Wel een geweldige wedstrijd tegen Davenport op papier in de tweede ronde.quote:
En dan 4e ronde waarschijnlijk Vaidisova en QF Heninquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wel een geweldige wedstrijd tegen Davenport op papier in de tweede ronde.
Davenport wordt trouwens de grootste verdiener bij de vrouwen OOIT als ze de eerste ronde overleeft.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:12 schreef Wopper1 het volgende:
2e Ronde misschien wel Roddick - Young.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nadal heeft wel een erg gemakkelijke loting tot Roddick, Roddick zelf heeft ook niet te klagen trouwens
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:25 schreef XL het volgende:
Huta Galung verliest van Odesnik.
quote:AO: Haase en Middelkoop naar laatste kwalificatieronde
sport1.nl
Robin Haase en Matwé Middelkoop zijn nog maar een wedstrijd verwijderd van het bereiken van het hoofdtoernooi van de Australian Open. Voor Jesse Huta Galung is het avontuur na de tweede kwalificatieronde voorbij.
Haase had het in het begin lastig tegen de Duitser Julian Reister (ATP-306). De Hagenaar kwam 1-4 achter in de eerste set, maar won de partij nog in twee sets: 7-6(2), 6-3. Voor een plaats in het hoofdtoernooi speelt Haase alweer tegen een Duitser. Nu is Simon Stadler (ATP-202) zijn tegenstander.
Middelkoop boekte in de tweede ronde van de kwalificaties een knappe zege. De 24-jarige tennisser haalde het met 6-3, 7-6(1) van de als 23e geplaatste Italiaan Federico Luzzi (ATP-143). Middelkoop komt in de beslissende ronde uit tegen de als dertiende ingeschaalde Serviër Viktor Troicki (ATP-126).
Voor Huta Galung was de tweede ronde het eindstation. De 22-jarige Hillegommer ging er hard af tegen de als elfde geplaatste Amerikaan Wayne Odesnik (ATP-123). Het werd 3-6, 0-6.![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:12 schreef Wopper1 het volgende:
2e Ronde misschien wel Roddick - Young.
* Massu - Blake kan wel eens een geweldige marathonpartij worden.
Je bedoelt neem ik aan dat hij een zware loting heeft? Of vind je het meevallen?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:07 schreef wimderon het volgende:
Fedje heeft weer een lekkere draw![]()
Eerst tegen Hartfield, daarna Santoro of Isner, dan Sirianni/Tipsa/Kendrick of een Q.
QF waarschijnlijk Blake of Gonzo.
Vond het meevallen, steeds een niveautje beter, totdat ik de loting van Nadal weer zag.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bedoelt neem ik aan dat hij een zware loting heeft? Of vind je het meevallen?
Federer-Santoro lijkt me geweldig.
Vond je het meevallen? Isner in de tweede ronde is best zwaar lijkt me. Aan de andere kant, Federers loting voor Wimbledon 2006 was ook heel zwaar (eerst Henman, toen Gasquet als ik me niet vergis) en hij sloeg iedereen in straight sets weg.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vond het meevallen, steeds een niveautje beter, totdat ik de loting van Nadal weer zag.
Federer heeft haast nooit moeite tegen servicekanonnen, op de US Open ging het vorig jaar ook heel gemakkelijk tegen Isner nadat hij de eerste set eenmaal verloren had. Jongens als Karlovic en Isner kunnen misschien 1 set pakken, maar 3 niet normaalgesproken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vond je het meevallen? Isner in de tweede ronde is best zwaar lijkt me. Aan de andere kant, Federers loting voor Wimbledon 2006 was ook heel zwaar (eerst Henman, toen Gasquet als ik me niet vergis) en hij sloeg iedereen in straight sets weg.
Neit?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:02 schreef hayrabet het volgende:
nalbandian neit echt een superfijne loting. maar ik hoop dat hij speelt. ik geniet van zen spel als hij geblesseerd is en ook als hij neit geblesseerd is. maar als hij neit geblesseerd is zijn er neit zoveel 5 setters.
Heb je ook info over zijn huidige gewicht of neit?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:47 schreef hayrabet het volgende:
was trouwens niets aan de hand. rug spier d12 ofzow was te overspannen maar is weer geregeld
Ik neem aan van neit.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:58 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je ook info over zijn huidige gewicht of neit?![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:59 schreef Federer-fan het volgende:
Begint de AO in de nacht van zondag op maandag (Nederlandse tijd)? En is er al een schema?
Dit zegt betfair en die hebben het meestal wel bij het juiste eind anders kost het ze een hoop geld.quote:Event Start Time
2008-01-14 11:00 Australia/Sydney (GMT+11.00)
2008-01-14 01:00 CET (GMT+1.00)
Het begint dus om 01.00 uur 's nachts. Wat een heerlijke tijd.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:05 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Dit zegt betfair en die hebben het meestal wel bij het juiste eind anders kost het ze een hoop geld.
Zullen we samen gaan klagen dat de Australian Open volgend jaar in Belgie plaats moet vinden?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:00 schreef Federer-fan het volgende:
Het begint dus om 01.00 uur 's nachts. Wat een heerlijke tijd.
Ja, goed idee.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:04 schreef APK het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan klagen dat de Australian Open volgend jaar in Belgie plaats moet vinden?
What the fuck do jij hier?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:20 schreef SCH het volgende:
Haase tegen Stadler op baan 14
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |