Nee, behalve een advocaten-fee die ik niet zelf hoefde te betalen. Het was een regeling met de 'rechter' (officier van justitie volgens mij, ik was er zelf niet) dat ik enerzijds een geldboete kreeg anderzijds een voorwaardelijke celstraf. Vaag gebeuren, iig. Maar dat is inmiddels ook al weer twee jaar geleden ofzo.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat klinkt minder... maar zat daar geen geldboete aan vast dan?
Klopt, als er tegenwoordig geen pistolen meer in het spel zijn draai ik me hoofd niet eens om. Het moet wel spannend blijven natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:50 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als je in Bolsward (één van de 11 steden) al te gast kunt zijn in huizen waar kogelgaten in de muren zitten door schietpartijen, dan wordt een steekpartij wel heel saai.
Je reed naar correctie vast meer dan 3 km te hard of niet?quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, behalve een advocaten-fee die ik niet zelf hoefde te betalen. Het was een regeling met de 'rechter' (officier van justitie volgens mij, ik was er zelf niet) dat ik enerzijds een geldboete kreeg anderzijds een voorwaardelijke celstraf. Vaag gebeuren, iig. Maar dat is inmiddels ook al weer twee jaar geleden ofzo.
Tot je vriendengroep ruzie heeft met de betrokken partijenquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt, als er tegenwoordig geen pistolen meer in het spel zijn draai ik me hoofd niet eens om. Het moet wel spannend blijven natuurlijk.
schietpartijen zijn niet leuk, de frequentie is gewoon te laag.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt, als er tegenwoordig geen pistolen meer in het spel zijn draai ik me hoofd niet eens om. Het moet wel spannend blijven natuurlijk.
Ahh op die manier. Shit happensquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, behalve een advocaten-fee die ik niet zelf hoefde te betalen. Het was een regeling met de 'rechter' (officier van justitie volgens mij, ik was er zelf niet) dat ik enerzijds een geldboete kreeg anderzijds een voorwaardelijke celstraf. Vaag gebeuren, iig. Maar dat is inmiddels ook al weer twee jaar geleden ofzo.
niet meer dan 3 km te hard rijden is gewoon te saaiquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je reed naar correctie vast meer dan 3 km te hard of niet?
[..]
Eens is! Af en toe moet je gewoon een keer rammen met zo'n autoquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:58 schreef HansU het volgende:
[..]
niet meer dan 3 km te hard rijden is gewoon te saai![]()
Kan je net zogoed te trein nemen.
serieus, ik rijd dubbel zo gevaarlijk als ik 3 km onder de toegestane snelheid rijd, dan als ik er 13 km boven zit. Puur een kwestie van concentratie.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Eens is! Af en toe moet je gewoon een keer rammen met zo'n auto
Ja maar er zijn ook weer grenzen. Ik houdt ook wel van doorrijden hoor maar meestal zorg ik er gewoon voor dat ik niet meer dan 50 km te snel rijdt. Dan heb je ook geen gedonder.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:58 schreef HansU het volgende:
[..]
niet meer dan 3 km te hard rijden is gewoon te saai![]()
Kan je net zogoed te trein nemen.
Ja wel herkenbaar.... Boven de 200 wordt alleen de weg wel smalquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:02 schreef HansU het volgende:
[..]
serieus, ik rijd dubbel zo gevaarlijk als ik 3 km onder de toegestane snelheid rijd, dan als ik er 13 km boven zit. Puur een kwestie van concentratie.
Als ik langzaam rijd, mis ik sneller rempunten of raak ik stoepjes enzo. Gewoon door een gebrek aan scherpte.
Wij gaan gewoon doorquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:03 schreef Deansensitized het volgende:
Alweer bijna vol
Te druk om lekker te kunnen posten
Tot in het volgende topic!
Klinkt goed... ik mag weer tot 5quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:04 schreef diertjuh het volgende:
nou nog een uurtje en dan zit mn schooldag er weer op.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:03 schreef Deansensitized het volgende:
Alweer bijna vol
Te druk om lekker te kunnen posten
Tot in het volgende topic!
sorry dat ik het zeg, maar wat een onzin zegquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:02 schreef HansU het volgende:
[..]
serieus, ik rijd dubbel zo gevaarlijk als ik 3 km onder de toegestane snelheid rijd, dan als ik er 13 km boven zit. Puur een kwestie van concentratie.
Als ik langzaam rijd, mis ik sneller rempunten of raak ik stoepjes enzo. Gewoon door een gebrek aan scherpte.
mijn auto haalt de 160 maar net op de snelweg, dus ik zit daar iig altijd veiligquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ja maar er zijn ook weer grenzen. Ik houdt ook wel van doorrijden hoor maar meestal zorg ik er gewoon voor dat ik niet meer dan 50 km te snel rijdt. Dan heb je ook geen gedonder.
Een fiets met een auto vergelijken in deze.... je snapt hetquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg, maar wat een onzin zegdat zou betekenen dat je op de fiets constant ongelukken hebt, en laat ik dan niet over lopen beginnen.
als je in een auto rijdt, maakt niet uit hoe hard je gaat, dan moet je opletten. of je nu hard of zacht rijd: opletten. anders ben je in mijn ogen geen rijbewijs waard
Ik wil nog wel eens 180 of 200+ rijden als ik de auto ervoor heb. Vroeger meer dan nu, dat welquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ja maar er zijn ook weer grenzen. Ik houdt ook wel van doorrijden hoor maar meestal zorg ik er gewoon voor dat ik niet meer dan 50 km te snel rijdt. Dan heb je ook geen gedonder.
geloof me nu maar gewoon. Het merendeel van me vrienden heeft exact het zelfde. Als ze langzaam rijden zijn ze gewoon minder alert.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg, maar wat een onzin zegdat zou betekenen dat je op de fiets constant ongelukken hebt, en laat ik dan niet over lopen beginnen.
als je in een auto rijdt, maakt niet uit hoe hard je gaat, dan moet je opletten. of je nu hard of zacht rijd: opletten. anders ben je in mijn ogen geen rijbewijs waard
die kunnen gewoon niet rijden, eventjes achter een fietser blijven voordat je wilt afslaan kost nauwelijk tijd..quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:10 schreef diertjuh het volgende:
gisteren nog bijna aangereden door een auto. Ik steek netjes mn hand uit..wil voorsorteren en dacht van die auto blijft wel achter mij. Nou niet dus..ging er nog even met grote boog om mij heen. Gelukkig was ik nog niet helemaal op het midden van de weg. Daar irriteer ik me de laatste wel vaker aan enzo. Automobilisten die je gewoon met een hoge snelheid inhalen en dan ook nog maar een heel klein beetje afstand er tussen zit..Of automobilisten die je inhalen en 30 meter verder op afwillen slaan. Te kansloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |