Waarom start ze dan geen asiel?quote:Op maandag 19 november 2007 12:26 schreef Qwea het volgende:jup.
En grotendeels uit eigen zak. Er staat in de wachtkamer wel een jochempot waar mensen vrijwillig een donatie in kunnen gooien, maar dat is allemaal lang niet genoeg om die poesjes te onderhouden, leuke speelhuisjes ect te geven
Ze doet dit gewoon uit zichzelf, zonder een bedrijf. Ze heeft natuurlijk wel haar praktijk waar ze uit haar eigen apotheek de medicijnen enzo haalt, maar afgezien daarvan zit er geen bedrijf achter en doet ze het dus als particulier.quote:Op maandag 19 november 2007 12:31 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Waarom start ze dan geen asiel?
Beetje kritische vragen, maar doet ze dit als particulier, of heeft ze een bedrijf opgericht wat dit doet, etc. etc.?
Ok, laatste vraag dan: mag dat zomaar als particulier?quote:Op maandag 19 november 2007 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze doet dit gewoon uit zichzelf, zonder een bedrijf. Ze heeft natuurlijk wel haar praktijk waar ze uit haar eigen apotheek de medicijnen enzo haalt, maar afgezien daarvan zit er geen bedrijf achter en doet ze het dus als particulier.
Overigens is het niet zo dat als jij bv denkt van " ooh tof ik heb geen zin meer in mn kat dus ik dump hem daar wel" dat ze hem dan aanneemt. Deze kliniekatten zijn voornamelijk zwerfkatten die stuk voor stuk afhankelijk zijn van zorg. Deze zwerfkatten worden dus door haar opgelapt, en ter adoptie aangeboden.
Overigens worden niet alle katten die daar zitten aangeboden ter adoptie. Er zitten bijvoorbeeld ook terminaal zieke katten. Die katten zijn er dus zeker van dat ze niet zo heel lang meer te leven hebben. Deze katten worden verzorgd en vertroeltelt gedurende het "proces"
Nou ja, ik neem aan van wel. Als ik bv 10 katten buiten zie lopen die al maaaaaaaaanden rond zwerven, geen eten krijgen en er verwilderd uit zien, waarom zou ik deze dan niet in mijn huis mogen opnemen en ter adoptie mogen aanbieden?quote:Op maandag 19 november 2007 12:37 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ok, laatste vraag dan: mag dat zomaar als particulier?
quote:Op maandag 19 november 2007 13:41 schreef Qwea het volgende:
zie, ik wist wel dat ik een station vergeten was
quote:Op maandag 19 november 2007 14:29 schreef Nonneke het volgende:
![]()
Ook kunnen er evt spullen afgeleverd worden in Zevenaar (bij Arnhem) in de weekenden dat ik daar ben.![]()
Ik heb 2 mensen die het rekeningnummer moesten.quote:
tuulk!quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:16 schreef senesta het volgende:
Qwea, heb je ook een kant en klaar linkje die mensen in hun sig kunnen zetten?
| 1 |
ja! goed ideequote:Op dinsdag 20 november 2007 11:28 schreef Greys het volgende:
En in onze fotoboekjes een linkje plaatsen misschien?
Ik heb net een bericht van marsepein gehad. IK heb gezegd rond de 15de van December, dat leek hem beter dan ipv aan het begin. Want nu is iedereen na 2 a 3 dagen dat bericht vergeten. En rond de 15de wordt het dan ingezet als eindspurtquote:Op donderdag 22 november 2007 17:30 schreef Greys het volgende:
Ben benieuwd wanneer het op de FP komt!
Ik zal morgen even wat centjes overmaken
Jochem en zn vrienden verdienen een gave kerst dacht ik zoquote:Op donderdag 22 november 2007 15:40 schreef Marietje_34 het volgende:
wat een goeie actie
tvp'tje dus.
PB ontvangenquote:Op zondag 25 november 2007 10:08 schreef Rewimo het volgende:
Ik had me hier nog niet eens gemeld![]()
En ik was nog wel mede aanleiding tot deze actie![]()
Ik ga eens even een PB-tje sturen
Ooh ja, gaarne natuurlijkquote:
Wel een rekeningnummerquote:Op maandag 26 november 2007 22:33 schreef Nonneke het volgende:
Heb je voor mij een gironummer ? Mn loon is gestort dus ik kan eindelijk doneren
PR was er druk mee. En nu ben ik er weer mee bezig.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:30 schreef Qwea het volgende:
ik heb nolius gisteren of eergisteren gevraagd voor een stukje op de FP. Dat kon wel, dus ik heb een stukje gemailt maar het staat er nog niet op
Hbe net nog maar eens gemailt waar als het stukkie blijft.
Nou ja, ik had het er maar niet bij gezet in het bericht, want volgens mij hebben ze een bepaald aantal bandbreedtequote:Op dinsdag 27 november 2007 17:53 schreef Nolius het volgende:
[..]
PR was er druk mee. En nu ben ik er weer mee bezig.
Waar zit die opvang precies?
Nou, doneren dan maarquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:31 schreef Barbaaf het volgende:
Prima doel om m'n geweten af te kopen
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee, maar reken maar zonder medicijnen op ik denk wel 20 a 25 euro per week. Voer en kattenbakgrit.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:21 schreef Syd het volgende:
Wat zijn de gemiddelde kosten per kat ?
Maar zeer goede actie dit, gelukkig zijn er nog zat mensen die nog om dieren geven, complimentjes en mocht jouw nieuw jaar SUPER gaan![]()
PM met het rekeningnummer heb je *nu* binnen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:58 schreef wdn het volgende:
Natuurlijk doe'k mee. PM aub!
Was van de week al weer aan het denken: wanneer vraagt ElisaB om ideeen
Van de week bij Giel was iets over een tammerattenopvang welke volledig op giften draait. Toen had ik al iets als "hmmm onthouden'
Je hebt je PM niet aanstaan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:53 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
mag ik een pm met het rekeningnummer?
Thnx meidquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:38 schreef Miss_S het volgende:
gestort
morgen eens kijken of ik nog katten spullen heb die onze kittens niet gebruiken (jammer genoeg vorige week net dingen weggegeven)
Ik geloof dat een kat chippen 20 of 25 euro kost.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:45 schreef Pinobot het volgende:
Ik heb zelf geen dieren (behalve vissen), over hoe veel geld hebben we 't voor bv chippen?
Zodra mijn salaris binnen is dus kan een dag of 2 durenquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
PM met het rekeningnummer heb je *nu* binnen.
Ja, ik ga gelijk even mn vriend bellen. Die zit te gamen maar ik heb werk voor hemquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Zodra mijn salaris binnen is dus kan een dag of 2 duren
Heb je al iemand om ikonen te maken? >:)
je hebt een PMquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:44 schreef Fredo55 het volgende:
Mag ik ook een PM?![]()
Dan stort ik het morgen wel.
ik ben te vertrouwen en heb 2 controleurs. En zodra ik de papieren afschriften binnen heb zal ik ze voor hen even inscannenquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:50 schreef wdn het volgende:![]()
enne ben jij net zo te vertrouwen als ElisaB? >:)
enne wat is dan wel De Grote Kerstaktie? >:)
Das nog niet alles.quote:
Ik ben stiekem kei verliefd op Jochemquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:58 schreef wdn het volgende:
Zo he. Dat is een mooi plekje
Mooi die ogen op de laatste foto![]()
Je hebt een PMquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:26 schreef DjinN het volgende:
Zouk een PM mogen ? Ik wil namelijk wat geld storten zodra ik mijn liev salarisje binnenheb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |