quote:Op donderdag 29 november 2007 15:59 schreef wdn het volgende:
En dan heb je van mij nog niks >:)
Graag zou ik genoteerd worden als verzamelpunt. You remember? En als mijn betaling binnen is, dan die graag ook in de OP vermelden, ik probeer wat domentuatiemateriaal samen te stellen zodat ik die meneer van de dierenwinkel kan overtuigen van de echtheid en het nut van deze actie. En dan moet hij maar aannemen dat ik de Djeppert ben. Verwijs ik m wel naar mijn fobo ofzo.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ik weet het even niet. Ik ben ff totaal in chaos, zou je me willen vertellen waarover het ook nog maarw eer ging? Jumper toch?
Wat moet je aangepast hebben dan? Alleen dat er de uitleg oid instaat?
dan moet iemand m ff integreren in mijn huidigequote:Op donderdag 29 november 2007 18:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Trouwens zie ook nog te weinig icoontjes veranderen!!
Je bedoelt het OP lijstje van donateurs?quote:Op donderdag 29 november 2007 19:29 schreef Greys het volgende:
Ingetje79 staat nog niet in het OP lijstje en in het lijstje 2 blzs terug mis ik er ook nog een paar
Oh en in de OP staat er ineens een raar haakje voor mijn naam
* Greys mompelt iets over sorry en lijstjes-fetish en verdwijnt weer ...
Ooh ja!quote:Op donderdag 29 november 2007 19:18 schreef Djep het volgende:
[..]
Graag zou ik genoteerd worden als verzamelpunt. You remember? En als mijn betaling binnen is, dan die graag ook in de OP vermelden, ik probeer wat domentuatiemateriaal samen te stellen zodat ik die meneer van de dierenwinkel kan overtuigen van de echtheid en het nut van deze actie. En dan moet hij maar aannemen dat ik de Djeppert ben. Verwijs ik m wel naar mijn fobo ofzo.
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja!
Ik heb Senesta gevraagd om het te doen
sorry hoorquote:
Kleedjes/dekens is idd behoefte aan. Die zijn erg erg erg welkomquote:Op donderdag 29 november 2007 21:07 schreef Djep het volgende:
Denk bijv ook aan dekenachtige kleedjes die je hebt liggen. mijn ervaring is dat daar ook altijd behoefte aan is.
Miscchien hebben mensen zelfs nog wel een goede krabpaal staan!
jaquote:Op donderdag 29 november 2007 21:00 schreef Dylanesque het volgende:
toch maar tvptje dan, veel te leuk om niet te volgenmooie stand al
Nee.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:24 schreef TJDoornbos het volgende:
hebbie geen internetbankieren Qwea??
* Done *quote:Op donderdag 29 november 2007 18:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Trouwens zie ook nog te weinig icoontjes veranderen!!
nog niet. Ding komt asapquote:Op donderdag 29 november 2007 21:45 schreef wdn het volgende:
Qwea heeft geen internetbankieren?
>:)
Jochem Kerst Iconsquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:46 schreef Djep het volgende:
huh? waar gaat t nu over? vast een borrel teveel gehad....
ik zie geen verschiel tussen jullie iconts. Rochel s ietsts voor mij...?
Loeter
quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:14 schreef wdn het volgende:
Mijn eurootjes zijn binnen. Moet alleen nog even bedenken hoeveel ik kan missen deze maand.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:22 schreef Dylanesque het volgende:
er staat 'de stand op 29 oktober in de OP![]()
Thnxquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:09 schreef Dylanesque het volgende:
Geen ruzie maken, ik wilde slechts een steentje bijdragen
yeppertquote:Op vrijdag 30 november 2007 07:44 schreef TJDoornbos het volgende:
TJ komt niet meer bijmaaruh Djep wil je jou honden in dat mooie kattenicoontje??
Je pm is er binnen 1 minuut. En ik laat het even in de OP zetten dat je wel wil rijdenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kan ik een PM krijgen met het rekeningnummer?
En als er behoefte aan is wil ik best een rondje rijden in de omgeving Den Haag/Zuid Holland voor mensen die iets willen doneren maar niet naar een inzamelpunt kunnen brengen.
quote:
tofquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:02 schreef bigbird het volgende:
Nonneke PM gestuurd voor het afgeven van kattenspulletjes
quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:02 schreef bigbird het volgende:
Nonneke PM gestuurd voor het afgeven van kattenspulletjes
Sorry ik kan niet photoshoppen, maargoed ik help je wel ffiesquote:
tuurlijk!quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:55 schreef MeneerMuis het volgende:
Kan ik ook alvast een pm krijgen met het rekeningnummer
Ja.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:17 schreef PiepMuis het volgende:
ben ik heel dom als ik niet weet wat de OP is?? Ja he?
Ok. Duh!!?quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja.
Dat is de Openings Post.
Dus OP.
Wachten totdat ze opgevreten wordtquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:28 schreef TJDoornbos het volgende:
Wat doet een muis in een poezentopic??
Precies. Ik doe wat ik kan.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:30 schreef Netsplitter het volgende:
Goed idee.
Worden die poezen/katten ook weer eens goed gestimuleerd...
* TJDoornbos schreeuwt naar Qwea dat ze niet moet vergeten te bellen!!quote:Op zondag 2 december 2007 17:51 schreef Qwea het volgende:
woei
ik zal morgen sowieso even de bank bellen voor een update voor de centjes.(Help me dat even onthouden.
Ligt eraan of ik dan thuis benquote:Op zondag 2 december 2007 21:28 schreef Qwea het volgende:
ja,roep je dat morgen tegen 15u ook nog ff?
Het ligt helemaal klaarquote:Op zondag 2 december 2007 21:28 schreef Nonneke het volgende:
Ik ga morgenavond uit mn werk bij bigbird wat spullen ophalen![]()
Yw! Altijd leuk om katten te helpenquote:Op maandag 3 december 2007 10:45 schreef Qwea het volgende:![]()
thnx Non en Bigbird.
Ik zal ipv om 15:00 tegen 12u ff de bank bellen
Jeej!!! Gaat goed!!quote:Op maandag 3 december 2007 11:10 schreef Qwea het volgende:
Maandag 3 December staat er 588 euro op de jochemrekening
Dus 588 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |