Die tellen nog steeds mee in je dag totalen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Inderdaad... nu heb ik sowieso een bizar aantal posts op fok! Schrik er elke keer zelf weer van. Komt ook voornamelijk door de begin periode en de stages
Ja, erg herkenbaarquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en ik dacht dat ik een flink aantal posts had gemaakt... De meeste denk tijdens mijn stage
Zeg ik datquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Die tellen nog steeds mee in je dag totalen?
Nee, maar dat maakte mijn zin tot zo reageren niet minder. Dus daar was mijn reactie dan.quote:
Goed argumentquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakte mijn zin tot zo reageren niet minder. Dus daar was mijn reactie dan.
Koppijn!
Nou ja, je zit hier natuurlijk ook al een jaartje of 5 he? Dan kan je altijd nog jezelf aanpraten dat het wel meevaltquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Inderdaad... nu heb ik sowieso een bizar aantal posts op fok! Schrik er elke keer zelf weer van. Komt ook voornamelijk door de begin periode en de stages
Dat gaat dus weer een "slap lulverhaal" wordenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:20 schreef PieterBas het volgende:
pff.. moet je een marketing report gaan schrijven over een Zweedse verzekeraar en moet je het verslag af hebben en presenteren op 7 december .. Hebben ze alleen maar tijd voor een interview op 10 december, zegt de docent doodleuk, dan moet je het maar doen met de informatie van de website..
Whehe... ja, dat is ook weer zoquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:21 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nou ja, je zit hier natuurlijk ook al een jaartje of 5 he? Dan kan je altijd nog jezelf aanpraten dat het wel meevalt
Yepquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat gaat dus weer een "slap lulverhaal" worden. Ach, kan je ook weinig fout doen
Je bent dan ook een echte slowchatsletquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Whehe... ja, dat is ook weer zo. Nou blijft 25 post per dag nog flink
Begrijpelijk.... Alhoewel leraren niet altijd alles snappenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yep. Zomaar aan de docent vragen of wij uitstel van executie mogen, want ik heb geen zin om half werk in te leveren en te presenteren.
Dat merk ik inderdaad ookquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:28 schreef Stranger het volgende:
Ik zit trouwens ook gemiddeld nog steeds op 16 posts per dag, als het eenmaal best hoog is geweest gaat het niet snel meer naar beneden
Ik hoop het wel, ben wel in een bui waarbij ik bebloede jongeren, compleet doorgedraaide MEërs, verdwaalde hogedruk spuiten, een op hol geslagen politie te paard en enkele loslopende politiehonden wel kan warderen. Tegelijk zien we iets verder op de Laks ordedienst in het nauw komen tussen een groep niet autochtone scholieren en een ME eenheid, waarbij de Laks ordedienst als operation human shield haar taak doet...quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:28 schreef Deansensitized het volgende:
NOS doet het geloof ik... maar vandaag geen rellen als het goed is.
LAKS heeft eigen ordedienst ingesteld
Giel Beelen is er ook bij trouwens![]()
Hoop dat ze er op 3FM dan ook wat over uitzenden, ben benieuwd of dit ook uit de hand gaat lopen ja of nee...
quote:Op vrijdag 30 november 2007 07:57 schreef Deansensitized het volgende:
Goedenmorgen allemaal![]()
Dagcijfers van donderdag 29 november 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
014. 100 eer-ik
059. 056 Deansensitized
077. 050 diertjuh
086. 048 Houniet
103. 045 KaheemSaid
151. 034 Loontjah
208. 027 PieterBas
219. 026 HostiMeister
Met een degelijke 50 postsquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]Ik sta ar ook weer in
.
Goedemorgen trouwens
Ja, ben geen constante poster. Laatst was iets van 80 ofzo toen heel weinig en vandeweek ook nog ergens 69.quote:
Ik spreek nu wel met zo'n grote bek over amsterdam en de studentenrellen, maar eigenlijk ben ik maar een eenvoudige boerenlul van het friese platteland. Amsterdam voorspeld in mijn ogen altijd weinig goeds, zo'n grote stad kan nooit goed zijn voor mensen. Een stad als Parijs, de gehele agglomeratie, denk je dat een eenvoudige boerenlul als kaheem zich daarin kan handhaven. My thoughts exactly, 0,0 % kans tot overleven daar. Voordat ik het platteland verlaat moet de nood wel erg hoog worden. Tot die tijd bekijk ik het allemaal wel op tv, terwijl ik door het raam er naast de koeien zie wijden en een tracktor zie rijden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:36 schreef Deansensitized het volgende:
Hahahaha, voorsteden verbouwen
Ga daar van't weekend heen dan, beter dan CenterParcs
De productiefout zat hem erin, dat ze de foute dvd bij het foute hoestje wist te vinden, toch?quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:47 schreef Etcetera het volgende:
volgens hen was het een productiefoutjeyeah right, je hebt gewoon een slechte kutzaak
maar dat heb ik maar niet gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |