Jaquote:Op zondag 16 december 2007 22:47 schreef Bruce117 het volgende:
Liep daar nou iemand door het decor ??
Ze hekelen de uitspraak van Kesler, daarmee steunen ze de agenten nog niet.quote:Op zondag 16 december 2007 22:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Mooi hoe alle intellectuele personen (lees: personen die hun verstand gebruiken) de politie verdedigen boven de KNVB.
En hoe alle hersenloze voetbalsupporters zonder na te denken de politie verrot schelden.
En terecht.quote:
Het past niet nee. Maar ik zou precies hetzelfde hebben gezegd.quote:Op zondag 16 december 2007 22:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En terecht.
ik snap best dat hij pissed is, maar het soort opmerkingen dat hij maakt past absoluut niet bij zijn functie.
Ik ook niet. Ik dacht, ik kijk eens bij Studio Voetbal. Hoor ik opeens die typische stem van Rutten uit de tv komen. Meestal neem ik de moeite niet meer, maar morgen inderdaad maar eens via internet kijken...quote:Op zondag 16 december 2007 22:56 schreef Dos37 het volgende:
Morgen maar even de hh kijken. Wist helemaal niet dat Rutten er zou zitten.
Dan ben je blijkbaar net zo ongeschikt als directeur van een organisatie als Kesler.quote:Op zondag 16 december 2007 22:57 schreef toma het volgende:
Het past niet nee. Maar ik zou precies hetzelfde hebben gezegd.
Dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 16 december 2007 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan ben je blijkbaar net zo ongeschikt als directeur van een organisatie als Kesler.
Gezien jouw niet onderbouwde en generaliserende post zullen we jou maar bij de hersenlozen scharen.quote:Op zondag 16 december 2007 22:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Mooi hoe alle intellectuele personen (lees: personen die hun verstand gebruiken) de politie verdedigen boven de KNVB.
En hoe alle hersenloze voetbalsupporters zonder na te denken de politie verrot schelden.
Voor het eerst lach ik om een cynische opmerking van jou.quote:Op zondag 16 december 2007 23:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gezien jouw niet onderbouwde en generaliserende post zullen we jou maar bij de hersenlozen scharen.
Terwijl ik er toch genoeg maakquote:Op zondag 16 december 2007 23:20 schreef toma het volgende:
[..]
Voor het eerst lach ik om een cynische opmerking van jou.
Niet overdreven interessant, wel leuk om te zien, leuke beelden van Atteveld, aardige gasten. Hopen dat Borst zich aan z'n woord houdt, en volgende week echt goed tegen van Basten in gaatquote:Op zondag 16 december 2007 23:22 schreef DANILXL het volgende:
mooie woorden van hugo zelf, en die brief was ook ontroerend om te horen.
voor de rest was de uitzending niet bijster interessant
Je bent gewoon nooit zo grappig..quote:Op zondag 16 december 2007 23:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Terwijl ik er toch genoeg maak![]()
Een cynische opmerking is dan ook niet per definitie grappig.quote:Op zondag 16 december 2007 23:50 schreef VoreG het volgende:
Je bent gewoon nooit zo grappig..
Ja wat was daar nou precies mee aan de hand? Ik kreeg het niet helemaal mee.quote:
Een dolletje van de NOS redactie: afgelopen had Jack een stukje meegezongen met Froger, en de krant had het er over dat van Gelder had gezorgd voor uitverkochte concerten van de Toppers.quote:Op maandag 17 december 2007 01:06 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Ja wat was daar nou precies mee aan de hand? Ik kreeg het niet helemaal mee.
quote:Op maandag 17 december 2007 01:12 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Een dolletje van de NOS redactie: afgelopen had Jack een stukje meegezongen met Froger, en de krant had het er over dat van Gelder had gezorgd voor uitverkochte concerten van de Toppers.
Van Basten laat zich toch niet op de kast jagen. Die zegt gewoon iets van: "Dit is mijn visie en jij mag daar anders over denken, maar mijn visie verandert niet." Daar kan Borst een paar uur lang tegen in gaan, dat gaat toch niet veel opleveren vrees ik.quote:Op zondag 16 december 2007 23:46 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Niet overdreven interessant, wel leuk om te zien, leuke beelden van Atteveld, aardige gasten. Hopen dat Borst zich aan z'n woord houdt, en volgende week echt goed tegen van Basten in gaat
komop zegquote:Op zondag 23 december 2007 20:28 schreef Rikketik het volgende:
Ich auch. Zondagavond vind ik VI vaak leuker, weet eigenlijk niet waarom.
Hmm? Wat is zo raar aan het leuker vinden van VI op de zondagavond?quote:
Waar zouden ze het anders met de bondscoach over moeten hebben?quote:Op zondag 23 december 2007 22:26 schreef Merkie het volgende:
Marco van Basten. Vast weer 90% van de tijd oninteressant gelul over Oranje.
Dat is te verwachten met de bondscoach.quote:Op zondag 23 december 2007 22:26 schreef Merkie het volgende:
Marco van Basten. Vast weer 90% van de tijd oninteressant gelul over Oranje.
ze vroegen of van Basten wel ervaren genoeg is om bondscoach te zijn. Waar hij eigelijk geen duidelijk antwoord op geeft.quote:Op zondag 23 december 2007 22:39 schreef golfer het volgende:
Heb ik nog iets gemist, want ik schakel net pas in na Expeditie Robinson?
Jack en Hugo zeggen dat Seedorf een vrije rol moet krijgen in Oranje en dat het elftal net als Milan moet spelen.quote:Op zondag 23 december 2007 22:48 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb net ingeschakeld, maar wat doet Van Basten druk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |