Raar, toen ik je citeerde stond dat middelste stuk er nog niet bij, of ik heb er overheen gelezen.quote:Op zondag 2 december 2007 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar spreek ik je niet in tegen. Maar als ik zie hoe ik heb lopen kloten met linuxzo de tering.
Maar idd, M$ is een kutbedrijf met een KUT OS en nog meer kutterige kut bugs
Doe es niet zo onaardig over mijn ventje....tis echt een watje, ik bedoel schatje heurquote:
Echte watjes laten zich quorn voorschotelenquote:Op zondag 2 december 2007 20:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe es niet zo onaardig over mijn ventje....tis echt een watje, ik bedoel schatje heur
Je trof me offguardquote:Op zondag 2 december 2007 20:12 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nouja, je struikelt in ieder geval over het 'weer', en niet over de rest van mijn belediging.
Ik wacht de exemplarische post even af.quote:Op zondag 2 december 2007 20:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Je trof me offguard![]()
Meestal zijn mijn reactie's effectiever, he Qwea
Ik vind het heerlijk, maar als ik al naar zo'n koek kijk kom ik al een kilo aanquote:Op zondag 2 december 2007 20:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Alleen de naam van spekkoek laat me al rillen.
Dat plaatje doet het ook wel goed.quote:Op zondag 2 december 2007 20:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Alleen de naam van spekkoek laat me al rillen.
Subtielquote:Op zondag 2 december 2007 20:20 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat plaatje doet het ook wel goed.Ik wilde al vragen wat dat voor gore 50's creatie (toen daadwerkelijk gecreëerd dus) het was, toen ik het heldere idee kreeg om even naar de bestandsnaam te kijken.
Ik hou er nou eenmaal van als mijn was z'n eigen kleur behoudt, en niet die van z'n buurman in de trommel.quote:Op zondag 2 december 2007 20:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat is fijne was 30 graden, sorteren op kleuren is zo vorig jaar
quote:Op zondag 2 december 2007 20:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben opgelicht!
Ik heb Sex and the City seizoen 6 vandaag gekocht maar disc one zit er niet in
Het water van mijn donkere was is ook donker zonder dat ze het hebben overgenomen, daar heb ik geen kleurvangerdoekje voor nodig.quote:Op zondag 2 december 2007 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]Dat is balen!!!! Was hij in plastic en al?
Ik doe de diverse kleurtjes ook meestal op 30 of 40 graden wassen, bij elkaar, met zo'n kleurvanger-doekje. Het werkt echt!Of in elk geval laat het me denken dat het werkt, omdat het doekje altijd erg gekleurd is na de was, maar de kleren hebben niet elkaars kleuren overgenomen
Ik heb veel van dezelfde kleuren; sortering op kleur is net zo makkelijk.quote:Op zondag 2 december 2007 20:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hij zat niet in plastic dus ik ga morgen er maar even mee terug.
Ik draai witte was, bonte was en fijne was. Verder geen sortering op kleuren en nog nooit een wasdisaster gehad
Okidoki. Dan weet ik in welke wasmand 'ie moet.quote:Op zondag 2 december 2007 20:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als je zeker weet dat andere dingen niet afgeven zou ik 'm bij de bruine was stoppen.
Weet je hoe lang ik er in mijn eentje over doe om van sommige kleuren een trommel vol te hebben? Dan heb ik of eerst twee maanden nauwelijks kleding omdat alles in de was ligt te wachten op een broertje of ik draai bijna lege machines.quote:Op zondag 2 december 2007 20:51 schreef Nonneke het volgende:
nieuwe dingen was ik eerst koud met azijn, daarna was ik alles op kleur
Nieuwe dingen gaan bij mij eerst in een badje om te kijken of ze afgeven.quote:Op zondag 2 december 2007 20:51 schreef Nonneke het volgende:
nieuwe dingen was ik eerst koud met azijn, daarna was ik alles op kleur
Er zitten niet zoveel single gals in deze SC.quote:Op zondag 2 december 2007 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Weet je hoe lang ik er in mijn eentje over doe om van sommige kleuren een trommel vol te hebben? Dan heb ik of eerst twee maanden nauwelijks kleding omdat alles in de was ligt te wachten op een broertje of ik draai bijna lege machines.
Ik ga voor de milieuvriendelijke optie en beperk me tot 3 soorten.
Nu hopen dat het bruin van dat truitje zelf niet afgeeft want dan is elke optie een verloren zaak.quote:Op zondag 2 december 2007 20:53 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Okidoki. Dan weet ik in welke wasmand 'ie moet.
Zoek jij even een vent voor mij danquote:Op zondag 2 december 2007 20:55 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Er zitten niet zoveel single gals in deze SC.
ik draai vaak zat halve of kwart trommeltjes, met idd afwijkende kleuren zoals knalrozequote:Op zondag 2 december 2007 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Weet je hoe lang ik er in mijn eentje over doe om van sommige kleuren een trommel vol te hebben? Dan heb ik of eerst twee maanden nauwelijks kleding omdat alles in de was ligt te wachten op een broertje of ik draai bijna lege machines.
Ik ga voor de milieuvriendelijke optie en beperk me tot 3 soorten.
Vertel, wat zoek je zo ongeveer? Leeftijd? Regio? Uiterlijk? Verder?quote:Op zondag 2 december 2007 20:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zoek jij even een vent voor mij danIk wil geen buitenbeentje zijn hieroh
quote:Op zondag 2 december 2007 20:57 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik draai vaak zat halve of kwart trommeltjes, met idd afwijkende kleuren zoals knalroze![]()
Met z'n tweeën gaat het goed, vooral als meneer alleen donkere en witte was draagt.quote:Maar heb verder veel kledingstukken met dezelfde kleuren, en met zn 2en is dan zo een trommeltje vol (zeker nu met truien erbij)
Stel je eisen maar even op, dan open ik wel een topic voor je.quote:Op zondag 2 december 2007 20:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zoek jij even een vent voor mij danIk wil geen buitenbeentje zijn hieroh
We hebben wel spaarlampen overal hoor !quote:Op zondag 2 december 2007 21:06 schreef Elseetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik doe dan gewoon een handwasje voor die paar truitjes.
Maarja, ik ben niet voor niets een GroenLinks-trutje.
[..]
Met z'n tweeën gaat het goed, vooral als meneer alleen donkere en witte was draagt.
Nou inderdaad, bovendien er is geen man jongetje op Fok! die mij kan laten spinnen en mijn naam eer aan kan laten doenquote:Op zondag 2 december 2007 21:08 schreef Greys het volgende:
Topic openen, ieks! Zo schrik je haar af joh
tinnitusquote:Op zondag 2 december 2007 21:11 schreef Qwea het volgende:
godver, mn tinnitus is in ernstige mate terug
Maar gewoon uit nieuwsgierigheid, wat zijn ongeveer je eisenwensen?quote:Op zondag 2 december 2007 21:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou inderdaad, bovendien er is geen man jongetje op Fok! die mij kan laten spinnen en mijn naam eer aan kan laten doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |