Ik denk dat hij prima is zoquote:Op maandag 3 december 2007 22:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nonneke inzamelpunt voor de omgeving Swifterbant
(woon je op traject Amsterdam - Diemen - Muiden - Muiderberg - Almere - Lelystad kan het ook doordeweeks aan het begin van de avond worden opgehaald) (Op 14 dec gaat Nonneke richting Zevenaar met de trein, dus als het hanteerbaar is in de trein kun je ook op de station's Zwolle - Wijhe - Olst - Deventer - Zutphen - Dieren - Arnhem - Duiven - Zevenaar dingen afgeven ! Er dat hele weekend ook in Zevenaar worden ingeleverd)
Zoiets ? of met sub als dat niet al te priegelig word
yw, en nu snel je bedje in !quote:Op maandag 3 december 2007 22:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat hij prima is zo![]()
Bedankt
Ja! Dat dacht ik dus niet! ff snel kotsen en dan eisen wij een verklaring!quote:Op maandag 3 december 2007 22:40 schreef Qwea het volgende:
ooh men, ik ben kotsmisselijk.
Ik duik mn bed intot morgen
Komt het ook richting Friesland? Want dan gooi ik vannacht de ren op slot.quote:Op maandag 3 december 2007 22:38 schreef Nonneke het volgende:
Ehm het begint opeens heel hard te onweren hier
zou best kunnen als het net bij amsterdam wasquote:Op maandag 3 december 2007 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Komt het ook richting Friesland? Want dan gooi ik vannacht de ren op slot.
Waar in staan je rechten en plichten dan beschreven?quote:
Die rechten en plichten staan alleen in mijn arbeidscontract.quote:Op maandag 3 december 2007 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waar in staan je rechten en plichten dan beschreven?
Mijn vorige werkgever had een eigen CAO.
Bij het tekenen van je arbeidscontract is het een verplichting om een exemplaar van de CAO te krijgen.
Nee oke, maar dan moet je dus alles zelf regelen.quote:Op maandag 3 december 2007 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Die rechten en plichten staan alleen in mijn arbeidscontract.
Ik heb geen exemplaar van de CAO gekregen, omdat we die niet hebben.
Heb vorige week nog gevraagd hoe het zat met het feit dat we geen pensioensregeling hebben en toen zeiden ze dat dat komt omdat we geen CAO hebben waarin dat vastgelegd is. Is op zich ook niet zo'n heel erg probleem.
quote:Op maandag 3 december 2007 22:49 schreef Marietje_34 het volgende:
Qwea!Stiekem er tussenuit floepen he!
quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:26 schreef Qwea het volgende:Ik zou 2 dagen geleden al stofzuigen maar ik vergeet het steeds en die stofzuiger staat in de kamer. Nu heeft MikeyMo er een briefje opgeplakt
" Gebruik mij!!!!
"
quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:30 schreef Qwea het volgende:
ik heb nog steeds niet gezogen
Zal het zo doen.
We eten vanaaf spinazie a la crememet ei erdoor
Lekker, ik heb nu alles door elkaar opgespoten, dus tis wat een raar luchie nuquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:09 schreef Qwea het volgende:
hoe ruikt ie?
al die mensen kijken naar me uit. MM heeft ze volgens mij van alles wijs gemaakt ennu ben ik zenuwachtigquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:08 schreef Greys het volgende:
Ing heeft d'r ruikdoos!!!!!![]()
Qwea, wat is er zoaan het uitje van MM's werk?
Morrie, beterschap met buikje
quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker, ik heb nu alles door elkaar opgespoten, dus tis wat een raar luchie nu
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:11 schreef Qwea het volgende:
[..]muts
ik moet over 5 min de bank terug bellen
ff tjekken of het saldo ook verhoogD is
Qwea at her best behavior zaterdagquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
al die mensen kijken naar me uit. MM heeft ze volgens mij van alles wijs gemaakt ennu ben ik zenuwachtig
ja, vooral omdat er de laatste dagen vrijwel niet naar het rekeningnummer is gevraagdquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:28 schreef Greys het volgende:
Leuk he, zulke verrassingen!
Nou, op naar de 750 he!!!
5 uur dacht ik.. ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:28 schreef Qwea het volgende:
ja hoi. Hoelaat sluit alles doorgaans morgen? Want het is natuulk sint en klaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |