Briljant jaquote:Op donderdag 29 november 2007 15:48 schreef HansU het volgende:
3 weken geleden ben ik naar I love Techno gegaan, in Belgie. 19.30 vanuit Rotterdam vertrokken, de volgende dag om 9.00 's ochtends terug. Redelijk zwaar, maar echt zo de moeite waard
Onze fantasie... wat doe je?quote:
Sorry dat humor niet voor iedereen hetzelfde isquote:
De mijne ook totaal niet maar ik dacht we doen weer eens een grapje tussendoorquote:
Daar kom ik niet, loop alleen het stuk boschdijk, maar die tunnels heb ik het niet zo op.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:51 schreef Loontjah het volgende:
En het is een kutstuk vooral daar langs Hemelrijken.
Vriendlief woont achter die flatjes
Hey, je gebruikt een PIquote:Op donderdag 29 november 2007 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
Sjongejonge, drie posts om duidelijk te maken dat het een grapje was, denk je nou echt dat we zo dom zijn?
Dat is je een goed recht...quote:Op donderdag 29 november 2007 16:04 schreef Loontjah het volgende:
Ik voel me lelijk nu...
en dan thuiskomen en dan niet meer kunnen slapenquote:Op donderdag 29 november 2007 15:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat herken ik soms wel... gewoon naar huis gaan dan
Man je bent 24... who cares. Slaap je een paar uur later of de volgende dagquote:Op donderdag 29 november 2007 16:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dan thuiskomen en dan niet meer kunnen slapen
Al 4 jaar, hoe anders de subtiliteit van je posts te brengen, n'est pas?quote:
Goed punt maar mensen zien ze wel eens over het spreekwoordelijke hoofdquote:Op donderdag 29 november 2007 16:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Al 4 jaar, hoe anders de subtiliteit van je posts te brengen, n'est pas?
waarom zou je posts subtiel willen brengen?quote:Op donderdag 29 november 2007 16:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Al 4 jaar, hoe anders de subtiliteit van je posts te brengen, n'est pas?
Bij boeking denk ik meteen aan een "gig" / live-optredenquote:Op donderdag 29 november 2007 16:08 schreef ChatGirl het volgende:
Maandag gebak, omdat die nieuwe stagaire d'r eerste boeking heeft
Text only... dus wordt moeilijk...quote:Op donderdag 29 november 2007 16:02 schreef jackson het volgende:
Mensen kinderen..... Kom het zo slecht over dat het niet serieus is.. tering
En lees PI's of zo
Vrouwen waarderen het hoor... maar daar kom je nog wel achterquote:Op donderdag 29 november 2007 16:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
waarom zou je posts subtiel willen brengen?
zonder subtiliteit is het veel leuker
Nerdquote:Op donderdag 29 november 2007 16:10 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Text only... dus wordt moeilijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |