Ja Q! Kom es van King Arthur afquote:Op maandag 3 december 2007 21:00 schreef Morretje het volgende:
[..]
Heb een poging gedaan, maar kan het niet vinden.. Qwea kom es ff uitleggen!!!![]()
Arthur duurt nog wel een poosje.... Voorlopig nog geen uitleg van Qwea dus..quote:
ik vrees het ookquote:Op maandag 3 december 2007 21:28 schreef Morretje het volgende:
[..]
Arthur duurt nog wel een poosje.... Voorlopig nog geen uitleg van Qwea dus..
Goeie besteding van je eindejaarsuitkering!quote:Op maandag 3 december 2007 22:08 schreef Greys het volgende:
Het is officieel.... ik wil een eigen laptop![]()
het ultieme kerstkado!quote:Op maandag 3 december 2007 22:08 schreef Greys het volgende:
Het is officieel.... ik wil een eigen laptop![]()
he gedsiequote:Op maandag 3 december 2007 22:20 schreef senesta het volgende:
Nonneke?
Zou je even dat stukje over waar jij eventueel voor Jochem op zou willen halen in een kant en klaar zinnetje willen zetten dan knip en plak ik het zo even in het Jochem topic.
Ik heb een barstende hoofdpijn, bonkende holtes en ontstoken ogen, ik krijg het even niet voor elkaar![]()
Ik dacht dat we het al in het topic hadden gezet
Ook leuk!quote:Op maandag 3 december 2007 22:21 schreef Marietje_34 het volgende:
bij mij op werk hadden we een dertiende maand, Dat is 2 jaar terug opgeheven, en kregen we die dertiende maand er verdeeld over het hele jaar per maand bij.
Dan lost het dus op..
Wat prettigquote:Op maandag 3 december 2007 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
De mijne was errug leuk...
Heb een gedeelte voor mij mij mij gebruikt en gedeelte naar de spaarrekening.
In januari krijgen we nog een gedeelte
Thnxquote:
Tuuuurlijk val je onder een CAOquote:Op maandag 3 december 2007 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat prettigHet is je gegund
![]()
Wij hebben geen CAO of wat dan ook - weet niet of dat uberhaupt iets met eindejaarsuitkeringen te maken heeft?- dus het is hier afwachten.
Ik ga lekker klaarzitten voor Californication!!!
Nonneke inzamelpunt voor de omgeving Swifterbantquote:Op maandag 3 december 2007 22:20 schreef senesta het volgende:
Nonneke?
Zou je even dat stukje over waar jij eventueel voor Jochem op zou willen halen in een kant en klaar zinnetje willen zetten dan knip en plak ik het zo even in het Jochem topic.
Ik heb een barstende hoofdpijn, bonkende holtes en ontstoken ogen, ik krijg het even niet voor elkaar![]()
Ik dacht dat we het al in het topic hadden gezet
Ik ga vast klaarzittenquote:Op maandag 3 december 2007 22:26 schreef Morretje het volgende:Beterschap Senesta..
Nog 20 minuutjes dan komt Qwea van Arthur af..
kan je lekker alles uitgeven de dagen voor kerstquote:Op maandag 3 december 2007 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook leuk!
Wij kregen um eerst altijd in december, 1 dag voor kerst. Nu dus al bij het salaris van november, veel handiger!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |