Nee, die heb ik nog nooit als chauffeur gehad. Ik heb altijd van die oude mannetjes.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:16 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik zou niet durven om je aan te rijden hoor.
Hopelijk heb je niet die negert als buschauffeur want die is kenkerlomp.
Ach, zo lang ze niet aan je zittenquote:Op donderdag 29 november 2007 15:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, die heb ik nog nooit als chauffeur gehad. Ik heb altijd van die oude mannetjes.
Ik ben dat hakken niet gewent, zoals ik al eerder aangaf. Maar ik kom wel eens na 7 uur uit de kroeg en dat is ansich wel vol te houden (mits je ;s ochtends niet al te vroeg was / lange tijd heel kort slaapt)quote:Op donderdag 29 november 2007 15:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je nonstop bier staat te hakken en los te gaan lijkt me dat sterk. Ik draai al een aantal jaren mee maar het is best lastig vol te houden dan hoor
Ik heb er wel twee weken geleden zo een in zien stappen, zo een met zn oren heel behaard. Daar word je 's morgens niet zo heel vrolijk van, moet ik zeggen. De laatste week heb ik hem niet meer gezien.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:25 schreef Loontjah het volgende:
Weet ik niet Trig. ik heb hem een paar keer gezien op lijn 8.
Is zo'n pakistaanse negert ofzo, kweenie hij heb een raar gezicht, je weet toch swa![]()
Weer een heerlijke nerderlanse zin als TT
Bier hakken... alsin, bierdrinken.... Hakken doe ik nietquote:Op donderdag 29 november 2007 15:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben dat hakken niet gewent, zoals ik al eerder aangaf. Maar ik kom wel eens na 7 uur uit de kroeg en dat is ansich wel vol te houden (mits je ;s ochtends niet al te vroeg was / lange tijd heel kort slaapt)
Ps. dan zit ik ook niet aan de shandy of de punica!
Innercityquote:Op donderdag 29 november 2007 15:28 schreef Loontjah het volgende:
De laatste keer dat ik om 8:00 thuis was na een feestje was mijn eerste en laatste Innercity.
insert klacht: treinen die niet 24 uur per dag rijden
quote:Op donderdag 29 november 2007 15:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Bier hakken... alsin, bierdrinken.... Hakken doe ik niet
Kut-herrie
Bij mij was het denk ik in de week voor 15 oktober, toen was ik elke dag nogal laat thuis...quote:Op donderdag 29 november 2007 15:28 schreef Loontjah het volgende:
De laatste keer dat ik om 8:00 thuis was na een feestje was mijn eerste en laatste Innercity.
quote:Op donderdag 29 november 2007 15:27 schreef Isdatzo het volgende:
GOEDEMOGGOL![]()
geef maar hoer ik roggol dat wiel
Misschien is ze te dik daarvoor!quote:Op donderdag 29 november 2007 15:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb er wel twee weken geleden zo een in zien stappen, zo een met zn oren heel behaard. Daar word je 's morgens niet zo heel vrolijk van, moet ik zeggen. De laatste week heb ik hem niet meer gezien.
D'r is ook zo'n dikke vrouw, die altijd maar 1 halte neemt, tot daar bij het UWV. Dan loopt ze ook weer terug richting kruising. Wachten op de bus duurt langer dan dat korte stukje lopen.
Lekker belangrijk of die term wel of niet bestaat... hij klinkt goedquote:Op donderdag 29 november 2007 15:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Die term heb je niet in Nederland, maar mijn trieste voorstellingen van een leuk avondje voor jou zijn weer enigszins positiever
Maar tot 7 uur bier hakken houd ik dan wel vol
Ik was laatst ietwat laat onderweg naar het station, zag de bus aan komen en stapte snel in.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb er wel twee weken geleden zo een in zien stappen, zo een met zn oren heel behaard. Daar word je 's morgens niet zo heel vrolijk van, moet ik zeggen. De laatste week heb ik hem niet meer gezien.
D'r is ook zo'n dikke vrouw, die altijd maar 1 halte neemt, tot daar bij het UWV. Dan loopt ze ook weer terug richting kruising. Wachten op de bus duurt langer dan dat korte stukje lopen.
Ik heb het nu ook op mn stage. Als ik om half 6 hier weg ga, ben ik zo ongeveer op het station op dezelfde tijd dat de bus bij de halte bij mn stage is. Maar omdat ik het stuk niet in het donker wil lopen, ga ik liever met de bus.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik was laatst ietwat laat onderweg naar het station, zag de bus aan komen en stapte snel in.
Door de stoplichten miste ik de trein alsnog terwijl ik hem niet gemist had wanneer ik gewoon te voet was gegaan. Ongeveer hetzelfde is me al eens overkomen met een taxi, alleen toen miste ik de trein niet!
Dit is voor mij niet echt een probleem, als stoere man zijndequote:Op donderdag 29 november 2007 15:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb het nu ook op mn stage. Als ik om half 6 hier weg ga, ben ik zo ongeveer op het station op dezelfde tijd dat de bus bij de halte bij mn stage is. Maar omdat ik het stuk niet in het donker wil lopen, ga ik liever met de bus.
Het moet een keer kunnen hehquote:Op donderdag 29 november 2007 15:35 schreef HostiMeister het volgende:
pfff, moet er niet aan denken om momenteel nog tot 7 uur door te gaan... damn
Misschien als ik goede nachtrust heb gehad en niet zo vroeg opgestaan zou zijn.
ik hoopte er op dat die andere knakker zou reagerenquote:Op donderdag 29 november 2007 15:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
het is verdeurie half 4
het is verdeurie half 4 en niet eens grappig, ja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Helaas is dit me al een keer overkomen voordat ik de reis naar huis was begonnen!quote:Op donderdag 29 november 2007 15:44 schreef PieterBas het volgende:
daarna ga toch mijn oogjes vaak dicht..
Dat herken ik soms wel... gewoon naar huis gaan danquote:Op donderdag 29 november 2007 15:44 schreef PieterBas het volgende:
Meestal hou ik het vol tot een 4.00 - 4.30.. daarna ga toch mijn oogjes vaak dicht..
Briljant jaquote:Op donderdag 29 november 2007 15:48 schreef HansU het volgende:
3 weken geleden ben ik naar I love Techno gegaan, in Belgie. 19.30 vanuit Rotterdam vertrokken, de volgende dag om 9.00 's ochtends terug. Redelijk zwaar, maar echt zo de moeite waard
Onze fantasie... wat doe je?quote:
Sorry dat humor niet voor iedereen hetzelfde isquote:
De mijne ook totaal niet maar ik dacht we doen weer eens een grapje tussendoorquote:
Daar kom ik niet, loop alleen het stuk boschdijk, maar die tunnels heb ik het niet zo op.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:51 schreef Loontjah het volgende:
En het is een kutstuk vooral daar langs Hemelrijken.
Vriendlief woont achter die flatjes
Hey, je gebruikt een PIquote:Op donderdag 29 november 2007 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
Sjongejonge, drie posts om duidelijk te maken dat het een grapje was, denk je nou echt dat we zo dom zijn?
Dat is je een goed recht...quote:Op donderdag 29 november 2007 16:04 schreef Loontjah het volgende:
Ik voel me lelijk nu...
en dan thuiskomen en dan niet meer kunnen slapenquote:Op donderdag 29 november 2007 15:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat herken ik soms wel... gewoon naar huis gaan dan
Man je bent 24... who cares. Slaap je een paar uur later of de volgende dagquote:Op donderdag 29 november 2007 16:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dan thuiskomen en dan niet meer kunnen slapen
Al 4 jaar, hoe anders de subtiliteit van je posts te brengen, n'est pas?quote:
Goed punt maar mensen zien ze wel eens over het spreekwoordelijke hoofdquote:Op donderdag 29 november 2007 16:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Al 4 jaar, hoe anders de subtiliteit van je posts te brengen, n'est pas?
waarom zou je posts subtiel willen brengen?quote:Op donderdag 29 november 2007 16:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Al 4 jaar, hoe anders de subtiliteit van je posts te brengen, n'est pas?
Bij boeking denk ik meteen aan een "gig" / live-optredenquote:Op donderdag 29 november 2007 16:08 schreef ChatGirl het volgende:
Maandag gebak, omdat die nieuwe stagaire d'r eerste boeking heeft
Text only... dus wordt moeilijk...quote:Op donderdag 29 november 2007 16:02 schreef jackson het volgende:
Mensen kinderen..... Kom het zo slecht over dat het niet serieus is.. tering
En lees PI's of zo
Vrouwen waarderen het hoor... maar daar kom je nog wel achterquote:Op donderdag 29 november 2007 16:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
waarom zou je posts subtiel willen brengen?
zonder subtiliteit is het veel leuker
Nerdquote:Op donderdag 29 november 2007 16:10 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Text only... dus wordt moeilijk...
Is allemaal de schuld van die vervloekte quickreply!!!quote:Op donderdag 29 november 2007 16:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Goed punt maar mensen zien ze wel eens over het spreekwoordelijke hoofd
Ja dat is hetzelfde als op MSN proberen een gezichtsuitdrukking of een sarcastische toon proberen uit te dragen, je kan het proberen maar je faalt vaker dan dat je lukt. Dus subtiel is inderdaad niet altijd van toepassing.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
waarom zou je posts subtiel willen brengen?
zonder subtiliteit is het veel leuker
Daar kan je ze toch ook selecterenquote:Op donderdag 29 november 2007 16:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is allemaal de schuld van die vervloekte quickreply!!!
Nu je het zegtquote:Op donderdag 29 november 2007 16:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Daar kan je ze toch ook selecteren?
Ik zit op een boekingskantoor, ze heeft haar eerste klus (klant boekt band) binnen.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Bij boeking denk ik meteen aan een "gig" / live-optreden![]()
Maar je bedoelt wat anders denk ik ?
Nice nice... Heb zelf een tijdje wat feesten georganiseerd, heel erg tof om te doen. Zeker de onderhandelingen met agenciesquote:Op donderdag 29 november 2007 16:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zit op een boekingskantoor, ze heeft haar eerste klus (klant boekt band) binnen.
quote:Op donderdag 29 november 2007 16:16 schreef HansU het volgende:
lol, er was hier net een girl fight (met woorden) op de gang
Vooruit dan meer weerquote:Op donderdag 29 november 2007 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu je het zegt![]()
Tja, ik praat graag oldbies na... ik gebruik de quickreply niet... plus dat [ afbeelding ] er niet tussen staat in de quickreply en die is juist het fijnste...
Haren trekken, schoppen en tietenknijpen.... niks minderquote:
Dat had ik na Sensation.. eerst nog een aflevering The Unit gekeken.. vroegen mijn ouders nog.. Ga je mee naar oma, je bent toch nog wakker?quote:Op donderdag 29 november 2007 16:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Man je bent 24... who cares. Slaap je een paar uur later of de volgende dag![]()
Dát zijn catfights, zo hoort het.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Haren trekken, schoppen en tietenknijpen.... niks minder
Gezellig... naar Oma toequote:Op donderdag 29 november 2007 16:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat had ik na Sensation.. eerst nog een aflevering The Unit gekeken.. vroegen mijn ouders nog.. Ga je mee naar oma, je bent toch nog wakker?![]()
ik zei toch dat het vrouwen waren... nergens over dusquote:Op donderdag 29 november 2007 16:18 schreef Loontjah het volgende:
Waar ging die BitchFight over ?
Q!quote:Op donderdag 29 november 2007 16:25 schreef HostiMeister het volgende:
mensen, ik heb het hier wel weer gezien voor vandaag, tijd om eens iets anders te gaan doen. Tot morgen
idem dito, wacht nog eventjes tot 16.50, 16.55 Dan is het weer 17.00 ongeveerquote:Op donderdag 29 november 2007 16:29 schreef jackson het volgende:
Ik heb het ook wel gezien maar blijft toch nog een half uurtje
Ik maak altijd wel netjes minimaal 40uur vol hier. Vaak iets extraquote:Op donderdag 29 november 2007 16:30 schreef HansU het volgende:
[..]
idem dito, wacht nog eventjes tot 16.50, 16.55 Dan is het weer 17.00 ongeveer
Vrouwen op internet? waar danquote:Op donderdag 29 november 2007 16:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Vrouwen waarderen het hoor... maar daar kom je nog wel achter
Mee eens... tevens ben ik voorzien van een prima exemplaarquote:Op donderdag 29 november 2007 16:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vrouwen op internet? waar dan![]()
vrouwen leren kennen op internet![]()
![]()
![]()
ik ga vanavond een acount aanmaken op relatie planet. Maar dan wel op mijn eigen manier, gewoon voor de lol dusquote:Op donderdag 29 november 2007 16:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vrouwen op internet? waar dan![]()
vrouwen leren kennen op internet![]()
![]()
![]()
quote:Het liefst ga ik erop uit met m'n vrienden om de hele avond grove opmerkingen te kunnen maken en de bijhorende nog hardere scheten te kunnen laten. Pas dan ook op voor mij, na een bordje chili ben ik niet te houden
quote:Kan jij de waarheid aan en kun je onderscheid maken tussen gezwam en eerlijkheid. Dan ben jij misschien
een toekomistge vriendin van me.
Daar ben ik ook voor maar gaat niet lukken. Cadeau kopen en langs mijn vriendin evenquote:Op donderdag 29 november 2007 16:38 schreef Loontjah het volgende:
Vanavond met de voeten op tafel.
Dan heb je haar niet goed afgericht.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Daar ben ik ook voor maar gaat niet lukken. Cadeau kopen en langs mijn vriendin even
quote:Op donderdag 29 november 2007 16:36 schreef HansU het volgende:
[..]
ik ga vanavond een acount aanmaken op relatie planet. Maar dan wel op mijn eigen manier, gewoon voor de lol dus
Dit zijn 2 quotes die ik in mijn oproepje ga plaatsen:
[..]
[..]
Ze is nog jong... working on thatquote:Op donderdag 29 november 2007 16:52 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Dan heb je haar niet goed afgericht.
quote:Op donderdag 29 november 2007 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
zaterdagavond niet uit waarschijnlijk, zondagochtend wedstrijd... maar wel op de universiteit, tegen studenten, dus als ik dan alsnog slecht ben, ben ik niet de enige
maar we winnen de wedstrijd wel, de 1e wedstrijd van het seizoen was thuis tegen hun, 6-2 gewonnenquote:
Waarschijnlijk een vibrator inwisselenquote:Op donderdag 29 november 2007 19:34 schreef Trigalti het volgende:
Wat deed Loontjah bij Fok! TV? Met die hoed!
Loontjah op FOK! tv!
Jussus wat een zooi :pquote:
ja, maar goed. Ik ga weer naar school, voor een half uurtjequote:
Met wie ga je lunchen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:44 schreef Loontjah het volgende:
Samen lunchen rond 15:00 bij de movies?
Waarom, kijk je weer wazig?quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:56 schreef Loontjah het volgende:
Laat maar, ben niet zo in de mood vandaag
Wat scheelt er aan? Iets wat wij kunnen doen om je op te fleuren?quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:56 schreef Loontjah het volgende:
Laat maar, ben niet zo in de mood vandaag
Ah, ik zal ook weer eens kijkenquote:Op vrijdag 30 november 2007 07:57 schreef Deansensitized het volgende:
Goedenmorgen allemaal![]()
Dagcijfers van donderdag 29 november 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
014. 100 eer-ik
059. 056 Deansensitized
077. 050 diertjuh
086. 048 Houniet
103. 045 KaheemSaid
151. 034 Loontjah
208. 027 PieterBas
219. 026 HostiMeister
productief dagje op Fok!quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:04 schreef jackson het volgende:
016. 098 jackson
Nou dan weet je ook wel weer hoe productief mijn dag is geweest
Inderdaad... nu heb ik sowieso een bizar aantal posts op fok! Schrik er elke keer zelf weer van. Komt ook voornamelijk door de begin periode en de stagesquote:
en ik dacht dat ik een flink aantal posts had gemaaktquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Inderdaad... nu heb ik sowieso een bizar aantal posts op fok! Schrik er elke keer zelf weer van. Komt ook voornamelijk door de begin periode en de stages
Die tellen nog steeds mee in je dag totalen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Inderdaad... nu heb ik sowieso een bizar aantal posts op fok! Schrik er elke keer zelf weer van. Komt ook voornamelijk door de begin periode en de stages
Ja, erg herkenbaarquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en ik dacht dat ik een flink aantal posts had gemaakt... De meeste denk tijdens mijn stage
Zeg ik datquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Die tellen nog steeds mee in je dag totalen?
Nee, maar dat maakte mijn zin tot zo reageren niet minder. Dus daar was mijn reactie dan.quote:
Goed argumentquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakte mijn zin tot zo reageren niet minder. Dus daar was mijn reactie dan.
Koppijn!
Nou ja, je zit hier natuurlijk ook al een jaartje of 5 he? Dan kan je altijd nog jezelf aanpraten dat het wel meevaltquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat gaat dus weer een "slap lulverhaal" wordenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:20 schreef PieterBas het volgende:
pff.. moet je een marketing report gaan schrijven over een Zweedse verzekeraar en moet je het verslag af hebben en presenteren op 7 december .. Hebben ze alleen maar tijd voor een interview op 10 december, zegt de docent doodleuk, dan moet je het maar doen met de informatie van de website..
Whehe... ja, dat is ook weer zoquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:21 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nou ja, je zit hier natuurlijk ook al een jaartje of 5 he? Dan kan je altijd nog jezelf aanpraten dat het wel meevalt
Yepquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat gaat dus weer een "slap lulverhaal" worden. Ach, kan je ook weinig fout doen
Je bent dan ook een echte slowchatsletquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Whehe... ja, dat is ook weer zo. Nou blijft 25 post per dag nog flink
Begrijpelijk.... Alhoewel leraren niet altijd alles snappenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yep. Zomaar aan de docent vragen of wij uitstel van executie mogen, want ik heb geen zin om half werk in te leveren en te presenteren.
Dat merk ik inderdaad ookquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:28 schreef Stranger het volgende:
Ik zit trouwens ook gemiddeld nog steeds op 16 posts per dag, als het eenmaal best hoog is geweest gaat het niet snel meer naar beneden
Ik hoop het wel, ben wel in een bui waarbij ik bebloede jongeren, compleet doorgedraaide MEërs, verdwaalde hogedruk spuiten, een op hol geslagen politie te paard en enkele loslopende politiehonden wel kan warderen. Tegelijk zien we iets verder op de Laks ordedienst in het nauw komen tussen een groep niet autochtone scholieren en een ME eenheid, waarbij de Laks ordedienst als operation human shield haar taak doet...quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:28 schreef Deansensitized het volgende:
NOS doet het geloof ik... maar vandaag geen rellen als het goed is.
LAKS heeft eigen ordedienst ingesteld
Giel Beelen is er ook bij trouwens![]()
Hoop dat ze er op 3FM dan ook wat over uitzenden, ben benieuwd of dit ook uit de hand gaat lopen ja of nee...
quote:Op vrijdag 30 november 2007 07:57 schreef Deansensitized het volgende:
Goedenmorgen allemaal![]()
Dagcijfers van donderdag 29 november 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
014. 100 eer-ik
059. 056 Deansensitized
077. 050 diertjuh
086. 048 Houniet
103. 045 KaheemSaid
151. 034 Loontjah
208. 027 PieterBas
219. 026 HostiMeister
Met een degelijke 50 postsquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]Ik sta ar ook weer in
.
Goedemorgen trouwens
Ja, ben geen constante poster. Laatst was iets van 80 ofzo toen heel weinig en vandeweek ook nog ergens 69.quote:
Ik spreek nu wel met zo'n grote bek over amsterdam en de studentenrellen, maar eigenlijk ben ik maar een eenvoudige boerenlul van het friese platteland. Amsterdam voorspeld in mijn ogen altijd weinig goeds, zo'n grote stad kan nooit goed zijn voor mensen. Een stad als Parijs, de gehele agglomeratie, denk je dat een eenvoudige boerenlul als kaheem zich daarin kan handhaven. My thoughts exactly, 0,0 % kans tot overleven daar. Voordat ik het platteland verlaat moet de nood wel erg hoog worden. Tot die tijd bekijk ik het allemaal wel op tv, terwijl ik door het raam er naast de koeien zie wijden en een tracktor zie rijden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:36 schreef Deansensitized het volgende:
Hahahaha, voorsteden verbouwen
Ga daar van't weekend heen dan, beter dan CenterParcs
De productiefout zat hem erin, dat ze de foute dvd bij het foute hoestje wist te vinden, toch?quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:47 schreef Etcetera het volgende:
volgens hen was het een productiefoutjeyeah right, je hebt gewoon een slechte kutzaak
maar dat heb ik maar niet gezegd
ja zoiets jaquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
De productiefout zat hem erin, dat ze de foute dvd bij het foute hoestje wist te vinden, toch?
maar je bent geen echte stadjer zekerquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:49 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, beter toch Etc
HostNath
Etc
Zegtie terwijl hij in Groningen stad woont
aangezien het momenteel de enige dvd zaak bij mij in het dorp is, moet ik welquote:
Vroeger zo nu en dan, nu eigenlijk nooit meerquote:
Ik heb wel rond de 200 en erboven gezeten somsquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:42 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja, ben geen constante poster. Laatst was iets van 80 ofzo toen heel weinig en vandeweek ook nog ergens 69.
Maar 50 vindt ik wel een mooi getal
yepquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:50 schreef Deansensitized het volgende:
Trouwens, is een nummer met +33 niet Frans?
Daar kwam ik vroeger ook nog wel eens, in het mooie Ljouwert.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vroeger zo nu en dan, nu eigenlijk nooit meer
King Kong Records
Ben gistermiddag gebeld door een +33 nummer zag ik vanochtend... wie dat in godsnaam is weet ik niet. Nummer werd net herkend, en ik ken ook niemand in Frankrijk...quote:
Lekker ver van de bewoonde wereldquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:52 schreef Deansensitized het volgende:
Ik woon er ook niet Etc, Kaheem wel
Ik woon nog lekker op een dorp midden in de Friese wouden. Niet dat er veel bossen zijn, maar toch
Ik denk niet dat ik daaraan komquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb wel rond de 200 en erboven gezeten soms
Ach, als het gezellig is kan het snel oplopen
Dat is wel chillquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Daar kwam ik vroeger ook nog wel eens, in het mooie Ljouwert.
In Sneek hadden ze altijd een cd winkel waar asbakken bij het luister gedeelte stondenkon je relaxt met een sigaret aan een cd'tje luisteren en kopen.
Helleuwquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:49 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, beter toch Etc
HostNath
Etc
Zegtie terwijl hij in Groningen stad woont
Is ook best veel maar goed te doen als je het niet druk hebt of totaal geen zin zoals ik vandaagquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daaraan kom. Vindt 50 al redelijk hoog voor mezelf
Ik ben ook een boerentuinerslul. Overigens ben ik wel binnen 30 minuten in Rotterdam of Den Haag... (mits er geen file staat op de A4 of de A20)quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik spreek nu wel met zo'n grote bek over amsterdam en de studentenrellen, maar eigenlijk ben ik maar een eenvoudige boerenlul van het friese platteland. Amsterdam voorspeld in mijn ogen altijd weinig goeds, zo'n grote stad kan nooit goed zijn voor mensen. Een stad als Parijs, de gehele agglomeratie, denk je dat een eenvoudige boerenlul als kaheem zich daarin kan handhaven. My thoughts exactly, 0,0 % kans tot overleven daar. Voordat ik het platteland verlaat moet de nood wel erg hoog worden. Tot die tijd bekijk ik het allemaal wel op tv, terwijl ik door het raam er naast de koeien zie wijden en een tracktor zie rijden.
Nou, valt ook wel mee, maar wel lekker rustig in deze regionen...quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Lekker ver van de bewoonde wereld
Boras - Randstad in 30 minuten... dat geef ik je te doenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben ook een boerentuinerslul. Overigens ben ik wel binnen 30 minuten in Rotterdam of Den Haag... (mits er geen file staat op de A4 of de A20)
3 á 4, enkele keer 5 topics op een dag. Ging echt nergens overquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:56 schreef PieterBas het volgende:
Een keer meer dan 100 post op een dag gemaakt, maar dat was nog Stage SC oude stijl. Oftewel in constant op F5 drukken modus
Ja ok... maar voor mij gebeurt het toch meer in Utrecht / Amsterdam / Den Boschquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nou, valt ook wel mee, maar wel lekker rustig in deze regionen...
Komt binnenkort ook wel een einde aan
Kramtried gaat namelijk meedoen aan de voorrondes van Liet 2008
www.liet.nl
Jahaa, heb er nog speciaal op geletquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:57 schreef HansU het volgende:
Goedemorgen
Ik voelde me al beledigd, was weer vergeten in het lijste
Maar ik bleek gewoon er niet in te staan, zat dus onder de 24 posts
jeej, ik doe dan ook werk dingen enzo op me stage
ah vandaarquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:52 schreef Deansensitized het volgende:
Ik woon nog lekker op een dorp midden in de Friese wouden. Niet dat er veel bossen zijn, maar toch
Zo hoort het ookquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:56 schreef PieterBas het volgende:
Een keer meer dan 100 post op een dag gemaakt, maar dat was nog Stage SC oude stijl. Oftewel in constant op F5 drukken modus
Is bij zat andere SC elke dag aan de orde hoorquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:57 schreef HansU het volgende:
[..]
3 á 4, enkele keer 5 topics op een dag. Ging echt nergens over
nederland heeft maar 2 steden, dat zijn Rotterdam en Den Haag. De rest is serieus geen stad te noemen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja ok... maar voor mij gebeurt het toch meer in Utrecht / Amsterdam / Den Bosch
Voor jou zijn dat weer andere steden natuurlijk
Grappenmakerquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:59 schreef HansU het volgende:
[..]
nederland heeft maar 2 steden, dat zijn Rotterdam en Den Haag. De rest is serieus geen stad te noemen.
en die van ons liep best goed geloof ikquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:58 schreef Loontjah het volgende:
Als ik dvd's koop dan is het vaak via internet.
Soms bij bol.com, of bij Ebay.
We hebben hier ook een music store in het dorp, en vraag me af waarom hij nog open is. Hij verkoopt geen cd / dvd per dag volgens mij.
Nou vind ik die twee overmaatse dorpen nou ook niet echt een stad te noemen...quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:59 schreef HansU het volgende:
[..]
nederland heeft maar 2 steden, dat zijn Rotterdam en Den Haag. De rest is serieus geen stad te noemen.
Ja, maar daar doen meer dan 10 users aan mee vanaf middernacht tot middernacht. Stage SC is vooral tussen kantoortijden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Is bij zat andere SC elke dag aan de orde hoor
Nja.. mag toch ook buiten?quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:00 schreef HansU het volgende:
[..]
Ja, maar daar doen meer dan 10 users aan mee vanaf middernacht tot middernacht. Stage SC is vooral tussen kantoortijden.
Ben je er al geweest? Vooral Rotterdam dan, Den Haag is ook alleen maar het centrum dat nog enigzins stedelijk overkomt..quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou vind ik die twee overmaatse dorpen nou ook niet echt een stad te noemen...
Dat wel, maar het tempo is nogal laag dan. Vooral posts van stage cs'ers die even willen melden dat ze lekker thuis op hun reet zitten (net zoals op stage dus)quote:
In Nederlandquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:57 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Boras - Randstad in 30 minuten... dat geef ik je te doen
Ja joh, vaak genoeg... Ben jij daarentegen wel eens in een miljoenenstad geweest? Dan zie je wat een stad is... Rotterdam ziet er alleen als stad uit omdat de duitsers er 60 jaar geleden een groot parkeerterein van hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:01 schreef HansU het volgende:
[..]
Ben je er al geweest? Vooral Rotterdam dan, Den Haag is ook alleen maar het centrum dat nog enigzins stedelijk overkomt..
liever duitser dan Groninger..quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:02 schreef Etcetera het volgende:
ik zat laatst te denken dat ik liever Groninger dan Nederlander wordt genoemd
Den Haag is officieel een dorp.. heeft namelijk geen stadsrechten..quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:59 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik ben redelijk bereist ja, check me sig. Ontbreken alleen de échte steden zoals NY en Tokio helaas in.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja joh, vaak genoeg... Ben jij daarentegen wel eens in een miljoenenstad geweest? Dan zie je wat een stad is... Rotterdam ziet er alleen als stad uit omdat de duitsers er 60 jaar geleden een groot parkeerterein van hebben gemaakt.
Ik ben geen Stadjer nee, ben import... Maar het bevalt me goed, heb een mooi plekje in een stad waar ze alles goed voor elkaar hebben en kan de weerman op RTV Noord al bijna helemaal verstaan.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar je bent geen echte stadjer zeker
Ze hebben de resten bos alleen in de sloten om de weilanden heen laten staan. Dit zorgt wel voor een uiterst herkenbaar landschap, dat samen met de kleine (van rode stenen gebouwde) wald huisjes symbool staat voor de omgeving.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:52 schreef Deansensitized het volgende:
Dat kloptquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah vandaarwant iemand die in de stad woont zegt niet 'groningen stad' maar stad
![]()
wat heb je dan wel gedaanquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In Nederland![]()
Met een stevig doorrijden zou ik Göteborg halen in 30 minuten... alleen die boetes hier... en ik heb op dit moment geen rijbewijs..![]()
Over een maand weer mijn rijbewijs en nee, ik heb geen zware verkeersovertreding begaan...
Ja wanneer Sneek in het rijtje staat kunnen zulke steden bijna niet ontbreken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:04 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik ben redelijk bereist ja, check me sig. Ontbreken alleen de échte steden zoals NY en Tokio helaas in.
Sneekweekquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:06 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ja wanneer Sneek in het rijtje staat kunnen zulke steden bijna niet ontbreken.
Iemand vond het zo nodig in Stockholm mijn portomonnee te jatten en daar zat dus mijn rijbewijs in.. Het consulaat en de ambassade geven alleen paspoorten uit en geen rijbewijzen.quote:
Ik ben Fries. Noord-oost Groningen enzo vind ik ook echt verschrikkelijk, maar de stad Groningen en andere delen van de provincie zijn best wel te doen. Ik vermaak me in ieder geval wel in het Groningse. Alleen vanmorgen even niet, toen ik om 7:15 richting station liep en allemaal mensen uit de kroeg tegen kwam!quote:
Nu je het zegt ja...quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:04 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik ben redelijk bereist ja, check me sig. Ontbreken alleen de échte steden zoals NY en Tokio helaas in.
egniequote:
ik blijf het prachtig vindenquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:05 schreef KaheemSaid het volgende:
Dat kloptdit doe ik zelf ook nog wel eens maar wanneer je dit doet op een forum waar ook een heleboel mensen uit Brabant, Zweden of omgeving Rotterdam komt dan snappen ze me vast niet.
De eerste keer begreep ik het ook niet!
Waar woont u dan?
In stad!
Welke stad?
Er is maar één stad en dat is stad!
Ik kwam er dit jaar achter dat ik me helemaal niet zo goed vermaakte met de Sneekweek, misschien komt het omdat het de zoveelste keer was en de Sneekweek nou niet echt bijzonder veel te bieden heeft!quote:
Ok dat is echt fokkin klotequote:Op vrijdag 30 november 2007 10:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Iemand vond het zo nodig in Stockholm mijn portomonnee te jatten en daar zat dus mijn rijbewijs in.. Het consulaat en de ambassade geven alleen paspoorten uit en geen rijbewijzen.
Dus ik zit nu zonder rijbewijs
donderdag stapavond hequote:Op vrijdag 30 november 2007 10:08 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben Fries. Noord-oost Groningen enzo vind ik ook echt verschrikkelijk, maar de stad Groningen en andere delen van de provincie zijn best wel te doen. Ik vermaak me in ieder geval wel in het Groningse. Alleen vanmorgen even niet, toen ik om 7:15 richting station liep en allemaal mensen uit de kroeg tegen kwam!
quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:06 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ja wanneer Sneek in het rijtje staat kunnen zulke steden bijna niet ontbreken.
dan had je dus beter gewoon met 120+ door de bebouwde kom kun rijden. Dan had je er tenminste zelf ook nog wat aanquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Iemand vond het zo nodig in Stockholm mijn portomonnee te jatten en daar zat dus mijn rijbewijs in.. Het consulaat en de ambassade geven alleen paspoorten uit en geen rijbewijzen.
Dus ik zit nu zonder rijbewijs
Mwa, kom bijna elke morgen als ik naar het station loop wel mensen tegen die uit de kroeg weg komen. Maar inderdaad in 'studenten' steden is donderdags meestal de stapavond.quote:
Gewoon nederlander lijkt me beter. Midden-gelderland bevalt goedquote:
Kan die alsnog wel doen, zijn rijbewijs nemen ze toch niet in!quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:13 schreef HansU het volgende:
[..]
dan had je dus beter gewoon met 120+ door de bebouwde kom kun rijden. Dan had je er tenminste zelf ook nog wat aan
De geldboete zuigt wel hard en langquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:13 schreef HansU het volgende:
[..]
dan had je dus beter gewoon met 120+ door de bebouwde kom kun rijden. Dan had je er tenminste zelf ook nog wat aan
Ik heb hier dan ook geen auto, maar ik zou dus terug mogen rijden vanuit Stockholm, althans een gedeelte.. maar dat kon dus niet meerquote:
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kan die alsnog wel doen, zijn rijbewijs nemen ze toch niet in!
klopt ook, ik heb het 2 keer gedaan, de 1e keer was leuk, de 2e keer een stuk minder. Voor mij komt er duidelijk geen 3e keer.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:10 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik kwam er dit jaar achter dat ik me helemaal niet zo goed vermaakte met de Sneekweek, misschien komt het omdat het de zoveelste keer was en de Sneekweek nou niet echt bijzonder veel te bieden heeft!
Als je hier al 1-10 km te hard rijdt betaal je al ¤105..quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:13 schreef HansU het volgende:
[..]
Dit was de 6e keer voor mij, als ik volgend jaar weer ga dan is het om soms even een middagje op het eiland te kijken naar het zeilen en daar rustig een biertje te drinken. Voor de rest hoeft het van mij niet meer zo nodig. Ben te lang teveel in deze stad op stap geweest. Het is al niet echt spectaculair, maar ik vond het op het laatst echt verschrikkelijk en dan heb je ook nog vrienden die er toch steenvast elke week heen gaan.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:15 schreef HansU het volgende:
[..]
klopt ook, ik heb het 2 keer gedaan, de 1e keer was leuk, de 2e keer een stuk minder. Voor mij komt er duidelijk geen 3e keer.
Jij gelooft echt dat dat allemaal geautomatiseerd is?quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Is 1 druk op de knop en je hebt geen rijbewijs meer... of je dat papiertje nu wel of niet hebt boeit niet
ik wist dat het hoog was, maar zo hoogquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je hier al 1-10 km te hard rijdt betaal je al ¤105..
Klinkt bekend alleen dan met een andere 'stad' .quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dit was de 6e keer voor mij, als ik volgend jaar weer ga dan is het om soms even een middagje op het eiland te kijken naar het zeilen en daar rustig een biertje te drinken. Voor de rest hoeft het van mij niet meer zo nodig. Ben te lang teveel in deze stad op stap geweest. Het is al niet echt spectaculair, maar ik vond het op het laatst echt verschrikkelijk en dan heb je ook nog vrienden die er toch steenvast elke week heen gaan.
Ik weet het zeker...quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Jij gelooft echt dat dat allemaal geautomatiseerd is?
Nou, welke stad is dit.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt bekend alleen dan met een andere 'stad' .
Hiervan wordt misschien een formulier opgemaakt wat ergens in een grote archiefkast terug te vinden is, maar digitaliseren dat geloof ik niet zo 1, 2, 3.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik weet het zeker...
Staat gewoon geregistreerd of jouw rijbewijs is ingenomen hoor. Ze kunnen dat zo zien. Zelfde als je je rijbewijs niet bij je hebt maar wel iets waar je naam opstaat. Ze leggen dan even contact met het bureau en die zien zo of jij een rijbewijs hebt.
Dat het geregistreerd staat , staat vast. (quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik weet het zeker...
Staat gewoon geregistreerd of jouw rijbewijs is ingenomen hoor. Ze kunnen dat zo zien. Zelfde als je je rijbewijs niet bij je hebt maar wel iets waar je naam opstaat. Ze leggen dan even contact met het bureau en die zien zo of jij een rijbewijs hebt.
en dat is dan buiten de bebouwde kom... Zal zo even het lijstje opzoeken met alle tarieven..quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik wist dat het hoog was, maar zo hoog
Dat mag, ik nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat het geregistreerd staat , staat vast. () Maar hoe up to date die database waar ze hun info vandaan halen is, dat trek ik graag in twijfel...
Klinkt bekend, mijn vrienden uit mijn 'geboortestad' Venlo hangen daar ook allemaal nog steeds en gaan er regelmatig uit. Sinds ik in Nijmegen woon (al een jaartje of drie denk ik) heb ik steeds minder behoefte om elke week naar die saaie plekken te gaan waar ik al vanaf mijn 14e kom. Gelukkig zijn er ook andere vrienden van me die wél uit Venlo weg zijn en ergens anders hun 'groove on' krijgen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Nou, welke stad is dit.
Volgens mij hebben veel jongeren, hier in hun jeugd last van. Mijn vrienden die in de omgeving Sneek wonen gaan het liefst nu nog 3 keer in de week naar hun stam uitgaansgelegenheid daar. Ik ben er de laatste 4 maanden één keer ofzo geweest, dat was wel even gezellig maar van mij hoeft het niet al te vaak.
JA! Ik weet het... hoe ziek is datquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:26 schreef PieterBas het volgende:
In Noorwegen is het nog hoger.. en Finland is het zelfs inkomensgerelateerd.. Verdien je een paar miljoen per jaar, kan je een boete van 10.000 euro op de mat verwachten
Denk jij echt dat die informatie van dag tot dag up to date gehouden wordt dan? Zou wel zo moeten zijn, maar het zijn en blijven ambtenaren...quote:
Niet gezond meer :Squote:Op vrijdag 30 november 2007 10:29 schreef PieterBas het volgende:
Binnen de bebouwde kom
1-10 2.000 kr
11-15 2.400 kr
16-20 2.800 kr
21-25 3.200 kr
26-30 3.600 kr,
31-40 4.000 kr.
Hoger... wordt je naar de Zweedse Koos Spee gestuurd..
Buiten de bebouwde kom
1-10 1.500 kronor
11-15 2.000 kr
16-20 2.400 kr
21-25 2.800 kr
26-30 3.200 kr
31-35 3.600 kr
36-40 4.000 kronor.
41-50 4.000 kronor.
10 kronor is ongeveer ¤1
Ik woon in Groningen, bij iemand uit dezelfde woonplaats als ik. Ik heb deze zomer de overstap gemaakt omdat ik het waar ik woonde saai begon te vinden. Er waren ook steeds minder vrienden die eens iets 'anders' wouden gaan doe. Altijd maar hetzelfde, dat is niks voor mij.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt bekend, mijn vrienden uit mijn 'geboortestad' Venlo hangen daar ook allemaal nog steeds en gaan er regelmatig uit. Sinds ik in Nijmegen woon (al een jaartje of drie denk ik) heb ik steeds minder behoefte om elke week naar die saaie plekken te gaan waar ik al vanaf mijn 14e kom. Gelukkig zijn er ook andere vrienden van me die wél uit Venlo weg zijn en ergens anders hun 'groove on' krijgen.
Justitie is vrij precies met dit soort zaken heb ik begrepen. Niet zelf ondervonden of onderzocht hoor maar ik weet het via iemand anders. Dit soort zaken worden per dag ge-update. Vrij logisch ook anders is het een zinloos systeemquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denk jij echt dat die informatie van dag tot dag up to date gehouden wordt dan? Zou wel zo moeten zijn, maar het zijn en blijven ambtenaren...
Dat is het nu juist, afgelopen tijd veel steden bezocht, maar Rotterdam is toch de enige stad waar gewoon altijd wat te doen is. Of het nu een Jump style wedstrijd op de coolsingel is, een avondje in een rijkeluizen bar of een middag in een museum. Rotterdam heeft alles. Behalve veel historie helaas, al kan ik na 2 jaar er te wonen toch wel wat leuke oude stukjes vinden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja...
Dan zou je toch moeten weten dat nederland niet echt steden heeft.
Nou, hoger dan hier... maar inderdaad niet veel hogerquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
400 euro voor 50kmh zo ongelooflijk hoog is dat nou ook weer niet, toch?
ik bedoel ik heb hier een jaar voorwaardelijk gekregen omdat ik een beetje te hard reed ooit...
sowee, dat had ik moeten weten voordat ik met 150 over de zweedse wegen ben geraast afgelopen zomer..quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:29 schreef PieterBas het volgende:
Binnen de bebouwde kom
1-10 2.000 kr
11-15 2.400 kr
16-20 2.800 kr
21-25 3.200 kr
26-30 3.600 kr,
31-40 4.000 kr.
Hoger... wordt je naar de Zweedse Koos Spee gestuurd..
Buiten de bebouwde kom
1-10 1.500 kronor
11-15 2.000 kr
16-20 2.400 kr
21-25 2.800 kr
26-30 3.200 kr
31-35 3.600 kr
36-40 4.000 kronor.
41-50 4.000 kronor.
10 kronor is ongeveer ¤1
Rot ergeren in Nijmegen?? Hoe dat zo??quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen, bij iemand uit dezelfde woonplaats als ik. Ik heb deze zomer de overstap gemaakt omdat ik het waar ik woonde saai begon te vinden. Er waren ook steeds minder vrienden die eens iets 'anders' wouden gaan doe. Altijd maar hetzelfde, dat is niks voor mij.
Over een uur of 3 ga ik me weer even rot ergeren in Nijmegen
Het is niet heel erg hoog, een vriend van me had voor 56 km te snel iets van 360 euro. Alleen zoals ik al zei, de prijzen beginnen zo hoog.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
400 euro voor 50kmh zo ongelooflijk hoog is dat nou ook weer niet, toch?
ik bedoel ik heb hier een jaar voorwaardelijk gekregen omdat ik een beetje te hard reed ooit...
Wanneer ik met de trein vanuit Zwolle in Nijmegen aankom erger ik me altijd rot als ik het station op stap. Al die mensen die geen fatsoenelijk Nederlands kunnen en maar wat dom voor zich uit lullen. Dat taaltje dat zit me meteen tot heel hoog in mijn nekquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Rot ergeren in Nijmegen?? Hoe dat zo??
Mij ook niet echt. Nooit echt goed uit geweest trouwens, misschien dat het beter kan dan ik denk in R'dam.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:35 schreef KaheemSaid het volgende:
En even over rotterdam, die stad trekt mij niet echt!
Ow... ik heb nog nooit een geldboete gehad omdat ik te hard reed, dus ik weet er dan ook niets van af eigenlijk. Behalve dan dat die ene keer dat ik gepakt werd toen ik te hard reed, het ook meteen kassa was.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou, hoger dan hier... maar inderdaad niet veel hoger. Destijds reed ik na meetcorrectie 122 op een 80 weg, toen kostte het mij 245 euro
Oke, maar dat gevoel heb ik ook hier in Nijmegen, maar dat is omdat ik misschien altijd wel iets te doen weet...quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:33 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat is het nu juist, afgelopen tijd veel steden bezocht, maar Rotterdam is toch de enige stad waar gewoon altijd wat te doen is. Of het nu een Jump style wedstrijd op de coolsingel is, een avondje in een rijkeluizen bar of een middag in een museum. Rotterdam heeft alles. Behalve veel historie helaas, al kan ik na 2 jaar er te wonen toch wel wat leuke oude stukjes vinden.
als ik jouw een keer bovenop de Erasmusbrug krijg tijdens een heldere zonsondergang, piep je wel anders. Moet je wel even je vriendinnetje meenemen, anders ben ik bang dat je mij gaat omhelzenquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
En even over rotterdam, die stad trekt mij niet echt! [..]
3 keer gelezen en het zijn 2 aparte zinnen... in tegenspraak met elkaarquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow... ik heb nog nooit een geldboete gehad omdat ik te hard reed, dus ik weet er dan ook niets van af eigenlijk. Behalve dan dat die ene keer dat ik gepakt werd toen ik te hard reed, het ook meteen kassa was.
in Rotterdam hoef je niets te zoeken. Je stapt op je nobele stale ros en fiets vanzelf wel ergens in. Soms is het een steekpartij een andere keer snowboard big air jump wedstrijd midden in een stad..quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, maar dat gevoel heb ik ook hier in Nijmegen, maar dat is omdat ik misschien altijd wel iets te doen weet...
Goed punt maar doe maar een Poema / Winkel van sinkel / monza / Tivolliquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:40 schreef HansU het volgende:
[..]
als ik jouw een keer bovenop de Erasmusbrug krijg tijdens een heldere zonsondergang, piep je wel anders. Moet je wel even je vriendinnetje meenemen, anders ben ik bang dat je mij gaat omhelzen
Ja oke, niet kassa als in $$ .quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:41 schreef jackson het volgende:
[..]
3 keer gelezen en het zijn 2 aparte zinnen... in tegenspraak met elkaar
Steekpartijen heb je tegenwoordig overal hoor, dus dat is ook niet exclusief voor r'damquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:42 schreef HansU het volgende:
[..]
in Rotterdam hoef je niets te zoeken. Je stapt op je nobele stale ros en fiets vanzelf wel ergens in. Soms is het een steekpartij een andere keer snowboard big air jump wedstrijd midden in een stad..
Rotterdam is dus ook niet alles
Dat klinkt minder... maar zat daar geen geldboete aan vast danquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja oke, niet kassa als in $$ .
Beetje slecht geformuleerd, de enige keer dat ze met pakte omdat ik te hard reed was ik meteen mijn rijbewijs kwijt en had ik een jaar voorwaardelijke celstraf. Dat dus.
Als je in Bolsward (één van de 11 steden) al te gast kunt zijn in huizen waar kogelgaten in de muren zitten door schietpartijen, dan wordt een steekpartij wel heel saai.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Steekpartijen heb je tegenwoordig overal hoor, dus dat is ook niet exclusief voor r'dam
Nee, behalve een advocaten-fee die ik niet zelf hoefde te betalen. Het was een regeling met de 'rechter' (officier van justitie volgens mij, ik was er zelf niet) dat ik enerzijds een geldboete kreeg anderzijds een voorwaardelijke celstraf. Vaag gebeuren, iig. Maar dat is inmiddels ook al weer twee jaar geleden ofzo.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat klinkt minder... maar zat daar geen geldboete aan vast dan?
Klopt, als er tegenwoordig geen pistolen meer in het spel zijn draai ik me hoofd niet eens om. Het moet wel spannend blijven natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:50 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als je in Bolsward (één van de 11 steden) al te gast kunt zijn in huizen waar kogelgaten in de muren zitten door schietpartijen, dan wordt een steekpartij wel heel saai.
Je reed naar correctie vast meer dan 3 km te hard of niet?quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, behalve een advocaten-fee die ik niet zelf hoefde te betalen. Het was een regeling met de 'rechter' (officier van justitie volgens mij, ik was er zelf niet) dat ik enerzijds een geldboete kreeg anderzijds een voorwaardelijke celstraf. Vaag gebeuren, iig. Maar dat is inmiddels ook al weer twee jaar geleden ofzo.
Tot je vriendengroep ruzie heeft met de betrokken partijenquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt, als er tegenwoordig geen pistolen meer in het spel zijn draai ik me hoofd niet eens om. Het moet wel spannend blijven natuurlijk.
schietpartijen zijn niet leuk, de frequentie is gewoon te laag.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt, als er tegenwoordig geen pistolen meer in het spel zijn draai ik me hoofd niet eens om. Het moet wel spannend blijven natuurlijk.
Ahh op die manier. Shit happensquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, behalve een advocaten-fee die ik niet zelf hoefde te betalen. Het was een regeling met de 'rechter' (officier van justitie volgens mij, ik was er zelf niet) dat ik enerzijds een geldboete kreeg anderzijds een voorwaardelijke celstraf. Vaag gebeuren, iig. Maar dat is inmiddels ook al weer twee jaar geleden ofzo.
niet meer dan 3 km te hard rijden is gewoon te saaiquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je reed naar correctie vast meer dan 3 km te hard of niet?
[..]
Eens is! Af en toe moet je gewoon een keer rammen met zo'n autoquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:58 schreef HansU het volgende:
[..]
niet meer dan 3 km te hard rijden is gewoon te saai![]()
Kan je net zogoed te trein nemen.
serieus, ik rijd dubbel zo gevaarlijk als ik 3 km onder de toegestane snelheid rijd, dan als ik er 13 km boven zit. Puur een kwestie van concentratie.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Eens is! Af en toe moet je gewoon een keer rammen met zo'n auto
Ja maar er zijn ook weer grenzen. Ik houdt ook wel van doorrijden hoor maar meestal zorg ik er gewoon voor dat ik niet meer dan 50 km te snel rijdt. Dan heb je ook geen gedonder.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:58 schreef HansU het volgende:
[..]
niet meer dan 3 km te hard rijden is gewoon te saai![]()
Kan je net zogoed te trein nemen.
Ja wel herkenbaar.... Boven de 200 wordt alleen de weg wel smalquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:02 schreef HansU het volgende:
[..]
serieus, ik rijd dubbel zo gevaarlijk als ik 3 km onder de toegestane snelheid rijd, dan als ik er 13 km boven zit. Puur een kwestie van concentratie.
Als ik langzaam rijd, mis ik sneller rempunten of raak ik stoepjes enzo. Gewoon door een gebrek aan scherpte.
Wij gaan gewoon doorquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:03 schreef Deansensitized het volgende:
Alweer bijna vol
Te druk om lekker te kunnen posten
Tot in het volgende topic!
Klinkt goed... ik mag weer tot 5quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:04 schreef diertjuh het volgende:
nou nog een uurtje en dan zit mn schooldag er weer op.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:03 schreef Deansensitized het volgende:
Alweer bijna vol
Te druk om lekker te kunnen posten
Tot in het volgende topic!
sorry dat ik het zeg, maar wat een onzin zegquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:02 schreef HansU het volgende:
[..]
serieus, ik rijd dubbel zo gevaarlijk als ik 3 km onder de toegestane snelheid rijd, dan als ik er 13 km boven zit. Puur een kwestie van concentratie.
Als ik langzaam rijd, mis ik sneller rempunten of raak ik stoepjes enzo. Gewoon door een gebrek aan scherpte.
mijn auto haalt de 160 maar net op de snelweg, dus ik zit daar iig altijd veiligquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ja maar er zijn ook weer grenzen. Ik houdt ook wel van doorrijden hoor maar meestal zorg ik er gewoon voor dat ik niet meer dan 50 km te snel rijdt. Dan heb je ook geen gedonder.
Een fiets met een auto vergelijken in deze.... je snapt hetquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg, maar wat een onzin zegdat zou betekenen dat je op de fiets constant ongelukken hebt, en laat ik dan niet over lopen beginnen.
als je in een auto rijdt, maakt niet uit hoe hard je gaat, dan moet je opletten. of je nu hard of zacht rijd: opletten. anders ben je in mijn ogen geen rijbewijs waard
Ik wil nog wel eens 180 of 200+ rijden als ik de auto ervoor heb. Vroeger meer dan nu, dat welquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ja maar er zijn ook weer grenzen. Ik houdt ook wel van doorrijden hoor maar meestal zorg ik er gewoon voor dat ik niet meer dan 50 km te snel rijdt. Dan heb je ook geen gedonder.
geloof me nu maar gewoon. Het merendeel van me vrienden heeft exact het zelfde. Als ze langzaam rijden zijn ze gewoon minder alert.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg, maar wat een onzin zegdat zou betekenen dat je op de fiets constant ongelukken hebt, en laat ik dan niet over lopen beginnen.
als je in een auto rijdt, maakt niet uit hoe hard je gaat, dan moet je opletten. of je nu hard of zacht rijd: opletten. anders ben je in mijn ogen geen rijbewijs waard
die kunnen gewoon niet rijden, eventjes achter een fietser blijven voordat je wilt afslaan kost nauwelijk tijd..quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:10 schreef diertjuh het volgende:
gisteren nog bijna aangereden door een auto. Ik steek netjes mn hand uit..wil voorsorteren en dacht van die auto blijft wel achter mij. Nou niet dus..ging er nog even met grote boog om mij heen. Gelukkig was ik nog niet helemaal op het midden van de weg. Daar irriteer ik me de laatste wel vaker aan enzo. Automobilisten die je gewoon met een hoge snelheid inhalen en dan ook nog maar een heel klein beetje afstand er tussen zit..Of automobilisten die je inhalen en 30 meter verder op afwillen slaan. Te kansloos
Als ik moe ben ga ik ook harder rijden om mijn geest wat te triggeren. Dit werkt bij jullie misschien niet, maar bij ons wel. Misschien heeft het wel te maken met ons testosteron, dat weet ik niet, maar ik weet wel dat veel meer mannen op deze manier redeneren.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Precies..poosje terug oook. Steek mn hand uit en ik let dus altijd even extra op of de auto achter me blijft of niet. Wat deed die idioot ging die gewoon naast me rijdenquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:13 schreef HansU het volgende:
[..]
die kunnen gewoon niet rijden, eventjes achter een fietser blijven voordat je wilt afslaan kost nauwelijk tijd..
ik heb zeker weten een rijbewijs, en ik hou ontzettend van doorrijden. maar ik denk dat JIJ degene bent die een gevaar op de weg is, als de maximumsnelheid jou niet hard genoeg gaatquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:11 schreef HansU het volgende:
en duidelijk heeft etcetera geen rijbewijs of is ze gewoon een gevaar of irritatie op de weg omdat ze te voorzichtig is (no offense)
Ik hoor van veel mensen dat ik goed rijd, maar ik zal nooit beweren dat ik een goed automobilist ben. Ik rijd daar gewoon te hard voor..
Dat doe ik weleens als er van die kleine irritante ventjes door rood lopen, koppeling in blijven houden en plankgas, schrikken ze zich de pleurisquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:16 schreef Loontjah het volgende:
gewoon die auto in trappen...
Wat ik zo grappig vind.
Sta je te wachten bij een voetgangersstoplicht. Voor de auto's wordt het dan rood. En dan wordt het voor jou groen, en steek je over. Staat er altijd wel zo'n pauper die dan net doet of hij aan wil rijden, beetje met dat gas spelen. Echt lachen man.... Eigenlijk zou je hem dan een persoonlijke carwash moeten geven.
Ik ook wel hoor. Als het goed is ga ik wanneer het weer wat warmer wordt een dagje met een Donkervoortje spelen, heb er nu al zin in!quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens 180 of 200+ rijden als ik de auto ervoor heb. Vroeger meer dan nu, dat wel
Een beetje te hard maar (ongeveer 100Kmh te hardquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je reed naar correctie vast meer dan 3 km te hard of niet?
[..]
Tot je vriendengroep ruzie heeft met de betrokken partijenMaar dit is ook verleden tijd!
quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als ik moe ben ga ik ook harder rijden om mijn geest wat te triggeren. Dit werkt bij jullie misschien niet, maar bij ons wel. Misschien heeft het wel te maken met ons testosteron, dat weet ik niet, maar ik weet wel dat veel meer mannen op deze manier redeneren.
Jullie hervinden toch ook kracht en verliezen elk vermogen betreffend redelijk denken als jullie aan het winkelen zijn...
hehe, je zou eens moeten weten hoe sommige mensen rijden. Ik houd me binnen de bebouwde kom gewoon netjes aan de de 40 waar 30 mag en 60 waar 50 mag. Sommige mensen rijden 100+ 's avonds. Dat is zo hard dat ik mezelf vasthoud in de auto.. Daar voel ik me echt niet veilig naast. Wat je er ook van zegt, het helpt nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb zeker weten een rijbewijs, en ik hou ontzettend van doorrijden. maar ik denk dat JIJ degene bent die een gevaar op de weg is, als de maximumsnelheid jou niet hard genoeg gaat
en ik ben ook geen perfecte automobilist hoor, want daarvoor rij ik simpelweg te weinig.
Leuk dat je het allemaal zegt hoor maar een fiets vergelijken met een auto is ronduit dom. Daarnaast weet jij net zo goed als ik dat als je 20.000+ km per jaar rijdt het onderhand vanzelf gaat en je dus niet altijd gefocust bent. Of je rijdt zelf weinig km's of je hebt inderdaad geen rijbewijsquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:11 schreef Etcetera het volgende:
ik blijf het echt onzinnig vinden![]()
en ik wil echt niet beweren dat ik me altijd braaf aan de snelheid hou, of dat ik altijd even scherp ben. maar een auto is en blijft uiteindelijk een levensgevaarlijk vervoersmiddel, en daar moet je gewoon mee oppassen vind ik
hij heeft 100% gelijk. Red bull en scheuren houd de man wakker en bij zijn concentratiequote:Op vrijdag 30 november 2007 11:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]'ik ben moe dus ik ga maar harder rijden'
nou ja, jullie moeten het zelf weten hoor, de boetes zijn voor jullie.
en ik hou niet van shoppen, heb wel betere dingen te doen
Ik vind Rotterdam ook een veel leukere stad dan Den Haag.. In de derde had ik er ook een beetje spijt van dat ik niet voor Rotterdam had gekozen om te studeren, maar voor Den Haag..quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:33 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat is het nu juist, afgelopen tijd veel steden bezocht, maar Rotterdam is toch de enige stad waar gewoon altijd wat te doen is. Of het nu een Jump style wedstrijd op de coolsingel is, een avondje in een rijkeluizen bar of een middag in een museum. Rotterdam heeft alles. Behalve veel historie helaas, al kan ik na 2 jaar er te wonen toch wel wat leuke oude stukjes vinden.
quote:
Ook zo droevig... die mensen die altijd maar beginnen over boetes. Veel te hard rijden doe je bewust dus dan kies je er zelf voor. Je hebt of schijt aan boetes en knalt een keer 200+ of je rijdt altijd netjes de snelheid.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:21 schreef Etcetera het volgende:
nou ja, jullie moeten het zelf weten hoor, de boetes zijn voor jullie.
Ik moet zeggen dat ik dat gedrag wel redelijk kwijt ben... Heel af en toe als ik in een dikke auto zit wil het nog wel eens gebeuren. Ook zal in de nieuwe lease-auto van mijn vader volgende week even aan de tand voelen maar dat zijn uitzonderingen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:28 schreef HansU het volgende:
Vanavond ga ik weer naar m'n ouders thuis in Vlissingen, Zeeland. Eerste wat ik doe is de auto van stal halen en een stukje scheuren. Muziek lekker hard, piepende bandjes door bochtjes. Heerlijk.
Het werkt inderdaad gewoon echt, de boetes (heb er 1 gehad van 3 km te hard in een Peugeot 106 1.1 off all cars) betaal ik zelf.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:24 schreef HansU het volgende:
[..]
hij heeft 100% gelijk. Red bull en scheuren houd de man wakker en bij zijn concentratie
Boetes zeuren we dan ook niet over.
Ik ben daar ook een groot voorstander van.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:30 schreef HansU het volgende:
Met een beetje geluk regent het nog ook. Dat is helemaal leuk om op een leeg stuk weg net iets over de grens te gaan en een lekkere slip te forceren. Zo leer je tenminste een beetje met je auto omgaan. Slipscholen moeten ze eens gaan verplichten.
dat ken ik, reed laatst naar Frankfurt in Duitsland, wou via Antwerpen en Aken. Verkeerde afslag bij Antwerpen en kwam ook bij Brussel terrecht... maarja. Dat was niet eens zo gek ver om. Kilomtertjes of 25 extra omdat ik toch al naar het zuid oosten moest.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:30 schreef PieterBas het volgende:
Ik hoor van veel vrienden dat ik goed kan rijden, maar heb er ook een paar die mij liever niet hebben als bestuurder, vooral als ik in Belgie moet rijden.. Ik heb namelijk een hekel aan de Belgische wegen..
Invoegstrook aan de linkerbaan.. Rijd je daar 130km... moet je vol in de remmen voor een invoegende vrachtwagen of.. Of de afslag missen.. omdat ze 100 meter na de afslag het bord Antwerpen neerzetten.. Een vriend die op de passagiersstoel zat, had er voor ook niet de afslag gezien.
Pas in het centrum van Brussel kunnen keren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |