abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54941513
gewoon die auto in trappen...

Wat ik zo grappig vind.

Sta je te wachten bij een voetgangersstoplicht. Voor de auto's wordt het dan rood. En dan wordt het voor jou groen, en steek je over. Staat er altijd wel zo'n pauper die dan net doet of hij aan wil rijden, beetje met dat gas spelen. Echt lachen man.... Eigenlijk zou je hem dan een persoonlijke carwash moeten geven.
Sappig !!
pi_54941539
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:05 schreef Etcetera het volgende:

[..]

als je in een auto rijdt, maakt niet uit hoe hard je gaat, dan moet je opletten. of je nu hard of zacht rijd: opletten. anders ben je in mijn ogen geen rijbewijs waard
Als ik moe ben ga ik ook harder rijden om mijn geest wat te triggeren. Dit werkt bij jullie misschien niet, maar bij ons wel. Misschien heeft het wel te maken met ons testosteron, dat weet ik niet, maar ik weet wel dat veel meer mannen op deze manier redeneren.

Jullie hervinden toch ook kracht en verliezen elk vermogen betreffend redelijk denken als jullie aan het winkelen zijn...
pi_54941540
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:13 schreef HansU het volgende:

[..]

die kunnen gewoon niet rijden, eventjes achter een fietser blijven voordat je wilt afslaan kost nauwelijk tijd..
Precies..poosje terug oook. Steek mn hand uit en ik let dus altijd even extra op of de auto achter me blijft of niet. Wat deed die idioot ging die gewoon naast me rijden . Ik ging hem heel boos aankijken.

Echt sommige mensen kijken totaal niet uit.
  Redactie Frontpage vrijdag 30 november 2007 @ 11:19:14 #279
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_54941579
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:11 schreef HansU het volgende:
en duidelijk heeft etcetera geen rijbewijs of is ze gewoon een gevaar of irritatie op de weg omdat ze te voorzichtig is (no offense)
Ik hoor van veel mensen dat ik goed rijd, maar ik zal nooit beweren dat ik een goed automobilist ben. Ik rijd daar gewoon te hard voor..
ik heb zeker weten een rijbewijs, en ik hou ontzettend van doorrijden. maar ik denk dat JIJ degene bent die een gevaar op de weg is, als de maximumsnelheid jou niet hard genoeg gaat

en ik ben ook geen perfecte automobilist hoor, want daarvoor rij ik simpelweg te weinig.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_54941586
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:16 schreef Loontjah het volgende:
gewoon die auto in trappen...

Wat ik zo grappig vind.

Sta je te wachten bij een voetgangersstoplicht. Voor de auto's wordt het dan rood. En dan wordt het voor jou groen, en steek je over. Staat er altijd wel zo'n pauper die dan net doet of hij aan wil rijden, beetje met dat gas spelen. Echt lachen man.... Eigenlijk zou je hem dan een persoonlijke carwash moeten geven.
Dat doe ik weleens als er van die kleine irritante ventjes door rood lopen, koppeling in blijven houden en plankgas, schrikken ze zich de pleuris
pi_54941604
Gooooooodmorning, hoe is het hier? Oehhhh, nog een paar uurtjes tot weekend.
pi_54941619
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:08 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik wil nog wel eens 180 of 200+ rijden als ik de auto ervoor heb. Vroeger meer dan nu, dat wel
Ik ook wel hoor. Als het goed is ga ik wanneer het weer wat warmer wordt een dagje met een Donkervoortje spelen, heb er nu al zin in!
pi_54941626
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:53 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Je reed naar correctie vast meer dan 3 km te hard of niet?
[..]

Tot je vriendengroep ruzie heeft met de betrokken partijen Maar dit is ook verleden tijd!
Een beetje te hard maar (ongeveer 100Kmh te hard )

En tja, betrokken worden bij een gevecht met je groep is altijd klote, zeker als er gestoken wordt, heb er nog steeds een litteken van op mijn dijbeen
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  Redactie Frontpage vrijdag 30 november 2007 @ 11:21:08 #284
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_54941629
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:17 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Als ik moe ben ga ik ook harder rijden om mijn geest wat te triggeren. Dit werkt bij jullie misschien niet, maar bij ons wel. Misschien heeft het wel te maken met ons testosteron, dat weet ik niet, maar ik weet wel dat veel meer mannen op deze manier redeneren.

Jullie hervinden toch ook kracht en verliezen elk vermogen betreffend redelijk denken als jullie aan het winkelen zijn...
'ik ben moe dus ik ga maar harder rijden'
nou ja, jullie moeten het zelf weten hoor, de boetes zijn voor jullie.

en ik hou niet van shoppen, heb wel betere dingen te doen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_54941674
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:19 schreef Etcetera het volgende:

[..]

ik heb zeker weten een rijbewijs, en ik hou ontzettend van doorrijden. maar ik denk dat JIJ degene bent die een gevaar op de weg is, als de maximumsnelheid jou niet hard genoeg gaat

en ik ben ook geen perfecte automobilist hoor, want daarvoor rij ik simpelweg te weinig.
hehe, je zou eens moeten weten hoe sommige mensen rijden. Ik houd me binnen de bebouwde kom gewoon netjes aan de de 40 waar 30 mag en 60 waar 50 mag. Sommige mensen rijden 100+ 's avonds. Dat is zo hard dat ik mezelf vasthoud in de auto.. Daar voel ik me echt niet veilig naast. Wat je er ook van zegt, het helpt niet
  vrijdag 30 november 2007 @ 11:24:40 #286
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54941690
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:11 schreef Etcetera het volgende:
ik blijf het echt onzinnig vinden
en ik wil echt niet beweren dat ik me altijd braaf aan de snelheid hou, of dat ik altijd even scherp ben. maar een auto is en blijft uiteindelijk een levensgevaarlijk vervoersmiddel, en daar moet je gewoon mee oppassen vind ik
Leuk dat je het allemaal zegt hoor maar een fiets vergelijken met een auto is ronduit dom. Daarnaast weet jij net zo goed als ik dat als je 20.000+ km per jaar rijdt het onderhand vanzelf gaat en je dus niet altijd gefocust bent. Of je rijdt zelf weinig km's of je hebt inderdaad geen rijbewijs
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54941693
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:21 schreef Etcetera het volgende:

[..]

'ik ben moe dus ik ga maar harder rijden'

en ik hou niet van shoppen, heb wel betere dingen te doen
hij heeft 100% gelijk. Red bull en scheuren houd de man wakker en bij zijn concentratie
Boetes zeuren we dan ook niet over.
pi_54941701
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:33 schreef HansU het volgende:

[..]

Dat is het nu juist, afgelopen tijd veel steden bezocht, maar Rotterdam is toch de enige stad waar gewoon altijd wat te doen is. Of het nu een Jump style wedstrijd op de coolsingel is, een avondje in een rijkeluizen bar of een middag in een museum. Rotterdam heeft alles. Behalve veel historie helaas, al kan ik na 2 jaar er te wonen toch wel wat leuke oude stukjes vinden.
Ik vind Rotterdam ook een veel leukere stad dan Den Haag.. In de derde had ik er ook een beetje spijt van dat ik niet voor Rotterdam had gekozen om te studeren, maar voor Den Haag..

Nu moet ik ook eerlijk bekenen dat ik van moderne architectuur houd
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_54941725
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:05 schreef diertjuh het volgende:

[..]

Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
  vrijdag 30 november 2007 @ 11:27:17 #290
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54941743
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:21 schreef Etcetera het volgende:
Ook zo droevig... die mensen die altijd maar beginnen over boetes. Veel te hard rijden doe je bewust dus dan kies je er zelf voor. Je hebt of schijt aan boetes en knalt een keer 200+ of je rijdt altijd netjes de snelheid.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54941763
Vanavond ga ik weer naar m'n ouders thuis in Vlissingen, Zeeland. Eerste wat ik doe is de auto van stal halen en een stukje scheuren. Muziek lekker hard, piepende bandjes door bochtjes. Heerlijk.
  vrijdag 30 november 2007 @ 11:29:23 #292
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54941790
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:28 schreef HansU het volgende:
Vanavond ga ik weer naar m'n ouders thuis in Vlissingen, Zeeland. Eerste wat ik doe is de auto van stal halen en een stukje scheuren. Muziek lekker hard, piepende bandjes door bochtjes. Heerlijk.
Ik moet zeggen dat ik dat gedrag wel redelijk kwijt ben... Heel af en toe als ik in een dikke auto zit wil het nog wel eens gebeuren. Ook zal in de nieuwe lease-auto van mijn vader volgende week even aan de tand voelen maar dat zijn uitzonderingen.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54941797
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:26 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

Gaat het eigenlijk al weer wat beter met je?
pi_54941814
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:24 schreef HansU het volgende:

[..]

hij heeft 100% gelijk. Red bull en scheuren houd de man wakker en bij zijn concentratie
Boetes zeuren we dan ook niet over.
Het werkt inderdaad gewoon echt, de boetes (heb er 1 gehad van 3 km te hard in een Peugeot 106 1.1 off all cars) betaal ik zelf.

Daarnaast rijdt ik vrij veel en dan let je vaak niet eens op je snelheid, het gaat allemaal wat meer op gevoel. Al merk ik wel dat nu ik niet meer thuis woon en daardoor minder rijdt, dat het al minder op gevoel gaat.

Verder vind ik te snel rijden niet persé gevaarlijk. Liever te snel en oplettend, dan 2 van die keufelende wijfen die niet opschieten en met alles bezig zijn behalve het verkeer. Natuurlijk is er hierbij ook weer een grens.

Eén keer, was ik passegier, terwijl de auto met een snelheid van 230 km per uur even met beide rechter banden van de weg kwamen. Dan heb je het niet zo ruim hoor! Dat was dus best wel over de grens!
pi_54941826
Ik hoor van veel vrienden dat ik goed kan rijden, maar heb er ook een paar die mij liever niet hebben als bestuurder, vooral als ik in Belgie moet rijden.. Ik heb namelijk een hekel aan de Belgische wegen..

Invoegstrook aan de linkerbaan.. Rijd je daar 130km... moet je vol in de remmen voor een invoegende vrachtwagen of.. Of de afslag missen.. omdat ze 100 meter na de afslag het bord Antwerpen neerzetten.. Een vriend die op de passagiersstoel zat, had er voor ook niet de afslag gezien.

Pas in het centrum van Brussel kunnen keren
pi_54941835
Met een beetje geluk regent het nog ook. Dat is helemaal leuk om op een leeg stuk weg net iets over de grens te gaan en een lekkere slip te forceren. Zo leer je tenminste een beetje met je auto omgaan. Slipscholen moeten ze eens gaan verplichten.
pi_54941842
Mwah, klein beetje, nog niet echt
Maar zit vooruitgang in, dus als het zo doorgaat ben ik er met een paar weken weer
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
  vrijdag 30 november 2007 @ 11:31:05 #298
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54941844
Hebben mensen hier veel dikke auto's gereden trouwens ?
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 30 november 2007 @ 11:32:34 #299
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54941873
Ik fix wel een nieuw topic
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54941891
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:30 schreef HansU het volgende:
Met een beetje geluk regent het nog ook. Dat is helemaal leuk om op een leeg stuk weg net iets over de grens te gaan en een lekkere slip te forceren. Zo leer je tenminste een beetje met je auto omgaan. Slipscholen moeten ze eens gaan verplichten.
Ik ben daar ook een groot voorstander van.
Ik had mijn slipbrevet eerder dan mijn rijbewijs.. Ik zat in een pilotgroep waarbij voor een zwaar gereduceerde prijs een slipcursus kon volgen..

Probleem was.. ik was nog niet gewend met een benzine motor, dus ik reed 60 ipv van 45..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')