quote:treat me like I'm a bad girl
Even when I'm being good to you
I don't want you to thank me
You can just...Spank me!

quote:Op woensdag 28 november 2007 18:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd...is in het verleden ook wel es gebeurd, dus nu zorgen we altijd dat we voortijdig weg zijn, nadat we paps sterkte hebben gewensd.

Bonensoepquote:Op woensdag 28 november 2007 18:27 schreef Qwea het volgende:
ik heb bonensoep gehad en sterf nog steeds van de honger.
Hey, wat zeg ik dan als ik zo naar makatsi ga?
moet ik naar Shirley persoonlijk vragen? Ja hea?

ik ruft niet van bonensoep. Ik heb eigk het vlees eruit gelepeldquote:Op woensdag 28 november 2007 18:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bonensoep![]()
Jaaaa, vraag maar ff naar Shirley persoonlijk en schiet maar op, voordat die bonensoep z'n werk begint te doen

quote:Op woensdag 28 november 2007 18:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, echt lachen hoor![]()
![]()
M'n vleesje is formidabel gelukt en de stoofpeertjes zijn ontzettend lekker

Nasi is jummie! Eten wij vrijdag, met pindasaus en een gebakken eiquote:Op woensdag 28 november 2007 19:05 schreef Morretje het volgende:
Ik heb trouwens nasi gegeten..![]()
had boodschappen gedaan, en gekookt. Had er gelukkig wel een gebakken banaantje bij

Jeeeezz, you stupidquote:Op woensdag 28 november 2007 18:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ruft niet van bonensoep. Ik heb eigk het vlees eruit gelepeldik ga zo wel een patatje met halen ofzo

Ik fart zonder die bonensoep ook welquote:Op woensdag 28 november 2007 19:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jeeeezz, you stupid
Beans are good for the heart
The more you eat em, the more you fart
The more you fart, the better you feel
So let's have beans for every meal

Waar is ie?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik fart zonder die bonensoep ook welvraag MM maar

Pot, ketel enzoquote:Op woensdag 28 november 2007 19:55 schreef MikeyMo het volgende:
Helaassz doet ze dat wel

En jullie zijn nog steeds samen?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:55 schreef MikeyMo het volgende:
Helaassz doet ze dat wel

Dat zijn vette leugens om ons beter te doen voorkomen. Ook wij ruften en schijtenquote:Op woensdag 28 november 2007 19:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat zallie blij met je zijn![]()
Vrouwen doen dat soort dingen niet, die zijn netjes

Sssttt, niet zo hardquote:Op woensdag 28 november 2007 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zijn vette leugens om ons beter te doen voorkomen. Ook wij ruften en schijten

Ok, dan ben ik ook geen vrouw...quote:Op woensdag 28 november 2007 19:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat zallie blij met je zijn![]()
Vrouwen doen dat soort dingen niet, die zijn netjes

Dat hoor ik al 28 jaarquote:Op woensdag 28 november 2007 20:01 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik ook geen vrouw... >:)

ik wou net zeggenquote:

quote:Op woensdag 28 november 2007 20:13 schreef Morretje het volgende:
Als we hier in bed liggen gaat het wel eens om het hardst...

quote:

Als ik dat doe word ik meestal verbannen naar het allerverste hoekje in bed. Echter, als meneer Ingetje het doet, is het altijd reuze-grappig en moet er ook altijd ff flink met dekbed gewapperd wordenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]herkenbaar
![]()
ik probeer er altijd overheen te komen

Duidelijk.... je stinkt beterquote:Op woensdag 28 november 2007 20:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik dat doe word ik meestal verbannen naar het allerverste hoekje in bed. Echter, als meneer Ingetje het doet, is het altijd reuze-grappig en moet er ook altijd ff flink met dekbed gewapperd worden

herkenbaar. Mijne stinken nooit, MM zijne des te meer.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik dat doe word ik meestal verbannen naar het allerverste hoekje in bed. Echter, als meneer Ingetje het doet, is het altijd reuze-grappig en moet er ook altijd ff flink met dekbed gewapperd worden

quote:Op woensdag 28 november 2007 20:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja daahaaag....zul je zien dat er meer mee komt dan alleen lucht![]()
Dan mag ik nooooit weer in hetzelfde bed

ga je voortaan in de badkamer slapen. Vergeet dan geen foto's te maken. hebben we eindelijk een nieuwe tubgirlquote:Op woensdag 28 november 2007 20:36 schreef Ingetje79 het volgende:

en trouwens.... na eenmaandje zonder smeekt ie je wel om weer in bed te kmen (vooral als je een beetje je best doet met leuke jurkjes en zo)quote:Op woensdag 28 november 2007 20:36 schreef Ingetje79 het volgende:

En zie die geur maar eens weg te wapperen met je dekenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:36 schreef Ingetje79 het volgende:

gatverquote:Op woensdag 28 november 2007 20:54 schreef Nonneke het volgende:
[..]
En zie die geur maar eens weg te wapperen met je deken

Gezellig, ik deel graag. Gastvrijheid staat hoog in mijn vaandelquote:Op woensdag 28 november 2007 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Whahahaaaa, wat een gesprek weer!![]()
En nee, ik wil niet de nieuwe tubgirl worden.
Maar mss is 2 girls 1 cup wat? Wie biedt zich aan

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |