abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 november 2007 @ 11:15:44 #76
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54887626
Op woensdag 28 november 2007 11:11 schreef T-lex het volgende:
Goeie actie...Brian komt bij Amanda en poejerd subtiel Nadia ff af.
Die loopt vervolgens weer met d'r ziel onder de arm naar boven.
Brian en Amanda zullen toch nog tot de ontslagronde haar de hand boven het hoofd moeten houden. Als Nadia het vermoeden krijgt dat ze geen dekking meer krijgt van die twee zal ze Dennis niet wegstemmen.
pi_54887654
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:15 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zet daar ook weer haar lieve zachte stemmetje op. Gisteravond had ze die ook niet maar vandaag heeft ze weer dat poeslieve zachte toontje.
Go hard or go home
  woensdag 28 november 2007 @ 11:17:50 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54887677
Wanneer gaat die mafkut met Palma praten?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54887697
e moet Dennix weer voor ich winnen, dus daarom het onschuldige kinderstemmetje.
Goedemorgen :W
pi_54887701
Wat ook nog steeds open staat. Vorige week op de bewuste ziekenhuisdag had ze 's ochtends in een brief geschreven dat ze die dag een keuze ging maken die nadelig zou zijn voor Brian en Amanda.
Hebben we nooit antwoord op gehad toch?
Go hard or go home
  woensdag 28 november 2007 @ 11:19:14 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54887710
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:18 schreef blomst het volgende:
e moet Dennix weer voor ich winnen, dus daarom het onschuldige kinderstemmetje.
Je z is kapot?
pi_54887718
Na alles wat er gisteren is gebeurd, heeft Dennis er gewoon weer voorg ekozen om helemaal niks te doen enweer ales te ontlopen.
Dit moet echt duidelijk een toneelhaak zijn.

Ik ben van mening dat Nadia wel degelijk niet gek is maar slim spelletje speelt en gewoon de opdracht heeft gekregen van achter om nog een keer te proberen dat Dennis aktie maakt, maar dat zit niet in hem.
  woensdag 28 november 2007 @ 11:20:43 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54887745
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:19 schreef diedirk het volgende:
Ik ben van mening dat Nadia wel degelijk niet gek is maar slim spelletje speelt en gewoon de opdracht heeft gekregen van achter om nog een keer te proberen dat Dennis aktie maakt, maar dat zit niet in hem.
Wat is volgens jou dat slimme spelletje dan wat Nadia speelt? Ik zie er alleen maar een hoog dramaqueen gehalte en zichzelf tegenspreken in, namelijk.
pi_54887760
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:18 schreef noekje het volgende:
Wat ook nog steeds open staat. Vorige week op de bewuste ziekenhuisdag had ze 's ochtends in een brief geschreven dat ze die dag een keuze ging maken die nadelig zou zijn voor Brian en Amanda.
Daar heb ik ook niets meer over gehoord.
  † In Memoriam † woensdag 28 november 2007 @ 11:23:03 #86
135305 beequeen
Lost.
pi_54887807
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:18 schreef noekje het volgende:
Tegen Brian en Amanda heeft ze gezegd dat dat briefje ging over de ontslagronde, dat ze niet van plan is Dennix weg te stemmen. Of dat waar is is een tweede.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54887818
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:01 schreef Kinga het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=xPty_8rPvyk&eurl=http

Jesus, Nadia is echt verknipt.
Dat gekrijs en gejankt, spoort echt niet!
pi_54887853
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat is volgens jou dat slimme spelletje dan wat Nadia speelt? Ik zie er alleen maar een hoog dramaqueen gehalte en zichzelf tegenspreken in, namelijk.
Dat ze verschillenden mensen aan zich kan binden en leugens opspelden.

Na alles uit Dennis nog uit haar hand.
Is toch knap.
Dennis heeft nog steeds niks gedaan of gedurfd met de gastspeelster waar hij weken om smeekte
pi_54887860
redactie , audio 3 en 4 checken.
  woensdag 28 november 2007 @ 11:25:57 #90
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54887898
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:06 schreef Desii het volgende:

[..]

vergeet niet dat Nada gister tegen Amanda gezegd heeft dat ze wel zwanger was.

Dit wilde ze boven in de woonkamer niet zeggen, omdat Huub erbij zat......... dus Amanda zal wel flink van slag zijn (begrijpelijk)
Nu is het een beetje moeilijk te volgen, was ze nu zwanger of niet?
En dan vraag 2 van Nix of Luc?
be nice or go away
  woensdag 28 november 2007 @ 11:26:53 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54887925
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:24 schreef diedirk het volgende:
Dat ze verschillenden mensen aan zich kan binden en leugens opspelden.
Volgens mij komt die werkwijze nu als een boemerang recht in haar gezicht terug. Iedereen twijfelt nu aan haar geestesgesteldheid, Amanda incluis.
quote:
Na alles uit Dennis nog uit haar hand.
Is toch knap.
Dennis heeft nog steeds niks gedaan of gedurfd met de gastspeelster waar hij weken om smeekte
Dat valt imo niet Nadia maar Dennis zelf aan te rekenen. Dennis is gewoon geen kooi-materiaal. Veel te onzeker, afwachtend en een nul als het gaat om beslissingen maken.
pi_54887975
Er bestaat een film...is al een oude die gaat over 2 eeneiige tweelingzusjes die dus als twee druppels water op elkaar lijken...de ene is hartstikke lief en warm en iedereen trekt automatisch naar haar toe vanwege haar warme persoonlijkheid...de ander is keihard,manipulatief,super egocentrisch en vreselijk jaloers en vals....terwijl ze dus als twee druppels water op elkaar lijken en je zou denken dat mensen denken dat het één en dezelfde is komen mensen automatisch af op degene die warm is en niet op die andere.
De harde kan daar niet tegen en probeert het zo te spelen dat men denkt dat zij de warme helft is zeg maar maar op de één of andere manier voelen mensen en vrienden het aan dat er iets niet klopt.
Op een gegeven moment komen ze in een andere stad te wonen en en zorgt die harde ervoor dat de warme de deur niet uitkomt...ze bewerkt haar psychisch en laat haar zo af en toe haar plaats innemen.
De warme ontmoet een man die halsoverkop verliefd op haar wordt en de harde kan dat natuurlijk niet verkroppen en neemt de plaats van haar zus in.

Die man kan er maar niet achter komen wat er is en merkt dus duidelijk een groot verschil als de ene of de andere bij hem is.....op een gegeven moment loopt de harde door haar eigen fouten in de val en weet dus iedereen wat er aan de hand is....ze heeft haar warme zus geprobeerd helemaal kapot te maken en psychisch te bewerken waar ze maar kon.

Ik moet er vaak aan denken als ik Nadia zie en hoe ze zich gedraagt

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 28-11-2007 11:34:05 ]
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  woensdag 28 november 2007 @ 11:29:49 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54887992
Bedoel je die film met Kim Basinger en Richard Gere, riri?
  Moderator woensdag 28 november 2007 @ 11:32:44 #94
184769 crew  Deisyy
pi_54888044
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:59 schreef noekje het volgende:

[..]

Even een huishoudelijke vraag.
Worden de Cos-en ook nagelezen door mensen? Ik probeer altijd nog wat weer te geven in de cos wat er gebeurt on stream door quotes neer te plempen maar als niemand dat leest dan kan ik net zo goed alleen maar commentaar gaan leveren met de gepaste kotssmileys erbij als Nadia on stream is.
Voorrrral doorgan

De quotes zijn juist prettig om bij te lezen als je er ff niet bij was.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 28 november 2007 @ 11:33:05 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54888051
quote:
11:00 - Zorgzame Nadia...

Amanda is erg ziek en Nadia zorgt voor haar. Amanda mompelt iets onverstaanbaars over een kruik en haar beste vriendin gaat meteen op zoek. “Brian, de colafles gebruikten we daar toch altijd voor?”, roept ze naar de Antilliaan. Hij geeft knorrig antwoord en gaat weer door met zijn ochtendrituelen. Zou hij wel, zoals een goed vriendje betaamt, zijn vriendinnetje komen verzorgen? Of rust de last van de zorg van Amanda volledige op Nadia’s schoudertjes?

Schoudertjes. Da's net zoiets als Dennis een daadkrachtig karakter toedichten .
pi_54888057
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:29 schreef Copycat het volgende:
Bedoel je die film met Kim Basinger en Richard Gere, riri?
Nee....is een veel oudere gespeeld door een heel goede actrice....ik zal eens gaan zoeken hoe die film heet en door wie het gespeeld werd
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54888131
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:33 schreef riri het volgende:

[..]

Nee....is een veel oudere gespeeld door een heel goede actrice....ik zal eens gaan zoeken hoe die film heet en door wie het gespeeld werd
Boeiend onderwerp. Als je het weet, horen we het wel.
het water roept
pi_54888139
Huub denkt erover na om een behandeling te nemen want de vrouw die de behandeling doet zegt dat zn huid zeer grauw en droog is door het roken.
pi_54888163
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:05 schreef Verida het volgende:

[..]

Ik lees alleen maar cossen, en soms vol, volg verder dgk niet. Het commentaar en de jullie ideeen over wat er gebeurt zijn een soap op zich, dus alsjeblieft doorgaan
Ik ben ook een Coslezer.....Ik lees liever de Cossen dan dat ik stream of de uitzendingen bekijk.
De commentaren zijn vaak hilarisch en waar!!!
  woensdag 28 november 2007 @ 11:37:59 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54888170
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:33 schreef riri het volgende:

Ik moet ook denken aan Whatever happened to Baby Jane, maar dat verhaal komt niet helemaal overeen met jouw verhaal.
Alhoewel Amanda dan best Bette Davis en Nadia Joan Crawford zou kunnen zijn, alleen in omgekeerde rollen:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')