zou dat kunnen?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:26 schreef Nonneke het volgende:
Qwea, misschien kan je in de OP bij Jochem erbij zetten, dat als er mensen zijn die wel wat spullen willen doneren, maar geen auto hebben bv, op doordeweekse avonden (begin van de avond) op de route Amsterdam - Diemen - Muiden - Muiderberg - Almere - Lelystad ook opgehaald kan worden.
En als het in de trein normaal meekan, wil ik het ook wel op de volgende stations oppikken Zwolle - Olst - Wijhe - Deventer - Zutphen - Dieren - Arnhem 14 december ga ik die route, en er kunnen in dat weekend ook spullen worden afgeleverd in Zevenaar
Misschien doneren dan ook wat meer mensen spullen
Ja dat kan wel, moeten we het even mooi formulerenquote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 15:53 schreef Qwea het volgende:
Kan iemand in de OP de actuele geldstand zetten?
430 euro
Can someone please edit that? Voordat ik Greys op mn dak hebquote:Op donderdag 29 november 2007 19:29 schreef Greys het volgende:
Oh en in de OP staat er ineens een raar haakje voor mijn naam
* Greys mompelt iets over sorry en lijstjes-fetish en verdwijnt weer ...
Goeie morgenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:22 schreef Dylanesque het volgende:
er staat 'de stand op 29 oktober in de OP![]()
Goedemorgen Qweaquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goeie morgenDat moet natuurlijk 29 november zijn he Litso
![]()
mag dat in de OP?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En als er behoefte aan is wil ik best een rondje rijden in de omgeving Den Haag/Zuid Holland voor mensen die iets willen doneren maar niet naar een inzamelpunt kunnen brengen.
Aaah wat liefquote:Op donderdag 6 december 2007 08:01 schreef Qwea het volgende:
Hallo, ik wilde jullie even bedanken voor al het OP aanpassings werk enzoot wat jullie regelmatig moeten doen in mijn actie topic
lievthank you both!
Hihi.quote:Op maandag 10 december 2007 17:57 schreef Nitros het volgende:
hallo lid brighteyes waarom sluit u mijn topic over mijn poes dit was een serieus topic maar ik kan echt niets doen aan de reactie van de andere mensen hoor ik vind dat je die dan maar moet straffen anders open ik het topic opnieuw in een ander forum
Doe datquote:Op maandag 10 december 2007 17:57 schreef Nitros het volgende:
hallo lid brighteyes waarom sluit u mijn topic over mijn poes dit was een serieus topic maar ik kan echt niets doen aan de reactie van de andere mensen hoor ik vind dat je die dan maar moet straffen anders open ik het topic opnieuw in een ander forum
Gedaanquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:53 schreef Qwea het volgende:
hoooi
kan iemand de Op van het oude topic in het nieuwe topic gooien? Mn OP staat op mn server, en die ligt momenteel plat
thnx
quote:Op donderdag 13 december 2007 09:24 schreef Qwea het volgende:
hoi, zou een waanzinnige mod even de TT van de Jochem actie willen aanpassen? 724 euro vervangen voor 827 ?![]()
Thank you very mug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |