankovic-Paszek kan een leuke pot worden, Jankovic moet hier 100% zijn, anders vliegt ze eraf.
Ik ben van plan om vroeg naar bed te gaan, Nadals partij op te nemen en om 06.00 uur op te staan en hem te gaan kijken.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_55994231
Tip: lees dan niet dit topic of sportsites
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')