Amanda ligt nog in bed.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:40 schreef Copycat het volgende:
Heeft Amanda al iets gezegd tegen haar maffe vriendinnetje?
Ah, okay.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:41 schreef beequeen het volgende:
Amanda ligt nog in bed.
quote:10:15 - "Pathologische leugenaar?
Lieke is de eerste die deze ochtend in de keuken een praatje maakt met Palma. “Ik kan wel merken dat Amanda een echte vriendin is!”, merkt de Hilversumse op. “Maar Nadia? Daar klopt echt iets niet mee”, laat Lieke doorschemeren. “Pathalogische leugenaar”, mompelt ze vervolgens. “Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hij wel”, merkt Palma op. En daar kan het hoof huishouding nog wel eens gelijk in krijgen. Het zal een zware dag met veel confrontaties voor Nadia worden…
Kan ook niet anders...ze is ontmaskertquote:Op woensdag 28 november 2007 10:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch voelt ze zich behoorlijk ongemakkelijk imo.
En hier wordt dus nu de opening aangegeven die het mogelijk gaat maken om Nadia weg te stemmen.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:27 schreef Clank het volgende:
Lieke vraagt zich af hoe anders Dennis was geweest als hij bv had samengespeeld met Huub en haar. Brian zegt dat het dan niet veel anders was geweest en Dennis het type is die alleen wat durft met een groep vrienden om zich heen.
Zou best eens kunnen betekenen dat Naad morgen exit gaat i.p.v. Dennix.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:43 schreef Copycat het volgende:
Bij VV lijken ze Nadia ook te hebben laten vallen:
Dames van House of Beauty, komen voor gezichtsbehandelingen, o.a. dermabrasie.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:46 schreef droomkoningin het volgende:
wie zijn die mensen en wat komen ze doen?
Hebben ze een dwangbuis bij zich?quote:Op woensdag 28 november 2007 10:46 schreef droomkoningin het volgende:
wie zijn die mensen en wat komen ze doen?
Ja maar dan zou Dennis haar ook moeten wegstemmen... dat is toch erg onwaarschijnlijk....tenzij Jaap weer gaat switchen...quote:Op woensdag 28 november 2007 10:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen betekenen dat Naad morgen exit gaat i.p.v. Dennix.
Moet er wel iemand een ontslagronde voor haar aanvragen ( in opdracht van het hokje natuurlijk)
Dermabrasie is lekker, dat enge gedoe van vorige week gaan ze hopelijk niet meer doen?quote:Op woensdag 28 november 2007 10:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dames van House of Beauty, komen voor gezichtsbehandelingen, o.a. dermabrasie.
Dat denk ik niet. Vanavond is de 'ambulance-uitzending' en aan het voorstukje te zien, is die Spaanse wonderdokter/charlatan daar handig uitgebonjourd.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:48 schreef noekje het volgende:
Dermabrasie is lekker, dat enge gedoe van vorige week gaan ze hopelijk niet meer doen?
Nope, werd vorige week al duidelijk, dat mag niet meer na de "miskraam" van Naad.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Dermabrasie is lekker, dat enge gedoe van vorige week gaan ze hopelijk niet meer doen?
GdR, ook gij?!quote:Op woensdag 28 november 2007 10:50 schreef _GdR_ het volgende:
de filmpjes vanuit de OP zijn die van vanmorgen? of is dat nog van gisteravond?
Ja, kan ik me voorstellen. Nadia is nl de enige die verschrikkelijke dingen over die twee psychopaten, Dennis en Selene weet. Je zal maar moeten ontbijten met die monsters. Al die geheime informatie waar ze niet over mag praten, dat is verschrikkelijk voor dat arme kind. Al die informatie in haar hoofd.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:49 schreef riri het volgende:
Dennix gaat naast Selene zitten aan de ontbijttafel en Nadia verdwijnt meteen met de krant...ze kan die twee niet samen zien
Lees vanaf hier: http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=10818&postdays=0&postorder=asc&start=75quote:Op woensdag 28 november 2007 10:50 schreef Kinga het volgende:
Kan iemand mij ff een samenvatting geven van gisteravond? Staat weer niks in de updates...
gisteravondquote:Op woensdag 28 november 2007 10:50 schreef _GdR_ het volgende:
de filmpjes vanuit de OP zijn die van vanmorgen? of is dat nog van gisteravond?
Thanks Cc.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lees vanaf hier: http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=10818&postdays=0&postorder=asc&start=75
Even een huishoudelijke vraag.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lees vanaf hier: http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=10818&postdays=0&postorder=asc&start=75
Nog een baboe?quote:Op woensdag 28 november 2007 10:58 schreef blomst het volgende:
Heeft Amanda vandaag weer een dagje vrij?
Ik hoor haar klagen over haar buik.
ik kijk eerst altijd hier, is er wat gebeurd lees ik het bij op volquote:Op woensdag 28 november 2007 10:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Even een huishoudelijke vraag.
Worden de Cos-en ook nagelezen door mensen? Ik probeer altijd nog wat weer te geven in de cos wat er gebeurt on stream door quotes neer te plempen maar als niemand dat leest dan kan ik net zo goed alleen maar commentaar gaan leveren met de gepaste kotssmileys erbij als Nadia on stream is.
ze zal wel weer te veel hebben gezopen de del,vandaar dat ze weer eens op d,r nest bljft liggenquote:Op woensdag 28 november 2007 10:58 schreef blomst het volgende:
Heeft Amanda vandaag weer een dagje vrij?
Ik hoor haar klagen over haar buik.
Ik lees ze allemaal trouw!quote:Op woensdag 28 november 2007 10:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Worden de Cos-en ook nagelezen door mensen? Ik probeer altijd nog wat weer te geven in de cos wat er gebeurt on stream door quotes neer te plempen maar als niemand dat leest dan kan ik net zo goed alleen maar commentaar gaan leveren met de gepaste kotssmileys erbij als Nadia on stream is.
Ik lees ze soms na, maar eigenlijk alleen in het weekend als ik daar tijd voor heb. Vaak beperk ik het teruglezen van COSsen waar ik zelf niet in heb gepost tot de OP's.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:59 schreef noekje het volgende:
Niet nodig...quote:Op woensdag 28 november 2007 10:57 schreef akveor het volgende:
Ze hebben nog een uurtje om eventueel ook een ontslag voor Nadia aan te vragen.
Topscript! Tenminste, ik neem aan dat Dennis helaas net onder haar springplek staat en wordt verpletterd onder het gewicht van deze femme fatale?quote:Op woensdag 28 november 2007 11:01 schreef T-lex het volgende:
[..]
Niet nodig...
In het script staat dat ze net voor het ontslag van Nix...helemaal (ja nog erger dan nu) de weg kwijt raakt, omdat ze niet meer weet wat ze moet doen. Vervolgens loopt ze naar de fitness, klimt het dak op...en springt head first naar beneden.
Ik wel en dat weet je.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh dat kan ookquote:Op woensdag 28 november 2007 11:03 schreef akveor het volgende:
Nadia tegen Amanda: Dennis heeft gezegd dat hij me niet meer met haar (Selene) gaat zieken..
Topscript.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:01 schreef T-lex het volgende:
[..]
Niet nodig...
In het script staat dat ze net voor het ontslag van Nix...helemaal (ja nog erger dan nu) de weg kwijt raakt, omdat ze niet meer weet wat ze moet doen. Vervolgens loopt ze naar de fitness, klimt het dak op...en springt head first naar beneden.
Ik lees alleen maar cossen, en soms vol, volg verder dgk niet. Het commentaar en de jullie ideeen over wat er gebeurt zijn een soap op zich, dus alsjeblieft doorgaanquote:Op woensdag 28 november 2007 10:59 schreef noekje het volgende:
[..]
vergeet niet dat Nada gister tegen Amanda gezegd heeft dat ze wel zwanger was.quote:
Ik heb het ook niet over jou! Ik heb niet voor niets vannacht wat aan je geschreven!quote:
Jaquote:
Ik lees allesquote:Op woensdag 28 november 2007 10:59 schreef noekje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 november 2007 11:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik lees ze allemaal trouw!Keep up the good work!
Klopt...Amanda was toch al niet zo lekker gisteren. Ze heeft meedere keren onder de warme douche gestaan omdat ze zich niet goed voelde. Ze klaagde ook over buikpijn....kan ook stress zijn, heeft ze vaker last van gehad.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:06 schreef Desii het volgende:
[..]
vergeet niet dat Nada gister tegen Amanda gezegd heeft dat ze wel zwanger was.
Dit wilde ze boven in de woonkamer niet zeggen, omdat Huub erbij zat......... dus Amanda zal wel flink van slag zijn (begrijpelijk)
Brian en Amanda zullen toch nog tot de ontslagronde haar de hand boven het hoofd moeten houden. Als Nadia het vermoeden krijgt dat ze geen dekking meer krijgt van die twee zal ze Dennis niet wegstemmen.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:11 schreef T-lex het volgende:
Goeie actie...Brian komt bij Amanda en poejerd subtiel Nadia ff af.
Die loopt vervolgens weer met d'r ziel onder de arm naar boven.![]()
Ze zet daar ook weer haar lieve zachte stemmetje op. Gisteravond had ze die ook niet maar vandaag heeft ze weer dat poeslieve zachte toontje.quote:
Je z is kapot?quote:Op woensdag 28 november 2007 11:18 schreef blomst het volgende:
e moet Dennix weer voor ich winnen, dus daarom het onschuldige kinderstemmetje.
Wat is volgens jou dat slimme spelletje dan wat Nadia speelt? Ik zie er alleen maar een hoog dramaqueen gehalte en zichzelf tegenspreken in, namelijk.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:19 schreef diedirk het volgende:
Ik ben van mening dat Nadia wel degelijk niet gek is maar slim spelletje speelt en gewoon de opdracht heeft gekregen van achter om nog een keer te proberen dat Dennis aktie maakt, maar dat zit niet in hem.
Daar heb ik ook niets meer over gehoord.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:18 schreef noekje het volgende:
Wat ook nog steeds open staat. Vorige week op de bewuste ziekenhuisdag had ze 's ochtends in een brief geschreven dat ze die dag een keuze ging maken die nadelig zou zijn voor Brian en Amanda.
Hebben we nooit antwoord op gehad toch?
Tegen Brian en Amanda heeft ze gezegd dat dat briefje ging over de ontslagronde, dat ze niet van plan is Dennix weg te stemmen. Of dat waar is is een tweede.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:18 schreef noekje het volgende:
Wat ook nog steeds open staat. Vorige week op de bewuste ziekenhuisdag had ze 's ochtends in een brief geschreven dat ze die dag een keuze ging maken die nadelig zou zijn voor Brian en Amanda.
Hebben we nooit antwoord op gehad toch?
Dat gekrijs en gejankt, spoort echt niet!quote:Op woensdag 28 november 2007 11:01 schreef Kinga het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=xPty_8rPvyk&eurl=http
Jesus, Nadia is echt verknipt.
Dat ze verschillenden mensen aan zich kan binden en leugens opspelden.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dat slimme spelletje dan wat Nadia speelt? Ik zie er alleen maar een hoog dramaqueen gehalte en zichzelf tegenspreken in, namelijk.
Nu is het een beetje moeilijk te volgen, was ze nu zwanger of niet?quote:Op woensdag 28 november 2007 11:06 schreef Desii het volgende:
[..]
vergeet niet dat Nada gister tegen Amanda gezegd heeft dat ze wel zwanger was.
Dit wilde ze boven in de woonkamer niet zeggen, omdat Huub erbij zat......... dus Amanda zal wel flink van slag zijn (begrijpelijk)
Volgens mij komt die werkwijze nu als een boemerang recht in haar gezicht terug. Iedereen twijfelt nu aan haar geestesgesteldheid, Amanda incluis.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:24 schreef diedirk het volgende:
Dat ze verschillenden mensen aan zich kan binden en leugens opspelden.
Dat valt imo niet Nadia maar Dennis zelf aan te rekenen. Dennis is gewoon geen kooi-materiaal. Veel te onzeker, afwachtend en een nul als het gaat om beslissingen maken.quote:Na alles uit Dennis nog uit haar hand.
Is toch knap.
Dennis heeft nog steeds niks gedaan of gedurfd met de gastspeelster waar hij weken om smeekte
Voorrrral doorganquote:Op woensdag 28 november 2007 10:59 schreef noekje het volgende:
[..]
quote:11:00 - Zorgzame Nadia...
Amanda is erg ziek en Nadia zorgt voor haar. Amanda mompelt iets onverstaanbaars over een kruik en haar beste vriendin gaat meteen op zoek. “Brian, de colafles gebruikten we daar toch altijd voor?”, roept ze naar de Antilliaan. Hij geeft knorrig antwoord en gaat weer door met zijn ochtendrituelen. Zou hij wel, zoals een goed vriendje betaamt, zijn vriendinnetje komen verzorgen? Of rust de last van de zorg van Amanda volledige op Nadia’s schoudertjes?
Nee....is een veel oudere gespeeld door een heel goede actrice....ik zal eens gaan zoeken hoe die film heet en door wie het gespeeld werdquote:Op woensdag 28 november 2007 11:29 schreef Copycat het volgende:
Bedoel je die film met Kim Basinger en Richard Gere, riri?
Boeiend onderwerp. Als je het weet, horen we het wel.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:33 schreef riri het volgende:
[..]
Nee....is een veel oudere gespeeld door een heel goede actrice....ik zal eens gaan zoeken hoe die film heet en door wie het gespeeld werd
Ik ben ook een Coslezer.....Ik lees liever de Cossen dan dat ik stream of de uitzendingen bekijk.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar cossen, en soms vol, volg verder dgk niet. Het commentaar en de jullie ideeen over wat er gebeurt zijn een soap op zich, dus alsjeblieft doorgaan
Ik moet ook denken aan Whatever happened to Baby Jane, maar dat verhaal komt niet helemaal overeen met jouw verhaal.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:33 schreef riri het volgende:
Nee....is een veel oudere gespeeld door een heel goede actrice....ik zal eens gaan zoeken hoe die film heet en door wie het gespeeld werd
Ligt Amanda met dat neppe haar ziek in bed?quote:Op woensdag 28 november 2007 11:10 schreef Clank het volgende:
Jemig gaat Nadia nu doktertje spelen bij Amanda met d'r natte washandjes![]()
Rot op.. laat dat kind gewoon met rust.
Nee niet die Copycat.....wel uit die periode denk ik...hele goeie film...ik ga echt zoeken hoe die film heet want die is echt het kijken waardquote:Op woensdag 28 november 2007 11:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet ook denken aan Whatever happened to Baby Jane, maar dat verhaal komt niet helemaal overeen met jouw verhaal.
Alhoewel Amanda dan best Bette Davis en Nadia Joan Crawford zou kunnen zijn, alleen in omgekeerde rollen:
[ afbeelding ]
Nadia heeft gister weer 2 verhalen verteld...quote:Op woensdag 28 november 2007 11:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nu is het een beetje moeilijk te volgen, was ze nu zwanger of niet?
En dan vraag 2 van Nix of Luc?
Hoi en welkom.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:44 schreef heksehiel het volgende:
Hallo allemaal!
0% gaat nergens, die blijft tochquote:Op woensdag 28 november 2007 11:16 schreef Clank het volgende:
[..]
Brian en Amanda zullen toch nog tot de ontslagronde haar de hand boven het hoofd moeten houden. Als Nadia het vermoeden krijgt dat ze geen dekking meer krijgt van die twee zal ze Dennis niet wegstemmen.
0% mocht er vorige maand nog niet uit van achter, dus waarom zou 0% er nu wel uit mogen? Hij blijft, wat hij ook lult, hoe hij zich ook ergens achter verschuild, die heeft zijn dekking wel (van achter)quote:Op woensdag 28 november 2007 11:49 schreef Scandalous het volgende:
Ben het met je eens heksehielIk vind Dennis echt niet ineens de held, sterker nog, hij verschuilt zich gewoon achter dit verhaal. Hij zei "Ja, en daarom kon ik dus nergens op reageren, en kon ik geen beslissingen maken, omdat ik weet hoe Nadia flipt". dus dat was de reden dat hij zo'n saaie passieve persoonlijkheid heeft
Welkom en wat een geweldige binnenkomst.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:44 schreef heksehiel het volgende:
Hallo allemaal!
Oké Nadia is ziek, maar dennix echt niet minder!! Ik heb nog nooit zo'n zwak figuur gezien!!
Klopt zeker....die twee zijn allebei niet goedquote:Op woensdag 28 november 2007 11:44 schreef heksehiel het volgende:
Hallo allemaal!
Idd misschien is Nadia door achter wel zo aangestuurd dat ze gevraagd is Dennis uit zijn tent te lokken. Ze probeert op de meest vreselijke manieren voor lekaar te krijgen maar hij reageert maar niet. Komt niet los en gaat niet over tot aktie. Een teken voor achter dat hij hopeloos verloren is. Vandaar dat Nadia hem er nu waarschijnlijk uit mag stemmen. Huub wordt reeds in stelling gebracht om Nadia van de nodige dagelijkse pik te voorzien zodat mevr niets tekort komt. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe Nadia is zonder Dennis.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:44 schreef heksehiel het volgende:
Hallo allemaal!
Ik lees al een tijdje mee en heb besloten zo nu en dan ook maar wat te posten. Mijn omgeving kijkt geen DGK en vindt het een verschrikkelijk programma. Maar merk dat ik toch ook mijn mening kwijt moet.
Wat een verschrikkelijk fantastische avond op de streams... Ik kon gewoon niet naar bed, ondanks dat mijn wekkertje vanmorgen weer erg vroeg af liep.
Wat me opvalt is dat iedereen Nadia uitkotst, wat geheel terecht is natuurlijk, maar dat iedereen nog een soort van sympathie voor Dennix heeft. Als ik me gisteravond aan iemand heb lopen storen is hij het wel.
knip
quote:Op woensdag 28 november 2007 11:44 schreef heksehiel het volgende:
Hallo allemaal!
Ik lees al een tijdje mee en heb besloten zo nu en dan ook maar wat te posten. Mijn omgeving kijkt geen DGK en vindt het een verschrikkelijk programma. Maar merk dat ik toch ook mijn mening kwijt moet.
Wat een verschrikkelijk fantastische avond op de streams... Ik kon gewoon niet naar bed, ondanks dat mijn wekkertje vanmorgen weer erg vroeg af liep.
Gevaarlijke tante en behoorlijk arrogant. Ze zegt dat ze voor hoge kijkcijfers zorgt.quote:
Ik denk dat echt één van die twee eruit gaatquote:Op woensdag 28 november 2007 11:52 schreef SiRojK het volgende:
[..]
0% mocht er vorige maand nog niet uit van achter, dus waarom zou 0% er nu wel uit mogen? Hij blijft, wat hij ook lult, hoe hij zich ook ergens achter verschuild, die heeft zijn dekking wel (van achter)
Nog zo'n ideaal script. Huid weg, Dennis weg.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:58 schreef Varen het volgende:
Ze gaan Dennis pielen. Dennis: Ja daag peelen en mijn huid is weg
Amanda zou hier best eens in mee kunnen gaan 'voor Nadia's bestwil'.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:01 schreef Copycat het volgende:
En nu heel hard hopen dat de rest meegaat ...
Dus tot nu toe:quote:Op woensdag 28 november 2007 11:45 schreef Desii het volgende:
[..]
Nadia heeft gister weer 2 verhalen verteld...
in de woonkamer tegen Huub, Lieke en Jaap (Amanda en Brian waren daar ook bij) dat ze dacht dat ze zwanger was en het "denkbeeldige" kind wel al een naam heeft gegeven.... maar toch niet zwanger bleek te zijn.
Later in de slaapkamer ging ze bij Amanda liggen en zei ze, na enig aandringen van Amanda, dat ze wel zwanger was.
(Geloven doe ik het allemaal niet, volgens mij is Nada knettergek en rijp voor een gesticht)
Het is te hopen dat die platreet er uit gaat,die nixlul komt de volgende maand wel.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:01 schreef riri het volgende:
Perfekt!!!!....Huub snapt het spel als geen andere....vraagt 1 minuut voor 12 de ontslagronde voor Nadia aan
Amanda is het enige obstakel maar na vannacht denk ik wel dat ze meegaat met de rest.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:01 schreef Copycat het volgende:
En nu heel hard hopen dat de rest meegaat ...
Ik vond dit dan nog meevallen, je had dat gesprek bij de paardenstal met Dennis moeten zien brrr zo eng claimend.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:23 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Dat gekrijs en gejankt, spoort echt niet!
Hoe werkt dat dan? als er voor twee mensen is aangevraagd... er komt uiteindelijk maar 1 iemand op de bank?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:03 schreef Clank het volgende:
Nou, dat wordt spannend morgen.. wie komt er op de bank!!??
Denk ik ook....denk dat Brian haar wel ompraat...en waarschijnlijk is dat niet eens nodig...ze weet zelf ook wel dat dat beter is voor Nadiaquote:Op woensdag 28 november 2007 12:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Amanda zou hier best eens in mee kunnen gaan 'voor Nadia's bestwil'.
Deze snap ik niet, wat bedoel je hiermee?quote:
Er was toch ook een vaag verhaal over de KLM waar niet meer over gesproken mocht worden?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dus tot nu toe:
-zwangerschapsperikelen
-gedoe met Luc
-gedraai om strafblad
-tegen de ene hele andere dingen zeggen als tegen de ander
-Amanda belachelijk gemaakt achter haar rug (haar haar, Brian--> douche, meelullen over plannen om Brian naar huis te sturen)
-Uitmaken met Dennis en dan toch weer aan, hem er uitstemmen en toch weer er in gehouden.
Ja, klinkt niet helemaal stabiel.
Degene waarvoor de meeste bewoners in de 'voorronde' kiezen wordt op de bank gezet.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:05 schreef Scandalous het volgende:
Hoe werkt dat dan? als er voor twee mensen is aangevraagd... er komt uiteindelijk maar 1 iemand op de bank?
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=54408&sess=quote:Op woensdag 28 november 2007 12:05 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vond dit dan nog meevallen, je had dat gesprek bij de paardenstal met Dennis moeten zien brrr zo eng claimend.
Eerste ronde: Stemmen wie er op de bank komt.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:05 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? als er voor twee mensen is aangevraagd... er komt uiteindelijk maar 1 iemand op de bank?
Yup, ze moeten dan eerst een meerderheid van stemmen hebben voor een miljonair... daarna is de ontslagronde.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:05 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wanneer, maar ze had een gesprek met Amanda over wat ze vroeger allemaal wel niet hadden uitgespookt en Nadia had iets heel ergs gedaan waar ze dus weer eens niet over kon praten.....quote:Op woensdag 28 november 2007 12:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze snap ik niet, wat bedoel je hiermee?
Aha, weer zo'n verhaal waar ze dus niet over mag praten, wat is het toch een aandachtshoer.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wanneer, maar ze had een gesprek met Amanda over wat ze vroeger allemaal wel niet hadden uitgespookt en Nadia had iets heel ergs gedaan waar ze dus weer eens niet over kon praten.....![]()
Volgens mij ergens in een COS wel terug te vinden.
Voor Jaap zou hij bellen en kijken.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:56 schreef joanie het volgende:
Huub is weer aan het slijmen bij Selene als hij buiten was en ze zat nog in het programma dan zou ie gek smsen voor haar
Vul rustig aan, er is vast nog veel meer te vinden!quote:Op woensdag 28 november 2007 12:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Er was toch ook een vaag verhaal over de KLM waar niet meer over gesproken mocht worden?
Ze zit hem dus stiekum te knijpen, echt sick dat wijf.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=54408&sess=
Nee nog eerder waar ze zo zit te gillenquote:Op woensdag 28 november 2007 12:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=54408&sess=
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2277364#2277364quote:Op woensdag 28 november 2007 12:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zit hem dus stiekum te knijpen, echt sick dat wijf.
Maar op dat soort idioterie zit ik niet te wachten, ze heeft psychische hulp nodig.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:12 schreef Clank het volgende:
'k Denk trouwens dat achter ook wel de voorkeur geeft aan Dennis weg... want die zal echt niet na het vertrek van Nadia tv gaan maken. Nadia daarintegen kan wel een soap in haar eentje maken.
Bovendien heeft Dennis inmiddels een grotere hekel aan Brian dan aan Huub/Jaap.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:12 schreef Clank het volgende:
'k Denk trouwens dat achter ook wel de voorkeur geeft aan Dennis weg... want die zal echt niet na het vertrek van Nadia tv gaan maken. Nadia daarintegen kan wel een soap in haar eentje maken.
ik lees hetquote:Op woensdag 28 november 2007 10:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Sek joequote:Op woensdag 28 november 2007 12:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2277364#2277364
Vol barst weer van de filmpjes!
whahaha.... iddquote:Op woensdag 28 november 2007 12:12 schreef Clank het volgende:
iemand een link voor een filmpje?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:05 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vond dit dan nog meevallen, je had dat gesprek bij de paardenstal met Dennis moeten zien brrr zo eng claimend.
weer mee eens....quote:Op woensdag 28 november 2007 12:22 schreef heksehiel het volgende:
Bedankt voor het warme welkom :-)
Zit een beetje te dubben wie ik er liever uit zou willen zien gaan, maar denk dat het leuker is al Dennix gaat. Ben namelijk wel erg benieuwd naar Selene, als zij eindelijk haar klauwen gaat uithalen naar Naad. Ik vind dat we dat Selene niet mogen ontzeggen, anders zit ze dr echt voor Jan Lul in en heeft Dennix zijn lolletje ook nog als Naad weg is. Ik denk dat tv met zieke Naad ook leuker is.
is geen waar hoor!!quote:Op woensdag 28 november 2007 12:23 schreef Varen het volgende:
Jaap is benieuwd wat Dennis gaat doen, als hij niks doet, gaat hij hem er echt niet inhouden.
Nadia zegt dat haar akties van gisternacht allemaal door de drank kwam. Ze had wel 7 glazen op.
Daar geloof ik niks van... hoe kun je dat nu nog niet weten?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:21 schreef Varen het volgende:
Nadia in gesprek met Jaap.
Jaap vraagt of ze Dennis er inhoud, ze weet het nog niet.
Jaap weet het ook nog niet.
ze liegt dat ze barst, want dan had ze gisteravond wel al verteld dat ze de vraag niet goed verstaan hadquote:Op woensdag 28 november 2007 12:25 schreef Lady-night het volgende:
Nadia had de vraag van Lieke dus verkeerd verstaan...teveel drank op...
Nee, hij is handig bezig, ze vraagt letterlijk wil je dat ik weg ga en hij reageert hoe hij altijd doet, smakken en:........................................................................quote:Op woensdag 28 november 2007 12:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zit hem dus stiekum te knijpen, echt sick dat wijf.
En dan weer die opmerking: En dat....als dat er niet was. Dus weer over de vermeende zwangerschap.
vorige week door Liekequote:Op woensdag 28 november 2007 12:26 schreef pullup het volgende:
Wanneer is eigenlijk die ontslag ronde voor Dennis aangevraagd ?
Die voor Nadia was daarnet zo terug te lezen maar die voor Dennis heb ik gemist.
De helft is dus weer niet te verstaan omdat ze zich tegen Dennix aanschurkt.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:20 schreef maril het volgende:
Deze bedoel ik
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=54407&sess=
Oooooooh, ze was weer dronken.....duh.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:28 schreef Scandalous het volgende:
Nadia doet zeg mirr een charmeoffensief bij jaap, zeg mirr, om haar gezicht te redden, zeg mirrr.
'dat van gisteren kunnen ze niet gebruiken, ik was dronken, was gewoon een prive ding van mij dat werd opgeblazen'
Jaap: STREAMLOCK KLAAR, STREAMLOCK KLAAR!!quote:Op woensdag 28 november 2007 12:20 schreef maril het volgende:
Deze bedoel ik
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=54407&sess=
ik geloof er niets van... dit komt echt wel in de uitzending.... is toch veel te mooi, om te laten liggenquote:Op woensdag 28 november 2007 12:31 schreef akveor het volgende:
Nadia: Van gisteren is gewoon klaar.... teveel drank blablabla....
Ja daaaag... als deze verhaallijn nu ook weer niet mag wordt ik echt niet goed.
Ze schaamt zich duidelijk kapot en wil dat het allemaal vergeten wordt, het was allemaal dronken gelulquote:Op woensdag 28 november 2007 12:32 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat Naad hoopt/denkt dat vannacht niet geschikt is voor de reguliere. De tv kijkers mogen dit dus niet zien????
quote:Op woensdag 28 november 2007 12:33 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Nadia werd niet boos vanwege Dennis met Selene die avond maar om andere dingen die niemand weet...
Zie jij echt schaamte? Ik weet niet of ik niet meer iemand zie die calculeert of ze er goed mee is weggekomen.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:34 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ze schaamt zich duidelijk kapot en wil dat het allemaal vergeten wordt, het was allemaal dronken gelul
Dat denk ik ook. Ze probeert zo de schade zoveel mogelijk te beperken. Helaas voor haar is dat niet aan haar, maar aan achter. Helaas voor ons maakt achter nogal eens domme beslissingen.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:34 schreef Scandalous het volgende:
Ze schaamt zich duidelijk kapot en wil dat het allemaal vergeten wordt, het was allemaal dronken gelul
Zou me niks verbazen hoor, die aandachtshoer dat alles echt alles om in the picture te staan.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:33 schreef heksehiel het volgende:
Hey wat me opeens te binnenschiet, wat me niet duidelijk werd gister: Opeens zei Dennix een paar keer bij de paardenstal tegen Naad "afblijven". Zat ze waar ik denk dat ze aan zat?? De borderslet...werkt huilen niet, dan manipuleren we met sex?
haar abortus?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En ze weet zelf nog wel wat het is?
ik geloof er geen ene fuck vanquote:Op woensdag 28 november 2007 12:34 schreef beequeen het volgende:
Daar gaat ze weer......jullie weten niet alles, ik mag/kan het niet zeggen.
quote:Op woensdag 28 november 2007 12:33 schreef Marietje_34 het volgende:
goeiemiddag saam'
Even een paar daagjes geen DGK gevolgd, en kijk nu![]()
En ik zie een nix die zoals gebruikelijk niks zinnigs weet te zeggen
ben al druk aan het bijlezenquote:Op woensdag 28 november 2007 12:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan heb je wel een boeiende avond gemist gister...
wat ik weet is dat ze gisteravond flipte nadat nix op haar buik wees en zei "en dat geloof ik ook niet "quote:Op woensdag 28 november 2007 12:33 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Nadia werd niet boos vanwege Dennis met Selene die avond maar om andere dingen die niemand weet...
Ja vaag hequote:Op woensdag 28 november 2007 12:36 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Nadia praat net alsof Dennis er niet eens bij staat... hij geeft ook echt geen enkele reactie.
Volgens mij weet ze gewoon niet meer wat ze ook al weer precies heeft gezegd.....quote:Op woensdag 28 november 2007 12:34 schreef beequeen het volgende:
Daar gaat ze weer......jullie weten niet alles, ik mag/kan het niet zeggen.
Slablaadjes, brood en ander eten bruut terroriseren?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:37 schreef Varen het volgende:
Jaap en Nadia praten over Dennis terwijl hij er bij staat![]()
Jaap vraagt wat het beste is voor de show.
Nadia: Dat Dennis hier blijft en goede TV maakt.
Zucht....quote:Op woensdag 28 november 2007 12:38 schreef Meganog het volgende:
Er komt weer een gesprek tussen N en D.
Is toch haske logisch? Ze zweert op haar moeder, maar haar moeder boeit haar niet dus haar zweren heeft geen enkel nut. Één grote zweer, dat is dit portret.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:37 schreef SiRojK het volgende:
N: Ik zweer op mijn moeder dat ik je er uit stem, dan weet ik toch ook niet zeker of ik dat wel doe...
Euhm, snapt iemand dat?
Dennix ten voeten uit, 100% knallen.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:40 schreef Varen het volgende:
Hij wil dat Nadia het heel snel laat zien.
Kom dan.
Nadia: wil je hier blijven en met Selene mooie TV maken.
Dennis: regel het maar
Berekenendquote:Op woensdag 28 november 2007 12:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie jij echt schaamte? Ik weet niet of ik niet meer iemand zie die calculeert of ze er goed mee is weggekomen.
Heeft Selene hier nog iets over te zeggen?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:40 schreef Varen het volgende:
Hij wil dat Nadia het heel snel laat zien.
Kom dan.
Nadia: wil je hier blijven en met Selene mooie TV maken.
Dennis: regel het maar
Als hij het zo goed weet, waarom loopt hij dan zo moeilijk te doen?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:45 schreef Varen het volgende:
Dennis praat weer erg vaag en cryptisch. Hij zegt: je donders goed hoe het zit Nadia.
Wij weten waar het allemaal door komt.
De bedoeling is dat Dennix gaat knallen, dan houdt Jaap hem in dat hok.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:46 schreef neehe het volgende:
Dus Dennix mag van Naad met Selena neuken zolang ze er is, en dan is alles weer goed tussen hun ??
Wat een ziek wijf is het toch.
Nee, dat is zijn tactiek, als ik het doodzwijg dan gaat het vanzelf wel weg.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:47 schreef Varen het volgende:
Nadia weet ook niet wat ze moeten doen, allebij de keuzes zijn fout.
Ze wil dat Dennis haar een maand lang helemaal gek ziekt.
Dennis zegt nixs.
Ja dat snap ik, maar dat zij hem toestemming geeft om met Selena te neuken is wel erg maf.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
De bedoeling is dat Dennix gaat knallen, dan houdt Jaap hem in dat hok.
ach, ik vind zo'n reactie wel bij haar passenquote:Op woensdag 28 november 2007 12:50 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar dat zij hem toestemming geeft om met Selena te neuken is wel erg maf.
Hihi we denken vaak hetzelfde over de caps.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:46 schreef akveor het volgende:
Wat een kut gesprek weer...
[ afbeelding ]
Dan mogen ze de lui die daar voor zorgen wel eens extra voor belonen.En juist die drie krijgen haast nooit nks.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Dennix, je weet dat Japio wil dat je vette TV maakt. Want dan gaat de show door, en dat wil hij"
Daaruit maak ik op dat de bewoners te horen hebben gekregen dat nog niet vast staat of DGK zal doorgaan; het hangt kennelijk af van het TV-maken (=kijkcijfers)
denk dat we nix in deze niet te hard moeten aanvallenquote:Op woensdag 28 november 2007 12:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, dat is zijn tactiek, als ik het doodzwijg dan gaat het vanzelf wel weg.
en het doet nog steeds geen fuck. Alsnog moeten anderen het voor hem in gaan vullen. Kansloos geval dat het is.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
Dennix: Spreek je maar uit dan doe ik het meteen, no problem, no problem.
Ja, zielig doen en geen beslissingen maken, is een tactiek toch?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:53 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat we nix in deze niet te hard moeten aanvallen
gisteren zijn de andere bewoners er achter gekomen hoe gestoord nad is
en weten dat nix aan haar vast zit
nix vertelde bv als hij nu de villa uit zou lopen nad direct met hem mee zou gaan
bv lieke en huub hebben oprecht "medelijden" met hem
amanda heeft zeker weer te horen gekregen dat er een ontslagronde voor Nadia is aangevraagd.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:52 schreef Varen het volgende:
Amanda wil zo even met Nadia praten.
Nadia wil snel even met Amanda gaan zitten?
Dennis: hoezo dan, we zitten toch te praten.
Nou hoeven ze echt niet te hebben.Die gozer doet echt helemaal niks.Nu nog niet.En op het laatste moment gaat hij effe zogenaamd knallen en dan weer een maand pepermuntjes vreten en niks doen.Die twee zijn zo nep.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:53 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat we nix in deze niet te hard moeten aanvallen
gisteren zijn de andere bewoners er achter gekomen hoe gestoord nad is
en weten dat nix aan haar vast zit
nix vertelde bv als hij nu de villa uit zou lopen nad direct met hem mee zou gaan
bv lieke en huub hebben oprecht "medelijden" met hem
Dat heeft ze gisteren toch ook al een stuk of 10x gezegd?quote:Op woensdag 28 november 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
Dennix: Ik wil het uit jouw mond horen, ik zit op je te wachten, kom ermee, kom ermee, dan is alles weg.
Naad moet dus zeggen dat hij met Selene mag/kan neuken/zoenen .
wat hij gisteren een beetje doorliet schemeren is dat als hij zich anders zou gedragen nad hysterisch zou wordenquote:Op woensdag 28 november 2007 12:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou hoeven ze echt niet te hebben.Die gozer doet echt helemaal niks.Nu nog niet.En op het laatste moment gaat hij effe zogenaamd knallen en dan weer een maand pepermuntjes vreten en niks doen.Die twee zijn zo nep.
Zie mijn toevoeging.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat heeft ze gisteren toch ook al een stuk of 10x gezegd?
Mijn god...
Ha ha.quote:
Ik snap er ook niks vanquote:Op woensdag 28 november 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
Dennix: Ik wil het uit jouw mond horen, ik zit op je te wachten, kom ermee, kom ermee, dan is alles weg.
Naad moet dus zeggen dat hij met Selene mag/kan neuken/zoenen, maar dat heeft ze toch al gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |