abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54941000
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:47 schreef jackson het volgende:

[..]

Dat klinkt minder... maar zat daar geen geldboete aan vast dan ?
Nee, behalve een advocaten-fee die ik niet zelf hoefde te betalen. Het was een regeling met de 'rechter' (officier van justitie volgens mij, ik was er zelf niet) dat ik enerzijds een geldboete kreeg anderzijds een voorwaardelijke celstraf. Vaag gebeuren, iig. Maar dat is inmiddels ook al weer twee jaar geleden ofzo.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_54941032
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:50 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Als je in Bolsward (één van de 11 steden) al te gast kunt zijn in huizen waar kogelgaten in de muren zitten door schietpartijen, dan wordt een steekpartij wel heel saai.
Klopt, als er tegenwoordig geen pistolen meer in het spel zijn draai ik me hoofd niet eens om. Het moet wel spannend blijven natuurlijk.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_54941041
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:51 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nee, behalve een advocaten-fee die ik niet zelf hoefde te betalen. Het was een regeling met de 'rechter' (officier van justitie volgens mij, ik was er zelf niet) dat ik enerzijds een geldboete kreeg anderzijds een voorwaardelijke celstraf. Vaag gebeuren, iig. Maar dat is inmiddels ook al weer twee jaar geleden ofzo.
Je reed naar correctie vast meer dan 3 km te hard of niet?
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:52 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Klopt, als er tegenwoordig geen pistolen meer in het spel zijn draai ik me hoofd niet eens om. Het moet wel spannend blijven natuurlijk.
Tot je vriendengroep ruzie heeft met de betrokken partijen Maar dit is ook verleden tijd!
pi_54941086
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:52 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

schietpartijen zijn niet leuk, de frequentie is gewoon te laag.
In Rotterdam hoor je gewoon de mannetjes van 10-11 jaar op straat praten... so wééee man, al ie da bij mij doe zout ik direct steken swá..

Dat is tenminste sfeer
  vrijdag 30 november 2007 @ 10:55:46 #255
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54941096
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:51 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ahh op die manier. Shit happens
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54941144
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:53 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Je reed naar correctie vast meer dan 3 km te hard of niet?
[..]
niet meer dan 3 km te hard rijden is gewoon te saai
Kan je net zogoed te trein nemen.
  vrijdag 30 november 2007 @ 10:59:02 #257
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54941163
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:58 schreef HansU het volgende:

[..]

Eens is! Af en toe moet je gewoon een keer rammen met zo'n auto
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54941234
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:59 schreef jackson het volgende:

[..]

Eens is! Af en toe moet je gewoon een keer rammen met zo'n auto
serieus, ik rijd dubbel zo gevaarlijk als ik 3 km onder de toegestane snelheid rijd, dan als ik er 13 km boven zit. Puur een kwestie van concentratie.
Als ik langzaam rijd, mis ik sneller rempunten of raak ik stoepjes enzo. Gewoon door een gebrek aan scherpte.
pi_54941251
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:58 schreef HansU het volgende:

[..]

Ja maar er zijn ook weer grenzen. Ik houdt ook wel van doorrijden hoor maar meestal zorg ik er gewoon voor dat ik niet meer dan 50 km te snel rijdt. Dan heb je ook geen gedonder.
pi_54941261
Alweer bijna vol

Te druk om lekker te kunnen posten

Tot in het volgende topic!
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
  vrijdag 30 november 2007 @ 11:04:14 #261
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54941271
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:02 schreef HansU het volgende:

[..]

serieus, ik rijd dubbel zo gevaarlijk als ik 3 km onder de toegestane snelheid rijd, dan als ik er 13 km boven zit. Puur een kwestie van concentratie.
Als ik langzaam rijd, mis ik sneller rempunten of raak ik stoepjes enzo. Gewoon door een gebrek aan scherpte.
Ja wel herkenbaar.... Boven de 200 wordt alleen de weg wel smal
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54941282
nou nog een uurtje en dan zit mn schooldag er weer op.
  vrijdag 30 november 2007 @ 11:05:12 #263
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54941290
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:03 schreef Deansensitized het volgende:
Alweer bijna vol

Wij gaan gewoon door
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 30 november 2007 @ 11:05:29 #264
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54941295
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:04 schreef diertjuh het volgende:
nou nog een uurtje en dan zit mn schooldag er weer op.
Klinkt goed... ik mag weer tot 5
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54941299
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:03 schreef Deansensitized het volgende:
Alweer bijna vol

Redactie Frontpage vrijdag 30 november 2007 @ 11:05:54 #266
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_54941303
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:02 schreef HansU het volgende:

[..]

sorry dat ik het zeg, maar wat een onzin zeg dat zou betekenen dat je op de fiets constant ongelukken hebt, en laat ik dan niet over lopen beginnen.

als je in een auto rijdt, maakt niet uit hoe hard je gaat, dan moet je opletten. of je nu hard of zacht rijd: opletten. anders ben je in mijn ogen geen rijbewijs waard
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_54941304
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:05 schreef jackson het volgende:

[..]

Klinkt goed... ik mag weer tot 5
ach had liever de hele week stage gehad.
pi_54941305
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:03 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Ja maar er zijn ook weer grenzen. Ik houdt ook wel van doorrijden hoor maar meestal zorg ik er gewoon voor dat ik niet meer dan 50 km te snel rijdt. Dan heb je ook geen gedonder.
mijn auto haalt de 160 maar net op de snelweg, dus ik zit daar iig altijd veilig
Accelatie boven de 80 is er ook niet, dus op een 80 km weg heb ik het altijd wel door als ik de 50 te hard grens nader. Een langzaam bakkie heeft dus ook zijn voordelen
Iets meer dan 3 jaar me rijbewijs, iets van 45.000 gereden = nul boetes. Wel 40.000 van de 45.000 te hard gereden
  vrijdag 30 november 2007 @ 11:06:47 #269
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54941321
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:05 schreef Etcetera het volgende:

[..]

sorry dat ik het zeg, maar wat een onzin zeg dat zou betekenen dat je op de fiets constant ongelukken hebt, en laat ik dan niet over lopen beginnen.

als je in een auto rijdt, maakt niet uit hoe hard je gaat, dan moet je opletten. of je nu hard of zacht rijd: opletten. anders ben je in mijn ogen geen rijbewijs waard
Een fiets met een auto vergelijken in deze.... je snapt het
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 30 november 2007 @ 11:08:16 #270
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54941356
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:03 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Ik wil nog wel eens 180 of 200+ rijden als ik de auto ervoor heb. Vroeger meer dan nu, dat wel
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54941382
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:05 schreef Etcetera het volgende:

[..]

geloof me nu maar gewoon. Het merendeel van me vrienden heeft exact het zelfde. Als ze langzaam rijden zijn ze gewoon minder alert.
Maar nee, op de fiets ben ik totaal anders aangezien het daar tot me doordringt dat er een gebrek aan kreukel zone voor me is.
In de auto pas ik in de stad ook wel op hoor, fietsers en voetgangers zijn erg zwak. Maar buiten de bebouwde kom moet ik gewoon te hard gaan, punt uit
pi_54941422
gisteren nog bijna aangereden door een auto. Ik steek netjes mn hand uit..wil voorsorteren en dacht van die auto blijft wel achter mij. Nou niet dus..ging er nog even met grote boog om mij heen. Gelukkig was ik nog niet helemaal op het midden van de weg. Daar irriteer ik me de laatste wel vaker aan enzo. Automobilisten die je gewoon met een hoge snelheid inhalen en dan ook nog maar een heel klein beetje afstand er tussen zit..Of automobilisten die je inhalen en 30 meter verder op afwillen slaan. Te kansloos
pi_54941443
en duidelijk heeft etcetera geen rijbewijs of is ze gewoon een gevaar of irritatie op de weg omdat ze te voorzichtig is (no offense)
Ik hoor van veel mensen dat ik goed rijd, maar ik zal nooit beweren dat ik een goed automobilist ben. Ik rijd daar gewoon te hard voor..
  Redactie Frontpage vrijdag 30 november 2007 @ 11:11:57 #274
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_54941444
ik blijf het echt onzinnig vinden
en ik wil echt niet beweren dat ik me altijd braaf aan de snelheid hou, of dat ik altijd even scherp ben. maar een auto is en blijft uiteindelijk een levensgevaarlijk vervoersmiddel, en daar moet je gewoon mee oppassen vind ik
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_54941489
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:10 schreef diertjuh het volgende:
gisteren nog bijna aangereden door een auto. Ik steek netjes mn hand uit..wil voorsorteren en dacht van die auto blijft wel achter mij. Nou niet dus..ging er nog even met grote boog om mij heen. Gelukkig was ik nog niet helemaal op het midden van de weg. Daar irriteer ik me de laatste wel vaker aan enzo. Automobilisten die je gewoon met een hoge snelheid inhalen en dan ook nog maar een heel klein beetje afstand er tussen zit..Of automobilisten die je inhalen en 30 meter verder op afwillen slaan. Te kansloos
die kunnen gewoon niet rijden, eventjes achter een fietser blijven voordat je wilt afslaan kost nauwelijk tijd..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')