leukquote:Op zondag 2 december 2007 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gullit & Waterreus volgende week (9-12).
Die vrouw bij de loting poetste de EK beker en Jack zei toen dat het echt vrouwenwerk is.quote:Op zondag 2 december 2007 23:07 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat had Jack gezegd over vrouwen dan?
nou iddquote:Op zondag 2 december 2007 23:09 schreef DrDentz het volgende:
En we gaan er met een positief gevoel uit
De presentatrice had het er vanmiddag, op het moment dat 2 heren de beker wat onhandig neerzette, over dat er altijd een vrouw nodig was.quote:Op zondag 2 december 2007 23:07 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat had Jack gezegd over vrouwen dan?
quote:Op zondag 2 december 2007 23:09 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De presentatrice had het er vanmiddag, op het moment dat 2 heren de beker wat onhandig neerzette, over dat er altijd een vrouw nodig was.
De reactie van Jack was iets in de trant van "Je heb idd altijd vrouwen nodig om de beker te poetsen"
volgens mij was het meer een foute vertaling van het grapje dat ze zelf maakte... Of hij begreep haar grapje gewoon niet... Ze hadden de beker niet onhandig maar achterstevoren gezet, die presentratice zette hem goed en zei toen:''see, you always need a woman" of zo... en Van Gelder vertaalde dat dus met dat je altijd een vrouw nodig hebt om de beker te poetsen... maar het kan inderdaad ook best gewoon een fout grapje van Van Gelder zijn geweest, ik weet niet, zelf was hij er net ook niet helemaal duidelijk over vond ikquote:Op zondag 2 december 2007 23:09 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De presentatrice had het er vanmiddag, op het moment dat 2 heren de beker wat onhandig neerzette, over dat er altijd een vrouw nodig was.
De reactie van Jack was iets in de trant van "Je heb idd altijd vrouwen nodig om de beker te poetsen"
Het was een bewuste grap, Hugo refereerde er toch ook aan (je komt in DWDDquote:Op zondag 2 december 2007 23:30 schreef Tennessee het volgende:
volgens mij was het meer een foute vertaling van het grapje dat ze zelf maakte... Of hij begreep haar grapje gewoon niet...
Nauwelijks, vond ik.quote:
lol, begin tegen mij niet over Hugo Borst alsjeblieft, daar reageer ik erg slecht opquote:Op zondag 2 december 2007 23:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
... Hugo refereerde er toch ook aan ...
Hugo Borst is briljantquote:Op zondag 2 december 2007 23:36 schreef Tennessee het volgende:
[..]
lol, begin tegen mij niet over Hugo Borst alsjeblieft, daar reageer ik erg slecht op
ik was even vergeten in welke topic ik zat... Hugo Borst... Mulder was wel grappig daarnet, zei ineens iets dat ik ook wel eens gezegd heb; "Maar jij wil toch juist dat ze verliezen volgend jaar?!?!" (top trouwens Youri!!! dat was een leuke blik op die discussie van voor de uitzending!)... En dan dat verhaal dat Van Basten blij moet zijn omdat hij nu met opgeheven hoofd naar huis kan volgend jaar... Hij is zelf een belangrijke reden dat Van Basten uitgefloten werd onlangs... Als ik het voor het zeggen had bij de NOS was die man al zo lang geleden ontslagen geweest... Misschien dat hij veel van voetbal weet maar ik schat de kennis van Van Basten toch wel iets hoger in dan die van Borst. Als die man zelf geen ontslag neemt als Van Basten wél door de eerste ronde heen komt mag hij zichzelf echt geen man meer noemen vind ik...quote:
Gelukkig schat ik in dat de kans dat Borst ontslag neemt een stuk kleiner is dan de kans dat Marco door de eerste ronde heen komt, als ie al überhaupt als coach naar het EK gaat.quote:Op zondag 2 december 2007 23:48 schreef Tennessee het volgende:
Misschien dat hij veel van voetbal weet maar ik schat de kennis van Van Basten toch wel iets hoger in dan die van Borst. Als die man zelf geen ontslag neemt als Van Basten wél door de eerste ronde heen komt mag hij zichzelf echt geen man meer noemen vind ik...
Dus jij ziet liever Oranje verliezen dan Hugo Borst ontslag nemen?quote:Op zondag 2 december 2007 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig schat ik in dat de kans dat Borst ontslag neemt een stuk kleiner is dan de kans dat Marco door de eerste ronde heen komt, als ie al überhaupt als coach naar het EK gaat.
Yups.quote:Op maandag 3 december 2007 00:00 schreef Tennessee het volgende:
Dus jij ziet liever Oranje verliezen dan Hugo Borst ontslag nemen?
hehehehe geweldigquote:Op maandag 3 december 2007 09:45 schreef Jnk18 het volgende:
lol @ die japie stam kloon! hahaha
Die was wel goed ja.quote:Op maandag 3 december 2007 09:45 schreef Jnk18 het volgende:
lol @ die japie stam kloon! hahaha
Is alweer flinke tijd terug, half jaar of iets. Ik vind Gullit in zo'n programma altijd wel vermakelijkquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:14 schreef RayMania het volgende:
Kan wel een leuke uitzending worden, maar Gullit is wel zo aandachtsgeil dat hij het altijd over zichzelf gaat hebben. Was hij trouwens laatst ook niet in Studio Voetbal?
Hij voetbalt dan ook niet meer, maar heeft wel een uitgesproken eigen mening en daarvoor zit ie er.quote:Op zondag 9 december 2007 22:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Van Ruud hoef je niet veel te verwachten deze uitzending, echt geen schim mee van de held die hij 20 jaar geleden was.
Kansloos iddquote:Op zondag 9 december 2007 22:54 schreef Pritt het volgende:
NOS en techniek = gouden huwelijk
Mooi was die jaquote:Op zondag 9 december 2007 22:56 schreef DANILXL het volgende:
'ik zou iig eerder van gaal er neer zetten, dan ruud gullit' omg dikke diss
Ze zijn zo diep gezakt dat ze zelfs geen 4 halve nieuwtjes hebben kunnen ontdekken.quote:
Martin Jol heeft lepraquote:Op zondag 9 december 2007 23:22 schreef golfer het volgende:
Er was ook niets nieuwswaardigs te melden voor een krant.
Deels ook af en toe om Borst een beetje uit de tent te lokken, volgens mij.quote:Op zondag 9 december 2007 22:51 schreef jmac het volgende:
Dat gebescherm van jack voor van basten/knvb en normaliter ajax... zucht
ik vond het ook een rare opmerking idd.quote:Op maandag 10 december 2007 15:19 schreef Loohcs het volgende:
Was Borst serieus toen hij zei dat de kracht van Hiddink in '98 o.a. was dat hij ervaren assistenten meenam (Koeman, Neeskens en Rijkaard)? Die hadden op dat moment echt niet (veel) meer ervaring als trainer dan Witschge, Menzo en Van 't Schip. Of heb een cynisch toontje van Borst gemist?
Ik weet niet of ie echt 'ervaren' zei, maar die drie waren natuurlijk wel een aanvulling op Hiddink. Hiddink als tacticus en people-person, en dan drie ervaren ex-spelers erbij voor het evenwicht. Van Basten heeft ervoor gekozen om dat evenwicht niet te halen door hetzelfde soort assistenten te nemen als hijzelf.quote:Op maandag 10 december 2007 15:19 schreef Loohcs het volgende:
Was Borst serieus toen hij zei dat de kracht van Hiddink in '98 o.a. was dat hij ervaren assistenten meenam (Koeman, Neeskens en Rijkaard)? Die hadden op dat moment echt niet (veel) meer ervaring als trainer dan Witschge, Menzo en Van 't Schip. Of heb een cynisch toontje van Borst gemist?
Ze hadden alledrie nog geen echte club gehad en het WK '98 was voor hen volgens mij zelfs nog een soort stage (iig voor Koeman en Rijkaard), dus wat dat betreft denk ik niet dat ze echt veel hadden in te brengen hiërarchisch gezien (als ze al ergens anders over dachten).quote:Op maandag 10 december 2007 15:34 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie echt 'ervaren' zei, maar die drie waren natuurlijk wel een aanvulling op Hiddink. Hiddink als tacticus en people-person, en dan drie ervaren ex-spelers erbij voor het evenwicht. Van Basten heeft ervoor gekozen om dat evenwicht niet te halen door hetzelfde soort assistenten te nemen als hijzelf.
Wat dat betreft vind ik het geen rare opmerking.
Hiddink nam de beslissingen natuurlijk, maar ik kan me goed voorstellen dat ze erg nuttig waren op trainingen en in voorbereiding op wedstrijden.quote:Op maandag 10 december 2007 15:52 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Ze hadden alledrie nog geen echte club gehad en het WK '98 was voor hen volgens mij zelfs nog een soort stage (iig voor Koeman en Rijkaard), dus wat dat betreft denk ik niet dat ze echt veel hadden in te brengen hiërarchisch gezien (als ze al ergens anders over dachten).
Jaquote:Op zondag 16 december 2007 22:47 schreef Bruce117 het volgende:
Liep daar nou iemand door het decor ??
Ze hekelen de uitspraak van Kesler, daarmee steunen ze de agenten nog niet.quote:Op zondag 16 december 2007 22:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Mooi hoe alle intellectuele personen (lees: personen die hun verstand gebruiken) de politie verdedigen boven de KNVB.
En hoe alle hersenloze voetbalsupporters zonder na te denken de politie verrot schelden.
En terecht.quote:
Het past niet nee. Maar ik zou precies hetzelfde hebben gezegd.quote:Op zondag 16 december 2007 22:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En terecht.
ik snap best dat hij pissed is, maar het soort opmerkingen dat hij maakt past absoluut niet bij zijn functie.
Ik ook niet. Ik dacht, ik kijk eens bij Studio Voetbal. Hoor ik opeens die typische stem van Rutten uit de tv komen. Meestal neem ik de moeite niet meer, maar morgen inderdaad maar eens via internet kijken...quote:Op zondag 16 december 2007 22:56 schreef Dos37 het volgende:
Morgen maar even de hh kijken. Wist helemaal niet dat Rutten er zou zitten.
Dan ben je blijkbaar net zo ongeschikt als directeur van een organisatie als Kesler.quote:Op zondag 16 december 2007 22:57 schreef toma het volgende:
Het past niet nee. Maar ik zou precies hetzelfde hebben gezegd.
Dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 16 december 2007 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan ben je blijkbaar net zo ongeschikt als directeur van een organisatie als Kesler.
Gezien jouw niet onderbouwde en generaliserende post zullen we jou maar bij de hersenlozen scharen.quote:Op zondag 16 december 2007 22:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Mooi hoe alle intellectuele personen (lees: personen die hun verstand gebruiken) de politie verdedigen boven de KNVB.
En hoe alle hersenloze voetbalsupporters zonder na te denken de politie verrot schelden.
Voor het eerst lach ik om een cynische opmerking van jou.quote:Op zondag 16 december 2007 23:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gezien jouw niet onderbouwde en generaliserende post zullen we jou maar bij de hersenlozen scharen.
Terwijl ik er toch genoeg maakquote:Op zondag 16 december 2007 23:20 schreef toma het volgende:
[..]
Voor het eerst lach ik om een cynische opmerking van jou.
Niet overdreven interessant, wel leuk om te zien, leuke beelden van Atteveld, aardige gasten. Hopen dat Borst zich aan z'n woord houdt, en volgende week echt goed tegen van Basten in gaatquote:Op zondag 16 december 2007 23:22 schreef DANILXL het volgende:
mooie woorden van hugo zelf, en die brief was ook ontroerend om te horen.
voor de rest was de uitzending niet bijster interessant
Je bent gewoon nooit zo grappig..quote:Op zondag 16 december 2007 23:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Terwijl ik er toch genoeg maak![]()
Een cynische opmerking is dan ook niet per definitie grappig.quote:Op zondag 16 december 2007 23:50 schreef VoreG het volgende:
Je bent gewoon nooit zo grappig..
Ja wat was daar nou precies mee aan de hand? Ik kreeg het niet helemaal mee.quote:
Een dolletje van de NOS redactie: afgelopen had Jack een stukje meegezongen met Froger, en de krant had het er over dat van Gelder had gezorgd voor uitverkochte concerten van de Toppers.quote:Op maandag 17 december 2007 01:06 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Ja wat was daar nou precies mee aan de hand? Ik kreeg het niet helemaal mee.
quote:Op maandag 17 december 2007 01:12 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Een dolletje van de NOS redactie: afgelopen had Jack een stukje meegezongen met Froger, en de krant had het er over dat van Gelder had gezorgd voor uitverkochte concerten van de Toppers.
Van Basten laat zich toch niet op de kast jagen. Die zegt gewoon iets van: "Dit is mijn visie en jij mag daar anders over denken, maar mijn visie verandert niet." Daar kan Borst een paar uur lang tegen in gaan, dat gaat toch niet veel opleveren vrees ik.quote:Op zondag 16 december 2007 23:46 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Niet overdreven interessant, wel leuk om te zien, leuke beelden van Atteveld, aardige gasten. Hopen dat Borst zich aan z'n woord houdt, en volgende week echt goed tegen van Basten in gaat
komop zegquote:Op zondag 23 december 2007 20:28 schreef Rikketik het volgende:
Ich auch. Zondagavond vind ik VI vaak leuker, weet eigenlijk niet waarom.
Hmm? Wat is zo raar aan het leuker vinden van VI op de zondagavond?quote:
Waar zouden ze het anders met de bondscoach over moeten hebben?quote:Op zondag 23 december 2007 22:26 schreef Merkie het volgende:
Marco van Basten. Vast weer 90% van de tijd oninteressant gelul over Oranje.
Dat is te verwachten met de bondscoach.quote:Op zondag 23 december 2007 22:26 schreef Merkie het volgende:
Marco van Basten. Vast weer 90% van de tijd oninteressant gelul over Oranje.
ze vroegen of van Basten wel ervaren genoeg is om bondscoach te zijn. Waar hij eigelijk geen duidelijk antwoord op geeft.quote:Op zondag 23 december 2007 22:39 schreef golfer het volgende:
Heb ik nog iets gemist, want ik schakel net pas in na Expeditie Robinson?
Jack en Hugo zeggen dat Seedorf een vrije rol moet krijgen in Oranje en dat het elftal net als Milan moet spelen.quote:Op zondag 23 december 2007 22:48 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb net ingeschakeld, maar wat doet Van Basten druk?
dan zullen we Gatusso maar eens moeten vragen om Nederlander te worden. Want wij hebben geen speler die op die positie kan spelen.quote:Op zondag 23 december 2007 22:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jack en Hugo zeggen dat Seedorf een vrije rol moet krijgen in Oranje en dat het elftal net als Milan moet spelen.
Sneijder heeft nooit bij die clubs gespeeld en is jonger, zo kan ik ook makkelijk scorenquote:Op zondag 23 december 2007 22:50 schreef Blawh het volgende:
Sneijder heeft minder status dan Seedorf, Sneijder heeft minder gepresteerd dan Seedorf.
Hugo
Ik was het ook niet met ze eens op dat gebied, wel dat Seedorf veeel meer gepresteerd heeft dan Sneijder en beter is.quote:Op zondag 23 december 2007 22:51 schreef toma het volgende:
[..]
dan zullen we Gatusso maar eens moeten vragen om Nederlander te worden. Want wij hebben geen speler die op die positie kan spelen.
Seedorf en Kaka zijn de allergrootste mannen bij Milan op Maldini na als hij erin staat.quote:Op zondag 23 december 2007 22:51 schreef Blawh het volgende:
Seedorf geen grote jongen noemen bij Milan.
Einde is inderdaad nabij als hij weer zo doorgaat.
Ik heb mijn mening al vaak genoeg uitgelegd dacht ik zo. Seedorf is technisch sterker, beter inzicht, betere fysiek. Op alle facetten is hij beter dan Sneijder, behalve het schot en 2-benigheid. Het schot is ook direct een zwak punt van Sneijder, hij gaat te vaak voor eigen succes met zijn schot wanneer een teamspeler er beter voorstaat.quote:Op zondag 23 december 2007 22:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Sneijder heeft nooit bij die clubs gespeeld en is jonger, zo kan ik ook makkelijk scoren![]()
Vind ik niet, zet van der Vaart op 10, Seedorf op links en verder nog van Bronckhorst (of een ander redelijk controlerende middenvelder) en De Zeeuw op het middenveld. Ik denk dat het dan zou moeten kunnen.quote:Op zondag 23 december 2007 22:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ze hebben wel gelijk dat je dat alleen kan doen wanneer je een team om hem heen bouwt.
Pirlo = Van Bommel ... Hmm niet mee eens.quote:
de Zeeuw is soms niet goed genoeg omdat hij niet constant zijn beste niveau haalt.quote:Op zondag 23 december 2007 22:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vind ik niet, zet van der Vaart op 10, Seedorf op links en verder nog van Bronckhorst (of een ander redelijk controlerende middenvelder) en De Zeeuw op het middenveld. Ik denk dat het dan zou moeten kunnen.
-----------------Van Persie-----------v. Nistelrooy------------------
------------------------------v/d Vaart---------------------------------
------------Seedorf------------------------De Zeeuw----------------
-----------------------Davids/Gio/ Mendes----------------------------
Dan kan Seedorf dus niet zwerven zoals hij dat bij Milan kan.quote:Op zondag 23 december 2007 22:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vind ik niet, zet van der Vaart op 10, Seedorf op links en verder nog van Bronckhorst (of een ander redelijk controlerende middenvelder) en De Zeeuw op het middenveld. Ik denk dat het dan zou moeten kunnen.
------------------------------v/d Vaart---------------------------------
------------Seedorf------------------------De Zeeuw----------------
Van Bommel had ik er ook neergezet, maar dat is irrealistisch.quote:Op zondag 23 december 2007 22:58 schreef toma het volgende:
[..]
de Zeeuw is soms niet goed genoeg omdat hij niet constant zijn beste niveau haalt.
------------------------------v/d Vaart----------------------------------
------------Seedorf------------------------v. Bommel-----------------
We moeten nu niet gaan doen alsof hij helemaal niet een beetje vanuit een taak kan spelen.quote:Op zondag 23 december 2007 22:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan kan Seedorf dus niet zwerven zoals hij dat bij Milan kan.
ja daar heb je gelijk in. Schaars zou (mits hij goed terug komt van zijn blessure) wel zo'n rol kunnen invullen.quote:Op zondag 23 december 2007 22:58 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Pirlo = Van Bommel ... Hmm niet mee eens.
Van bommel's inzicht en passing komen niet in de buurt van die van Pirlo.
Hij speelt gewoon goed, hoor.quote:Op zondag 23 december 2007 23:03 schreef Blawh het volgende:
Yuri met z'n Engelaar.![]()
Lekker objectief.
Ik heb een godsgruwelijke hekel aan (de arrogantie bij de leiding van) Twente, maar gezien hun spelers ben ik gewoon objectief. Ik ben niet zo'n persoon dat alles van Twente ruk vind, alleen omdat ze van Twente zijn. Ik vind Twente een heel erg goed team hebben, maar op hoger niveau dan de Nederlandse competitie heeft Engelaar (op een goede invalbeurt na) nog niets laten zien.quote:Op zondag 23 december 2007 23:05 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hij speelt gewoon goed, hoor.
En jij bent ook niet helemaal objectief, gezien je avatar.
Hmm.. dan moet ie wel heel goed terugkomenquote:Op zondag 23 december 2007 22:59 schreef toma het volgende:
[..]
ja daar heb je gelijk in. Schaars zou (mits hij goed terug komt van zijn blessure) wel zo'n rol kunnen invullen.
ik heb m hoog zittenquote:Op zondag 23 december 2007 23:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hmm.. dan moet ie wel heel goed terugkomen
ik zou bondscoach moeten worden. Ik kan namelijk ook een puzzel van 18 stukjes oplossenquote:Op zondag 23 december 2007 23:13 schreef BigKahuna het volgende:
Ik niet zo, maar je opstelling ziet er goed uit
Hoevaak heeft Engelaar gespeeld dan op die invalbeurt na?quote:Op zondag 23 december 2007 23:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb een godsgruwelijke hekel aan (de arrogantie bij de leiding van) Twente, maar gezien hun spelers ben ik gewoon objectief. Ik ben niet zo'n persoon dat alles van Twente ruk vind, alleen omdat ze van Twente zijn. Ik vind Twente een heel erg goed team hebben, maar op hoger niveau dan de Nederlandse competitie heeft Engelaar (op een goede invalbeurt na) nog niets laten zien.
En dat heeft hij niet gedaan, ik vond het echt maar een matige uitzending waarin van Basten niet echt is aangepakt (hij heeft niet hoeven zweten).quote:Op zondag 23 december 2007 23:02 schreef Blawh het volgende:
Inderdaad, lekker scherp. Je kon natuurlijk ook al een tijdje voorspellen dat dit DE uitzending zou worden voor Hugo om zich te profileren.
Laat me raden, je vind de humor van Theo niets aan, maar Herman Finkers vind je geweldig?quote:
van Basten heeft ze gekker geselecteerdquote:Op zondag 23 december 2007 23:03 schreef Blawh het volgende:
Yuri met z'n Engelaar.![]()
Lekker objectief.
Hoe kan dit jezelf met de 2e zin onderuit halen zijn? Hij heeft het eerst erover dat ze de complete 2e helft op de helft van albanie hebben gespeeld en daarna dat er dan ook 9 mensen rondom de 16 van ze stonden waardoor het druk werd..quote:Op zondag 23 december 2007 23:45 schreef Toewan het volgende:
[..]
Want er waren genoeg voorzetten die hij in kon koppen, zoals Albanie uit waarover van Basten als eerste zei dat ze de complete 2e helft op de helft van Albanie hebben gespeeld en de zin daarna is dat Albanie met 9 mensen rondom de 16 staan. Hoezo jezelf met de 2e zin onderuit halen
Waarom speelt Seedorf slecht in oranje? Omdat hij op de verkeerde positie gezet wordt.quote:Op maandag 24 december 2007 00:50 schreef El_Bassie het volgende:
Een vraag: Hoezo is Seedorf nou opeens de nieuwe messias? Ik ben het niet vaak met Van Basten eens, maar in dit geval wel. Als Seedorf goed presteert, goed speelt, dan moet hij spelen. Als Seedorf matig speelt in Oranje, dan stel je de volgende keer iemand anders op. Daar valt toch weinig op af te dingen? Je hoeft toch niet iemand op te stellen omdat hij prijzen heeft gewonnen? Eerst wordt Seedorf onterecht jarenlang neergesabeld door het publiek en de pers, nu krijgt men door dat dat toch wel heel onterecht was en slaat men helemaal door naar de andere kant.
Klopt, helemaal mee eens, Seedorf is niet de nieuwe messias en hij moet niet spelen omdat hij veel prijzen heeft gewonnen. Maar in Studio Voetbal werd geopperd dat Seedorf wellicht in zijn vrije rol zoals bij Milan beter tot zijn recht zou komen. Van Basten zei (terecht) dat we daarvoor niet de juiste spelers hebben. Hoe kan het dan dat hij wel zo lang aan 4-3-3 heeft vastgehouden terwijl we daar ook niet de geschikte spelers voor hebben?quote:Op maandag 24 december 2007 00:50 schreef El_Bassie het volgende:
Een vraag: Hoezo is Seedorf nou opeens de nieuwe messias? Ik ben het niet vaak met Van Basten eens, maar in dit geval wel. Als Seedorf goed presteert, goed speelt, dan moet hij spelen. Als Seedorf matig speelt in Oranje, dan stel je de volgende keer iemand anders op. Daar valt toch weinig op af te dingen? Je hoeft toch niet iemand op te stellen omdat hij prijzen heeft gewonnen? Eerst wordt Seedorf onterecht jarenlang neergesabeld door het publiek en de pers, nu krijgt men door dat dat toch wel heel onterecht was en slaat men helemaal door naar de andere kant.
Het lijkt me niet echt moeilijk om op de helft van de tegenstander te spelen wanneer 9 spelers + keeper rondom of in de 16 spelen. Om in Cruyffiaanse woorden te spreken: "Ja, maar da's logisch".... Als je zegt dat je dominant hebt gespeeld doordat je de tweede helft bijna alleen maar op de helft van de tegenstander hebt gespeeld en je zegt daarna dat ze met z'n allen voor de goal lagen dan haal je de voorgaande bewering redelijk hard onderuit.quote:Op maandag 24 december 2007 01:29 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Hoe kan dit jezelf met de 2e zin onderuit halen zijn? Hij heeft het eerst erover dat ze de complete 2e helft op de helft van albanie hebben gespeeld en daarna dat er dan ook 9 mensen rondom de 16 van ze stonden waardoor het druk werd..
Bovendien geldt het voor vrijwel alle spelers dat ze niet presteren. Waarom wordt die dat niet kwalijk genomen en Seedorf wel?quote:Op maandag 24 december 2007 01:30 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Waarom speelt Seedorf slecht in oranje? Omdat hij op de verkeerde positie gezet wordt.
Nou, Urby speelt anders constant hoor, in Oranje net zo slecht als bij Ajax.quote:Op maandag 24 december 2007 01:40 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Bovendien geldt het voor vrijwel alle spelers dat ze niet presteren. Waarom wordt die dat niet kwalijk genomen en Seedorf wel?
Ik vind zijn humor wel goed, maar ik zie zo'n gast gewoon niet graag in een voetbal praatprogramma. Bij voetbal hoort iemand uit de voetbalwereld vind ik.quote:Op maandag 24 december 2007 01:00 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Laat me raden, je vind de humor van Theo niets aan, maar Herman Finkers vind je geweldig?
Dát mijn waarde zijn nederlanders nou eenmaal, Schotland voetbalt geinig en verdient het om Italie en Frankrijk uit te schakelen etc. etc. etc.quote:Op maandag 24 december 2007 00:50 schreef El_Bassie het volgende:
Precies, een elftal om hem heen bouwen is gewoon gekkenwerk.quote:Op maandag 24 december 2007 00:50 schreef El_Bassie het volgende:
*eens*quote:Op maandag 24 december 2007 09:47 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat een verschrikkelijk figuur is die van Basten, met z'n taalgebruik wat ie zelf eigenlijk niet snapt waardoor ie steeds vastloopt en z'n flauwe grapjes continu. Het is gewoon een domme gast en totaal niet volwassen genoeg om bondscoach te zijn.
Dit is echt onzin. Ik ben het niet eens met z'n keuzes maar hij houdt zich altijd staande in een discussie.quote:Op maandag 24 december 2007 09:47 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat een verschrikkelijk figuur is die van Basten, met z'n taalgebruik wat ie zelf eigenlijk niet snapt waardoor ie steeds vastloopt en z'n flauwe grapjes continu. Het is gewoon een domme gast en totaal niet volwassen genoeg om bondscoach te zijn.
Ik ben het hier met Marco eens, vind het een fout van Seedorf(die is in een zeurmodus,is de pers is er ook happig op)quote:Op maandag 24 december 2007 13:24 schreef AminBen het volgende:
[..]
Precies, een elftal om hem heen bouwen is gewoon gekkenwerk.
quote:Op maandag 24 december 2007 01:00 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Laat me raden, je vind de humor van Theo niets aan, maar Herman Finkers vind je geweldig?
Ik dacht al dat het zoiets zou worden...quote:Op maandag 17 december 2007 23:23 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Van Basten laat zich toch niet op de kast jagen. Die zegt gewoon iets van: "Dit is mijn visie en jij mag daar anders over denken, maar mijn visie verandert niet." Daar kan Borst een paar uur lang tegen in gaan, dat gaat toch niet veel opleveren vrees ik.
Maar je moet niet vragen op wat voor manier. Let maar eens op, hij wil heel vaak uitdrukkingen gebruiken waarvan ie eigenlijk niet goed weet hoe ie die moet gebruiken.quote:Op maandag 24 december 2007 13:29 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Dit is echt onzin. Ik ben het niet eens met z'n keuzes maar hij houdt zich altijd staande in een discussie.
www.uitzendinggemist.nlquote:Op maandag 24 december 2007 20:17 schreef tong80 het volgende:
Herhaling ook gemist. Kan ik het ergens terugkijken ?
quote:Op maandag 24 december 2007 20:17 schreef tong80 het volgende:
Herhaling ook gemist. Kan ik het ergens terugkijken ?
Als het over wedstrijden in Oranje gaat dan heeft Van Basten naar mijn mening gewoon gelijk.quote:Op maandag 24 december 2007 13:31 schreef Ambrosius het volgende:
Borst: "Sneijder heeft minder gepresteerd dan Seedorf"
MvB: "Daar ben ik het niet mee eens".
Goede odds voor nee!quote:Op zondag 30 december 2007 19:11 schreef jmac het volgende:
Je kan al gokken op de uitzending van vanavond:
9854 Entertainment: Zal Theo Maassen in Studio Voetbal tenminste een voorwerp meenemen uit de prijzenkast van PSV?
Ja 1.15
Nee 5.30
Waar staat deze weddenschap? Want het zou me tegenvallen van Maassen als hij lekker voorspelbaar weer wat meeneemt. Wil ik wel 20 euro op zetten hoorquote:Op zondag 30 december 2007 19:11 schreef jmac het volgende:
Je kan al gokken op de uitzending van vanavond:
9854 Entertainment: Zal Theo Maassen in Studio Voetbal tenminste een voorwerp meenemen uit de prijzenkast van PSV?
Ja 1.15
Nee 5.30
Matte uitzending voorlopig.....quote:Op zondag 30 december 2007 22:37 schreef toma het volgende:
heb ik al iets gemist?
Omdat ze hem anders helemaal negerenquote:Op zondag 30 december 2007 22:47 schreef maril het volgende:
Waarom gilt Youri altijd?
Hoe hij nu ook zelfgenoegzaam over dat geld van Luque zat te blaten bleg.quote:Op zondag 30 december 2007 22:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Af en toe kan ik die Jack van de Gelder niet uitstaan met z'n Ajax gejank
Zojuist met Alves ook, lult er nog even iets over Huntelaar en Ajax doorheen. Op zich heb ik er weinig moeite mee, maar soms is het een heel klein beetje irritant inderdaad...quote:Op zondag 30 december 2007 22:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Af en toe kan ik die Jack van de Gelder niet uitstaan met z'n Ajax gejank
Ik denk niet dat hij het zo bedoelde. Of ik zie het in ieder geval anders. Niemand weet gewoon waar het heen moet. Ergens gaat iets fout, maar waar precies is onduidelijk.quote:Op zondag 30 december 2007 22:46 schreef golfer het volgende:
Borst heeft helemaal gelijk: Ik heb het gevoel dat we in de kroeg zitten en maar wat slap lullen over voetbal.
Er zit geen enkele lijn in deze uitzending. Alleen maar slap geouwehoer en gegoochel met cijfertjes en statistieken.
Feyenoord moet net zo goed binnen 3 weken tegen Psv, Az en ajax, al zijn 2 van de 3 wedstrijden thuis, maar lastig blijft 't net zo goed. Zeker omdat ze tussendoor óók nog even Fc Twente en Fc Groningen thuis ontvangen.quote:Op zondag 30 december 2007 23:16 schreef mcyodogg het volgende:
Wellicht, maar PSV moet binnen 21 dagen naar Feyenoord, Ajax en AZ.
dat was mooi iddquote:Op maandag 31 december 2007 12:01 schreef De.Kromme het volgende:
Youri : "ik luister eerder naar m'n broer dan naar m'n vader".
Theo : "ja dat kan ik me voorstellen met zo'n vader als jou!!!![]()
![]()
haha."
Youri :.
Jack :. kuch.
Beetje beledigend voor de doperwtquote:Op maandag 31 december 2007 00:52 schreef Radegast het volgende:
Wouters heeft de uitstraling van een doperwt.
quote:Op maandag 31 december 2007 13:30 schreef DrDentz het volgende:
Is Duitsland vorig jaar weltmeister geworden?
Viel mij ook al op inderdaad.quote:Op maandag 31 december 2007 13:52 schreef Zjakkie het volgende:
"En dan even over 'dat' Feyenoord"...
Goh, welkom in 2008quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:28 schreef tong80 het volgende:
Wat is internet toch geweldig. Kijk nu naar Theo Maassen en strakls de uitzending van van Basten even checken
quote:NOS Studio Voetbal
22.19-23.09 uur (Ned1):
Opiniërend voetbalprogramma
waarin presentator Jack van Gelder
en de analytici Hugo Borst en
Youri Mulder deze week
Sef Vergoossen en Wim Rijsbergen
als gast ontvangen.
Sef Vergoossen is na de winterstop
trainer van landskampioen PSV en
is daarmee de derde PSV-trainer
van dit seizoen. Ronald Koeman