Thnxquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:09 schreef Dylanesque het volgende:
Geen ruzie maken, ik wilde slechts een steentje bijdragen
yeppertquote:Op vrijdag 30 november 2007 07:44 schreef TJDoornbos het volgende:
TJ komt niet meer bijmaaruh Djep wil je jou honden in dat mooie kattenicoontje??
Je pm is er binnen 1 minuut. En ik laat het even in de OP zetten dat je wel wil rijdenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kan ik een PM krijgen met het rekeningnummer?
En als er behoefte aan is wil ik best een rondje rijden in de omgeving Den Haag/Zuid Holland voor mensen die iets willen doneren maar niet naar een inzamelpunt kunnen brengen.
quote:
tofquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:02 schreef bigbird het volgende:
Nonneke PM gestuurd voor het afgeven van kattenspulletjes
quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:02 schreef bigbird het volgende:
Nonneke PM gestuurd voor het afgeven van kattenspulletjes
Sorry ik kan niet photoshoppen, maargoed ik help je wel ffiesquote:
tuurlijk!quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:55 schreef MeneerMuis het volgende:
Kan ik ook alvast een pm krijgen met het rekeningnummer
Ja.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:17 schreef PiepMuis het volgende:
ben ik heel dom als ik niet weet wat de OP is?? Ja he?
Ok. Duh!!?quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja.
Dat is de Openings Post.
Dus OP.
Wachten totdat ze opgevreten wordtquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:28 schreef TJDoornbos het volgende:
Wat doet een muis in een poezentopic??
Precies. Ik doe wat ik kan.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:30 schreef Netsplitter het volgende:
Goed idee.
Worden die poezen/katten ook weer eens goed gestimuleerd...
* TJDoornbos schreeuwt naar Qwea dat ze niet moet vergeten te bellen!!quote:Op zondag 2 december 2007 17:51 schreef Qwea het volgende:
woei
ik zal morgen sowieso even de bank bellen voor een update voor de centjes.(Help me dat even onthouden.
Ligt eraan of ik dan thuis benquote:Op zondag 2 december 2007 21:28 schreef Qwea het volgende:
ja,roep je dat morgen tegen 15u ook nog ff?
Het ligt helemaal klaarquote:Op zondag 2 december 2007 21:28 schreef Nonneke het volgende:
Ik ga morgenavond uit mn werk bij bigbird wat spullen ophalen![]()
Yw! Altijd leuk om katten te helpenquote:Op maandag 3 december 2007 10:45 schreef Qwea het volgende:![]()
thnx Non en Bigbird.
Ik zal ipv om 15:00 tegen 12u ff de bank bellen
Jeej!!! Gaat goed!!quote:Op maandag 3 december 2007 11:10 schreef Qwea het volgende:
Maandag 3 December staat er 588 euro op de jochemrekening
Dus 588 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |