leukquote:Op zondag 2 december 2007 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gullit & Waterreus volgende week (9-12).
Die vrouw bij de loting poetste de EK beker en Jack zei toen dat het echt vrouwenwerk is.quote:Op zondag 2 december 2007 23:07 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat had Jack gezegd over vrouwen dan?
nou iddquote:Op zondag 2 december 2007 23:09 schreef DrDentz het volgende:
En we gaan er met een positief gevoel uit
De presentatrice had het er vanmiddag, op het moment dat 2 heren de beker wat onhandig neerzette, over dat er altijd een vrouw nodig was.quote:Op zondag 2 december 2007 23:07 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat had Jack gezegd over vrouwen dan?
quote:Op zondag 2 december 2007 23:09 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De presentatrice had het er vanmiddag, op het moment dat 2 heren de beker wat onhandig neerzette, over dat er altijd een vrouw nodig was.
De reactie van Jack was iets in de trant van "Je heb idd altijd vrouwen nodig om de beker te poetsen"
volgens mij was het meer een foute vertaling van het grapje dat ze zelf maakte... Of hij begreep haar grapje gewoon niet... Ze hadden de beker niet onhandig maar achterstevoren gezet, die presentratice zette hem goed en zei toen:''see, you always need a woman" of zo... en Van Gelder vertaalde dat dus met dat je altijd een vrouw nodig hebt om de beker te poetsen... maar het kan inderdaad ook best gewoon een fout grapje van Van Gelder zijn geweest, ik weet niet, zelf was hij er net ook niet helemaal duidelijk over vond ikquote:Op zondag 2 december 2007 23:09 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De presentatrice had het er vanmiddag, op het moment dat 2 heren de beker wat onhandig neerzette, over dat er altijd een vrouw nodig was.
De reactie van Jack was iets in de trant van "Je heb idd altijd vrouwen nodig om de beker te poetsen"
Het was een bewuste grap, Hugo refereerde er toch ook aan (je komt in DWDDquote:Op zondag 2 december 2007 23:30 schreef Tennessee het volgende:
volgens mij was het meer een foute vertaling van het grapje dat ze zelf maakte... Of hij begreep haar grapje gewoon niet...
Nauwelijks, vond ik.quote:
lol, begin tegen mij niet over Hugo Borst alsjeblieft, daar reageer ik erg slecht opquote:Op zondag 2 december 2007 23:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
... Hugo refereerde er toch ook aan ...
Hugo Borst is briljantquote:Op zondag 2 december 2007 23:36 schreef Tennessee het volgende:
[..]
lol, begin tegen mij niet over Hugo Borst alsjeblieft, daar reageer ik erg slecht op
ik was even vergeten in welke topic ik zat... Hugo Borst... Mulder was wel grappig daarnet, zei ineens iets dat ik ook wel eens gezegd heb; "Maar jij wil toch juist dat ze verliezen volgend jaar?!?!" (top trouwens Youri!!! dat was een leuke blik op die discussie van voor de uitzending!)... En dan dat verhaal dat Van Basten blij moet zijn omdat hij nu met opgeheven hoofd naar huis kan volgend jaar... Hij is zelf een belangrijke reden dat Van Basten uitgefloten werd onlangs... Als ik het voor het zeggen had bij de NOS was die man al zo lang geleden ontslagen geweest... Misschien dat hij veel van voetbal weet maar ik schat de kennis van Van Basten toch wel iets hoger in dan die van Borst. Als die man zelf geen ontslag neemt als Van Basten wél door de eerste ronde heen komt mag hij zichzelf echt geen man meer noemen vind ik...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |