Daar ben ik het niet mee eens. Niks kwaads over mijn collega's hoor maar echte computer helden waren het niet en ze konden de overgang van XP naar Vista redelijk geruisloos aan. Ze zochten zich alleen rot naar hun knopjes in Office 2007quote:Op zondag 2 december 2007 19:19 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dan kan je Ubuntu ook wel aan, want de overstap van XP naar Vista is even groot als de overstap van windows naar linux.
Joh ik had dat ding twee weken waarvan ik drie dagen ziek was en toen ging ik uitdienst. Blijkbaar was dat kort genoeg om Windows niet te laten crashenquote:Op zondag 2 december 2007 19:24 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ondergetekende verklaart dat de door hierboven geciteerde user geciteerde post een geheel losstaande observatie is.
Getekend,
Elseetje.
Overstappen naar linux is ook echt niet moeilijk hoor.quote:Op zondag 2 december 2007 19:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Niks kwaads over mijn collega's hoor maar echte computer helden waren het niet en ze konden de overgang van XP naar Vista redelijk geruisloos aan. Ze zochten zich alleen rond naar hun knopjes in Office 2007 >:)
Is afhankelijk van tijdstip van openen bij mijquote:Op zondag 2 december 2007 19:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat een brave TT
Ik zie niet in hoe dit ook maar iets te maken heeft met mijn observatie en mijn verklaring daaromtrent.quote:Op zondag 2 december 2007 19:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Joh ik had dat ding twee weken waarvan ik drie dagen ziek was en toen ging ik uitdienst. Blijkbaar was dat kort genoeg om Windows niet te laten crashen
Nou om die vorige TT kon je niet echt heen hoorquote:Op zondag 2 december 2007 19:31 schreef Greys het volgende:
Volgens mij heeft Miss Lizzy al enige delen meegelezen voordat ze besloot mee te kletsen in de SC topics
Je post kwam over alsof mijn opmerking dat Vista in het gebruik wel mee valt een losstaande mening is die weinig mensen delen. Vandaar mijn antwoord dat ik 'm te kort had voor windows om de boel vast te laten lopen. Maar misschien heb ik je gewoon verkeerd begrepenquote:Op zondag 2 december 2007 19:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dit ook maar iets te maken heeft met mijn observatie en mijn verklaring daaromtrent.
Dat Vista redelijk in gebruik is, betekent niet dat het niet slecht is.quote:Op zondag 2 december 2007 19:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je post kwam over alsof mijn opmerking dat Vista in het gebruik wel mee valt een losstaande mening is die weinig mensen delen. Vandaar mijn antwoord dat ik 'm te kort had voor windows om de boel vast te laten lopen. Maar misschien heb ik je gewoon verkeerd begrepen
Is Meneer Greys helemaal eens met Meneer Elseetje, ware het niet dat hij wel 2000 heeft maar geen XP om er op te installerenquote:Op zondag 2 december 2007 19:32 schreef Elseetje het volgende:
Overigens advies van meneer Elseetje: je kan beter XP dan 2000 op je laptop laten zetten Greys, want 2000 is redelijk log en traag, terwijl het hetzelfde werkt als XP. Maar XP is sneller en minder stug.
* Ingetje79 doet niet aan strijkenquote:Op zondag 2 december 2007 19:44 schreef Greys het volgende:
Ik moet zo nog strijken en ik heb geen zihinnnnnnnnnnnnnn *jengel*
Moet 'ie even op marktplaats kijken: hoeft niet veel te kosten, en er wordt zat aangeboden.quote:Op zondag 2 december 2007 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Is Meneer Greys helemaal eens met Meneer Elseetje, ware het niet dat hij wel 2000 heeft maar geen XP om er op te installeren
Ik was toen heel toevallig even met andere dingen bezig en heb het niet mogen meemaken.quote:Was Fok bij jullie een minuut of tien geleden, toen het nieuwe topic geopend moest worden, ineens ook zo traag?
Nee, geen vleesvervanger.quote:Op zondag 2 december 2007 19:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier ook supertraag ineens ja! Zo irritant![]()
En wat is Quorn? Die vleesvervangers?
Wat ben je mieters bijdehand vandaag!quote:Op zondag 2 december 2007 19:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, geen vleesvervanger.Vlees hoef je helemaal niet te vervangen.
Quorn wordt gemaakt van paddestoeltjes en maakt mijn rijst met zoetzure saus net even wat minder saai.
Ik heb pagina zes van het vorige topic nog even terug gelezen en ik begrijp nu wat je met die post bedoelde. Begrijpend lezen is ook een vak maar mijn excuus is dat jullie veels te snel gaan om tijd te kunnen investeren in begrijpend lezen.quote:Op zondag 2 december 2007 19:42 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat Vista redelijk in gebruik is, betekent niet dat het niet slecht is.
Maar het was een observatie in het licht van de discussie over de verschillende besturingssystemen.Als ik het voor iemand speciaal bedoel heb ik de gewoonte die persoon te citeren.
Hoe doe je dat dan met overhemden en blousjes enzo?quote:Op zondag 2 december 2007 19:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
* Ingetje79 doet niet aan strijken
Vertel, dear, what makes you dancing?quote:
Helaas is het een chronische ziekte.quote:Op zondag 2 december 2007 19:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat ben je mieters bijdehand vandaag!![]()
Quornquote:Dus tis een klomp gebakken champignons ofzo?
Direct uit wasmachine halen, goed uitschudden en dan op een kledinghanger hangen te drogen.quote:Op zondag 2 december 2007 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met overhemden en blousjes enzo?
Nee hoor Elseetje, hij is geen IT-er. Maar zijn broer wel en hij is zelf ook wel wat nerderig (in a good way, that is...) op dat vlak. En zijn broer heeft wel XP voor me, hoor ik net
Erg is dat hè? Doordeweeks mis ik gewoon 95% van het topic omdat er zoveel geluld wordt.quote:Op zondag 2 december 2007 19:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb pagina zes van het vorige topic nog even terug gelezen en ik begrijp nu wat je met die post bedoelde. Begrijpend lezen is ook een vak maar mijn excuus is dat jullie veels te snel gaan om tijd te kunnen investeren in begrijpend lezen.
De rillingen lopen me over de rugquote:Op zondag 2 december 2007 19:49 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Helaas is het een chronische ziekte.
[..]
Quorn
Nee het is een schimmel dat verwant is aan de champignon en dit maakt je beeld van Quorn er niet bepaald beter op gok ik zo maar het is echt lekkerquote:Op zondag 2 december 2007 19:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus tis een klomp gebakken champignons ofzo?
Toppie!quote:Op zondag 2 december 2007 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met overhemden en blousjes enzo?
Nee hoor Elseetje, hij is geen IT-er. Maar zijn broer wel en hij is zelf ook wel wat nerderig (in a good way, that is...) op dat vlak. En zijn broer heeft wel XP voor me, hoor ik net
Je eet ook nooit champignons?quote:Op zondag 2 december 2007 19:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De rillingen lopen me over de rug![]()
Of netjes gezegd; het lijkt me niet zo lekker.
Ja, dat dan weer wel. Mijn pizza van net was er mee bezaaid.quote:
Is dat alles?quote:
Dat is ook schimmel.quote:Op zondag 2 december 2007 19:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel. Mijn pizza van net was er mee bezaaid.
"MRIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUW! kutwijf"quote:Op zondag 2 december 2007 19:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Is dat alles?Die van mij dansen dagelijks de horlepiep op mijn toetsenbord en jodelen een liedje als ik ze er vanaf vis.
Poezziezquote:Op zondag 2 december 2007 19:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Is dat alles?Die van mij dansen dagelijks de horlepiep op mijn toetsenbord en jodelen een liedje als ik ze er vanaf vis.
Ben ik niet met je eens. Ik werk jaren met windows en het werkt opzich wel prima. Je moet er alleen mee om kunnen gaan. Maar als ik moest kiezen qua functionaliteit ga ik voor OS X. Gebruikersgemak is wel aan Windows voorbestemd.quote:Op zondag 2 december 2007 19:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Iets waar geen Windows op zit is toch niet automatisch Linux?
Ik ben gewoon een Windows hater hoewel Vista behalve qua ruimte en geheugen echt niet erger in gebruik is dan XP. Windows in zijn geheel is gewoon prut.
Het is nog veel erger dan dat iedereen roept. De bugs en de beveiligingsrisico's die er in zitten, daar zou ik spontaan van voor een trein springen. Overigens ben je zoveel geheugen nodig voor Vista om het wat lekker te laten lopen, dat is gewoon om te janken.quote:Op zondag 2 december 2007 19:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bijna wel ja. En ik heb bij mijn vorige werkgever er mee gewerkt. Het is lang niet zo erg als iedereen wel niet brult. Alleen moet je niet op tilt slaan van wat knopjes die ergens anders zitten zoals mijn collega's
quote:Op zondag 2 december 2007 19:19 schreef Greys het volgende:
Meneer Greys zegt dat hij dan Windows 2000 er voor me op zet. Die schijnt licht en stabiel te zijn?
Meneer Ingetje gaat al over z'n nek alstie een champignon ziet, dus ik zal het hier thuis maar niet voorschotelen. Blauwe schimmelkaas is ookquote:Op zondag 2 december 2007 19:55 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat is ook schimmel.Camembert ook, trouwens, maar dan heel anders.
Quorn is echt heel erg lekker.
brak, kut en instabiel.quote:
het kutte van linux is dat je commands moet gaan leren. Netzoals vroeger met DOS.quote:Op zondag 2 december 2007 19:32 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Overstappen naar linux is ook echt niet moeilijk hoor.Je moet alleen niet verwachten dat alles 100% hetzelfde is als met windows, want dan sta je raar te kijken.
Overigens advies van meneer Elseetje: je kan beter XP dan 2000 op je laptop laten zetten Greys, want 2000 is redelijk log en traag, terwijl het hetzelfde werkt als XP. Maar XP is sneller en minder stug.
Windows heeft maar om één reden meer gebruikersgemak: gewenning.quote:Op zondag 2 december 2007 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ik werk jaren met windows en het werkt opzich wel prima. Je moet er alleen mee om kunnen gaan. Maar als ik moest kiezen qua functionaliteit ga ik voor OS X. Gebruikersgemak is wel aan Windows voorbestemd.
[..]
Het is nog veel erger dan dat iedereen roept. De bugs en de beveiligingsrisico's die er in zitten, daar zou ik spontaan van voor een trein springen. Overigens ben je zoveel geheugen nodig voor Vista om het wat lekker te laten lopen, dat is gewoon om te janken.
[..]ik haat 2000. Ik ben XP fan
![]()
Eens.quote:Op zondag 2 december 2007 20:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
brak, kut en instabiel.
Ik heb nog steeds 2003
Da's leuk, je hoeft 'm helemaal niet te vertellen wat het is!quote:Op zondag 2 december 2007 19:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer Ingetje gaat al over z'n nek alstie een champignon ziet, dus ik zal het hier thuis maar niet voorschotelen. Blauwe schimmelkaas is ook
Daar spreek ik je niet in tegen. Maar als ik zie hoe ik heb lopen kloten met linuxquote:Op zondag 2 december 2007 20:01 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Windows heeft maar om één reden meer gebruikersgemak: gewenning.
En het is een heel slecht OS als je weet hoe het in elkaar zit. Bovendien is het veel te duur en onstabiel in de core. Mircrosoft stuurt per maand meer patches uit dan een groot bedrijf e-mailtjes.
Neehee, meneer Ingetje is een echte man en die wil vleesquote:Op zondag 2 december 2007 20:03 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Da's leuk, je hoeft 'm helemaal niet te vertellen wat het is!Het is gewoon quorn, net zoiets als soja, maar dan lekker.
Echte mannen.quote:Op zondag 2 december 2007 20:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neehee, meneer Ingetje is een echte man en die wil vlees![]()
![]()
Zo de knetter...het regent ineens superhard hier, en de wind staat recht op de voorgevel.
Raar, toen ik je citeerde stond dat middelste stuk er nog niet bij, of ik heb er overheen gelezen.quote:Op zondag 2 december 2007 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar spreek ik je niet in tegen. Maar als ik zie hoe ik heb lopen kloten met linuxzo de tering.
Maar idd, M$ is een kutbedrijf met een KUT OS en nog meer kutterige kut bugs
Doe es niet zo onaardig over mijn ventje....tis echt een watje, ik bedoel schatje heurquote:
Echte watjes laten zich quorn voorschotelenquote:Op zondag 2 december 2007 20:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe es niet zo onaardig over mijn ventje....tis echt een watje, ik bedoel schatje heur
Je trof me offguardquote:Op zondag 2 december 2007 20:12 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nouja, je struikelt in ieder geval over het 'weer', en niet over de rest van mijn belediging.
Ik wacht de exemplarische post even af.quote:Op zondag 2 december 2007 20:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Je trof me offguard![]()
Meestal zijn mijn reactie's effectiever, he Qwea
Ik vind het heerlijk, maar als ik al naar zo'n koek kijk kom ik al een kilo aanquote:Op zondag 2 december 2007 20:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Alleen de naam van spekkoek laat me al rillen.
Dat plaatje doet het ook wel goed.quote:Op zondag 2 december 2007 20:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Alleen de naam van spekkoek laat me al rillen.
Subtielquote:Op zondag 2 december 2007 20:20 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat plaatje doet het ook wel goed.Ik wilde al vragen wat dat voor gore 50's creatie (toen daadwerkelijk gecreëerd dus) het was, toen ik het heldere idee kreeg om even naar de bestandsnaam te kijken.
Ik hou er nou eenmaal van als mijn was z'n eigen kleur behoudt, en niet die van z'n buurman in de trommel.quote:Op zondag 2 december 2007 20:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat is fijne was 30 graden, sorteren op kleuren is zo vorig jaar
quote:Op zondag 2 december 2007 20:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben opgelicht!
Ik heb Sex and the City seizoen 6 vandaag gekocht maar disc one zit er niet in
Het water van mijn donkere was is ook donker zonder dat ze het hebben overgenomen, daar heb ik geen kleurvangerdoekje voor nodig.quote:Op zondag 2 december 2007 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]Dat is balen!!!! Was hij in plastic en al?
Ik doe de diverse kleurtjes ook meestal op 30 of 40 graden wassen, bij elkaar, met zo'n kleurvanger-doekje. Het werkt echt!Of in elk geval laat het me denken dat het werkt, omdat het doekje altijd erg gekleurd is na de was, maar de kleren hebben niet elkaars kleuren overgenomen
Ik heb veel van dezelfde kleuren; sortering op kleur is net zo makkelijk.quote:Op zondag 2 december 2007 20:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hij zat niet in plastic dus ik ga morgen er maar even mee terug.
Ik draai witte was, bonte was en fijne was. Verder geen sortering op kleuren en nog nooit een wasdisaster gehad
Okidoki. Dan weet ik in welke wasmand 'ie moet.quote:Op zondag 2 december 2007 20:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als je zeker weet dat andere dingen niet afgeven zou ik 'm bij de bruine was stoppen.
Weet je hoe lang ik er in mijn eentje over doe om van sommige kleuren een trommel vol te hebben? Dan heb ik of eerst twee maanden nauwelijks kleding omdat alles in de was ligt te wachten op een broertje of ik draai bijna lege machines.quote:Op zondag 2 december 2007 20:51 schreef Nonneke het volgende:
nieuwe dingen was ik eerst koud met azijn, daarna was ik alles op kleur
Nieuwe dingen gaan bij mij eerst in een badje om te kijken of ze afgeven.quote:Op zondag 2 december 2007 20:51 schreef Nonneke het volgende:
nieuwe dingen was ik eerst koud met azijn, daarna was ik alles op kleur
Er zitten niet zoveel single gals in deze SC.quote:Op zondag 2 december 2007 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Weet je hoe lang ik er in mijn eentje over doe om van sommige kleuren een trommel vol te hebben? Dan heb ik of eerst twee maanden nauwelijks kleding omdat alles in de was ligt te wachten op een broertje of ik draai bijna lege machines.
Ik ga voor de milieuvriendelijke optie en beperk me tot 3 soorten.
Nu hopen dat het bruin van dat truitje zelf niet afgeeft want dan is elke optie een verloren zaak.quote:Op zondag 2 december 2007 20:53 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Okidoki. Dan weet ik in welke wasmand 'ie moet.
Zoek jij even een vent voor mij danquote:Op zondag 2 december 2007 20:55 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Er zitten niet zoveel single gals in deze SC.
ik draai vaak zat halve of kwart trommeltjes, met idd afwijkende kleuren zoals knalrozequote:Op zondag 2 december 2007 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Weet je hoe lang ik er in mijn eentje over doe om van sommige kleuren een trommel vol te hebben? Dan heb ik of eerst twee maanden nauwelijks kleding omdat alles in de was ligt te wachten op een broertje of ik draai bijna lege machines.
Ik ga voor de milieuvriendelijke optie en beperk me tot 3 soorten.
Vertel, wat zoek je zo ongeveer? Leeftijd? Regio? Uiterlijk? Verder?quote:Op zondag 2 december 2007 20:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zoek jij even een vent voor mij danIk wil geen buitenbeentje zijn hieroh
quote:Op zondag 2 december 2007 20:57 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik draai vaak zat halve of kwart trommeltjes, met idd afwijkende kleuren zoals knalroze![]()
Met z'n tweeën gaat het goed, vooral als meneer alleen donkere en witte was draagt.quote:Maar heb verder veel kledingstukken met dezelfde kleuren, en met zn 2en is dan zo een trommeltje vol (zeker nu met truien erbij)
Stel je eisen maar even op, dan open ik wel een topic voor je.quote:Op zondag 2 december 2007 20:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
We hebben wel spaarlampen overal hoor !quote:Op zondag 2 december 2007 21:06 schreef Elseetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik doe dan gewoon een handwasje voor die paar truitjes.
Maarja, ik ben niet voor niets een GroenLinks-trutje.
[..]
Met z'n tweeën gaat het goed, vooral als meneer alleen donkere en witte was draagt.
Nou inderdaad, bovendien er is geen man jongetje op Fok! die mij kan laten spinnen en mijn naam eer aan kan laten doenquote:Op zondag 2 december 2007 21:08 schreef Greys het volgende:
Topic openen, ieks! Zo schrik je haar af joh
tinnitusquote:Op zondag 2 december 2007 21:11 schreef Qwea het volgende:
godver, mn tinnitus is in ernstige mate terug
Maar gewoon uit nieuwsgierigheid, wat zijn ongeveer je eisenwensen?quote:Op zondag 2 december 2007 21:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou inderdaad, bovendien er is geen man jongetje op Fok! die mij kan laten spinnen en mijn naam eer aan kan laten doen
quote:De medische term voor oorsuizen is: 'tinnitus aurium'. Deze term is afgeleid van Latijnse woorden: 'tinnire' betekent bellen of rinkelen; en 'aures' betekent oren.
Iemand met tinnitus of oorsuizen hoort geluiden als fluiten, suizen, piepen, brommen en zoemen. Deze geluiden kunnen variëren van hard tot zacht, van hoog tot laag, van continu tot af en toe. Ze kunnen hoorbaar zijn in één oor of in beide oren.
Tinnitus leidt bij een aantal mensen tot problemen, bijvoorbeeld persoonlijke problemen, problemen op het werk en/of in de sociale omgeving. Naast de hinderlijke geluiden is ook vaak het gehoor verminderd, waardoor anderen minder goed te verstaan zijn. Deze klachten hebben invloed op het welzijn.
quote:Zo'n tien procent van alle mensen heeft last van oorsuizen. Bij de overgrote meerderheid is het ongemak beperkt of vrij eenvoudig te behandelen, maar voor een tot twee procent betekent tinnitus een regelrechte aanslag op de levenskwaliteit. Bij sommigen leidt de aandoening tot slaap- of concentratiestoornissen of depressie. Het zijn vooral deze patiënten die, vaak na een lange lijdensweg, in de tinnituskliniek van het UZA belanden.
Is het niet iets met je oren?quote:Op zondag 2 december 2007 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar gewoon uit nieuwsgierigheid, wat zijn ongeveer je eisenwensen?
Senesta, blij dat ik niet de enige ben die niet weet wat tinnitus is
jaquote:
is dat zo?quote:
Hoog in je bol, hè?quote:Op zondag 2 december 2007 21:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou inderdaad, bovendien er is geen man jongetje op Fok! die mij kan laten spinnen en mijn naam eer aan kan laten doen
het lijkt me ook iets om behoorlijk gek van te worden, als je daar zoveel last van hebtquote:Op zondag 2 december 2007 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja
Ik las laatst een stuk in de mijn geheim dat er tig mensen met tinnitus zijn die door de tinnitus een eind willen maken aan hun leven
http://www.hearing-siemens.nl/nl/07-tinnitus/tinnitus.jspquote:Op zondag 2 december 2007 21:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
is dat zo?
Ik las dus net ook dat als je last hebt van tinnitus het verstandig is om naar de KNO arts te gaan. Mooi dat de dokter me dat niet heeft vertelt
Ik ga een KNO afspraak eisen
Hmmm, ik zal eerst eens kijken of het met rust weer wegtrekt. En zo niet dan maar ff naar de KNO en dit voorleggenquote:Op zondag 2 december 2007 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
http://www.hearing-siemens.nl/nl/07-tinnitus/tinnitus.jsp
M'n vader heeft het ook en die loopt er ook voor bij de KNO en gaat nu eindelijk hoortoestellen krijgen.
ik heb ook altijd een soort zoem in mijn oor, maar dacht dat idd met 'disco doofheid' te maken had.. en soms een soort piepjes ook, maar ik heb er geen last van gelukkigquote:Op zondag 2 december 2007 21:31 schreef Qwea het volgende:
Het is ook niet fijn. En het is nog mn eigenschuld ook. Ik had als ukkie Q altijd mn mp3 speler te hard staan. Ja wist ik veel, ik was 12 ofzo. Nou,zie hier het resultaat. En het was weg, naja weg, ik had er geen last van. Alleen in drukke ruimtes en met stress. Totdat ik besloot een mp3 speler weer te kopen. Want ach, als ik hem gewoon op het allerzacht volume zou zetten zou er niks aan de hand zijn.
Blijkt achteraf dat ik een extreem maar dan ook echt een extreem gevoelig gehoor heb. Ik kan ontzettende hoge tonen waarnemen die de meeste mensen niet horen. En het allerzachtste geluid van mn mp3 speler was dus te hard![]()
Is dat zo?quote:Op zondag 2 december 2007 21:34 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik las laatst trouwens ergens dat ADHD'ers vaker problemen met oren/gehoor hebben. Maf he?
wat super van jouquote:Op zondag 2 december 2007 21:38 schreef Nonneke het volgende:
Nou ik gaat een stukje doesjuh en naar bedje![]()
gelukkig maar een halve dagdaarna nog eventjes een Jochemdonatie ophalen
![]()
Hopelijk werkt mn digicam mee, dan maak ik er even een foto van voor in het topic, misschien spoort het mensen aan
![]()
woeiquote:Op zondag 2 december 2007 21:38 schreef Nonneke het volgende:
Nou ik gaat een stukje doesjuh en naar bedje![]()
gelukkig maar een halve dagdaarna nog eventjes een Jochemdonatie ophalen
![]()
Hopelijk werkt mn digicam mee, dan maak ik er even een foto van voor in het topic, misschien spoort het mensen aan
![]()
Doe een weekje intensief mee en je weet niet beter meerquote:Op zondag 2 december 2007 21:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vroeg me al af waarom iedereen opeens stil was maar er was een pagina 3
quote:Op zondag 2 december 2007 21:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
quote:Op zondag 2 december 2007 21:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zag je reactie al maar FOK! was even traagquote:
Drinkt zeker ook Bavariaquote:Op zondag 2 december 2007 20:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neehee, meneer Ingetje is een echte man en die wil vlees![]()
![]()
Zo de knetter...het regent ineens superhard hier, en de wind staat recht op de voorgevel.
Nee, Warsteinerquote:
single meldtquote:Op zondag 2 december 2007 20:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja, en jullie zijn weer erg hard gegaan. heb de puf niet om het allemaal bij te lezen.quote:Op zondag 2 december 2007 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, Warsteiner![]()
Bavaria is![]()
Maar u is dus weer zu hause?
quote:Op zondag 2 december 2007 22:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
single meldt![]()
En wie het waagt om me te koppelen sla ik heel hard
Dat vind ik niet vreemdquote:Op zondag 2 december 2007 21:34 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik las laatst trouwens ergens dat ADHD'ers vaker problemen met oren/gehoor hebben. Maf he?
Niet? waarom niet dan? ik zie de link nml niet zo..quote:
Ik ben niet eens overtuigd relatieloos. Ik denk gewoon dat een man die mij aankan echt heel erg zeldzaam is en ik ga er niet meer snel voor, voordat ik dat echt heb getest. De meesten falen al bij de eerste ontmoeting of het eerste echte gesprek.quote:Op zondag 2 december 2007 22:16 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
zo mag ik het horen
![]()
*Marietje is ook overtuigd relatieloos
quote:Op zondag 2 december 2007 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar hangt Greys uit? Nog steeds aan het strijken zeker?
ADHD... je bent dus zo overprikkeld dat je overal de impuls bij hebt om te reageren. dat kan je niet bolwerken.quote:Op zondag 2 december 2007 22:25 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Niet? waarom niet dan? ik zie de link nml niet zo..
trusten elseetje
Strijk jij ook shirts!quote:Op zondag 2 december 2007 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
In al die tijd heb ik wel 2 overhemden en 2 shirts gestreken![]()
Daarom heb ik er ook zo'n hekel aan, ik kan het niet, het duurt te lang
ok, ik had 'ook' moeten weglaten danquote:Op zondag 2 december 2007 22:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben niet eens overtuigd relatieloos. Ik denk gewoon dat een man die mij aankan echt heel erg zeldzaam is en ik ga er niet meer snel voor, voordat ik dat echt heb getest. De meesten falen al bij de eerste ontmoeting of het eerste echte gesprek.
Ik denk wel dat er een persoon is die dat kan en die ontmoet ik ooit vast wel. Alleen ga ik niet meer sociaal wenselijk doen en mijn verwachtingen aanpassen. Ik verdom het. Dan ben ik echt veeeeel liever relatieloos. Heb immers lieve mensen genoeg om me heen om me alle liefde in de wereld te geven. En als ik dan toch perse sex wil dan is dat zo'n probleem niet. Alleen heb ik daar minder lol van als het alleen daarom gaat. Zou het liever zien als bezegeling van iets dat je voor elkaar voelt en niet als het enige dat je voor elkaar voelt.
Trusten DMLquote:Op zondag 2 december 2007 22:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga ook een beautyslaapje doen zodat ik morgen fris en fruitig bij mijn nieuwe baas verschijn.
Weltrusten allemaal![]()
Op die manierquote:Op zondag 2 december 2007 22:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ADHD... je bent dus zo overprikkeld dat je overal de impuls bij hebt om te reageren. dat kan je niet bolwerken.
Het is iets neurologisch dat maakt dat je niet alle prikkels filtert zoals mensen die dat niet hebben.
Prikkels------> zintuigen. Link gelegd.
trusten!quote:Op zondag 2 december 2007 22:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga ook een beautyslaapje doen zodat ik morgen fris en fruitig bij mijn nieuwe baas verschijn.
Weltrusten allemaal![]()
quote:Op zondag 2 december 2007 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Strijk jij ook shirts!![]()
De strijkplank staat op zolder en de strijkbout zou ik niet eens weten waar die uithangt
Zeker in de hoop dat jij ook snel volgt en dat jullie het dan samen nog 1 uur zien worden?quote:Op zondag 2 december 2007 22:36 schreef Greys het volgende:
Ik wou dat ik hem niet meer kon vinden, soms, die strijkbout
Succes morgen, Dizzy!
Meneer Greys is al naar bed
quote:Op zondag 2 december 2007 22:41 schreef Greys het volgende:
Nee, daar was ik niet gezellig genoeg voor tijdens het strijken ben ik bang
Gezellie! Trusten Greys, ga het maar gauw goedmakenquote:Op zondag 2 december 2007 22:45 schreef Greys het volgende:
Ja ja, met 1.82 op een strijkplank gaan liggen. Dat zal me een klapper geven!![]()
Ik ga er toch maar achteraan, misschien dat het op prijs gesteld wordt
Trust
Zal dat eens navragen op mijn werk.quote:Op zondag 2 december 2007 22:33 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Op die manier
Alhoewel ADHD'ers ook juist 'onderprikkeld' kunnen zijn, of erger nog, beide![]()
maar ook oorontstekingen zouden vaker voorkomen, en dat kan ik dan weer niet linken aan de adhd.
Niks mis met een leuke klapper op z'n tijd.quote:Op zondag 2 december 2007 22:45 schreef Greys het volgende:
Ja ja, met 1.82 op een strijkplank gaan liggen. Dat zal me een klapper geven!![]()
Ik ga er toch maar achteraan, misschien dat het op prijs gesteld wordt
Trust
quote:Op zondag 2 december 2007 22:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zal dat eens navragen op mijn werk.
Laatst een leuke informatieve dag gehad over neuropsychologie van een collega. Die weet dat vast wel uit te leggen in semi-jipenjanneke-taal.
Ik zal es kijken of ik dat artikel nog ergens terug kan vinden..quote:Op zondag 2 december 2007 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat kinderen die heul vaak middenoorontstekingen hebben gehad gevoeliger zijn voor prikkels en concentratie-stoornissen krijgen ( en daardoor tegenwoordig snel de ADHD-stempel opgedrukt krijgen)
kan ik me nog enigzins voorstellen.
Ik zal het morgen es in de groep gooien op het werk.
en een van de gevolgen daarvan is weer dat er bij veel mensen bij wie de diagnose gesteld wordt, dat vaak door de buitenwereld niet zo serieus genomen wordt. Iets waar ik dan weer slecht tegen kan.quote:Op zondag 2 december 2007 23:02 schreef nokwanda het volgende:
de stempel wordt idd wel erg snel gezet tegenwoordig.
iets gevonden, maar da's niet het artikel waar ik op doelde:quote:Op zondag 2 december 2007 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat kinderen die heul vaak middenoorontstekingen hebben gehad gevoeliger zijn voor prikkels en concentratie-stoornissen krijgen ( en daardoor tegenwoordig snel de ADHD-stempel opgedrukt krijgen)
kan ik me nog enigzins voorstellen.
Ik zal het morgen es in de groep gooien op het werk.
op deze site http://www.abc-coaching.nl/index_bestanden/Page1290.htmquote:Kinderen met ADHD hebben nogal eens slaapproblemen.
• Ze kunnen langer dan andere kinderen last hebben van nachtelijk bedplassen.
• Ze kunnen last hebben van inslaapangst(en) zodat ze niet (alleen) op een eigen kamer(tje) de slaap kunnen vatten.
• Ze kunnen last hebben van nachtmerries.
• Het kunnen slaapwandelaars zijn of last hebben van praten in hun slaap.
• Ook komt het voor dat ze tandenknarsen terwijl ze slapen.
Daar bovenop kunnen ze problemen hebben met:
• herhaalde en veel voorkomende hoofdpijnklachten.
• Ook komen problemen met het immuunsysteem voor.
• De kinderen hebben meer en vaker dan anderen last van kinderziektes.
• Ze hebben herhaald meer en vaker last van oorontstekingen.
• Dit alles wijst op een minder goed werkend immuunsysteem.
• Weer anderen hebben een gevarieerdheid aan allergieën wat weer wijst op een overactief responspatroon van het immuunsysteem.
joa, aan het werk vanuit huis.quote:Op maandag 3 december 2007 10:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Huh? Nog geen nieuwe posts hier?
Gaat alles wel goed?![]()
Mogguh iig
Een zelf geknutselde tegoedbon dat hij de eer krijgt om jou het hele jaar door GRATIS te masseren?quote:Op maandag 3 december 2007 17:08 schreef Morretje het volgende:
Moet alleen nog iets bedenken om meneer Morretje te geven, wat niet te veel (lees: bijna niets) kost en toch extreem lief is..
Dit bedoelt Qwea, Greysquote:Op maandag 3 december 2007 17:55 schreef Morretje het volgende:
Hmmm, wel heel lief Qwea, maar niet zo praktisch deze week..
Dan geef je die "tegoedbon" toch volgende week?quote:Op maandag 3 december 2007 18:19 schreef Morretje het volgende:
Morretje in elk geval op de 'gebruikelijke' manier![]()
![]()
Dat past weer niet in het budget... Hij riep al wel: 1 juli 2008 in Amsterdam..quote:Op maandag 3 december 2007 18:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of een kaartje voor Radiohead, vindt ie vast ook leuk
Jaaa!quote:Op maandag 3 december 2007 18:38 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat past weer niet in het budget... Hij riep al wel: 1 juli 2008 in Amsterdam..
quote:Op maandag 3 december 2007 18:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Morretje is dit wat?
Ik heb ooit eens om het goedkoop te houden een doosje in de vorm van een hart gekocht en er 365 papiertjes met lieve teksten er in gedaan. Elke ochtend las hij er eentje en het deed wonderen voor het humeur.
Ik zou dan persoonlijk gaan voor 1 kaartje per maand...wat een werk!quote:Op maandag 3 december 2007 18:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Morretje is dit wat?
Ik heb ooit eens om het goedkoop te houden een doosje in de vorm van een hart gekocht en er 365 papiertjes met lieve teksten er in gedaan. Elke ochtend las hij er eentje en het deed wonderen voor het humeur.
Jah bloed zweet en tranen en hij dumpte me voordat ze alle 365 op warenquote:Op maandag 3 december 2007 18:40 schreef Morretje het volgende:
[..]
Klinkt wel heul leuk idd.. Maar had je dan ook 365 verschillende?
quote:Op maandag 3 december 2007 18:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jah bloed zweet en tranen en hij dumpte me voordat ze alle 365 op waren
Er zijn andere manieren om te plezieren. tenzij Morretje net met haar mond tegen de deur gelopen is en een flinke bloedlip heeftquote:
of als morretje polio heeftquote:Op maandag 3 december 2007 19:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er zijn andere manieren om te plezieren. tenzij Morretje net met haar mond tegen de deur gelopen is en een flinke bloedlip heeft >:)
19 december tot 16:00quote:Op maandag 3 december 2007 18:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Needless to say dat ik nog steeds op wraak zin![]()
Tot wanneer heb ik om geld voor Jochem over te maken? Fok! is nogal traag bij mij.
oohhquote:Op maandag 3 december 2007 18:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jah bloed zweet en tranen en hij dumpte me voordat ze alle 365 op waren
Ik heb dat alleen van horen zeggen...doe es uitgebreid verslag!quote:Op maandag 3 december 2007 19:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
19 december tot 16:00
Wraak? Stuur pizza's, hoeren, kuub zand, loodgieters, chinees, taarten, bomen van de intratuin, ect ect.
I know what I'm talking about
Werkt prima om de shit te verwerken
eerst zeggen van wie je dat hebt gehoordquote:Op maandag 3 december 2007 20:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen van horen zeggen...doe es uitgebreid verslag!
Man! Het komt in alle R&P topics mbt akelige vriendjes ter sprake.quote:Op maandag 3 december 2007 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
eerst zeggen van wie je dat hebt gehoord
Ja, hahaha hilarisch ho...quote:
dan zaldie morgen komen iddquote:Op maandag 3 december 2007 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh Non....m'n ruikdoos is nog niet binnen, maar maandags krijgen we hier volgens mij ook geen post.
Hoop dat het morgen komt!
Are you serious?quote:Op maandag 3 december 2007 20:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Man! Het komt in alle R&P topics mbt akelige vriendjes ter sprake.
"Do the Qwea" is inmiddels een Fok!begrip en zal volgend jaar worden opgenomen in de Dikke Van Dale
je hoeft het er natuurlijk niet in te zettenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:26 schreef Nonneke het volgende:
Qwea, misschien kan je in de OP bij Jochem erbij zetten, dat als er mensen zijn die wel wat spullen willen doneren, maar geen auto hebben bv, op doordeweekse avonden (begin van de avond) op de route Amsterdam - Diemen - Muiden - Muiderberg - Almere - Lelystad ook opgehaald kan worden.
En als het in de trein normaal meekan, wil ik het ook wel op de volgende stations oppikken Zwolle - Olst - Wijhe - Deventer - Zutphen - Dieren - Arnhem 14 december ga ik die route, en er kunnen in dat weekend ook spullen worden afgeleverd in Zevenaar
Misschien doneren dan ook wat meer mensen spullen
Moet ze wat uitleggen, smeert ze em snel..quote:Op maandag 3 december 2007 20:32 schreef Qwea het volgende:
Ik ben ff King Arthur met mn kerel loeren.
Nou, die 7 van vandaag zitten er al bij. Ik kwam er vanmorgen achter dat mijn donatie nog niet was afgeschreven. Bank gebeld, en die hebben mijn overschrijfformuliertje niet ontvangen. Ik kan me nu dus al helemaal in mijn hoofd halen dat dat uit de post is gevist door een gevaarlijke bende die mijn rekening gaat plunderenquote:Op maandag 3 december 2007 14:11 schreef Qwea het volgende:
ik heb nog maar 112 euro nodig tot de 700.
112/16 dagen die nog over zijn = 7 euro per dag![]()
Heb een poging gedaan, maar kan het niet vinden.. Qwea kom es ff uitleggen!!!quote:Op maandag 3 december 2007 20:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb niet een linkje, maar ik ben het regelmatig tegengekomen
Ja Q! Kom es van King Arthur afquote:Op maandag 3 december 2007 21:00 schreef Morretje het volgende:
[..]
Heb een poging gedaan, maar kan het niet vinden.. Qwea kom es ff uitleggen!!!![]()
Arthur duurt nog wel een poosje.... Voorlopig nog geen uitleg van Qwea dus..quote:
ik vrees het ookquote:Op maandag 3 december 2007 21:28 schreef Morretje het volgende:
[..]
Arthur duurt nog wel een poosje.... Voorlopig nog geen uitleg van Qwea dus..
Goeie besteding van je eindejaarsuitkering!quote:Op maandag 3 december 2007 22:08 schreef Greys het volgende:
Het is officieel.... ik wil een eigen laptop![]()
het ultieme kerstkado!quote:Op maandag 3 december 2007 22:08 schreef Greys het volgende:
Het is officieel.... ik wil een eigen laptop![]()
he gedsiequote:Op maandag 3 december 2007 22:20 schreef senesta het volgende:
Nonneke?
Zou je even dat stukje over waar jij eventueel voor Jochem op zou willen halen in een kant en klaar zinnetje willen zetten dan knip en plak ik het zo even in het Jochem topic.
Ik heb een barstende hoofdpijn, bonkende holtes en ontstoken ogen, ik krijg het even niet voor elkaar![]()
Ik dacht dat we het al in het topic hadden gezet
Ook leuk!quote:Op maandag 3 december 2007 22:21 schreef Marietje_34 het volgende:
bij mij op werk hadden we een dertiende maand, Dat is 2 jaar terug opgeheven, en kregen we die dertiende maand er verdeeld over het hele jaar per maand bij.
Dan lost het dus op..
Wat prettigquote:Op maandag 3 december 2007 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
De mijne was errug leuk...
Heb een gedeelte voor mij mij mij gebruikt en gedeelte naar de spaarrekening.
In januari krijgen we nog een gedeelte
Thnxquote:
Tuuuurlijk val je onder een CAOquote:Op maandag 3 december 2007 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat prettigHet is je gegund
![]()
Wij hebben geen CAO of wat dan ook - weet niet of dat uberhaupt iets met eindejaarsuitkeringen te maken heeft?- dus het is hier afwachten.
Ik ga lekker klaarzitten voor Californication!!!
Nonneke inzamelpunt voor de omgeving Swifterbantquote:Op maandag 3 december 2007 22:20 schreef senesta het volgende:
Nonneke?
Zou je even dat stukje over waar jij eventueel voor Jochem op zou willen halen in een kant en klaar zinnetje willen zetten dan knip en plak ik het zo even in het Jochem topic.
Ik heb een barstende hoofdpijn, bonkende holtes en ontstoken ogen, ik krijg het even niet voor elkaar![]()
Ik dacht dat we het al in het topic hadden gezet
Ik ga vast klaarzittenquote:Op maandag 3 december 2007 22:26 schreef Morretje het volgende:Beterschap Senesta..
Nog 20 minuutjes dan komt Qwea van Arthur af..
kan je lekker alles uitgeven de dagen voor kerstquote:Op maandag 3 december 2007 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook leuk!
Wij kregen um eerst altijd in december, 1 dag voor kerst. Nu dus al bij het salaris van november, veel handiger!
Ik denk dat hij prima is zoquote:Op maandag 3 december 2007 22:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nonneke inzamelpunt voor de omgeving Swifterbant
(woon je op traject Amsterdam - Diemen - Muiden - Muiderberg - Almere - Lelystad kan het ook doordeweeks aan het begin van de avond worden opgehaald) (Op 14 dec gaat Nonneke richting Zevenaar met de trein, dus als het hanteerbaar is in de trein kun je ook op de station's Zwolle - Wijhe - Olst - Deventer - Zutphen - Dieren - Arnhem - Duiven - Zevenaar dingen afgeven ! Er dat hele weekend ook in Zevenaar worden ingeleverd)
Zoiets ? of met sub als dat niet al te priegelig word
yw, en nu snel je bedje in !quote:Op maandag 3 december 2007 22:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat hij prima is zo![]()
Bedankt
Ja! Dat dacht ik dus niet! ff snel kotsen en dan eisen wij een verklaring!quote:Op maandag 3 december 2007 22:40 schreef Qwea het volgende:
ooh men, ik ben kotsmisselijk.
Ik duik mn bed intot morgen
Komt het ook richting Friesland? Want dan gooi ik vannacht de ren op slot.quote:Op maandag 3 december 2007 22:38 schreef Nonneke het volgende:
Ehm het begint opeens heel hard te onweren hier
zou best kunnen als het net bij amsterdam wasquote:Op maandag 3 december 2007 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Komt het ook richting Friesland? Want dan gooi ik vannacht de ren op slot.
Waar in staan je rechten en plichten dan beschreven?quote:
Die rechten en plichten staan alleen in mijn arbeidscontract.quote:Op maandag 3 december 2007 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waar in staan je rechten en plichten dan beschreven?
Mijn vorige werkgever had een eigen CAO.
Bij het tekenen van je arbeidscontract is het een verplichting om een exemplaar van de CAO te krijgen.
Nee oke, maar dan moet je dus alles zelf regelen.quote:Op maandag 3 december 2007 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Die rechten en plichten staan alleen in mijn arbeidscontract.
Ik heb geen exemplaar van de CAO gekregen, omdat we die niet hebben.
Heb vorige week nog gevraagd hoe het zat met het feit dat we geen pensioensregeling hebben en toen zeiden ze dat dat komt omdat we geen CAO hebben waarin dat vastgelegd is. Is op zich ook niet zo'n heel erg probleem.
quote:Op maandag 3 december 2007 22:49 schreef Marietje_34 het volgende:
Qwea!Stiekem er tussenuit floepen he!
quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:26 schreef Qwea het volgende:Ik zou 2 dagen geleden al stofzuigen maar ik vergeet het steeds en die stofzuiger staat in de kamer. Nu heeft MikeyMo er een briefje opgeplakt
" Gebruik mij!!!!
"
quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:30 schreef Qwea het volgende:
ik heb nog steeds niet gezogen
Zal het zo doen.
We eten vanaaf spinazie a la crememet ei erdoor
Lekker, ik heb nu alles door elkaar opgespoten, dus tis wat een raar luchie nuquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:09 schreef Qwea het volgende:
hoe ruikt ie?
al die mensen kijken naar me uit. MM heeft ze volgens mij van alles wijs gemaakt ennu ben ik zenuwachtigquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:08 schreef Greys het volgende:
Ing heeft d'r ruikdoos!!!!!![]()
Qwea, wat is er zoaan het uitje van MM's werk?
Morrie, beterschap met buikje
quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker, ik heb nu alles door elkaar opgespoten, dus tis wat een raar luchie nu
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:11 schreef Qwea het volgende:
[..]muts
ik moet over 5 min de bank terug bellen
ff tjekken of het saldo ook verhoogD is
Qwea at her best behavior zaterdagquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
al die mensen kijken naar me uit. MM heeft ze volgens mij van alles wijs gemaakt ennu ben ik zenuwachtig
ja, vooral omdat er de laatste dagen vrijwel niet naar het rekeningnummer is gevraagdquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:28 schreef Greys het volgende:
Leuk he, zulke verrassingen!
Nou, op naar de 750 he!!!
5 uur dacht ik.. ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:28 schreef Qwea het volgende:
ja hoi. Hoelaat sluit alles doorgaans morgen? Want het is natuulk sint en klaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |