Is allemaal de schuld van die vervloekte quickreply!!!quote:Op donderdag 29 november 2007 16:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Goed punt maar mensen zien ze wel eens over het spreekwoordelijke hoofd
Ja dat is hetzelfde als op MSN proberen een gezichtsuitdrukking of een sarcastische toon proberen uit te dragen, je kan het proberen maar je faalt vaker dan dat je lukt. Dus subtiel is inderdaad niet altijd van toepassing.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
waarom zou je posts subtiel willen brengen?
zonder subtiliteit is het veel leuker
Daar kan je ze toch ook selecterenquote:Op donderdag 29 november 2007 16:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is allemaal de schuld van die vervloekte quickreply!!!
Nu je het zegtquote:Op donderdag 29 november 2007 16:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Daar kan je ze toch ook selecteren?
er niet tussen staat in de quickreply en die is juist het fijnste...
Ik zit op een boekingskantoor, ze heeft haar eerste klus (klant boekt band) binnen.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Bij boeking denk ik meteen aan een "gig" / live-optreden![]()
Maar je bedoelt wat anders denk ik ?
Nice nice... Heb zelf een tijdje wat feesten georganiseerd, heel erg tof om te doen. Zeker de onderhandelingen met agenciesquote:Op donderdag 29 november 2007 16:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zit op een boekingskantoor, ze heeft haar eerste klus (klant boekt band) binnen.
quote:Op donderdag 29 november 2007 16:16 schreef HansU het volgende:
lol, er was hier net een girl fight (met woorden) op de gang
Vooruit dan meer weerquote:Op donderdag 29 november 2007 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu je het zegt![]()
Tja, ik praat graag oldbies na... ik gebruik de quickreply niet... plus dat [ afbeelding ] er niet tussen staat in de quickreply en die is juist het fijnste...
Haren trekken, schoppen en tietenknijpen.... niks minderquote:
Dat had ik na Sensation.. eerst nog een aflevering The Unit gekeken.. vroegen mijn ouders nog.. Ga je mee naar oma, je bent toch nog wakker?quote:Op donderdag 29 november 2007 16:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Man je bent 24... who cares. Slaap je een paar uur later of de volgende dag![]()
Dát zijn catfights, zo hoort het.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Haren trekken, schoppen en tietenknijpen.... niks minder
Gezellig... naar Oma toequote:Op donderdag 29 november 2007 16:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat had ik na Sensation.. eerst nog een aflevering The Unit gekeken.. vroegen mijn ouders nog.. Ga je mee naar oma, je bent toch nog wakker?![]()
ik zei toch dat het vrouwen waren... nergens over dusquote:Op donderdag 29 november 2007 16:18 schreef Loontjah het volgende:
Waar ging die BitchFight over ?
Q!quote:Op donderdag 29 november 2007 16:25 schreef HostiMeister het volgende:
mensen, ik heb het hier wel weer gezien voor vandaag, tijd om eens iets anders te gaan doen. Tot morgen
idem dito, wacht nog eventjes tot 16.50, 16.55 Dan is het weer 17.00 ongeveerquote:Op donderdag 29 november 2007 16:29 schreef jackson het volgende:
Ik heb het ook wel gezien maar blijft toch nog een half uurtje
Ik maak altijd wel netjes minimaal 40uur vol hier. Vaak iets extraquote:Op donderdag 29 november 2007 16:30 schreef HansU het volgende:
[..]
idem dito, wacht nog eventjes tot 16.50, 16.55 Dan is het weer 17.00 ongeveer
Vrouwen op internet? waar danquote:Op donderdag 29 november 2007 16:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Vrouwen waarderen het hoor... maar daar kom je nog wel achter
Mee eens... tevens ben ik voorzien van een prima exemplaarquote:Op donderdag 29 november 2007 16:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vrouwen op internet? waar dan![]()
vrouwen leren kennen op internet![]()
![]()
![]()
ik ga vanavond een acount aanmaken op relatie planet. Maar dan wel op mijn eigen manier, gewoon voor de lol dusquote:Op donderdag 29 november 2007 16:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vrouwen op internet? waar dan![]()
vrouwen leren kennen op internet![]()
![]()
![]()
quote:Het liefst ga ik erop uit met m'n vrienden om de hele avond grove opmerkingen te kunnen maken en de bijhorende nog hardere scheten te kunnen laten. Pas dan ook op voor mij, na een bordje chili ben ik niet te houden
quote:Kan jij de waarheid aan en kun je onderscheid maken tussen gezwam en eerlijkheid. Dan ben jij misschien
een toekomistge vriendin van me.
Daar ben ik ook voor maar gaat niet lukken. Cadeau kopen en langs mijn vriendin evenquote:Op donderdag 29 november 2007 16:38 schreef Loontjah het volgende:
Vanavond met de voeten op tafel.
Dan heb je haar niet goed afgericht.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Daar ben ik ook voor maar gaat niet lukken. Cadeau kopen en langs mijn vriendin even
quote:Op donderdag 29 november 2007 16:36 schreef HansU het volgende:
[..]
ik ga vanavond een acount aanmaken op relatie planet. Maar dan wel op mijn eigen manier, gewoon voor de lol dus
Dit zijn 2 quotes die ik in mijn oproepje ga plaatsen:
[..]
[..]
Ze is nog jong... working on thatquote:Op donderdag 29 november 2007 16:52 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Dan heb je haar niet goed afgericht.
quote:Op donderdag 29 november 2007 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
zaterdagavond niet uit waarschijnlijk, zondagochtend wedstrijd... maar wel op de universiteit, tegen studenten, dus als ik dan alsnog slecht ben, ben ik niet de enige
maar we winnen de wedstrijd wel, de 1e wedstrijd van het seizoen was thuis tegen hun, 6-2 gewonnenquote:
Waarschijnlijk een vibrator inwisselenquote:Op donderdag 29 november 2007 19:34 schreef Trigalti het volgende:
Wat deed Loontjah bij Fok! TV? Met die hoed!
Loontjah op FOK! tv!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |