abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 december 2007 @ 12:30:13 #101
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_55598132
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:00 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Wie is dat ?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_55598978
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:00 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Wie is dat ?
Dat is die speler die Roddick elke keer verslaat/vernederd
pi_55599056
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:10 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Dat is die speler die Roddick elke keer verslaat/vernederd
Oh die
Ik hoor zn naam gewoon niet zo vaak, dus dacht, ach, ik informeer even
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_55718557
Schopje! Nog 11 dagen.
quote:
Jelena Jankovic withdrew, injured, from the Hopman Cup
Laten we hopen dat het geen problemen oplevert voor de Australian Open!
pi_55720353
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:22 schreef TheGeneral het volgende:
Schopje! Nog 11 dagen.
[..]

Laten we hopen dat het geen problemen oplevert voor de Australian Open!
Denk het niet, ze heeft daarna nog de dubbel gespeeld en in 3 sets gewonnen, nadat een scan een echte blessure had uitgesloten.
pi_55721034
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:39 schreef wimderon het volgende:

[..]

Denk het niet, ze heeft daarna nog de dubbel gespeeld en in 3 sets gewonnen, nadat een scan een echte blessure had uitgesloten.
Oh oke.. Dat stond er niet bij, bij mijn bron... Gelukkig
pi_55741820
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:39 schreef wimderon het volgende:

[..]

Toch geeft ze nu weer op in het enkelspel in de Hopman Cup .
sig verwijderd door FA
pi_55743512
Jankovic heeft inmiddels ook al aangegeven nooit op tijd fit te zijn voor de Aussie Open om een rol van betekenis te spelen...denk dat ze wel gaat spelen maar daar is ook alles mee gezegd (Hopman Cup geef je toch wat sneller op denk ik..)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_55744460
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 12:54 schreef Tim86 het volgende:
Jankovic heeft inmiddels ook al aangegeven nooit op tijd fit te zijn voor de Aussie Open om een rol van betekenis te spelen...denk dat ze wel gaat spelen maar daar is ook alles mee gezegd (Hopman Cup geef je toch wat sneller op denk ik..)
Jammer.
  donderdag 3 januari 2008 @ 13:40:41 #110
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_55744509
Jammer dat Krajicek wss weer niet meedoet, dat wijf is ook altijd geblesseerd. Wordt zonder Nederlandse inbreng weer een (GAAP) saai toernooi dat in 4 minuten langs komt bij het SportJournaal een dag later.
pi_55744568
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:40 schreef Bernard0s het volgende:
Jammer dat Krajicek wss weer niet meedoet, dat wijf is ook altijd geblesseerd. Wordt zonder Nederlandse inbreng weer een (GAAP) saai toernooi dat in 4 minuten langs komt bij het SportJournaal een dag later.
Net of we het van de NL-ers moesten hebben de laatste Grand Slams . Zonder NL-ers is het ook leuk en Eurosport en Sporza zenden genoeg uit .
sig verwijderd door FA
pi_55745067
Jankovic speelt nu wel weer in de dubbel, vreemd.
sig verwijderd door FA
pi_55745134
Dit keer was het Dulko die opgaf geloof ik.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_55745380
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 14:10 schreef Norrage het volgende:
Dit keer was het Dulko die opgaf geloof ik.
Nee, 100% zeker Jankovic.
sig verwijderd door FA
  donderdag 3 januari 2008 @ 15:40:37 #115
179034 Bernard0s
pi_55747208
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:43 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Net of we het van de NL-ers moesten hebben de laatste Grand Slams . Zonder NL-ers is het ook leuk en Eurosport en Sporza zenden genoeg uit .
Ik vind tennis leuk om te zien hoor, maar laten we eerlijk zijn. Federer en V. Williams gaan winnen, that's it. En ik vond de Nederlandse inbreng op Wimbledon vorig jaar zeer leuk om te volgen. En leven Sjeng Schalken op de US Open paar jaar terug.
pi_55747847
venus williams? why?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_55748076
Venus wint het niet hoor.

Gewoon Federer en Henin.
  donderdag 3 januari 2008 @ 16:39:05 #118
179034 Bernard0s
pi_55748697
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 16:06 schreef Tim86 het volgende:
venus williams? why?
Ze won vorig jaar ook en op hardcourt is zij het beste.
pi_55748738
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 16:39 schreef Bernard0s het volgende:

[..]

Ze won vorig jaar ook en op hardcourt is zij het beste.
eh. Nee en nee.
pi_55748881
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 16:40 schreef wimderon het volgende:

[..]

eh. Nee en nee.
Wat hij zegt...
pi_55868475
quote:
Haase treft Japanner in kwalificaties Australian Open
Datum: 8-jan-2008 10:42

Bij de loting voor de kwalificaties van de Australian Open is Robin Haase (foto) dinsdag gekoppeld aan een Japanner. De 20-jarige tennisser uit Den Haag neemt het in de eerste kwalificatieronde op tegen Go Soeda, de nummer 212 van de wereld. Als Haase deze partij wint, staat hij in de volgende ronde tegenover de Amerikaan Scott Oudsema of de Duitser Julian Reister.

Jesse Huta Galung en Matwe Middelkoop zijn de andere twee Nederlandse heren in het kwalificatietoernooi van de Australian Open. Huta Galung speelt in zijn eerste partij tegen de Brit Jamie Baker en Middelkoop ontmoet de Zweed Michael Ryderstedt. De heren moeten drie kwalificatieronden doorkomen om het hoofdtoernooi van de eerste Grand Slam van het seizoen te bereiken. (YK)
pi_55870437
Haase is overigens nog 2 plaatsen van de MD verwijderd. Haas heeft afgezegd en opa Bjorkman doet ook niet mee.
pi_55871565
Soeda kan best weleens een aardige tegenstander zijn. Speelde afgelopen seizoen 71 wedstrijden waarvan het merendeel op hardcourt (39-19).
  dinsdag 8 januari 2008 @ 13:58:53 #124
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_55872392
Federer is ziek (griep): http://www.rogerfederer.c(...)ail.cfm?uNewsID=669. Maar hij verwacht dat hij op tijd beter is voor de AO.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_55874655
quote:
Australian Open: Monfils zegt af
sport1.nl

Gaël Monfils heeft zich afgemeld voor de Australian Open. De Fransman is niet op tijd hersteld van een knieblessure.

De huidige nummer 42 van de wereld kampt al maanden met verschillende blessures. Door een blessure aan zijn linkerhand speelde hij in september 2007 in Polen zijn laatste wedstrijd. Een knieblessure voorkwam dat hij afgelopen week in Sydney voor het eerst weer zou spelen.

Afgelopen jaar haalde Monfils nog de derde ronde tijdens de Australian Open, waarin hij verloor van zijn landgenoot Richard Gasquet. Monfils verwacht in februari zijn rentree te maken.
pi_55874744
Nog één voor Haase dus
sig verwijderd door FA
pi_55874833
monfils had zich helaas vorige week al teruggetrokken..schiet niet op met die gast

Reynolds op 1, Haase op 2..

zo ziet de alternate lijst er nu uit als het goed is
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_55874856
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:30 schreef Tim86 het volgende:
monfils had zich helaas vorige week al teruggetrokken..schiet niet op met die gast
Ja, ik verwachtte eigenlijk al zoiets. Sport 1 is doorgaans niet als eerste met dat soort nieuws.
sig verwijderd door FA
pi_55874923
schijnt wel dat bjorkman zich nu pas officieel heeft afgemeld..dat was blijkbaar slechts officieus..daardoor staat robin op 2
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_55880994
Ancic trekt zich terug, Reynolds doet mee dus lijkt me..

Nog 1 iemand die zich moet terugtrekken..weet alleen niet wat de exacte deadline is..qualifiers beginnen om 23.00u al morgen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tim86 op 08-01-2008 23:52:24 ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_55881285
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:43 schreef Tim86 het volgende:
Ancic trekt zich terug, Reynolds doet mee dus lijkt me..

Nog 1 iemand die zich moet terugtrekken..weet alleen niet wat de exacte deadline is..qualifiers beginnen om 23.00u al..
Maakt niks uit volgens mij. Het is ook gebeurd dat verliezers in de qualifiers alsnog mee mogen aan het toernooi.
sig verwijderd door FA
pi_55882752
volgens mij worden na 22.00 vanavond woensdagavond de plekken die vrijkomen aan Lucky losers gegeven..zoiets staat me bij..

En lucky losers moeten tegenwoordig loten..

edit: of begint het nu wel vanavond? snap er niks meer van

[ Bericht 11% gewijzigd door Tim86 op 08-01-2008 23:53:51 ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_55891033
De plekken die vanaf nu vrijkomen, worden verloot aan de beste vier spelers die verloren in de 3e kwalificatieronde. Dus als Haase de 3e ronde haalt en verliest, maakt ie alsnog een goede kans het hoofdtoernooi te halen. Vorig jaar bij de US Open was hij nummer 3 in de loting en was er op het laatst nog een derde afmelding (Ancic).

Haase wint in ieder geval de eerste set met 6-2 van Soeda. Ook Huta Galung begonnen. Middelkoop begint straks pas.
pi_55891490
Huta Galung pakt de eerste set met 6-4 van King. Goed bezig .

GSM Haase, 6-2 7-5 .
GSM Huta Galung, 6-4 7-5

Middelkoop ook uitstekend bezig, 6-2 eerste set.

[ Bericht 22% gewijzigd door Wopper1 op 09-01-2008 10:33:09 ]
pi_55892686
Timmmmmmmmmmmmmmmmmmm !!!!!
Gabashvili verliest van Lukas Rosol
5- 4 7- 6
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 09:47 schreef Wopper1 het volgende:
Huta Galung pakt de eerste set met 6-4 van King. Goed bezig .

GSM Haase, 6-2 7-5 .
GSM Huta Galung , 6-4 7-5

Middelkoop ook uitstekend bezig, 6-2 eerste set.
pi_55893501
Ook Middelkoop is door! 6-2 6-4.

Een goed begin is het halve werk .
pi_55893559
Door wie word Australian Open straks uitgezonden? Eurosport?
Ik heb de twee weken van de AO vrij dus zou wel lekker zijn als ik ook iets van tennis te zien kreeg
pi_55893590
Netjes.
pi_55893613
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:30 schreef Miss_S het volgende:
Door wie word Australian Open straks uitgezonden? Eurosport?
Ik heb de twee weken van de AO vrij dus zou wel lekker zijn als ik ook iets van tennis te zien kreeg
Eurosport en Sporza.
sig verwijderd door FA
pi_55896155
net bij studio sport werd middelkoop niet eens genoemd...alleen haase en huta galung
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_55896404
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:13 schreef Tim86 het volgende:
net bij studio sport werd middelkoop niet eens genoemd...alleen haase en huta galung
Jawel, hij kwam zelfs nog in beeld (kijk de herhaling maar zometeen ).
sig verwijderd door FA
pi_55896902
verrek je hebt gelijk haha..excusez moi
( je blijft me maar verbeteren vandaag ambro )
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_55899194
ik hoop dat nalbandian op tijd weer in vorm is na die blesure.
pi_55900526
het is sowieso klote voor bandy dat hij nu geen ritme heeft...hopen op een goede loting voor hem, anders kan het weleens snel afgelopen zijn.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_55900598
zo kut he net bij het begin van de aussie. hij heeft bijna altijd ongeluk . ik herinner me ook nooit ecvht een super goeie loting voor nalby. maja hoop van wel.
pi_55917326
quote:
Haas en Caņas ontbreken op Australian Open

Tommy Haas zal na de Australian Open een flink aantal plaatsen zakken op de wereldranglijst. De Duitse tennisser kwam vorig jaar nog tot de halve finale in Melbourne, maar moet het toernooi dit jaar laten schieten. Haas ondervindt last van zijn schouder, waar hij eind 2007 voor de derde keer aan werd geopereerd. Ook de Argentijn Guillermo Caņas heeft zich wegens een polsblessure afgemeld voor het Grand Slam-toernooi dat maandag van start gaat.
pi_55917622
Als Haas niet meedoet moet Haase maar zijn plek innemen
pi_55921417
Haas trok zich vorige week al terug en Canas anderhalve maand geleden..

Bedankt kleinzusje, mijn mosterd was op, ben alleen net klaar met eten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_55922917
Na de maaltijd is het ook best te doen ( volgens de slome altijd razendsnelle sportweek + Yahoo)
Van Haas wist ik, van Canas niet
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:32 schreef SCH het volgende:
Als Haas niet meedoet moet Haase maar zijn plek innemen
Blakert krijgt zn plek ( als ik het goed begrijp), maar de woordspeling is echt heel leuk gevonden
pi_55923671
Canas trok zich half december terug, Haas op nieuwjaarsdag

Twijfelgevallen momenteel: Nalbandian & Del Potro

De NL'ers spelen gelukkig om een normale tijd (relatief gezien)...Huta Galung en Middelkoop om 12 uur, Haase na Troicki-Lammer die om 12 uur begint.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')