Gezellie! Trusten Greys, ga het maar gauw goedmakenquote:Op zondag 2 december 2007 22:45 schreef Greys het volgende:
Ja ja, met 1.82 op een strijkplank gaan liggen. Dat zal me een klapper geven!![]()
Ik ga er toch maar achteraan, misschien dat het op prijs gesteld wordt
Trust
Zal dat eens navragen op mijn werk.quote:Op zondag 2 december 2007 22:33 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Op die manier
Alhoewel ADHD'ers ook juist 'onderprikkeld' kunnen zijn, of erger nog, beide![]()
maar ook oorontstekingen zouden vaker voorkomen, en dat kan ik dan weer niet linken aan de adhd.
Niks mis met een leuke klapper op z'n tijd.quote:Op zondag 2 december 2007 22:45 schreef Greys het volgende:
Ja ja, met 1.82 op een strijkplank gaan liggen. Dat zal me een klapper geven!![]()
Ik ga er toch maar achteraan, misschien dat het op prijs gesteld wordt
Trust
quote:Op zondag 2 december 2007 22:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zal dat eens navragen op mijn werk.
Laatst een leuke informatieve dag gehad over neuropsychologie van een collega. Die weet dat vast wel uit te leggen in semi-jipenjanneke-taal.
Ik zal es kijken of ik dat artikel nog ergens terug kan vinden..quote:Op zondag 2 december 2007 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat kinderen die heul vaak middenoorontstekingen hebben gehad gevoeliger zijn voor prikkels en concentratie-stoornissen krijgen ( en daardoor tegenwoordig snel de ADHD-stempel opgedrukt krijgen)
kan ik me nog enigzins voorstellen.
Ik zal het morgen es in de groep gooien op het werk.
en een van de gevolgen daarvan is weer dat er bij veel mensen bij wie de diagnose gesteld wordt, dat vaak door de buitenwereld niet zo serieus genomen wordt. Iets waar ik dan weer slecht tegen kan.quote:Op zondag 2 december 2007 23:02 schreef nokwanda het volgende:
de stempel wordt idd wel erg snel gezet tegenwoordig.
iets gevonden, maar da's niet het artikel waar ik op doelde:quote:Op zondag 2 december 2007 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat kinderen die heul vaak middenoorontstekingen hebben gehad gevoeliger zijn voor prikkels en concentratie-stoornissen krijgen ( en daardoor tegenwoordig snel de ADHD-stempel opgedrukt krijgen)
kan ik me nog enigzins voorstellen.
Ik zal het morgen es in de groep gooien op het werk.
op deze site http://www.abc-coaching.nl/index_bestanden/Page1290.htmquote:Kinderen met ADHD hebben nogal eens slaapproblemen.
• Ze kunnen langer dan andere kinderen last hebben van nachtelijk bedplassen.
• Ze kunnen last hebben van inslaapangst(en) zodat ze niet (alleen) op een eigen kamer(tje) de slaap kunnen vatten.
• Ze kunnen last hebben van nachtmerries.
• Het kunnen slaapwandelaars zijn of last hebben van praten in hun slaap.
• Ook komt het voor dat ze tandenknarsen terwijl ze slapen.
Daar bovenop kunnen ze problemen hebben met:
• herhaalde en veel voorkomende hoofdpijnklachten.
• Ook komen problemen met het immuunsysteem voor.
• De kinderen hebben meer en vaker dan anderen last van kinderziektes.
• Ze hebben herhaald meer en vaker last van oorontstekingen.
• Dit alles wijst op een minder goed werkend immuunsysteem.
• Weer anderen hebben een gevarieerdheid aan allergieėn wat weer wijst op een overactief responspatroon van het immuunsysteem.
joa, aan het werk vanuit huis.quote:Op maandag 3 december 2007 10:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Huh? Nog geen nieuwe posts hier?
Gaat alles wel goed?![]()
Mogguh iig
Een zelf geknutselde tegoedbon dat hij de eer krijgt om jou het hele jaar door GRATIS te masseren?quote:Op maandag 3 december 2007 17:08 schreef Morretje het volgende:
Moet alleen nog iets bedenken om meneer Morretje te geven, wat niet te veel (lees: bijna niets) kost en toch extreem lief is..
Dit bedoelt Qwea, Greysquote:Op maandag 3 december 2007 17:55 schreef Morretje het volgende:
Hmmm, wel heel lief Qwea, maar niet zo praktisch deze week..
Dan geef je die "tegoedbon" toch volgende week?quote:Op maandag 3 december 2007 18:19 schreef Morretje het volgende:
Morretje in elk geval op de 'gebruikelijke' manier![]()
![]()
Dat past weer niet in het budget... Hij riep al wel: 1 juli 2008 in Amsterdam..quote:Op maandag 3 december 2007 18:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of een kaartje voor Radiohead, vindt ie vast ook leuk
Jaaa!quote:Op maandag 3 december 2007 18:38 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat past weer niet in het budget... Hij riep al wel: 1 juli 2008 in Amsterdam..
quote:Op maandag 3 december 2007 18:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Morretje is dit wat?
Ik heb ooit eens om het goedkoop te houden een doosje in de vorm van een hart gekocht en er 365 papiertjes met lieve teksten er in gedaan. Elke ochtend las hij er eentje en het deed wonderen voor het humeur.
Ik zou dan persoonlijk gaan voor 1 kaartje per maand...wat een werk!quote:Op maandag 3 december 2007 18:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Morretje is dit wat?
Ik heb ooit eens om het goedkoop te houden een doosje in de vorm van een hart gekocht en er 365 papiertjes met lieve teksten er in gedaan. Elke ochtend las hij er eentje en het deed wonderen voor het humeur.
Jah bloed zweet en tranen en hij dumpte me voordat ze alle 365 op warenquote:Op maandag 3 december 2007 18:40 schreef Morretje het volgende:
[..]
Klinkt wel heul leuk idd.. Maar had je dan ook 365 verschillende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |