Daar ben ik het niet mee eens. Niks kwaads over mijn collega's hoor maar echte computer helden waren het niet en ze konden de overgang van XP naar Vista redelijk geruisloos aan. Ze zochten zich alleen rot naar hun knopjes in Office 2007quote:Op zondag 2 december 2007 19:19 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dan kan je Ubuntu ook wel aan, want de overstap van XP naar Vista is even groot als de overstap van windows naar linux.
Joh ik had dat ding twee weken waarvan ik drie dagen ziek was en toen ging ik uitdienst. Blijkbaar was dat kort genoeg om Windows niet te laten crashenquote:Op zondag 2 december 2007 19:24 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ondergetekende verklaart dat de door hierboven geciteerde user geciteerde post een geheel losstaande observatie is.
Getekend,
Elseetje.
Overstappen naar linux is ook echt niet moeilijk hoor.quote:Op zondag 2 december 2007 19:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Niks kwaads over mijn collega's hoor maar echte computer helden waren het niet en ze konden de overgang van XP naar Vista redelijk geruisloos aan. Ze zochten zich alleen rond naar hun knopjes in Office 2007 >:)
Is afhankelijk van tijdstip van openen bij mijquote:Op zondag 2 december 2007 19:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat een brave TT
Ik zie niet in hoe dit ook maar iets te maken heeft met mijn observatie en mijn verklaring daaromtrent.quote:Op zondag 2 december 2007 19:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Joh ik had dat ding twee weken waarvan ik drie dagen ziek was en toen ging ik uitdienst. Blijkbaar was dat kort genoeg om Windows niet te laten crashen
Nou om die vorige TT kon je niet echt heen hoorquote:Op zondag 2 december 2007 19:31 schreef Greys het volgende:
Volgens mij heeft Miss Lizzy al enige delen meegelezen voordat ze besloot mee te kletsen in de SC topics
Je post kwam over alsof mijn opmerking dat Vista in het gebruik wel mee valt een losstaande mening is die weinig mensen delen. Vandaar mijn antwoord dat ik 'm te kort had voor windows om de boel vast te laten lopen. Maar misschien heb ik je gewoon verkeerd begrepenquote:Op zondag 2 december 2007 19:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dit ook maar iets te maken heeft met mijn observatie en mijn verklaring daaromtrent.
Dat Vista redelijk in gebruik is, betekent niet dat het niet slecht is.quote:Op zondag 2 december 2007 19:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je post kwam over alsof mijn opmerking dat Vista in het gebruik wel mee valt een losstaande mening is die weinig mensen delen. Vandaar mijn antwoord dat ik 'm te kort had voor windows om de boel vast te laten lopen. Maar misschien heb ik je gewoon verkeerd begrepen
Is Meneer Greys helemaal eens met Meneer Elseetje, ware het niet dat hij wel 2000 heeft maar geen XP om er op te installerenquote:Op zondag 2 december 2007 19:32 schreef Elseetje het volgende:
Overigens advies van meneer Elseetje: je kan beter XP dan 2000 op je laptop laten zetten Greys, want 2000 is redelijk log en traag, terwijl het hetzelfde werkt als XP. Maar XP is sneller en minder stug.
* Ingetje79 doet niet aan strijkenquote:Op zondag 2 december 2007 19:44 schreef Greys het volgende:
Ik moet zo nog strijken en ik heb geen zihinnnnnnnnnnnnnn *jengel*
Moet 'ie even op marktplaats kijken: hoeft niet veel te kosten, en er wordt zat aangeboden.quote:Op zondag 2 december 2007 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Is Meneer Greys helemaal eens met Meneer Elseetje, ware het niet dat hij wel 2000 heeft maar geen XP om er op te installeren
Ik was toen heel toevallig even met andere dingen bezig en heb het niet mogen meemaken.quote:Was Fok bij jullie een minuut of tien geleden, toen het nieuwe topic geopend moest worden, ineens ook zo traag?
Nee, geen vleesvervanger.quote:Op zondag 2 december 2007 19:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier ook supertraag ineens ja! Zo irritant![]()
En wat is Quorn? Die vleesvervangers?
Wat ben je mieters bijdehand vandaag!quote:Op zondag 2 december 2007 19:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, geen vleesvervanger.Vlees hoef je helemaal niet te vervangen.
Quorn wordt gemaakt van paddestoeltjes en maakt mijn rijst met zoetzure saus net even wat minder saai.
Ik heb pagina zes van het vorige topic nog even terug gelezen en ik begrijp nu wat je met die post bedoelde. Begrijpend lezen is ook een vak maar mijn excuus is dat jullie veels te snel gaan om tijd te kunnen investeren in begrijpend lezen.quote:Op zondag 2 december 2007 19:42 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat Vista redelijk in gebruik is, betekent niet dat het niet slecht is.
Maar het was een observatie in het licht van de discussie over de verschillende besturingssystemen.Als ik het voor iemand speciaal bedoel heb ik de gewoonte die persoon te citeren.
Hoe doe je dat dan met overhemden en blousjes enzo?quote:Op zondag 2 december 2007 19:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
* Ingetje79 doet niet aan strijken
Vertel, dear, what makes you dancing?quote:
Helaas is het een chronische ziekte.quote:Op zondag 2 december 2007 19:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat ben je mieters bijdehand vandaag!![]()
Quornquote:Dus tis een klomp gebakken champignons ofzo?
Direct uit wasmachine halen, goed uitschudden en dan op een kledinghanger hangen te drogen.quote:Op zondag 2 december 2007 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met overhemden en blousjes enzo?
Nee hoor Elseetje, hij is geen IT-er. Maar zijn broer wel en hij is zelf ook wel wat nerderig (in a good way, that is...) op dat vlak. En zijn broer heeft wel XP voor me, hoor ik net
Erg is dat hè? Doordeweeks mis ik gewoon 95% van het topic omdat er zoveel geluld wordt.quote:Op zondag 2 december 2007 19:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb pagina zes van het vorige topic nog even terug gelezen en ik begrijp nu wat je met die post bedoelde. Begrijpend lezen is ook een vak maar mijn excuus is dat jullie veels te snel gaan om tijd te kunnen investeren in begrijpend lezen.
De rillingen lopen me over de rugquote:Op zondag 2 december 2007 19:49 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Helaas is het een chronische ziekte.
[..]
Quorn
Nee het is een schimmel dat verwant is aan de champignon en dit maakt je beeld van Quorn er niet bepaald beter op gok ik zo maar het is echt lekkerquote:Op zondag 2 december 2007 19:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus tis een klomp gebakken champignons ofzo?
Toppie!quote:Op zondag 2 december 2007 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met overhemden en blousjes enzo?
Nee hoor Elseetje, hij is geen IT-er. Maar zijn broer wel en hij is zelf ook wel wat nerderig (in a good way, that is...) op dat vlak. En zijn broer heeft wel XP voor me, hoor ik net
Je eet ook nooit champignons?quote:Op zondag 2 december 2007 19:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De rillingen lopen me over de rug![]()
Of netjes gezegd; het lijkt me niet zo lekker.
Ja, dat dan weer wel. Mijn pizza van net was er mee bezaaid.quote:
Is dat alles?quote:
Dat is ook schimmel.quote:Op zondag 2 december 2007 19:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel. Mijn pizza van net was er mee bezaaid.
"MRIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUW! kutwijf"quote:Op zondag 2 december 2007 19:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Is dat alles?Die van mij dansen dagelijks de horlepiep op mijn toetsenbord en jodelen een liedje als ik ze er vanaf vis.
Poezziezquote:Op zondag 2 december 2007 19:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Is dat alles?Die van mij dansen dagelijks de horlepiep op mijn toetsenbord en jodelen een liedje als ik ze er vanaf vis.
Ben ik niet met je eens. Ik werk jaren met windows en het werkt opzich wel prima. Je moet er alleen mee om kunnen gaan. Maar als ik moest kiezen qua functionaliteit ga ik voor OS X. Gebruikersgemak is wel aan Windows voorbestemd.quote:Op zondag 2 december 2007 19:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Iets waar geen Windows op zit is toch niet automatisch Linux?
Ik ben gewoon een Windows hater hoewel Vista behalve qua ruimte en geheugen echt niet erger in gebruik is dan XP. Windows in zijn geheel is gewoon prut.
Het is nog veel erger dan dat iedereen roept. De bugs en de beveiligingsrisico's die er in zitten, daar zou ik spontaan van voor een trein springen. Overigens ben je zoveel geheugen nodig voor Vista om het wat lekker te laten lopen, dat is gewoon om te janken.quote:Op zondag 2 december 2007 19:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bijna wel ja. En ik heb bij mijn vorige werkgever er mee gewerkt. Het is lang niet zo erg als iedereen wel niet brult. Alleen moet je niet op tilt slaan van wat knopjes die ergens anders zitten zoals mijn collega's
quote:Op zondag 2 december 2007 19:19 schreef Greys het volgende:
Meneer Greys zegt dat hij dan Windows 2000 er voor me op zet. Die schijnt licht en stabiel te zijn?
Meneer Ingetje gaat al over z'n nek alstie een champignon ziet, dus ik zal het hier thuis maar niet voorschotelen. Blauwe schimmelkaas is ookquote:Op zondag 2 december 2007 19:55 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat is ook schimmel.Camembert ook, trouwens, maar dan heel anders.
Quorn is echt heel erg lekker.
brak, kut en instabiel.quote:
het kutte van linux is dat je commands moet gaan leren. Netzoals vroeger met DOS.quote:Op zondag 2 december 2007 19:32 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Overstappen naar linux is ook echt niet moeilijk hoor.Je moet alleen niet verwachten dat alles 100% hetzelfde is als met windows, want dan sta je raar te kijken.
Overigens advies van meneer Elseetje: je kan beter XP dan 2000 op je laptop laten zetten Greys, want 2000 is redelijk log en traag, terwijl het hetzelfde werkt als XP. Maar XP is sneller en minder stug.
Windows heeft maar om één reden meer gebruikersgemak: gewenning.quote:Op zondag 2 december 2007 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ik werk jaren met windows en het werkt opzich wel prima. Je moet er alleen mee om kunnen gaan. Maar als ik moest kiezen qua functionaliteit ga ik voor OS X. Gebruikersgemak is wel aan Windows voorbestemd.
[..]
Het is nog veel erger dan dat iedereen roept. De bugs en de beveiligingsrisico's die er in zitten, daar zou ik spontaan van voor een trein springen. Overigens ben je zoveel geheugen nodig voor Vista om het wat lekker te laten lopen, dat is gewoon om te janken.
[..]ik haat 2000. Ik ben XP fan
![]()
Eens.quote:Op zondag 2 december 2007 20:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
brak, kut en instabiel.
Ik heb nog steeds 2003
Da's leuk, je hoeft 'm helemaal niet te vertellen wat het is!quote:Op zondag 2 december 2007 19:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer Ingetje gaat al over z'n nek alstie een champignon ziet, dus ik zal het hier thuis maar niet voorschotelen. Blauwe schimmelkaas is ook
Daar spreek ik je niet in tegen. Maar als ik zie hoe ik heb lopen kloten met linuxquote:Op zondag 2 december 2007 20:01 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Windows heeft maar om één reden meer gebruikersgemak: gewenning.
En het is een heel slecht OS als je weet hoe het in elkaar zit. Bovendien is het veel te duur en onstabiel in de core. Mircrosoft stuurt per maand meer patches uit dan een groot bedrijf e-mailtjes.
Neehee, meneer Ingetje is een echte man en die wil vleesquote:Op zondag 2 december 2007 20:03 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Da's leuk, je hoeft 'm helemaal niet te vertellen wat het is!Het is gewoon quorn, net zoiets als soja, maar dan lekker.
Echte mannen.quote:Op zondag 2 december 2007 20:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neehee, meneer Ingetje is een echte man en die wil vlees![]()
![]()
Zo de knetter...het regent ineens superhard hier, en de wind staat recht op de voorgevel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |