Ik denk niet dat hij het zo bedoelde. Of ik zie het in ieder geval anders. Niemand weet gewoon waar het heen moet. Ergens gaat iets fout, maar waar precies is onduidelijk.quote:Op zondag 30 december 2007 22:46 schreef golfer het volgende:
Borst heeft helemaal gelijk: Ik heb het gevoel dat we in de kroeg zitten en maar wat slap lullen over voetbal.
Er zit geen enkele lijn in deze uitzending. Alleen maar slap geouwehoer en gegoochel met cijfertjes en statistieken.
Feyenoord moet net zo goed binnen 3 weken tegen Psv, Az en ajax, al zijn 2 van de 3 wedstrijden thuis, maar lastig blijft 't net zo goed. Zeker omdat ze tussendoor óók nog even Fc Twente en Fc Groningen thuis ontvangen.quote:Op zondag 30 december 2007 23:16 schreef mcyodogg het volgende:
Wellicht, maar PSV moet binnen 21 dagen naar Feyenoord, Ajax en AZ.
dat was mooi iddquote:Op maandag 31 december 2007 12:01 schreef De.Kromme het volgende:
Youri : "ik luister eerder naar m'n broer dan naar m'n vader".
Theo : "ja dat kan ik me voorstellen met zo'n vader als jou!!!![]()
![]()
haha."
Youri :.
Jack :. kuch.
Beetje beledigend voor de doperwtquote:Op maandag 31 december 2007 00:52 schreef Radegast het volgende:
Wouters heeft de uitstraling van een doperwt.
quote:Op maandag 31 december 2007 13:30 schreef DrDentz het volgende:
Is Duitsland vorig jaar weltmeister geworden?
Viel mij ook al op inderdaad.quote:Op maandag 31 december 2007 13:52 schreef Zjakkie het volgende:
"En dan even over 'dat' Feyenoord"...
Goh, welkom in 2008quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:28 schreef tong80 het volgende:
Wat is internet toch geweldig. Kijk nu naar Theo Maassen en strakls de uitzending van van Basten even checken
quote:NOS Studio Voetbal
22.19-23.09 uur (Ned1):
Opiniërend voetbalprogramma
waarin presentator Jack van Gelder
en de analytici Hugo Borst en
Youri Mulder deze week
Sef Vergoossen en Wim Rijsbergen
als gast ontvangen.
Sef Vergoossen is na de winterstop
trainer van landskampioen PSV en
is daarmee de derde PSV-trainer
van dit seizoen. Ronald Koeman