quote:Op maandag 3 december 2007 18:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jah bloed zweet en tranen en hij dumpte me voordat ze alle 365 op waren
Er zijn andere manieren om te plezieren. tenzij Morretje net met haar mond tegen de deur gelopen is en een flinke bloedlip heeftquote:
of als morretje polio heeftquote:Op maandag 3 december 2007 19:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er zijn andere manieren om te plezieren. tenzij Morretje net met haar mond tegen de deur gelopen is en een flinke bloedlip heeft >:)
19 december tot 16:00quote:Op maandag 3 december 2007 18:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Needless to say dat ik nog steeds op wraak zin![]()
Tot wanneer heb ik om geld voor Jochem over te maken? Fok! is nogal traag bij mij.
oohhquote:Op maandag 3 december 2007 18:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jah bloed zweet en tranen en hij dumpte me voordat ze alle 365 op waren
Ik heb dat alleen van horen zeggen...doe es uitgebreid verslag!quote:Op maandag 3 december 2007 19:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
19 december tot 16:00
Wraak? Stuur pizza's, hoeren, kuub zand, loodgieters, chinees, taarten, bomen van de intratuin, ect ect.
I know what I'm talking about
Werkt prima om de shit te verwerken
eerst zeggen van wie je dat hebt gehoordquote:Op maandag 3 december 2007 20:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen van horen zeggen...doe es uitgebreid verslag!
Man! Het komt in alle R&P topics mbt akelige vriendjes ter sprake.quote:Op maandag 3 december 2007 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
eerst zeggen van wie je dat hebt gehoord
Ja, hahaha hilarisch ho...quote:
dan zaldie morgen komen iddquote:Op maandag 3 december 2007 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh Non....m'n ruikdoos is nog niet binnen, maar maandags krijgen we hier volgens mij ook geen post.
Hoop dat het morgen komt!
Are you serious?quote:Op maandag 3 december 2007 20:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Man! Het komt in alle R&P topics mbt akelige vriendjes ter sprake.
"Do the Qwea" is inmiddels een Fok!begrip en zal volgend jaar worden opgenomen in de Dikke Van Dale
je hoeft het er natuurlijk niet in te zettenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:26 schreef Nonneke het volgende:
Qwea, misschien kan je in de OP bij Jochem erbij zetten, dat als er mensen zijn die wel wat spullen willen doneren, maar geen auto hebben bv, op doordeweekse avonden (begin van de avond) op de route Amsterdam - Diemen - Muiden - Muiderberg - Almere - Lelystad ook opgehaald kan worden.
En als het in de trein normaal meekan, wil ik het ook wel op de volgende stations oppikken Zwolle - Olst - Wijhe - Deventer - Zutphen - Dieren - Arnhem 14 december ga ik die route, en er kunnen in dat weekend ook spullen worden afgeleverd in Zevenaar
Misschien doneren dan ook wat meer mensen spullen
Moet ze wat uitleggen, smeert ze em snel..quote:Op maandag 3 december 2007 20:32 schreef Qwea het volgende:
Ik ben ff King Arthur met mn kerel loeren.
Nou, die 7 van vandaag zitten er al bij. Ik kwam er vanmorgen achter dat mijn donatie nog niet was afgeschreven. Bank gebeld, en die hebben mijn overschrijfformuliertje niet ontvangen. Ik kan me nu dus al helemaal in mijn hoofd halen dat dat uit de post is gevist door een gevaarlijke bende die mijn rekening gaat plunderenquote:Op maandag 3 december 2007 14:11 schreef Qwea het volgende:
ik heb nog maar 112 euro nodig tot de 700.
112/16 dagen die nog over zijn = 7 euro per dag![]()
Heb een poging gedaan, maar kan het niet vinden.. Qwea kom es ff uitleggen!!!quote:Op maandag 3 december 2007 20:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb niet een linkje, maar ik ben het regelmatig tegengekomen
Ja Q! Kom es van King Arthur afquote:Op maandag 3 december 2007 21:00 schreef Morretje het volgende:
[..]
Heb een poging gedaan, maar kan het niet vinden.. Qwea kom es ff uitleggen!!!![]()
Arthur duurt nog wel een poosje.... Voorlopig nog geen uitleg van Qwea dus..quote:
ik vrees het ookquote:Op maandag 3 december 2007 21:28 schreef Morretje het volgende:
[..]
Arthur duurt nog wel een poosje.... Voorlopig nog geen uitleg van Qwea dus..
Goeie besteding van je eindejaarsuitkering!quote:Op maandag 3 december 2007 22:08 schreef Greys het volgende:
Het is officieel.... ik wil een eigen laptop![]()
het ultieme kerstkado!quote:Op maandag 3 december 2007 22:08 schreef Greys het volgende:
Het is officieel.... ik wil een eigen laptop![]()
he gedsiequote:Op maandag 3 december 2007 22:20 schreef senesta het volgende:
Nonneke?
Zou je even dat stukje over waar jij eventueel voor Jochem op zou willen halen in een kant en klaar zinnetje willen zetten dan knip en plak ik het zo even in het Jochem topic.
Ik heb een barstende hoofdpijn, bonkende holtes en ontstoken ogen, ik krijg het even niet voor elkaar![]()
Ik dacht dat we het al in het topic hadden gezet
Ook leuk!quote:Op maandag 3 december 2007 22:21 schreef Marietje_34 het volgende:
bij mij op werk hadden we een dertiende maand, Dat is 2 jaar terug opgeheven, en kregen we die dertiende maand er verdeeld over het hele jaar per maand bij.
Dan lost het dus op..
Wat prettigquote:Op maandag 3 december 2007 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
De mijne was errug leuk...
Heb een gedeelte voor mij mij mij gebruikt en gedeelte naar de spaarrekening.
In januari krijgen we nog een gedeelte
Thnxquote:
Tuuuurlijk val je onder een CAOquote:Op maandag 3 december 2007 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat prettigHet is je gegund
![]()
Wij hebben geen CAO of wat dan ook - weet niet of dat uberhaupt iets met eindejaarsuitkeringen te maken heeft?- dus het is hier afwachten.
Ik ga lekker klaarzitten voor Californication!!!
Nonneke inzamelpunt voor de omgeving Swifterbantquote:Op maandag 3 december 2007 22:20 schreef senesta het volgende:
Nonneke?
Zou je even dat stukje over waar jij eventueel voor Jochem op zou willen halen in een kant en klaar zinnetje willen zetten dan knip en plak ik het zo even in het Jochem topic.
Ik heb een barstende hoofdpijn, bonkende holtes en ontstoken ogen, ik krijg het even niet voor elkaar![]()
Ik dacht dat we het al in het topic hadden gezet
Ik ga vast klaarzittenquote:Op maandag 3 december 2007 22:26 schreef Morretje het volgende:Beterschap Senesta..
Nog 20 minuutjes dan komt Qwea van Arthur af..
kan je lekker alles uitgeven de dagen voor kerstquote:Op maandag 3 december 2007 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook leuk!
Wij kregen um eerst altijd in december, 1 dag voor kerst. Nu dus al bij het salaris van november, veel handiger!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |