Ja, al heel lang!quote:Op woensdag 28 november 2007 09:50 schreef Starlie het volgende:
Weet Lieke inmiddels al dat Huub met Nadia heeft gezoend?!!
Lieke vond het blijkbaar niet erg dus...quote:Op woensdag 28 november 2007 09:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, ze weet het.
José zegt dat Naad zwaar door de mand gevallen is en ziek. Ze denkt dat Amanda haar nu ook doorheeft.
Volkomen geflipt mens en José denkt daar net zo over. Ze is bang dat Amanda gekwetst gaat worden door Naad.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:03 schreef noekje het volgende:
Dus ook Selene gaat betrekt zij in haar fantasie maar waar ze natuurlijk niet over kan praten.
Volgens mij was de date met Huub ook wel een aardige starter.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:10 schreef noekje het volgende:
Alles kwam eigenlijk nav Lieke. Die bashte Nadia gisteren heel rustig bij de jacuzzi. Dat kon Nadia niet hebben want zij kwam eruit als bitch en Dennis als de te goede jongen. Toen richte zij al haar pijlen op Dennis met haar leugens. Toen kwam Brian met het Brooke verhaal. Totale chaos!
Brian zegt nu ook dat Nadia alles erbij verzint tegen Palma.
Zie je wel! Weer die kut van een Lieke die alles op scherp zet. Intrigante! Ik zeg Lieke op de bank en uit de kooi!quote:Op woensdag 28 november 2007 10:10 schreef noekje het volgende:
Alles kwam eigenlijk nav Lieke.
Ik schreef toen in het begin al dat het leek alsof zij borderline heeft. Nou, ze bevestigt het alleen maar meer.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volkomen geflipt mens en José denkt daar net zo over. Ze is bang dat Amanda gekwetst gaat worden door Naad.
Ik vind het toch wel opvallend dat na 6 keer BB het toch iedere keer weer lukt om een persoon met borderline het huis in te proppen. Moniek had het ook al en zo hebben we er meer gehad.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik schreef toen in het begin al dat het leek alsof zij borderline heeft. Nou, ze bevestigt het alleen maar meer.
Ze is helemaal boos op Dennis, roept kopstoot die er niet is. Gaat ze met hem praten en dan moet hij haar vasthouden. Compeet gestoord.
Huub heeft daarna nog vreselijke grapjes gemaakt! Zo zou Jaap zijn vader zijn enzo.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie je wel! Weer die kut van een Lieke die alles op scherp zet. Intrigante! Ik zeg Lieke op de bank en uit de kooi!
Toen was ze nog hartstikke vrolijk! Ze vond het hartstikke leuk allemaal, leuk gesprek gehad. Ze hadden tv gemaakt door te zoenen. Ze werd boos toen Lieke begon. Dat kon ze niet hebben, dat zij the bad girl was en dat men haar moest hebben ipv Dennis. Selene ging ook goed los in de slaapkamer op haar.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:12 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij was de date met Huub ook wel een aardige starter.
Zowel Lieke als Huub hebben aardig werk verricht. Het is duidelijk dat het toch wel de twee zijn die het spel nog wel een beetje willen spelen.
Dit alles natuurlijk wel aangestuurd door achter.
Klopt...Lieke bracht Nadia in de positie dat ze helemaal vast kwam te zitten in haar leugensquote:Op woensdag 28 november 2007 10:10 schreef noekje het volgende:
Alles kwam eigenlijk nav Lieke. Die bashte Nadia gisteren heel rustig bij de jacuzzi. Dat kon Nadia niet hebben want zij kwam eruit als bitch en Dennis als de te goede jongen. Toen richte zij al haar pijlen op Dennis met haar leugens. Toen kwam Brian met het Brooke verhaal. Totale chaos!
Brian zegt nu ook dat Nadia alles erbij verzint tegen Palma.
Omdat Brian en Lieke er van balen dat er net voor de ontslagronde weer leuke dingen voor Dennis op het rooster staan.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:15 schreef beequeen het volgende:
Lieke gooit het dagrooster weg omdat Brian geen zin heeft in Portugese les?
Juist daarom. Ze ging met een goed gevoel het bad in was niet voorbereid op de bash die daarna zou volgen ze had niet de tijd om de boel te draaien. Het is een hele goede samenwerking geweest.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:15 schreef noekje het volgende:
Toen was ze nog hartstikke vrolijk! Ze vond het hartstikke leuk allemaal, leuk gesprek gehad. Ze hadden tv gemaakt door te zoenen. Ze werd boos toen Lieke begon. Dat kon ze niet hebben, dat zij the bad girl was en dat men haar moest hebben ipv Dennis. Selene ging ook goed los in de slaapkamer op haar.
Ik begrijp het...als Dennix eruit is dan is Nadia de volgende...2 spelers weg...mooier kan je natuurlijk niet hebbenquote:Op woensdag 28 november 2007 10:10 schreef Clank het volgende:
Palma maakt gebaren van 'achter de ellebogen' en 'vinger in d'r strot' over Nadia naar Brian.
Brian heeft ook duidelijk in de gaten wat Nadia doet.. maar hij 'speelt' nog beschermer omdat hij wil dat donderdag slaagt.
Toch las ik in de COS dat men wel sympatie voelde voor Dennix n.a.v. het optreden van Naad, of heb ik dat verkeerd gelezen?quote:Op woensdag 28 november 2007 10:18 schreef noekje het volgende:
Als ze ooit besluiten Nadia aan te gaan pakken dan wordt het een chaos. Zij kan echt helemaal niks hebben.
Dennis heeft gisteravond en vannacht geen tv gemaakt. Laat dat wel duidelijk zijn. Hij was alleen maar flabbergasted en hij begreep er geen fuck van maar hij deed niks.
Aha, dat heb ik even gemist, thanx.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:19 schreef kybe het volgende:
[..]
Omdat Brian en Lieke er van balen dat er net voor de ontslagronde weer leuke dingen voor Dennis op het rooster staan.
Zij hebben een maand lang geen portugese les gehad en een paar dagen voor de ontslagronde staat het weer op het rooster.
Zij willen niet dat Nadia gaat zeggen dat zij Dennis er niet uitstemt omdat er leuke dingen voor hem zijn.
Nee je bent zeker de enige niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 02:24 schreef lorence1 het volgende:
ben ik nou de enige die denkt dat nix donderdag nergens heen gaat en wij weer vanaaf blij worden gemaakt met een dooie mus?
Ik ook want het was gewoon sneu. Dat wijf liegt alles bij elkaar en deed alsof Dennis heel slecht was met haar leugens. Maar hij deed niks hoor. Hij bleef haar vasthouden enzo. Hij was het wel helemaal eens met Lieke en de rest. Nadia spoort niet maar hij doet er niks mee. Hij is ook wel aardig maar dat maakt hem nog steeds geen geschikt dgk materiaal. Hij zei later dat hij risico's heeft genomen die avond maar ook dat bestond alleen in zijn hoofd. Iedereen maakte tv behalve Dennis, as usual.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch las ik in de COS dat men wel sympatie voelde voor Dennix n.a.v. het optreden van Naad, of heb ik dat verkeerd gelezen?
Precies, maar denk je dat Naad hem er morgen in gaat houden, ik ben wat dat betreft het spoor volledig bijster.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:27 schreef noekje het volgende:
Iedereen maakte tv behalve Dennis, as usual.
Dan moet iemand vóór 12 uur nog wel op het idee komen om ook een ontslagronde voor Nadia aan te vragen...quote:Op woensdag 28 november 2007 10:27 schreef riri het volgende:
Brian:..één van die twee gaat eruit
Dat doet er allemaal niet toe...Nadia kan spel en realiteit helemaal niet uit elkaar houden...ze is psychisch ziek en heeft hulp nodig...door de druk in dat huis heeft het zich extra heftig ontwikkelt...ze had er niet eens in mogen komen in de toestand waarin ze al zat voordat ze het huis inkwam...toen klopte er al van alles niet aan haar gedragquote:Op woensdag 28 november 2007 10:27 schreef bosb het volgende:
Ik geloof er helemaal niets van...
Als dit verhaal waar zou zijn, dan zou dat betekenen dat Nadia heeft liggen flikflooien met Luc, terwijl ze dacht dat ze zwanger was van nix....
Ik denk nog steeds dat achter dat bepaalt en niet Nadia. Jaap spoorde hem gisternacht nog aan. 'Je hebt eigenlijk nog maar één dag om iets te laten zien en ik denk dat het te kort is.'quote:Op woensdag 28 november 2007 10:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, maar denk je dat Naad hem er morgen in gaat houden, ik ben wat dat betreft het spoor volledig bijster.
Wat lief.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:35 schreef noekje het volgende:
[COS # 2914] The morning after Brooke
staat al klaar
Is err een ontslagronde voor Nadia aangevraagd dan? En waarom zou Dennis Nadia wegstemmen en vica versa als ze weten dan een grote kans te maken de volgende te zijn?quote:Op woensdag 28 november 2007 10:27 schreef riri het volgende:
Brian:..één van die twee gaat eruit
Lieke:Als ik d'r moeder was had ik haar meteen naar huis getrokken
Toch voelt ze zich behoorlijk ongemakkelijk imo.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:37 schreef riri het volgende:
Nu praat ze met het bezoek in huis en zie je hoe gemakkelijk Nadia een andere face op kan zetten....ze is dit in haar normale leven ook gewend denk ik....alles en iedereen bewerken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |