diertjes zijnquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:33 schreef PiepMuis het volgende:
Quea, zag ook net je foto's en.. aww.. wat een lieverds!![]()
Heb net de jochem actie in mijn sig gezet, even kijken of ie het doet..
eta: en inderdaad! Suc6 met deze super actie!![]()
Staat in de OP of ergens op de 1ste page.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:51 schreef Greys het volgende:
Misschien goed als je even noemt wie je controleurs zijn Qwea
Niet dat er mensen zijn die je niet vertrouwen, maar gewoon nog even voor de extra zekerheid
Je hebt gelezenquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Staat in de OP of ergens op de 1ste page.
Doneren oke, maar mee gaan...quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:56 schreef Qwea het volgende:
Zijn er btw nog mensen die mee willen om poesjes te adopteren aaien en de spullen/geld te brengen?
Ik ga me even een potje diep schamen, deal?quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Staat in de OP of ergens op de 1ste page.
Nog meer poesjes mee naar huize Ingetjequote:Op dinsdag 27 november 2007 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doneren oke, maar mee gaan...
Na de vorige asielactie kwam ik ook met een kat thuis.![]()
Laten we dat dit x maar niet doen.
Jammerquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan moet ik eerst meneer Ingetje lozen![]()
Laten we dat maar niet doen, 4 poessies is genoeg zo
Oke, ik pleur nog ff wat in feedbackquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:17 schreef senesta het volgende:
Ik ben bezig met de OP hoor maar ik heb steeds bezette server schermen![]()
Ik probeer het nog even en anders zet ik de donateurs er morgen even bij
Ja, maar ik heb je er alvast bijgezet. Want ik kan niet internetbankieren vandaar.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:41 schreef wdn het volgende:
Klopt niet die lijst.
Dat is een lijst met mensen die nog moeten doneren (ik heb nog niets overgemaakt) en hebben gedoneerd denk ik?
you have pmquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja Q, alleen de namen vermelden van de daadwerkelijke donateurs![]()
Doe mij dat nummer ook ff trouwens. Zal dit weekend weer es internetbankieren.
Moet ik de link nog weghalen dan?quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik had het er maar niet bij gezet in het bericht, want volgens mij hebben ze een bepaald aantal bandbreedte
Maar goed, jammer dan
thnx iig
ja weet ik veelquote:
Wat moet erin ?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:41 schreef Litso het volgende:
Mag ik een PM?
Omdat sommige mensen het leuk vinden. Het hoeft niet, het mag. Als je het niet wilt mag je dat best aangeven hoorquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:43 schreef peaceman het volgende:
Ik vind het best een goede actie, maar waarom moet men zonodig met de naam genoemd worden als je gedoneerd hebt? Dat is toch niet waarom je doneerd?
Oude garde? Moi?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb je er alvast bijgezet. Want ik kan niet internetbankieren vandaar.
Vanaf +- een uur geleden heb ik mensen die het rekeningnummer gepmt dat ze een nick bij de overschrijving moeten zetten en ik ze er dan pas bij gooi.
Jij bent nog van de "oude" garde.Maar ik roep als ik de afschriften heb bv dat HGS Vaassen me even moet PM'en met zn FOK! nick. En dan kijk ik alles nog eens na.
Idd een beetje Amerikaans, zo van: "kijk mij nou eens doneren", maar het is voor een goed doel en mischien helpt 't andere mensen over de streep.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:43 schreef peaceman het volgende:
Ik vind het best een goede actie, maar waarom moet men zonodig met de naam genoemd worden als je gedoneerd hebt? Dat is toch niet waarom je doneerd?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Oude garde? Moi? >:)
Deze fok acties kosten me een rib uit mijn lijf. Gelukkig heb ik genoeg ribben
Nogmaals, het HOEFT niet hequote:Op dinsdag 27 november 2007 22:51 schreef Pinobot het volgende:
[..]
Idd een beetje Amerikaans, zo van: "kijk mij nou eens doneren", maar het is voor een goed doel en mischien helpt 't andere mensen over de streep.
Thnx Litsquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:52 schreef Litso het volgende:
Tis niet veul, maar ik kon nog wel wat missen. Sinterklaaskadootjes was een meevaller dit jaar
Best wel eigenlijk, was voor mij ook makkelijker geweest op zichquote:
Maakt mijn niets uit, ik doe 't voor de poesjes.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nogmaals, het HOEFT niet he
Moet ik je eruit halen pino?
je hebt een pm terugquote:Op woensdag 28 november 2007 09:23 schreef Rewimo het volgende:
Da's alvast een mooi beginIk PM je even.
quote:Op woensdag 28 november 2007 09:22 schreef Lexjuuuh het volgende:
Goede actie![]()
Mijn tante heeft jaren lang zwerfkatten van straat gehaald en opgelapt in Arnhem.
Op het laatst waren het er een stuk of 60!!! Echt vet om tussen al die beesten te zitten![]()
Helaas heeft ze MS en een schamel inkomen en kan ze niet meer zoveel huisdieren verzorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |