JA! Ik weet het... hoe ziek is datquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:26 schreef PieterBas het volgende:
In Noorwegen is het nog hoger.. en Finland is het zelfs inkomensgerelateerd.. Verdien je een paar miljoen per jaar, kan je een boete van 10.000 euro op de mat verwachten
Denk jij echt dat die informatie van dag tot dag up to date gehouden wordt dan? Zou wel zo moeten zijn, maar het zijn en blijven ambtenaren...quote:
Niet gezond meer :Squote:Op vrijdag 30 november 2007 10:29 schreef PieterBas het volgende:
Binnen de bebouwde kom
1-10 2.000 kr
11-15 2.400 kr
16-20 2.800 kr
21-25 3.200 kr
26-30 3.600 kr,
31-40 4.000 kr.
Hoger... wordt je naar de Zweedse Koos Spee gestuurd..
Buiten de bebouwde kom
1-10 1.500 kronor
11-15 2.000 kr
16-20 2.400 kr
21-25 2.800 kr
26-30 3.200 kr
31-35 3.600 kr
36-40 4.000 kronor.
41-50 4.000 kronor.
10 kronor is ongeveer ¤1
Ik woon in Groningen, bij iemand uit dezelfde woonplaats als ik. Ik heb deze zomer de overstap gemaakt omdat ik het waar ik woonde saai begon te vinden. Er waren ook steeds minder vrienden die eens iets 'anders' wouden gaan doe. Altijd maar hetzelfde, dat is niks voor mij.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt bekend, mijn vrienden uit mijn 'geboortestad' Venlo hangen daar ook allemaal nog steeds en gaan er regelmatig uit. Sinds ik in Nijmegen woon (al een jaartje of drie denk ik) heb ik steeds minder behoefte om elke week naar die saaie plekken te gaan waar ik al vanaf mijn 14e kom. Gelukkig zijn er ook andere vrienden van me die wél uit Venlo weg zijn en ergens anders hun 'groove on' krijgen.
Justitie is vrij precies met dit soort zaken heb ik begrepen. Niet zelf ondervonden of onderzocht hoor maar ik weet het via iemand anders. Dit soort zaken worden per dag ge-update. Vrij logisch ook anders is het een zinloos systeemquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denk jij echt dat die informatie van dag tot dag up to date gehouden wordt dan? Zou wel zo moeten zijn, maar het zijn en blijven ambtenaren...
Dat is het nu juist, afgelopen tijd veel steden bezocht, maar Rotterdam is toch de enige stad waar gewoon altijd wat te doen is. Of het nu een Jump style wedstrijd op de coolsingel is, een avondje in een rijkeluizen bar of een middag in een museum. Rotterdam heeft alles. Behalve veel historie helaas, al kan ik na 2 jaar er te wonen toch wel wat leuke oude stukjes vinden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja...
Dan zou je toch moeten weten dat nederland niet echt steden heeft.
Nou, hoger dan hier... maar inderdaad niet veel hogerquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
400 euro voor 50kmh zo ongelooflijk hoog is dat nou ook weer niet, toch?
ik bedoel ik heb hier een jaar voorwaardelijk gekregen omdat ik een beetje te hard reed ooit...
sowee, dat had ik moeten weten voordat ik met 150 over de zweedse wegen ben geraast afgelopen zomer..quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:29 schreef PieterBas het volgende:
Binnen de bebouwde kom
1-10 2.000 kr
11-15 2.400 kr
16-20 2.800 kr
21-25 3.200 kr
26-30 3.600 kr,
31-40 4.000 kr.
Hoger... wordt je naar de Zweedse Koos Spee gestuurd..
Buiten de bebouwde kom
1-10 1.500 kronor
11-15 2.000 kr
16-20 2.400 kr
21-25 2.800 kr
26-30 3.200 kr
31-35 3.600 kr
36-40 4.000 kronor.
41-50 4.000 kronor.
10 kronor is ongeveer ¤1
Rot ergeren in Nijmegen?? Hoe dat zo??quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen, bij iemand uit dezelfde woonplaats als ik. Ik heb deze zomer de overstap gemaakt omdat ik het waar ik woonde saai begon te vinden. Er waren ook steeds minder vrienden die eens iets 'anders' wouden gaan doe. Altijd maar hetzelfde, dat is niks voor mij.
Over een uur of 3 ga ik me weer even rot ergeren in Nijmegen
Het is niet heel erg hoog, een vriend van me had voor 56 km te snel iets van 360 euro. Alleen zoals ik al zei, de prijzen beginnen zo hoog.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
400 euro voor 50kmh zo ongelooflijk hoog is dat nou ook weer niet, toch?
ik bedoel ik heb hier een jaar voorwaardelijk gekregen omdat ik een beetje te hard reed ooit...
Wanneer ik met de trein vanuit Zwolle in Nijmegen aankom erger ik me altijd rot als ik het station op stap. Al die mensen die geen fatsoenelijk Nederlands kunnen en maar wat dom voor zich uit lullen. Dat taaltje dat zit me meteen tot heel hoog in mijn nekquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Rot ergeren in Nijmegen?? Hoe dat zo??
Mij ook niet echt. Nooit echt goed uit geweest trouwens, misschien dat het beter kan dan ik denk in R'dam.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:35 schreef KaheemSaid het volgende:
En even over rotterdam, die stad trekt mij niet echt!
Ow... ik heb nog nooit een geldboete gehad omdat ik te hard reed, dus ik weet er dan ook niets van af eigenlijk. Behalve dan dat die ene keer dat ik gepakt werd toen ik te hard reed, het ook meteen kassa was.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou, hoger dan hier... maar inderdaad niet veel hoger. Destijds reed ik na meetcorrectie 122 op een 80 weg, toen kostte het mij 245 euro
Oke, maar dat gevoel heb ik ook hier in Nijmegen, maar dat is omdat ik misschien altijd wel iets te doen weet...quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:33 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat is het nu juist, afgelopen tijd veel steden bezocht, maar Rotterdam is toch de enige stad waar gewoon altijd wat te doen is. Of het nu een Jump style wedstrijd op de coolsingel is, een avondje in een rijkeluizen bar of een middag in een museum. Rotterdam heeft alles. Behalve veel historie helaas, al kan ik na 2 jaar er te wonen toch wel wat leuke oude stukjes vinden.
als ik jouw een keer bovenop de Erasmusbrug krijg tijdens een heldere zonsondergang, piep je wel anders. Moet je wel even je vriendinnetje meenemen, anders ben ik bang dat je mij gaat omhelzenquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
En even over rotterdam, die stad trekt mij niet echt! [..]
3 keer gelezen en het zijn 2 aparte zinnen... in tegenspraak met elkaarquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow... ik heb nog nooit een geldboete gehad omdat ik te hard reed, dus ik weet er dan ook niets van af eigenlijk. Behalve dan dat die ene keer dat ik gepakt werd toen ik te hard reed, het ook meteen kassa was.
in Rotterdam hoef je niets te zoeken. Je stapt op je nobele stale ros en fiets vanzelf wel ergens in. Soms is het een steekpartij een andere keer snowboard big air jump wedstrijd midden in een stad..quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, maar dat gevoel heb ik ook hier in Nijmegen, maar dat is omdat ik misschien altijd wel iets te doen weet...
Goed punt maar doe maar een Poema / Winkel van sinkel / monza / Tivolliquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:40 schreef HansU het volgende:
[..]
als ik jouw een keer bovenop de Erasmusbrug krijg tijdens een heldere zonsondergang, piep je wel anders. Moet je wel even je vriendinnetje meenemen, anders ben ik bang dat je mij gaat omhelzen
Ja oke, niet kassa als in $$ .quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:41 schreef jackson het volgende:
[..]
3 keer gelezen en het zijn 2 aparte zinnen... in tegenspraak met elkaar
Steekpartijen heb je tegenwoordig overal hoor, dus dat is ook niet exclusief voor r'damquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:42 schreef HansU het volgende:
[..]
in Rotterdam hoef je niets te zoeken. Je stapt op je nobele stale ros en fiets vanzelf wel ergens in. Soms is het een steekpartij een andere keer snowboard big air jump wedstrijd midden in een stad..
Rotterdam is dus ook niet alles
Dat klinkt minder... maar zat daar geen geldboete aan vast danquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja oke, niet kassa als in $$ .
Beetje slecht geformuleerd, de enige keer dat ze met pakte omdat ik te hard reed was ik meteen mijn rijbewijs kwijt en had ik een jaar voorwaardelijke celstraf. Dat dus.
Als je in Bolsward (één van de 11 steden) al te gast kunt zijn in huizen waar kogelgaten in de muren zitten door schietpartijen, dan wordt een steekpartij wel heel saai.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Steekpartijen heb je tegenwoordig overal hoor, dus dat is ook niet exclusief voor r'dam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |