Je moet eerst langs komen om te kijken of hetquote:Op woensdag 28 november 2007 10:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik zit te denken aan een tweede kat. Hoe zit het met het plaatsen van die katten dan?
je hebt PMquote:Op woensdag 28 november 2007 10:32 schreef TJDoornbos het volgende:
PMt Qwea met een zeer belangrijke vraag
Of ik ook mag donerenquote:Op woensdag 28 november 2007 10:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
en die vraag is?
ik ga het de 22ste heen brengen, dus dat komt dan helaas niet meer binnenquote:Op woensdag 28 november 2007 15:24 schreef Mickeys het volgende:
actie tot 19 december? maar ehm.. ehm.. rond 24 december krijg ik m'n salaris, een bonus en m'n winstuitkering.. dan kan ik wel wat missen (nu net de operatie van m'n eigen monster moeten bekostigen), maar kan dat dan nog wel?
Je bent geweldigquote:
Ok dan, dat ga ik morgen ook hier ff proberen!quote:Op woensdag 28 november 2007 17:12 schreef Qwea het volgende:
Dierendiscount Jumper in Emmen heeft een 10kg zak voer ter donatie aangeboden
Dat wordt as we speak afgehaald door vaders
quote:Op woensdag 28 november 2007 18:36 schreef Djep het volgende:
[..]
Ok dan, dat ga ik morgen ook hier ff proberen!
Stond gisteren op FP.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:10 schreef TJDoornbos het volgende:
goeie actie die flyers. Komt er op de FP nog wat aandacht aan de actie??
ja, die willen niet donerenquote:Op woensdag 28 november 2007 19:08 schreef wdn het volgende:
Ik nog niet. Mijn baas is weer eens laat met overmaken(niet dat dat erg is hoor zolang het voor 30.11 maar binnen is
)
Qwea: heb je gedacht aan supers in de buurt? Kattenvoer 1 dag over tijd gooien ze altijd weg maar is vaak nog goed eetbaar (voor katten bedoel ik dat heb ik niet uitgeprobeerd)
thnx babequote:Op woensdag 28 november 2007 19:16 schreef Greys het volgende:
Qwea, mijn complimenten voor alle energie die je er in steekt!
ja dta mag, het viel mij ook al opquote:Op woensdag 28 november 2007 19:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Mag ik zeuren over de spelfouten?![]()
Verder een keurige flyer heur
toch ook maar even hier neerzetten voor mensen die de OP al gelezen hebbenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:26 schreef Nonneke het volgende:
Qwea, misschien kan je in de OP bij Jochem erbij zetten, dat als er mensen zijn die wel wat spullen willen doneren, maar geen auto hebben bv, op doordeweekse avonden (begin van de avond) op de route Amsterdam - Diemen - Muiden - Muiderberg - Almere - Lelystad ook opgehaald kan worden.
En als het in de trein normaal meekan, wil ik het ook wel op de volgende stations oppikken Zwolle - Olst - Wijhe - Deventer - Zutphen - Dieren - Arnhem 14 december ga ik die route, en er kunnen in dat weekend ook spullen worden afgeleverd in Zevenaar
Misschien doneren dan ook wat meer mensen spullen
ja sorryquote:Op donderdag 29 november 2007 09:51 schreef TJDoornbos het volgende:
Geen Jumbo?? Was dat voor slechte zaak??
Tijd dat je die Jon van Eerd dan ff belt, die moet als goedmakertje voor het ontbreken van een Jumbo dan wel schandalig veel donerenquote:
Tuurlijk...quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga me even een potje diep schamen, deal?
Maar ik heb wel zojuist gestort... dus dat maakt vast een beetje goed
Nee, ik weet het even niet. Ik ben ff totaal in chaos, zou je me willen vertellen waarover het ook nog maarw eer ging? Jumper toch?quote:Op donderdag 29 november 2007 14:10 schreef Djep het volgende:
Als de OP weer even aangepast wordt, dan kan ik die meenemene naar de dierenwinkel. Qwea weet wel wat ik bedoel.
quote:Op donderdag 29 november 2007 13:52 schreef sillvana1988 het volgende:
ik heb even gemailt voor het rekening nummer!
en ik heb eenbericht geplaatst op de anti dieren leed hyves waar bijna 70.000 mensen lid van zijn
http://anti-dierenleed.hy(...)ctie_help_de_katten/
Ik heb net even gebelt ;quote:Op donderdag 29 november 2007 15:34 schreef Netsplitter het volgende:
Kan de actuele geldstand in de OP gepost worden?
Dan kan iedereen meteen zien hoe het ervoor staat, en dan kan ik weer posten dat ze de OP moeten lezen wanneer iemand begint te mauwen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |