Wel een rekeningnummerquote:Op maandag 26 november 2007 22:33 schreef Nonneke het volgende:
Heb je voor mij een gironummer ? Mn loon is gestort dus ik kan eindelijk doneren
PR was er druk mee. En nu ben ik er weer mee bezig.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:30 schreef Qwea het volgende:
ik heb nolius gisteren of eergisteren gevraagd voor een stukje op de FP. Dat kon wel, dus ik heb een stukje gemailt maar het staat er nog niet op
Hbe net nog maar eens gemailt waar als het stukkie blijft.
Nou ja, ik had het er maar niet bij gezet in het bericht, want volgens mij hebben ze een bepaald aantal bandbreedtequote:Op dinsdag 27 november 2007 17:53 schreef Nolius het volgende:
[..]
PR was er druk mee. En nu ben ik er weer mee bezig.
Waar zit die opvang precies?
Nou, doneren dan maarquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:31 schreef Barbaaf het volgende:
Prima doel om m'n geweten af te kopen
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee, maar reken maar zonder medicijnen op ik denk wel 20 a 25 euro per week. Voer en kattenbakgrit.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:21 schreef Syd het volgende:
Wat zijn de gemiddelde kosten per kat ?
Maar zeer goede actie dit, gelukkig zijn er nog zat mensen die nog om dieren geven, complimentjes en mocht jouw nieuw jaar SUPER gaan![]()
PM met het rekeningnummer heb je *nu* binnen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:58 schreef wdn het volgende:
Natuurlijk doe'k mee. PM aub!
Was van de week al weer aan het denken: wanneer vraagt ElisaB om ideeen
Van de week bij Giel was iets over een tammerattenopvang welke volledig op giften draait. Toen had ik al iets als "hmmm onthouden'
Je hebt je PM niet aanstaan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:53 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
mag ik een pm met het rekeningnummer?
Thnx meidquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:38 schreef Miss_S het volgende:
gestort
morgen eens kijken of ik nog katten spullen heb die onze kittens niet gebruiken (jammer genoeg vorige week net dingen weggegeven)
Ik geloof dat een kat chippen 20 of 25 euro kost.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:45 schreef Pinobot het volgende:
Ik heb zelf geen dieren (behalve vissen), over hoe veel geld hebben we 't voor bv chippen?
Zodra mijn salaris binnen is dus kan een dag of 2 durenquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
PM met het rekeningnummer heb je *nu* binnen.
Ja, ik ga gelijk even mn vriend bellen. Die zit te gamen maar ik heb werk voor hemquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Zodra mijn salaris binnen is dus kan een dag of 2 duren
Heb je al iemand om ikonen te maken? >:)
je hebt een PMquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:44 schreef Fredo55 het volgende:
Mag ik ook een PM?![]()
Dan stort ik het morgen wel.
ik ben te vertrouwen en heb 2 controleurs. En zodra ik de papieren afschriften binnen heb zal ik ze voor hen even inscannenquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:50 schreef wdn het volgende:![]()
enne ben jij net zo te vertrouwen als ElisaB? >:)
enne wat is dan wel De Grote Kerstaktie? >:)
Das nog niet alles.quote:
Ik ben stiekem kei verliefd op Jochemquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:58 schreef wdn het volgende:
Zo he. Dat is een mooi plekje
Mooi die ogen op de laatste foto![]()
Je hebt een PMquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:26 schreef DjinN het volgende:
Zouk een PM mogen ? Ik wil namelijk wat geld storten zodra ik mijn liev salarisje binnenheb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |