Precies, een elftal om hem heen bouwen is gewoon gekkenwerk.quote:Op maandag 24 december 2007 00:50 schreef El_Bassie het volgende:
Een vraag: Hoezo is Seedorf nou opeens de nieuwe messias? Ik ben het niet vaak met Van Basten eens, maar in dit geval wel. Als Seedorf goed presteert, goed speelt, dan moet hij spelen. Als Seedorf matig speelt in Oranje, dan stel je de volgende keer iemand anders op. Daar valt toch weinig op af te dingen? Je hoeft toch niet iemand op te stellen omdat hij prijzen heeft gewonnen? Eerst wordt Seedorf onterecht jarenlang neergesabeld door het publiek en de pers, nu krijgt men door dat dat toch wel heel onterecht was en slaat men helemaal door naar de andere kant.
*eens*quote:Op maandag 24 december 2007 09:47 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat een verschrikkelijk figuur is die van Basten, met z'n taalgebruik wat ie zelf eigenlijk niet snapt waardoor ie steeds vastloopt en z'n flauwe grapjes continu. Het is gewoon een domme gast en totaal niet volwassen genoeg om bondscoach te zijn.
Dit is echt onzin. Ik ben het niet eens met z'n keuzes maar hij houdt zich altijd staande in een discussie.quote:Op maandag 24 december 2007 09:47 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat een verschrikkelijk figuur is die van Basten, met z'n taalgebruik wat ie zelf eigenlijk niet snapt waardoor ie steeds vastloopt en z'n flauwe grapjes continu. Het is gewoon een domme gast en totaal niet volwassen genoeg om bondscoach te zijn.
Ik ben het hier met Marco eens, vind het een fout van Seedorf(die is in een zeurmodus,is de pers is er ook happig op)quote:Op maandag 24 december 2007 13:24 schreef AminBen het volgende:
[..]
Precies, een elftal om hem heen bouwen is gewoon gekkenwerk.
quote:Op maandag 24 december 2007 01:00 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Laat me raden, je vind de humor van Theo niets aan, maar Herman Finkers vind je geweldig?
Ik dacht al dat het zoiets zou worden...quote:Op maandag 17 december 2007 23:23 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Van Basten laat zich toch niet op de kast jagen. Die zegt gewoon iets van: "Dit is mijn visie en jij mag daar anders over denken, maar mijn visie verandert niet." Daar kan Borst een paar uur lang tegen in gaan, dat gaat toch niet veel opleveren vrees ik.
Maar je moet niet vragen op wat voor manier. Let maar eens op, hij wil heel vaak uitdrukkingen gebruiken waarvan ie eigenlijk niet goed weet hoe ie die moet gebruiken.quote:Op maandag 24 december 2007 13:29 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Dit is echt onzin. Ik ben het niet eens met z'n keuzes maar hij houdt zich altijd staande in een discussie.
www.uitzendinggemist.nlquote:Op maandag 24 december 2007 20:17 schreef tong80 het volgende:
Herhaling ook gemist. Kan ik het ergens terugkijken ?
quote:Op maandag 24 december 2007 20:17 schreef tong80 het volgende:
Herhaling ook gemist. Kan ik het ergens terugkijken ?
Als het over wedstrijden in Oranje gaat dan heeft Van Basten naar mijn mening gewoon gelijk.quote:Op maandag 24 december 2007 13:31 schreef Ambrosius het volgende:
Borst: "Sneijder heeft minder gepresteerd dan Seedorf"
MvB: "Daar ben ik het niet mee eens".
Goede odds voor nee!quote:Op zondag 30 december 2007 19:11 schreef jmac het volgende:
Je kan al gokken op de uitzending van vanavond:
9854 Entertainment: Zal Theo Maassen in Studio Voetbal tenminste een voorwerp meenemen uit de prijzenkast van PSV?
Ja 1.15
Nee 5.30
Waar staat deze weddenschap? Want het zou me tegenvallen van Maassen als hij lekker voorspelbaar weer wat meeneemt. Wil ik wel 20 euro op zetten hoorquote:Op zondag 30 december 2007 19:11 schreef jmac het volgende:
Je kan al gokken op de uitzending van vanavond:
9854 Entertainment: Zal Theo Maassen in Studio Voetbal tenminste een voorwerp meenemen uit de prijzenkast van PSV?
Ja 1.15
Nee 5.30
Matte uitzending voorlopig.....quote:Op zondag 30 december 2007 22:37 schreef toma het volgende:
heb ik al iets gemist?
Omdat ze hem anders helemaal negerenquote:Op zondag 30 december 2007 22:47 schreef maril het volgende:
Waarom gilt Youri altijd?
Hoe hij nu ook zelfgenoegzaam over dat geld van Luque zat te blaten bleg.quote:Op zondag 30 december 2007 22:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Af en toe kan ik die Jack van de Gelder niet uitstaan met z'n Ajax gejank
Zojuist met Alves ook, lult er nog even iets over Huntelaar en Ajax doorheen. Op zich heb ik er weinig moeite mee, maar soms is het een heel klein beetje irritant inderdaad...quote:Op zondag 30 december 2007 22:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Af en toe kan ik die Jack van de Gelder niet uitstaan met z'n Ajax gejank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |